- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Merhaba motor sesleyirle alemi inleten motosiklet.net camiası
Bu sabah itibari ile İzmire gelmiş bulunuyorum.İlk geldiğimde gözüme çarpan motorların bolluğuydu.Ankara'da günde en fazla 2-3 motor görebiliyordum.Burda bi motor bolluğu var.Neyse öyle sohbet olsun diye açtım konuyu
az konuşaq:queen:
Bu sabah itibari ile İzmire gelmiş bulunuyorum.İlk geldiğimde gözüme çarpan motorların bolluğuydu.Ankara'da günde en fazla 2-3 motor görebiliyordum.Burda bi motor bolluğu var.Neyse öyle sohbet olsun diye açtım konuyu
az konuşaq:queen: