Komple Motor Boyatmak? (Orjinal gibi olacak kıl adamım :) )

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Komple Motor(Grenaj+depo) boyatmayı düşünüyorum? Bu işi hakkıyla 'gerçekten' kaliteli yapacak neresi var ve ortalama ne kadara mal olur?
Komple bütün parçaları söküp boyaya hazır hale getirip (depo dahil) boyacıya araçla kendim bırakabilirim.
ama boyattığım yüzeyde akma,baloncuklar,renk farkı,iz vs olsun istemiyorum orjinali gibi yapabilecek bi yer varmıdır
Ebayden 1000TL ye komple grenaj getirtebiliyorum fakat depo plastik kaplama olmadığından ayrıyetten depoyu boyatmak gerekiyor. (komple grenajın bir artısıda yedek bir takım orjinal grenajımın olması ve satarkenki avantajı)
Önerilerinizde bunlarıda göz önünde bulundurursanız sevinirim

Motor bu
bikepics-2578240-800.jpg

İstediğim renk bu
bikepics-2578241-full.jpg

R1 in bu kırmızısıda olabilir(ikisi aynı renkmi bilmiyorum)
bikepics-2527299-800.jpg
 
Katılım
27 May 2011
Mesajlar
887
Ali'm marmaris'e gelebilseydin burda Koray diye bir boyacımız var. Adam sihirbaz gibi, orjinalden daha iyi boya yapıyor aklın çıkar =)))

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

ahanda kanıt, tamamen boyalı bu motor motor kapakları şasisi jantları dahil =))

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/101282-bir-gs500-hikayesi-p.html
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Ali'm marmaris'e gelebilseydin burda Koray diye bir boyacımız var. Adam sihirbaz gibi, orjinalden daha iyi boya yapıyor aklın çıkar =)))

---------- Post added at 12:02 ---------- Previous post was at 11:45 ----------

ahanda kanıt, tamamen boyalı bu motor motor kapakları şasisi jantları dahil =))

http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/101282-bir-gs500-hikayesi-p.html

biliyorum hacım ama ben anadolu yakasına bile gitmeye üşeniyorum :) istanbul içi lazım bana hatta avrupa yakası
 
Katılım
22 May 2010
Mesajlar
2,422
boyacı bı abım var luks aracları boyuyor genelde mercedes bmw falan . yerını tarif edeyim bir sor istersen ataturk oto sanayi sitesi 2. kısım alt girişten gir girerken sol tarafında kocaman plaza göreceksın adını hatırlamıyorum mashatten konutlarının dıbı oluyor dedıgım yer . alt kısımdan girince pizzabulls un sokagı komple adama aıt bi görüş buda telefonu 0546 920 37 41 '' bi bardak meyve '' den kurye mehmet de yardımcı olur
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst