hepinize iyi akşamlar mt ailesi
5-6 gündür foruma giremiyorum çünkü yeni bir işe başladım.Malum motor almak için para lazım.Bugün bizim patrona dedim (orda kırık dökük bi mondial var ahı gitmiş vahı da gitmiş:)) abi bana motora binmeyi öğretsene.
Tamam dedi attı beni arkasına kask mask yok...