- Katılım
- 3 Kas 2016
- Mesajlar
- 5,548
- Konu Yazar
- #1
Türkiye'de yaşayan insanlar özel hayat kavramı nedir bilmiyorlar.
Bak yine sinirim bozuldu, öfkelendim; bir tanıdığın çocuğu ve bir arkadaşımın düğünleri aynı güne denk geldi. Dedim ki önce sizin düğüne gelirim, biraz dururum sonra öteki düğüne giderim. Bana diyor ki: yok önce o düğüne git sonra bizimkine gel en çok vakti bizim düğünde harca.
Yahu sanane be adam, sen benim kararlarıma hiç mi saygı duymuyorsun? İstersem hiç gelmem, nezaket icabı gelirim dedim, anında dediğime pişman ettin.
Bundan öte nerelisin, yaşın kaç, kaç lira maaş alıyorsun, hatta telefonda kimle konuştun diyen tipler var. Delireceğim. Ulan iki samimi olmaya gelmiyor ha. Hemen burnunu adamın özel hayatına sokuyor insanlar.
Hafta sonu şuraya gidelim diyorlar, gelemem deyince neden gelmiyorsun diye absürt bir cevap alıyorsun.
Arkadaşlar kimsenin özel hayatına bu kadar girmeyin rica ediyorum. Bazen istemeden de olsa ben de yapıyorum bunu ve daha sonra aşırı pişman oluyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Araba aldım, neden o arabayı aldın, pahalıya almışsın diyenler çıktı. Aklımı oynatmak üzereyim.
Bak yine sinirim bozuldu, öfkelendim; bir tanıdığın çocuğu ve bir arkadaşımın düğünleri aynı güne denk geldi. Dedim ki önce sizin düğüne gelirim, biraz dururum sonra öteki düğüne giderim. Bana diyor ki: yok önce o düğüne git sonra bizimkine gel en çok vakti bizim düğünde harca.
Yahu sanane be adam, sen benim kararlarıma hiç mi saygı duymuyorsun? İstersem hiç gelmem, nezaket icabı gelirim dedim, anında dediğime pişman ettin.
Bundan öte nerelisin, yaşın kaç, kaç lira maaş alıyorsun, hatta telefonda kimle konuştun diyen tipler var. Delireceğim. Ulan iki samimi olmaya gelmiyor ha. Hemen burnunu adamın özel hayatına sokuyor insanlar.
Hafta sonu şuraya gidelim diyorlar, gelemem deyince neden gelmiyorsun diye absürt bir cevap alıyorsun.
Arkadaşlar kimsenin özel hayatına bu kadar girmeyin rica ediyorum. Bazen istemeden de olsa ben de yapıyorum bunu ve daha sonra aşırı pişman oluyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:44 ----------
Araba aldım, neden o arabayı aldın, pahalıya almışsın diyenler çıktı. Aklımı oynatmak üzereyim.