- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
hepinize iyi akşamlar mt ailesi
5-6 gündür foruma giremiyorum çünkü yeni bir işe başladım.Malum motor almak için para lazım.Bugün bizim patrona dedim (orda kırık dökük bi mondial var ahı gitmiş vahı da gitmiş
) abi bana motora binmeyi öğretsene.
Tamam dedi attı beni arkasına kask mask yok ostimin ortasındayız bi yere servis götürüyoruz.Anlatıyo bana şu gaz şu fren şu şu..
neyse geldik geri indik patron döndü bana sen sür bakiyim dedi.Ben döndüm sırıttım
baktım sırıtmıyo ciddi atladım hemen yüklendim gaza geriye doğru savruldum neyse yüzümde anlamsız bir sırıtış engelliyemiyorum:queen:.Tam yanaklar iniyor bi daha sırıtıyorum
ama müthiş birşeydi adrenalinden tam hatırlayamıyorum naptımı ama
neyse çok uzattım hepinize saygılar abilerim ablalarım bu motor benim tam yaşama amacım oldu:cat:
bi de bana kullan at bi kask önerebilir misiniz.100 milyonluk motor için 100 milyonluk kask almak istemiyorum da...
5-6 gündür foruma giremiyorum çünkü yeni bir işe başladım.Malum motor almak için para lazım.Bugün bizim patrona dedim (orda kırık dökük bi mondial var ahı gitmiş vahı da gitmiş
Tamam dedi attı beni arkasına kask mask yok ostimin ortasındayız bi yere servis götürüyoruz.Anlatıyo bana şu gaz şu fren şu şu..
neyse geldik geri indik patron döndü bana sen sür bakiyim dedi.Ben döndüm sırıttım
bi de bana kullan at bi kask önerebilir misiniz.100 milyonluk motor için 100 milyonluk kask almak istemiyorum da...