Topcase Sticker Tasarımı Hakkında Yardım

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Topcase in büyük X kısmına Türk Bayrağı da içerecek şekilde kırmızı beyaz bir sticker yaptırmayı düşünüyorum. Sade ve şık birşey olsun istiyorum, o nedenle çeşitli fikirlere ihtiyacım var. Tasarım konusunda fikirlerinizi esirgemeyin lütfen. Hatta aramızda tasarımcı, grafiker arkadaşlar varsa ve bi el atarlarsa 10 numara olur :cat:

14352117_10157381148100517_1532308483805014502_o.jpg
 

rx3

Katılım
20 May 2016
Mesajlar
47
Büyük X in uçlarına kırmızı beyaz 3M reflektor bant lardan oklar yapabilirsiniz 4 uca da, X in tam ortasına da damla sticker dan Türk bayrağı olabilir .Fikir vermesi açısından başka bişey gelmedi aklıma.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Büyük X in uçlarına kırmızı beyaz 3M reflektor bant lardan oklar yapabilirsiniz 4 uca da, X in tam ortasına da damla sticker dan Türk bayrağı olabilir .Fikir vermesi açısından başka bişey gelmedi aklıma.

ben de tam tersini düşündüm, dört tane dışardan ok ile ortada ay yıldız...
ya da çapraz TÜRKİYE yazsa
yedi harfli olduğundan

T
Ü
R
TÜRKİYE
İ
Y
E

Gibi ama çapraz ve ortadaki K harfi yerine Türk bayrağı
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Al yaptım ama bidaha olmasın.:p
11111.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Görsel için teşekkür ederim, fakat düşündüğümden biraz daha karışık ve aşırı kırmızı olmuş gibi. Daha farklı düşünceler de varsa çok memnun olurum :)
Önemli değil.
Picasso'nun da ancak öldükten sonra kıymeti bilinmişti.:(
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
bazen sadece bir teşekkür yeterli değildir. insan bu, sevgi şefkat ister
 
Katılım
15 Ara 2014
Mesajlar
1,570
Sırf X'in içi olarak alan hem çok dar, hem tasarım olarak sınırlayıcı, hem de, ne çizerseniz çizin sonuçta yine bir X görünecek.

Tüm o alanı, dikdörtgen olarak değerlendirmenizi tavsiye ederim.

Tasarımcı arkadaşları vermek istediğiniz mesaj konusunda bilgilendirmeniz yaratıcı fikirler geliştirmeleri hususunda onlara bir hareket noktası verecektir...
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
877
Sırf X'in içi olarak alan hem çok dar, hem tasarım olarak sınırlayıcı, hem de, ne çizerseniz çizin sonuçta yine bir X görünecek.

Tüm o alanı, dikdörtgen olarak değerlendirmenizi tavsiye ederim.

Tasarımcı arkadaşları vermek istediğiniz mesaj konusunda bilgilendirmeniz yaratıcı fikirler geliştirmeleri hususunda onlara bir hareket noktası verecektir...

Mesaj basit aslında, bu bir Türk motoru ve tüm diğer bayraklardan önemlisi Türk Bayrağı. O yüzden de o kısmı tamamen kaplayıp bayrağa vurgu yapacak sade ve şık bir tasarım istiyorum. Ne kadar yapabiliriz orası meçhul tabi :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst