Öndeki aracın silecek suyunun tam olarak açık olan vizöre isabet etmesi

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Arkadaşlar benmi bahtsızım yada benim boyum duruşum yüzündenmi öyle oluyor bilmiyorum ama ne zaman akan trafikte bi aracın arkasından akıllı akıllı gitsem adamın birden camları sulayası geliyor.O lanet olası cam fıskiyeleride camın haricinde heryere su atıyor ve resmen yüzümü pis suyla yıkıyorum.
Muaynede bunu hiç kontrol etmiyorlarmı? Ağır kusur sayılsın, muayneden geçemesinler.Hepte vizör açık denk geliyor arkadaş.
Ben arabada camlara su atmadan önce dikiz aynama bakıyorum, arkamda araç varmı diye.çünkü rüzgar suyu arkaya atabilir.(fıskiyeler suyu cama atıyorsa! zaten atmaz ama yinede tedbir olsun arkadaki adamın arabasını çamur etmeyeyim diye düşünüyorum.) Fakat benim dışımda bu olayı umursayan yok heralde...
Birde camdan balgam atan öküzler var ki indirip boğacaksın orada.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Lem küfretmeyin kizarim.
Benim sagdaki de bozuk.
Soldaki de çocuk pipisi gibi atiyor.
Bir toplu igne bulsam halledicem de
denk gelmiyor bi türlü.
Ama Allah çarpsin senin vizöre denk gelen benim araba degil.:king:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Lem küfretmeyin kizarim.
Benim sagdaki de bozuk.
Soldaki de çocuk pipisi gibi atiyor.
Bir toplu igne bulsam halledicem de
denk gelmiyor bi türlü.
Ama Allah çarpsin senin vizöre denk gelen benim araba degil.:king:
Yok abi senin aracın olma ihtimali çok düşük :)
 
Katılım
25 Ara 2011
Mesajlar
370
bunu yapan aracı, akan trafıkte uzak durulması gereken dikkatsiz sürücüler klasmanına atmama sebep olan 9(sayı artabilir) kusurlu hareketten biridir.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Yok abi senin aracın olma ihtimali çok düşük :)
Lem saka maka motosiklet kullanmayan adamin anlamasi zor mevzu bunlar.
Benim arabaninkiler hakikaten bozuk.
Sagdaki arkaya dogru atiyor.
Hatta sag yan cama bile su geliyor.
Bir aksam isten geliyorum.
Hava bir acaip puslu.
Sileceklere su takviyesi lazim.
Önümü göremiyorum.
Sag dikiz aynamda muhtemelen bir scooter tacizde.
Suyu fiskirtacam ama inek herif öyle bir açiyla dibimdeki, direk su ona gidecek basamiyorum.
Önümü de göremiyorum.
Bastim frene.
Scooter geçti.
Arkamdaki araba kornaya basti.
Ulem dedim ya Türktür ya arabtir.
Ikisi de bizden olsun bulasmayayim.
Scooter geçince bastim suyu sileceklere cami temizledim.
Arkamdaki araba yine basti kornaya.
çektim el frenini.
Indim asagi.
Arabanin sol cama tikladim.
Meger windowsla çalisiyormus.
Yani çift tiklamak lazimmis.
Kopyala yapistir yapacagim zaten.
Yani bende windowsla çalisiyorum.
Eleman cami açti.
Direk selamun aleykum dedi.
Hay dedim senin.......:pale:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Lem saka maka motosiklet kullanmayan adamin anlamasi zor mevzu bunlar.
Benim arabaninkiler hakikaten bozuk.
Sagdaki arkaya dogru atiyor.
Hatta sag yan cama bile su geliyor.
Bir aksam isten geliyorum.
Hava bir acaip puslu.
Sileceklere su takviyesi lazim.
Önümü göremiyorum.
Sag dikiz aynamda muhtemelen bir scooter tacizde.
Suyu fiskirtacam ama inek herif öyle bir açiyla dibimdeki, direk su ona gidecek basamiyorum.
Önümü de göremiyorum.
Bastim frene.
Scooter geçti.
Arkamdaki araba kornaya basti.
Ulem dedim ya Türktür ya arabtir.
Ikisi de bizden olsun bulasmayayim.
Scooter geçince bastim suyu sileceklere cami temizledim.
Arkamdaki araba yine basti kornaya.
çektim el frenini.
Indim asagi.
Arabanin sol cama tikladim.
Meger windowsla çalisiyormus.
Yani çift tiklamak lazimmis.
Kopyala yapistir yapacagim zaten.
Yani bende windowsla çalisiyorum.
Eleman cami açti.
Direk selamun aleykum dedi.
Hay dedim senin.......:pale:
Öküz heryerde öküz ama bunun dini,dili ırkı yok abi :) Tabi istatistik rakamların yüksek olduğu gruplar vardır :p
Motorcunun bileceği şeylerden bahsetmişken,büyük ihtimalle sadece Türkiyedeki motorcunun bileceği şeylerde var.
Mesela yolda giderken ayna açmak.
İstanbul trafiğinde en az 1hafta motosiklet kullanan herkes bilir bunun ne demek olduğunu.
Bazı ablalarımız yada amcalarımız aracını parkettikten sonra, aynasını katlar ki birisi çarpmasın çizmesin diye.Fakat aynı özveriyi yola çıkarken göstermezler yada kullanmadıklarından farketmezler bile, sağ aynalarının kapalı olduğunu.
Bu durumdada biz motorcular devreye gireriz.Ben birçok kez ayna açmışımdır, seyir halindeyken.
Ayna açtıktan sonrada aracı süren şahsa bir iki el kol yaparsın ki belki neden yaptığımı anlar diye.ama bunlar hep polyanacılık tabi sen o aynayı açsanda kullanmayacak o çünkü öküz öküzdür. :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
benim vizörüm kapalıyken bi keresinde hali hazirda yanan sigara attılar camdan vizöre çarpıp ucup gitti o an vizör acık olsa yüzüme deyicek ve belki ben o anlık acıyla kontrolümü kaybedicem balgam atanda denk geldide sperlik kurtardı şükür:D ali onu dert etme inince motoru bezle silersin ben öle yapıyorum ama yüzünü sabunla :D
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
volkswagenlerin su fiskiyesindeki tazyik oto yıkamacılarda yok yau:cherry: bizzat inceledim.. ayarında bir sıkıntı yok, tazyik cama öyle bir vuruyorki, camdan sıçrayıp tavana gidiyor.
 
Katılım
22 Nis 2012
Mesajlar
271
benim vizörüm kapalıyken bi keresinde hali hazirda yanan sigara attılar camdan vizöre çarpıp ucup gitti o an vizör acık olsa yüzüme deyicek ve belki ben o anlık acıyla kontrolümü kaybedicem balgam atanda denk geldide sperlik kurtardı şükür:D ali onu dert etme inince motoru bezle silersin ben öle yapıyorum ama yüzünü sabunla :D
Kardeşim balgam ney ya:cherry: ne hayvanlar var şu memlekette .
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
araçların kıçına girmeyin....

hacım, arada bir araba olmasına rağmen onun önündekinin sanki cumshot yaparcasına tutturmasına ne demeli?.adamlar hedef 12 oynuyor resmen. hayır o da değil hiç vizör kapatmam adam deposuna su koyar çiş koyar mazallah.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
motosiklet kullanan kişi acaba sağımda motosiklet sürücüsü varmı der.. yada arkamda... yani hep kendini var sayar düşünür... bende çok şahit oldum...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hacım, arada bir araba olmasına rağmen onun önündekinin sanki cumshot yaparcasına tutturmasına ne demeli?.adamlar hedef 12 oynuyor resmen. hayır o da değil hiç vizör kapatmam adam deposuna su koyar çiş koyar mazallah.

aradaki arabaya rağmen geliyosa o senin kaderinmiş o zaman...o suyu illaki yiyecekmişsin allah ın emri:)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Evet trafikte dangalak çok dün yağmurda benim ufaklığı hastaneye götürdüm emanet arabayı da otoparka bıraktım hastane dönüşü
Dükkana giderken tam otoparktan yaya çıktım öküz ün biri yanımdan geçti baştan aşağıya ıslat tı bu olayda belli saatlerde araç trafiğine açılan yaya yolunda oluyor bi baktım telefon yok geri döndüm arabadan telefonu aldım bi baktım beni çamura bulayan araba park etmiş bir kaç dükkan A sordum sahibi yok ahh bi elime geçirsem ben bilirdim ona yapacağımı da işte ortalarda yok
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
Evet trafikte dangalak çok dün yağmurda benim ufaklığı hastaneye götürdüm emanet arabayı da otoparka bıraktım hastane dönüşü
Dükkana giderken tam otoparktan yaya çıktım öküz ün biri yanımdan geçti baştan aşağıya ıslat tı bu olayda belli saatlerde araç trafiğine açılan yaya yolunda oluyor bi baktım telefon yok geri döndüm arabadan telefonu aldım bi baktım beni çamura bulayan araba park etmiş bir kaç dükkan A sordum sahibi yok ahh bi elime geçirsem ben bilirdim ona yapacağımı da işte ortalarda yok

abi yanında küçük bi şişe hidrolik yağı olacak. tavandan aşağı dökeceksin.
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
biraz bahtsızlık biraz alemin öküzlüğü, ben şahsen hiç bakmam cam silerken çünkü fıskiyelerim aracımın heryeri gibi muntazam çalışır... bi gün adamın biri far fıskiyelerimden çıkan sudan korkmuş durdurdu beni arabandan su fışkırıyo radyatörün patlamış olabilir dedi :D sora güldük devam ettik, bi kere de arkadaki arabadan adam koşarak geldi ya arka sileceği nasıl çalıştırıyosunuz ben beceremedim dedi :D fıskiye deyince aklıma geldi kalabalık ettiysek affola :)
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
421
Lem küfretmeyin kizarim.
Benim sagdaki de bozuk.
Soldaki de çocuk pipisi gibi atiyor.
Bir toplu igne bulsam halledicem de
denk gelmiyor bi türlü.
Ama Allah çarpsin senin vizöre denk gelen benim araba degil.:king:

Sagdaki bozuk soldaki calisiyor ise tek bir Motoru oldugu icin kesin sudaki kirecten tıkanmıştır hortumlarınız. Yıkamacıya gıttğinizde hava tutturun fıskiye hortumlarınıza eskisinden iyi çalışır.

Saygılar
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Birde yollara atılan bu küçük pet su şişeleri var :farao: kapağı açık ve boş olanlar hadi neyse bir nebze ezilip geçiliyor ama kapağı kapalı ve yarı dolu olanlar tekerleğe denk geldiğinde paten görevi görüyor motosiklet için :pr: bu sezon 8-10 tane (yarısıda İstanbuldan motoru alıp gelirken) denk geldi yollarda hepsindende kıvrak manevralarla sıyrıldım :santa: ama sıyrılamayıp düşen çok arkadaşım var bu şişeler yüzünden :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst