Sizler bu konuda ne düşünüyorsunuz arkadaşlar? Yakınımızı dostumuzu motosiklet kazasında kaybedince motoru bırakmak doğrumudur?
Bence;
Yol arkadaşımızı, sevdiğimizi bu sevda yüzünden kaybettiğimizde motoru bırakmak yerine onun için sürelim!
Onun ruhu bizimle,yollarda özgür kalsın.
Benim düşüncem...