- Katılım
- 13 Nis 2010
- Mesajlar
- 5,448
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar benmi bahtsızım yada benim boyum duruşum yüzündenmi öyle oluyor bilmiyorum ama ne zaman akan trafikte bi aracın arkasından akıllı akıllı gitsem adamın birden camları sulayası geliyor.O lanet olası cam fıskiyeleride camın haricinde heryere su atıyor ve resmen yüzümü pis suyla yıkıyorum.
Muaynede bunu hiç kontrol etmiyorlarmı? Ağır kusur sayılsın, muayneden geçemesinler.Hepte vizör açık denk geliyor arkadaş.
Ben arabada camlara su atmadan önce dikiz aynama bakıyorum, arkamda araç varmı diye.çünkü rüzgar suyu arkaya atabilir.(fıskiyeler suyu cama atıyorsa! zaten atmaz ama yinede tedbir olsun arkadaki adamın arabasını çamur etmeyeyim diye düşünüyorum.) Fakat benim dışımda bu olayı umursayan yok heralde...
Birde camdan balgam atan öküzler var ki indirip boğacaksın orada.
Muaynede bunu hiç kontrol etmiyorlarmı? Ağır kusur sayılsın, muayneden geçemesinler.Hepte vizör açık denk geliyor arkadaş.
Ben arabada camlara su atmadan önce dikiz aynama bakıyorum, arkamda araç varmı diye.çünkü rüzgar suyu arkaya atabilir.(fıskiyeler suyu cama atıyorsa! zaten atmaz ama yinede tedbir olsun arkadaki adamın arabasını çamur etmeyeyim diye düşünüyorum.) Fakat benim dışımda bu olayı umursayan yok heralde...
Birde camdan balgam atan öküzler var ki indirip boğacaksın orada.