- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 877
- Konu Yazar
- #1
Topcase in büyük X kısmına Türk Bayrağı da içerecek şekilde kırmızı beyaz bir sticker yaptırmayı düşünüyorum. Sade ve şık birşey olsun istiyorum, o nedenle çeşitli fikirlere ihtiyacım var. Tasarım konusunda fikirlerinizi esirgemeyin lütfen. Hatta aramızda tasarımcı, grafiker arkadaşlar varsa ve bi el atarlarsa 10 numara olur :cat: