Normalde radar çevirmesinden bikaç kez kaçmışlığım var (kamyon arkasına saklanma, arka yoldan dolanma gibi). Fakat 2 defa ilginç hikaye yaşayınca sizlerle paylaşayım istedim. Şanssızlık bu ya ikisinde de kameramın şarjı bitmişti, o yüzden görüntü alamadım. Varsa böyle ilginç anılarınız siz de...