Kross almak üzereyim yardım...

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Arkadaşlar ünv. sınavından yüksek bir puan almam sonucu babam motosiklet almaya ikna oldu(tek silindir olmak şartıyla).Benim de aklımda sadece yamaha xt125x vardı, sıfırını almaya ikna oldu.Ama yorumlarda içinde ybr motoru olduğu, o kadar para etmeyeceği yazıyor.Ama ben diğer parçalarının kaliteli olduğu kanısındayım.Yanlış mı düşünüyorum.4 yıl gibi bir süre sırf bu motoru kullancam.Bana tamam olur diyebilirseni veya alternatif bir fikir söyleyebilirseniz çok memnun olurum.
Teşekkürler hepinize:rendeer:
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
bence sen acunun yaptığı gibi yap amcasına yutturmuş en az hız yapan motor bu gsxr 1000 diye :p
saka bi yana acele etme biraz daha araştır ikinci elde alabilirsin.tecrüben yok sanırım ondan dedim sıfır motoru harap etme diye ikinci elde pişersin sonra sıfıra düşersin( yani alırsın) :cat: :p tek silidir olup cc sınırı koyulmamıs sanırım. kaç cc ye kadar alıcaksın ? sadece 125 cc mi?
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
ybr nin motoruna kurban ol sen :) saglamlık konusunda hıc bır zaman süphen olmasın basını agrıtmaz.ancak temizini bulursan honda xl200 tavsiye ederim yamaha xt125 e göre cok iyi bir motordur ihtiyaclarını uzun sure fazlasıyla görecektir.alttaki ilanla bir ilgim yok fikrin olman acısından koyuyorum egitim ve korumayı ihmal etme birde ehliyeti...
http://www.sahibinden.com/2005_model_7500_km_cok_temiz-97WQQaXQQ11842176WQQpXQQdisplayitem
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
vaaay! bu günleride görecekmiydik genç.
xt125 güzel ve sağlam bir motordur. başlangıç içinde uygundur. yüksekçedir. ama hatırladığım kadarıyla boyun uzundu. bence 2.el temiz bir xt125 ile başlayabilirsin. sıfırını zorlama, pederide düşün :)
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
honda xl 200 gayet iyidir ihtiyacını fazlasıyla karşılar ama temizini bulabilirmisin .
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Xt125 başlagıç için süper tercih olur.Ayrıca ybr125 motoru olması daha iyi..Sorunsuz binersin
Şimdiden hayırlı olsun yigenim :)
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
benim biraderde xt125 var ybr ne ya allah aşkına ya nereye gitsek kardeşimin motorunun etrafına toplanıyolar herkez markasını fln soruyo bende kullandım böle bi eğlenceli bişi yok bi arkadaşım bi kere kullandı 1 hafta içinde oda aynısından aldı 2 motor kilyosa ormana dalıyolar onu geç 2 gün önce 1100km lik bir gezi yapyılar hepde 2 kişi motor çok saglam dijital ekranı dandik o kdr süspansiyonları ve fren sistemi mütiş çok rahat şekli on numara
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Hepinize çok teşekkürler bu kadar cevap geleceğini tahmin etmiyodum:rendeer:
öncelikle motorların tasarımları daha ön planda benim için.Bu cross motorlar içinde gözüme en güzel xt geliyor.Bir de sağlamsa benim için sorun yok.
Fazla motosiklet sürmedim ama 3000-4000 km arası bisiklet sürmüşlüğüm var.Babam da bana bir ikinci motor almaz zaten alabileceğinin en yavaşını almaya çalışıyo:p
Bu xt ye koruma demiri takılmıyor mu onla idare etsem :silent:

vaaay! bu günleride görecekmiydik genç.
xt125 güzel ve sağlam bir motordur. başlangıç içinde uygundur. yüksekçedir. ama hatırladığım kadarıyla boyun uzundu. bence 2.el temiz bir xt125 ile başlayabilirsin. sıfırını zorlama, pederide düşün :)
yaa abi sonunda... :p da benim babam yemez o kadar bi ara kendisi de heveslenmiş :p
http://www.sahibinden.com/drz_400_s...QaXQQ15360993WQQpXQQdisplayitem&keyword=cross


bakmanı tavsiye ederim...
Marka Suzuki
Model DRZ400 SM
Tipi Cross / Off-road
Üretim Yılı 2007
Km 8000
Motor Hacmi 251 - 600 cm3
Motor Gücü 51 - 75 arası
Silindir Sayısı Tek Silindir
Renk Siyah
Durumu İkinci El
Takaslı Evet
Türü Satılık

Motor çok güzelmiş de babamın böyle birşey alacağını sanmıyorum:)

benim biraderde xt125 var ybr ne ya allah aşkına ya nereye gitsek kardeşimin motorunun etrafına toplanıyolar herkez markasını fln soruyo bende kullandım böle bi eğlenceli bişi yok bi arkadaşım bi kere kullandı 1 hafta içinde oda aynısından aldı 2 motor kilyosa ormana dalıyolar onu geç 2 gün önce 1100km lik bir gezi yapyılar hepde 2 kişi motor çok saglam dijital ekranı dandik o kdr süspansiyonları ve fren sistemi mütiş çok rahat şekli on numara

Tam benim istediğim şekilde:cat:
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
bence al oleyse xt125 sevdigin motora bınmen cok önemli...ayrıca sele yukseklıgı en alcak motor cogu bayan kullanıcıda bu yuzden tercıh edıyor bu motoru yanlıs anlama:cherry: saglamlıktan yana sıkıntı cekecegını sanmam
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
bence al oleyse xt125 sevdigin motora bınmen cok önemli...ayrıca sele yukseklıgı en alcak motor cogu bayan kullanıcıda bu yuzden tercıh edıyor bu motoru yanlıs anlama:cherry: saglamlıktan yana sıkıntı cekecegını sanmam

xt 125x sele yüksekliği ----------> 830mm
ybr 125 sele yüksekliği ----------> 780mm
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
xt 125x sele yüksekliği ----------> 830mm
ybr 125 sele yüksekliği ----------> 780mm

scuderia tek motor tipinde dedi sanırım.Abi senin isim neydi ya :)

bence al oleyse xt125 sevdigin motora bınmen cok önemli...ayrıca sele yukseklıgı en alcak motor cogu bayan kullanıcıda bu yuzden tercıh edıyor bu motoru yanlıs anlama:cherry: saglamlıktan yana sıkıntı cekecegını sanmam

xt cilerin arasına kaynarım ben de o zaman :p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
scuderia tek motor tipinde dedi sanırım.Abi senin isim neydi ya :)



xt cilerin arasına kaynarım ben de o zaman :p



ben bir modele bındım o bana epey alcak gelmişti modelleri karıstırdım sanırım:cherry:
ismim Erman showdown ankara mt grubumuza bekleriz yardımcı olmaya calısırız her zaman...:cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
tamam alıcam alıcam motoru resimleri paylaşırım :cat:
hepinize çok teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:

ben bir modele bındım o bana epey alcak gelmişti modelleri karıstırdım sanırım:cherry:
ismim Erman showdown ankara mt grubumuza bekleriz yardımcı olmaya calısırız her zaman...:cat:

teşekkür ederim abim :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst