İzmir'den herkese selam...

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Merhaba motor sesleyirle alemi inleten motosiklet.net camiası:)
Bu sabah itibari ile İzmire gelmiş bulunuyorum.İlk geldiğimde gözüme çarpan motorların bolluğuydu.Ankara'da günde en fazla 2-3 motor görebiliyordum.Burda bi motor bolluğu var.Neyse öyle sohbet olsun diye açtım konuyu
az konuşaq:queen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
hoş geldin sefalar getirdin toplantılarda senide görmek umuduyla ( motorum yok deme dert etme izmire geldiğinde bir toplantıya kendi imkanlarınla katılırsan bir daha yolda kalmazsın :cat: ) sen bir adım gel biz sana koşarız
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Deseniz ya 2oo8 de ninja 25o ile bi tur atacağızzz :cherry::cherry: Hoşgeldinn bakalımm
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
sen bir 17 ye gir bak neler oluyor,herkes sana hoşgeldin diyor motorun hayırlı olsu diyor şimdilik pro nun arkasında artçılık yap motoruda iyidir hani
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Saolun arkadaşlar da ben yeni değilim:mrgreen:
İzmir'de yaygın motor hakkaten daha ilk defa r6 ,600rr falan gördüm burda baya büyükmüş:cyclopsan
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Saolun arkadaşlar da ben yeni değilim:mrgreen:
İzmir'de yaygın motor hakkaten daha ilk defa r6 ,600rr falan gördüm burda baya büyükmüş:cyclopsan

ya sen izmiri öyle hafife alma :) sen gel hatay a bak sana neler göstercem bütün kuyumcularda r6 var zaten :mrgreen:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
o hataydaki kuyumcu murat olmasın :queen: 1000 lik kullanıyordu sattımı
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
muratı ben bilmemde kuyumcu aziz var abi hatay noktada adam tam bir tutkun pınarbaşındaki yarışlara katılıyor sürekli bi ekibi var pazar gunlerı 20 motorla geçiyorlar mahalleden :)))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst