- Katılım
- 27 May 2011
- Mesajlar
- 887
- Konu Yazar
- #1
Selamlar.
2010 yılından beri A2 ehliyet sahibiyim. Şimdi B sınıfı ehliyet almam gerek. Soru ise şu, sürücü kursuna ödeyeceğim para değil de ehliyete ödeyeceğim harç kaç para acaba. Önceden ehliyetim olduğu için mantıken daha az olmalı, net bilgisi olan var mı ?
2010 yılından beri A2 ehliyet sahibiyim. Şimdi B sınıfı ehliyet almam gerek. Soru ise şu, sürücü kursuna ödeyeceğim para değil de ehliyete ödeyeceğim harç kaç para acaba. Önceden ehliyetim olduğu için mantıken daha az olmalı, net bilgisi olan var mı ?