- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 877
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar nurtepe viyadügü tem-e5 yönündeki asfaltı kazımıslar ciddi bir kot farkı var ve viyadük bağlantılarında çok ciddi tümsekler var. Geri zekalılar öylece bırakmış servisle uçarak geçtik motosiklet le ciddi sorun yaşayabilirsınız. Dikkatli olun.