- Katılım
- 9 Mar 2008
- Mesajlar
- 877
- Konu Yazar
- #1
Bu kış aldığım ve memnuniyetle kullandığım Revit Milano - Goretex kışlık eldivenlerimi Knox Handroid e geçtiğim için satıyorum.
Sadece birkaç ay çok az ve temiz kullanılmıştır, sıfırından bir farkı yoktur.
Pazarlık ve takas yoktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...k-az-kullanildi-revit-milano-277637479/detay/
Sadece birkaç ay çok az ve temiz kullanılmıştır, sıfırından bir farkı yoktur.
Pazarlık ve takas yoktur.
http://www.sahibinden.com/ilan/yede...k-az-kullanildi-revit-milano-277637479/detay/