Felon Katılım 13 Nis 2010 Mesajlar 5,448 31 Tem 2013 Konu Yazar #1 Ya da geçememek Moderatör tarafında düzenlendi: 9 Eyl 2014
Salih_T Katılım 19 Tem 2013 Mesajlar 2,014 31 Tem 2013 #2 ön tekeri kaldırsa diye düşündüm ama yine olmazdı... yavaşlaması lazımdı.. alınacak dersi varmış....
tr_select Katılım 26 Mar 2006 Mesajlar 3,349 31 Tem 2013 #3 Kanadımı kırdılar uçamadım anne :mrgreen:
Felon Katılım 13 Nis 2010 Mesajlar 5,448 31 Tem 2013 Konu Yazar #4 önü kaldırsa o şekilde düşse kendi hasarı daha düşük olurdu... en azından asfalta kafa atmazdı
Murat 48/30 Katılım 23 Eyl 2012 Mesajlar 1,493 7 Ağu 2013 #5 Gidonu var gücü ile kendine çekseydi eyidi :queen: