A2 ehliyetim var, B sınıfı ehliyet de alaağım, bilenler buraya lütfen.

Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Selamlar.

2010 yılından beri A2 ehliyet sahibiyim. Şimdi B sınıfı ehliyet almam gerek. Soru ise şu, sürücü kursuna ödeyeceğim para değil de ehliyete ödeyeceğim harç kaç para acaba. Önceden ehliyetim olduğu için mantıken daha az olmalı, net bilgisi olan var mı ?
 
Katılım
11 Eki 2012
Mesajlar
490
O kadar basit değil..
Yine sürücü kursuna yazılacak 700 hatta 1000 tl ödeyeceksin..
Sonra sadece trafikte direksiyon sınavı olacak geçersen +400 TL verip ehliyet ekleme yaptırırsin
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst