- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar ünv. sınavından yüksek bir puan almam sonucu babam motosiklet almaya ikna oldu(tek silindir olmak şartıyla).Benim de aklımda sadece yamaha xt125x vardı, sıfırını almaya ikna oldu.Ama yorumlarda içinde ybr motoru olduğu, o kadar para etmeyeceği yazıyor.Ama ben diğer parçalarının kaliteli olduğu kanısındayım.Yanlış mı düşünüyorum.4 yıl gibi bir süre sırf bu motoru kullancam.Bana tamam olur diyebilirseni veya alternatif bir fikir söyleyebilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkürler hepinize:rendeer:
Teşekkürler hepinize:rendeer: