Enduro eğitimi mükemmel komik

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Daha önce verildi bir.
Enduro değil cross iki.
Komik olmayı geçtim, aşırı derece de itici tipler üç.

:)
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
1- kesinlikle tubis'e katılıyorum
2- Kesinlikle tubis'e katılıyorum
3- kesinlikle tubis'e katılıyorum
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Soytarılığın adı şimdi de eğitim mi olmuş,hangimize eğitimlerde string ile ders verildi sadece eğlencelik biir varyasyon....
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Yinede kafasında kaskı var adamın gerisini zaten salıvermiş:p:p:p
Olmayan beynine bile önem veriyo yani.. :):):)
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
kıskanmayın bikere adamlar ne güzel eğitim veriyo :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Kıskanmak mı ? Bi erkek olsam g-string giymiş iki şapşalı kıskanmazdım, emin ol. :mrgreen:
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
1,000
Cinsimden nefret etmeye başlıycam sanırım...:mrgreen:Bunlar ne ya...Bu yabancı adamlar kendilerini rezil etmeye ne kadarda meraklılar:farao:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Açtığın konuları ciddiye almamamızı tavsiye ediyorsan sen bilirsin, bize uyar.. :mrgreen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
demek istediğim

böyle bir resim koydum diyelim...siz niye gidip arkadaki adamın direği tutuşunu,fotoğraf makinasının markasını,adamın kaç don giydiğini araya katıyosunuz?:p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
videolar komikti hakkaten güldüm ama şu son foto ben kahrettii one öyle yaaa:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Kendi anlattığı fıkraya gülen adamın hikayesi gibi olmuş...... Hiç de komik değil...Soytarılar kendilerini komik sanıyor..... Ama ne acı ki komik bulanlar da oluyor.... :farao:

Ayrıca daha önce defalarca verildi.... :cat:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Videoyu boşver de fotoğraf pek bi orjinalmiş :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst