Bugün tamircime uğradım. Bi de baktim kapida hero x pulse 200 t duruyor. Yavşak gibi gittim üzerine oturdum. Yalan yok, cbf 150'den daha tok, daha spor bir oturusu var, çok beğendim açıkçası. Kontağı çevirdim ama uyanık tamircim akü bağlantısını kesmiş. Yoksa bir tur atıp gelecektim.
Açıkçası...