Aprillia Scarabeo 200ie Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Aralık 2011, 09:42
#501
Herkese selamlar...7800 k.m.'ye geldim...bakım ve kazadan sonraki mecburi tamir hariç motor kaya gibi...fakat kaza yaptıktan sonra verdiğim servis nerdeyse beni motordan soğutma aşamasına getirdi, neyse ki yoğun baskı trafiğiyle savaşı ben kazandım...servisin ismini versem yasak mı değil mi bilmiyorum ama kuruçeşme taraflarında olan bir motor satıcısı-servisi...allah kimseyi oraya düşürmesin...yasak değilse isminide vermek isterim...adamlar sadece parça değiştirecek ama onu bile zar-zor becerdiler...neyseki ordan motoru aldıktan sonra merkez motor'a götürdüm ve engin abiler motoru bakımıyla beraber aynı ilk gün aldığım kıvama getirdiler...kuruçeşmedeki servisin uzmanlık alanı sadece ayna takmakla sınırlıydı sanırım=) kaskonun değerini yaptığım kazadan sonra net olarak anladım...sol tarafa yatan motorumda; sol ayna, ön çamurluk, farın olduğu bölge, gidon, arka çantanın takıldığı parça, ayağımızı koyduğumuz siyah sert plastik, sol elcik, fren kolu ve siperlik orjinal parçalarıyla değiştirildi...farın olduğu kısmı eksper temin etti, diğer parçaların fiyatı toplam olarak 1.700 liraya denk geldi...farın olduğu parçayı eksper temin etmese, sanırım hasarın maddi boyutu 2.400 lira olacaktı ve bu hasar sadece saydığım parçalardan kaynaklanıyor...tekrarlamak gerekirse, motor kaza ve bakım harici çivi gibi olarak yoluna devam ediyor...benzin ışığım 180 km'de yanmaya başlıyor...sanırım 210 km'de tam olarak biter gibi düşünmekle beraber, ışık yanar yanmaz alıyorum...sürekli eco modda kullanıyorum ama eve dönerken büyük bir trafikle mücadele ediyorum...sanırım bunun etkisi benzin tüketiminde oldukça etkili...ve sormak istediğim, ben motorumu açık alanda bırakıyorum...sabah 5.50 gibi kullanmaya başlıyorum ama ısıtmadan binip gidiyorum...acaba kısa süre ısıtmam gerekli midir...
Reklamlar
-
04 Aralık 2011, 11:50
#502
sabah kalkar kalkmaz koşabilir misin?aynen bu öyle bişey...motoru ısıt 3 dakika o da 180 saniye yapar..bu kadar basit..
apachi'ler ve kendini apachi hissedenler beni yasaklı listesine ekleyin...
-
04 Aralık 2011, 17:05
#503
sasuke adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar...7800 k.m.'ye geldim...bakım ve kazadan sonraki mecburi tamir hariç motor kaya gibi...fakat kaza yaptıktan sonra verdiğim servis nerdeyse beni motordan soğutma aşamasına getirdi, neyse ki yoğun baskı trafiğiyle savaşı ben kazandım...servisin ismini versem yasak mı değil mi bilmiyorum ama kuruçeşme taraflarında olan bir motor satıcısı-servisi...allah kimseyi oraya düşürmesin...yasak değilse isminide vermek isterim...adamlar sadece parça değiştirecek ama onu bile zar-zor becerdiler...neyseki ordan motoru aldıktan sonra merkez motor'a götürdüm ve engin abiler motoru bakımıyla beraber aynı ilk gün aldığım kıvama getirdiler...kuruçeşmedeki servisin uzmanlık alanı sadece ayna takmakla sınırlıydı sanırım=) kaskonun değerini yaptığım kazadan sonra net olarak anladım...sol tarafa yatan motorumda; sol ayna, ön çamurluk, farın olduğu bölge, gidon, arka çantanın takıldığı parça, ayağımızı koyduğumuz siyah sert plastik, sol elcik, fren kolu ve siperlik orjinal parçalarıyla değiştirildi...farın olduğu kısmı eksper temin etti, diğer parçaların fiyatı toplam olarak 1.700 liraya denk geldi...farın olduğu parçayı eksper temin etmese, sanırım hasarın maddi boyutu 2.400 lira olacaktı ve bu hasar sadece saydığım parçalardan kaynaklanıyor...tekrarlamak gerekirse, motor kaza ve bakım harici çivi gibi olarak yoluna devam ediyor...benzin ışığım 180 km'de yanmaya başlıyor...sanırım 210 km'de tam olarak biter gibi düşünmekle beraber, ışık yanar yanmaz alıyorum...sürekli eco modda kullanıyorum ama eve dönerken büyük bir trafikle mücadele ediyorum...sanırım bunun etkisi benzin tüketiminde oldukça etkili...ve sormak istediğim, ben motorumu açık alanda bırakıyorum...sabah 5.50 gibi kullanmaya başlıyorum ama ısıtmadan binip gidiyorum...acaba kısa süre ısıtmam gerekli midir...
Geçmiş olsun gerçekten can sıkıcı ve üzücü bir durum yaşamışsınız. Benzeri bir durum benim başıma geldi de ucuz atlattım. (Ucuz dediğim 600 lira) Parçaları borusanla yarışıyor, hatta 2 misli pahalı. Öte yandan çok sağlam, kaya gibi bir motor. Ciddi bir kaza yapmadıkça arıza çıkarmıyor. Kötü yol şartları nedemiyle (Yoldaki mazot artığı ve gelişgüzel açılmış çukurlar) nedeniyle 2 kere motoru devirdim, başka bir motor olsa pert olurdu. Bunda ise sadece çamurluk ve ön far çizildi. Kaya gibi sağlam motosiklet yapmışlar. Bir de yedek parça hesaplı olsa tadından yenmeyecek...
Bulunduğum yer sebebiyle servis konusunda ''yetkisiz servis''i tercih ediyorum. Sözde yetkili servisin sağdan soldan toplama, sıfır eğitimli, beceriksiz elemanlarının altında kobay olarak kullanılmasını hazmedemediğim için. İyi bir usta bulup ona baktırın derim.
-
06 Aralık 2011, 03:33
#504
sasuke adlı üyeden alıntı
Herkese selamlar...7800 k.m.'ye geldim...bakım ve kazadan sonraki mecburi tamir hariç motor kaya gibi...fakat kaza yaptıktan sonra verdiğim servis nerdeyse beni motordan soğutma aşamasına getirdi, neyse ki yoğun baskı trafiğiyle savaşı ben kazandım...servisin ismini versem yasak mı değil mi bilmiyorum ama kuruçeşme taraflarında olan bir motor satıcısı-servisi...allah kimseyi oraya düşürmesin...yasak değilse isminide vermek isterim...adamlar sadece parça değiştirecek ama onu bile zar-zor becerdiler...neyseki ordan motoru aldıktan sonra merkez motor'a götürdüm ve engin abiler motoru bakımıyla beraber aynı ilk gün aldığım kıvama getirdiler...kuruçeşmedeki servisin uzmanlık alanı sadece ayna takmakla sınırlıydı sanırım=) kaskonun değerini yaptığım kazadan sonra net olarak anladım...sol tarafa yatan motorumda; sol ayna, ön çamurluk, farın olduğu bölge, gidon, arka çantanın takıldığı parça, ayağımızı koyduğumuz siyah sert plastik, sol elcik, fren kolu ve siperlik orjinal parçalarıyla değiştirildi...farın olduğu kısmı eksper temin etti, diğer parçaların fiyatı toplam olarak 1.700 liraya denk geldi...farın olduğu parçayı eksper temin etmese, sanırım hasarın maddi boyutu 2.400 lira olacaktı ve bu hasar sadece saydığım parçalardan kaynaklanıyor...tekrarlamak gerekirse, motor kaza ve bakım harici çivi gibi olarak yoluna devam ediyor...benzin ışığım 180 km'de yanmaya başlıyor...sanırım 210 km'de tam olarak biter gibi düşünmekle beraber, ışık yanar yanmaz alıyorum...sürekli eco modda kullanıyorum ama eve dönerken büyük bir trafikle mücadele ediyorum...sanırım bunun etkisi benzin tüketiminde oldukça etkili...ve sormak istediğim, ben motorumu açık alanda bırakıyorum...sabah 5.50 gibi kullanmaya başlıyorum ama ısıtmadan binip gidiyorum...acaba kısa süre ısıtmam gerekli midir...
kötü başlayan bir hikaye mutlu sonla bitmiş,şanslısınızki merkez servis engin beyi bulmuşsunuz,kendisi ve ustaları işinin ehli ve dürüst bir servis olmakla birlikte bütün piaggio grubunu en iyi şekilde bilen ve onarabilen servistir (bana göre).motorlarımız gerçekten sorunsuz ve dayanıklı ,tek üzen yanı ise parça fiyatlarının yüksekliği ama bu da tahminimce seneye daha iyi konumlara gelecek,geçen yıl rekor denecek sayıda scarabeo200 satıldı ve 2012 de bunun üzerinde satışı olacağını düşünüyorum ,elbette bir motorun piyasada çoğalması servis bakım ve parça maliyetlerininde düşmesine sebeb olacaktır,anlıyacağınız motorun satışı ne kadar çok olursa distribütor firmada okadar fazla parçasını getirecek ve fiyatlarınıda daha ehvenleştirecektir şeklinde düşünüyorum.
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
22 Aralık 2011, 02:04
#505
Epeydir yazmadan okuyordum. Şimdilik Scarabeo nun 2 ad. kusuru kesinleşti. 1.ci zaten kronik ön disk sesi. Hiç kimse nedenini ve giderilmesini bilmiyor maalesef. 2.ci ise didonun zamanla ağırlaşması ve tam sağ ve solda sıkışması. Zaten Ferco konu ile ilgili servislere yazı da göndermiş. Neyse, bugün servise götürdüm, bana söylenen... önden çarpmalarda darbenin azaltılması için şasenin ince malzemeden özellikle yapıldığı falandı!!! yani en ufak çukurda demekki ayarlar bozulacak. Yorum yapmak istemiyorum can sıkıcı bir konu zira. Tespit ettikçe yazacağım ama genelde memnunum onu da yazmış olayım. Son bir not; bizim sucu yeni çıkan Honda sku lardan almış, o da benim scarabeo kadar yakıyo, hava atiim dedim rezil oldum ))
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Sevgili Tolme Egenin harika kırlarında dolaşıp-dolaşıp resimleri koyuyorsunuz, walla acaip kıskanıyorum. Keyifli sürüşler. Bu arada Buralar (Kadıköy-ist) soğumaya devam ediyor ama motor aktif. Hesapta motorcuyum ya motoru kaldırmıyorum... da romatizmadan akşam kıvranıyorum.
-
23 Aralık 2011, 02:29
#506
-
23 Aralık 2011, 03:17
#507
Bu arada gözüken liste fiyatı(3090 Avro) 2011 ler için 2860 Avroya indirilmiş.
Amaç heralde hem kışın hem duran satışları cazip hale getirmek hemde makyajlı 2012 ler için stokları eritmek.
Piaggio carnabynin ise üretimi keske durmasaydı. Gerçi İtalyada 125 lik versiyon satışta 200 lük kalkmış. 200cc karburatörlü Carnaby de herkez yakıttan şikayetçiydi. 100km/4.5 litre civarı s.içi tüketimi vardı aynı motoru paylaşan VXR200 Runner gibi. Scarebeo nun motoru Carnabyde olup 200ie diye cıksa iyi alternatif olurdu
-
23 Aralık 2011, 22:38
#508
proman adlı üyeden alıntı
Epeydir yazmadan okuyordum. Şimdilik Scarabeo nun 2 ad. kusuru kesinleşti. 1.ci zaten kronik ön disk sesi. Hiç kimse nedenini ve giderilmesini bilmiyor maalesef. 2.ci ise didonun zamanla ağırlaşması ve tam sağ ve solda sıkışması. Zaten Ferco konu ile ilgili servislere yazı da göndermiş. Neyse, bugün servise götürdüm, bana söylenen... önden çarpmalarda darbenin azaltılması için şasenin ince malzemeden özellikle yapıldığı falandı!!! yani en ufak çukurda demekki ayarlar bozulacak. Yorum yapmak istemiyorum can sıkıcı bir konu zira. Tespit ettikçe yazacağım ama genelde memnunum onu da yazmış olayım. Son bir not; bizim sucu yeni çıkan Honda sku lardan almış, o da benim scarabeo kadar yakıyo, hava atiim dedim rezil oldum
))
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Sevgili Tolme Egenin harika kırlarında dolaşıp-dolaşıp resimleri koyuyorsunuz, walla acaip kıskanıyorum. Keyifli sürüşler. Bu arada Buralar (Kadıköy-ist) soğumaya devam ediyor ama motor aktif. Hesapta motorcuyum ya
motoru kaldırmıyorum... da romatizmadan akşam kıvranıyorum.
disk sesi problemini başkasından duydum ama gidon ile ilgili birşikayet duymadım bende ikiside yok Allaha şükür bu sıralar artık bende gezemiyorum havalar çok soğudu ve yağışlı,ayrıca böbreklerde kum çıktı bir süredir tedavi görüyorum o yüzden gezme olayını bir sürelik erteledik
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:36 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
Bu arada gözüken liste fiyatı(3090 Avro) 2011 ler için 2860 Avroya indirilmiş.
Amaç heralde hem kışın hem duran satışları cazip hale getirmek hemde makyajlı 2012 ler için stokları eritmek.
Piaggio carnabynin ise üretimi keske durmasaydı. Gerçi İtalyada 125 lik versiyon satışta 200 lük kalkmış. 200cc karburatörlü Carnaby de herkez yakıttan şikayetçiydi. 100km/4.5 litre civarı s.içi tüketimi vardı aynı motoru paylaşan VXR200 Runner gibi. Scarebeo nun motoru Carnabyde olup 200ie diye cıksa iyi alternatif olurdu
evet haklısın yeni kasa geleceği için ferco elinde son kalanlarıda ufak bir indirimle cazip şekilde satıyor,2012 modeli tahminimce zamlı gelir gibi geliyor bu arada scarabeo nun 300 veya 500lüğü gelecekmi onuda fuarda göreceğiz,bu arada gönlündeki motoru zaten yaptılar carnaby 300 cruiser
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
24 Aralık 2011, 10:33
#509
Yurdukoru adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun gerçekten can sıkıcı ve üzücü bir durum yaşamışsınız. Benzeri bir durum benim başıma geldi de ucuz atlattım. (Ucuz dediğim 600 lira) Parçaları borusanla yarışıyor, hatta 2 misli pahalı. Öte yandan çok sağlam, kaya gibi bir motor. Ciddi bir kaza yapmadıkça arıza çıkarmıyor. Kötü yol şartları nedemiyle (Yoldaki mazot artığı ve gelişgüzel açılmış çukurlar) nedeniyle 2 kere motoru devirdim, başka bir motor olsa pert olurdu. Bunda ise sadece çamurluk ve ön far çizildi. Kaya gibi sağlam motosiklet yapmışlar. Bir de yedek parça hesaplı olsa tadından yenmeyecek...
Bulunduğum yer sebebiyle servis konusunda ''yetkisiz servis''i tercih ediyorum. Sözde yetkili servisin sağdan soldan toplama, sıfır eğitimli, beceriksiz elemanlarının altında kobay olarak kullanılmasını hazmedemediğim için. İyi bir usta bulup ona baktırın derim.
çok teşekkür ederim, şimdi motorumla mutlu mesut olarak yaşamaya devam ediyoruz=) dediğiniz gibi parçaları çok pahalı ama bir o kadar da dayanıklı gibi geliyor bana, sadece üstünden çıkan lastikleri hariç, her şeyi dört dörtlük bence, sağımda solumda motoru olan arkadaşlarımda aynı şeyi söylemekte...yolların kötü olması sanırım en büyük sorun olsa gerek...işten eve 13 km gidiyorum, 130 tane çukura giriyorum...her gün bu çukurların yeri değişiyor ve gittiğim yol, belki istanbul'un en işler yollarından biri=) servis olarak bundan sonra ya engin abiler ya da ferco motordan şaşmayacağım, ikiside evime çok yakın ya büyük ihtmalle engin abiler ağır basacak ve size de çok geçmiş olsun, umarım motorunuzla bir daha asla kaza yapmazsınız, umarım kimseler yapmaz...
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:10 ----------
Tolme adlı üyeden alıntı
kötü başlayan bir hikaye mutlu sonla bitmiş,şanslısınızki merkez servis engin beyi bulmuşsunuz,kendisi ve ustaları işinin ehli ve dürüst bir servis olmakla birlikte bütün piaggio grubunu en iyi şekilde bilen ve onarabilen servistir (bana göre).motorlarımız gerçekten sorunsuz ve dayanıklı ,tek üzen yanı ise parça fiyatlarının yüksekliği ama bu da tahminimce seneye daha iyi konumlara gelecek,geçen yıl rekor denecek sayıda scarabeo200 satıldı ve 2012 de bunun üzerinde satışı olacağını düşünüyorum ,elbette bir motorun piyasada çoğalması servis bakım ve parça maliyetlerininde düşmesine sebeb olacaktır,anlıyacağınız motorun satışı ne kadar çok olursa distribütor firmada okadar fazla parçasını getirecek ve fiyatlarınıda daha ehvenleştirecektir şeklinde düşünüyorum.
çok teşekkür ederim...engin abiler motorumu ilk aldığım güne döndürdüler...sanki bayiden yeni almışım gibi havalara girdim=) kasko yaptırdığım için parçaların pahalı olması sorununa sosyetik bir açıdan yaklaşıyorum dermişim, tabii şaka bu=) motoru aldığımda dayım, d.günüme denk geldiği için yaptırmış kaskoyu, sanırım yapacağı en büyük kıyağı yaptı bana=) yoksa motor kadar parayı, parçaya verecektim ve bu çok üzücü olurdu...ama bence ne kadar çok satarlarsa parçaları o kadar pahalıya satarlar gibi düşünüyorum...umarım sizin dediğiniz gibi olur ve böbrekler için çok geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:14 ----------
proman adlı üyeden alıntı
Epeydir yazmadan okuyordum. Şimdilik Scarabeo nun 2 ad. kusuru kesinleşti. 1.ci zaten kronik ön disk sesi. Hiç kimse nedenini ve giderilmesini bilmiyor maalesef. 2.ci ise didonun zamanla ağırlaşması ve tam sağ ve solda sıkışması. Zaten Ferco konu ile ilgili servislere yazı da göndermiş. Neyse, bugün servise götürdüm, bana söylenen... önden çarpmalarda darbenin azaltılması için şasenin ince malzemeden özellikle yapıldığı falandı!!! yani en ufak çukurda demekki ayarlar bozulacak. Yorum yapmak istemiyorum can sıkıcı bir konu zira. Tespit ettikçe yazacağım ama genelde memnunum onu da yazmış olayım. Son bir not; bizim sucu yeni çıkan Honda sku lardan almış, o da benim scarabeo kadar yakıyo, hava atiim dedim rezil oldum
))
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:00 ----------
Sevgili Tolme Egenin harika kırlarında dolaşıp-dolaşıp resimleri koyuyorsunuz, walla acaip kıskanıyorum. Keyifli sürüşler. Bu arada Buralar (Kadıköy-ist) soğumaya devam ediyor ama motor aktif. Hesapta motorcuyum ya
motoru kaldırmıyorum... da romatizmadan akşam kıvranıyorum.
sanırım bir çukur rekortmeni olara her hangi bir bozulmanın olmadığına garanti verebilirim=) yani sabah işe giderken girdiğim çukurlar ki istemeden gidiğim çukurlar gayet etkili çukurlar ama motorda şu ana kadar bir dengesizlik tespit etmedim ama aynı sizin ön diskinizden gelen ses, benim arka diskimden ya dsa başka bir yerinden geliyor...pek üstünde durmadım, sadece hareket etme aşamasında ve yavaş hızlanmalarda ortaya çıkıyor ve kayboluyor...bu da benim için pek sorun teşkil etmiyor, bunun dışında sanırım bi'de ilk kalkışlardadaki seriliği bakımdan sonraki 1500-2000 km arasında yavaş yavaş kayboluyor ve yeni bakımda tekrar eski günlerine dönüyor...bunun gibi teknik işlere pek aklım ermediği için üstünde yorum yapamayacağım ama durumlar budur=) romatizma için de geçmiş olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:19 ----------
feliçita adlı üyeden alıntı
sabah kalkar kalkmaz koşabilir misin?aynen bu öyle bişey...motoru ısıt 3 dakika o da 180 saniye yapar..bu kadar basit..
bu kesim emri her sabah uyguladığımı belirtmek isterim=) hem motorun saatiyle, hem de içimden sayarak tamamen uyguluyorum, çok saolun!=) bâzen motora kıyak olsun diye 190'ları görüyorum ve yolculuğuma başlıyorum=)
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:22 ----------
Ayrıca bir çılgınlık yapıp,dün akşam istanbul'un bu havasında karadeniz kıyımız olan kilyos'a doğru gittim ve geldim...yağmur inanılmazdı, rüzgarın nerden estiği belli değildi...ortalama hızım 60 gibiydi derken bazen 100'lere çıktım...o çıkmalarda bir kaç kez çok sert rüzgarı, gerek yandan, gerekse önümden yedim ama motorun gidişatında pek bi'şey olmadı...çok hafif olarak rotadan çıkma eğilimi gösterdiysede kontrolü sağlamak çok kolay oldu...sanırım ilk lastikleri olsa, gittiğim yolu dönemezdim...mont olarak prohell diye bir markanın montunu aldım...diğerleri çok pahalıydı ve bende 140 liraya bu montu aldım ve o yağmurda bir damla su almadı içine fakat pantolonu aynı başarıyı gösteremedi...şu an kuruma aşamasında kendisi=) mont ise bir kahraman olarak odamın en güzel yerinde duruyor...tabii kurutulmaya mecbur yerleri kurutulduktan sonra asıldı en güzel yere=) ve yağmurda kullanımın motora bir zararı var mıdır acaba...eco mod, sport mod yazan yerden, uzun ve kısa farı yakan yerden içeri su gitmesi bir sorun olur mu acaba ki dün akşam gitmemesine olanak yoktu...
-
26 Aralık 2011, 03:35
#510
Tolme, geçmiş olsun. Kumun taşa dönmemesi için bol su. Ben de yapısal olarak var, sürekli olduğu için sürekli su içiyorum ))
-
27 Aralık 2011, 02:43
#511
Merhaba,
Bendeekibe katildim, ilk Bmw F650 sonra Honda XL700v ile gecen yillaardan sonra cumartesi gece siyah bi scarabeo aldim ve ilk surusu ciseleyen kar altinda koroni ve paladium arasinda yaptim. Ilk izlenimlerim soyle;
Sol elcikte debriyaj yok, cok tehlikeli yav yalandan bisey bile koysalarmis iyi olurmus.
Viraja sert girdim diye debriyaji sikmayin o debriyaj degil, debriyaj yok hakketten.
Cok rahat suruluyor, cok hizli hizlaniyor, koltugu ve durusunuz cok rahat.
Kaldirimlara cikmak icin yeterince yuksek, menavrasi coook kolay, Transalp ile girmedigim yerlere girdim ilk gecesinden ama bu sakat biraz fazla kolay gorundugunden gereksiz risk aliniyor.Depo hemen doluyor, tek ayakla ve elle orta sehpaya kalkiyor. Guzel gorunuyor, hanim da begendi, tamam yani:-)
250 kiloluk aleti gunde 10 km surmekten, parkta curutmekten, aldigim benzinden sIkIlip buna gectim ve daha ilk surusumde harbiden cok eglendim...
Yanliz su lastik gerekli sanirim, gerci yol islakti ben de boyua arka freni sItigimdan zaten yan yan gidiyordum ama biraz fazla gezniyor ozellikle arkasi. Metzeler yakinlarda alan varsa, bilgi veirse sevinirim. Herkese selamlar gezilerd gorusuruz umarim
-
27 Aralık 2011, 04:04
#512
Sıfır mı aldınız ? Yoksa ikinci el olan siyah motorumu aldınız ? Lastik olarak ben hemen city grip ile değiştirdim. Her zeminde çok güvenli.
-
27 Aralık 2011, 05:23
#513
-
27 Aralık 2011, 15:05
#514
0 aldim, Buz motoya gidip bakacagim artik ellerindeki en taze lastik hangisi ise ondan yapacagim.
-
27 Aralık 2011, 17:17
#515
Aynı yerden aldım lastikleri, city grip kesinlikle tavsiye ederim. Geçen sağnak yağmur ve biraz karlı havada bindim, sorunsuz.
-
28 Aralık 2011, 01:31
#516
proman adlı üyeden alıntı
Tolme, geçmiş olsun. Kumun taşa dönmemesi için bol su. Ben de yapısal olarak var, sürekli olduğu için sürekli su içiyorum
))
iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim,tavisyenize uyuyorum bol bol su içiyorum ,umarım biran önce iyileşirimde motoruma kavuşurum tekrar ama havalarda gerçekten çok soğuk gündüz 7-8 dereceyi geçmiyor ,gece 0 derecelerde geziniyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
cant adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Bendeekibe katildim, ilk Bmw F650 sonra Honda XL700v ile gecen yillaardan sonra cumartesi gece siyah bi scarabeo aldim ve ilk surusu ciseleyen kar altinda koroni ve paladium arasinda yaptim. Ilk izlenimlerim soyle;
Sol elcikte debriyaj yok, cok tehlikeli yav yalandan bisey bile koysalarmis iyi olurmus.
Viraja sert girdim diye debriyaji sikmayin o debriyaj degil, debriyaj yok hakketten.
Cok rahat suruluyor, cok hizli hizlaniyor, koltugu ve durusunuz cok rahat.
Kaldirimlara cikmak icin yeterince yuksek, menavrasi coook kolay, Transalp ile girmedigim yerlere girdim ilk gecesinden ama bu sakat biraz fazla kolay gorundugunden gereksiz risk aliniyor.Depo hemen doluyor, tek ayakla ve elle orta sehpaya kalkiyor. Guzel gorunuyor, hanim da begendi, tamam yani:-)
250 kiloluk aleti gunde 10 km surmekten, parkta curutmekten, aldigim benzinden sIkIlip buna gectim ve daha ilk surusumde harbiden cok eglendim...
Yanliz su lastik gerekli sanirim, gerci yol islakti ben de boyua arka freni sItigimdan zaten yan yan gidiyordum ama biraz fazla gezniyor ozellikle arkasi. Metzeler yakinlarda alan varsa, bilgi veirse sevinirim. Herkese selamlar gezilerd gorusuruz umarim
öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız binin motorunuza ,scarabeo kontrolü çok kolay, çabuk hızlanan büyük jantları ile insana jeep kullanıyormuş hissi veren ,şehir içinde insana oh be dünya varmış dedirten,şehirler arasında da sizi kurda kuşa kamyoncuya minibüscüye yem etmeyen,cep herkülü dediğimiz tür bir cihaz,kullandıkça onu daha seveceğinize eminim,ben lastiklerimi metzeller feel free ile değiştirdim çokta memnunum,karşılaştırmalarımızda city gripten daha yumuşak ve daha iyi yol tutuşu olduğuna kanaat getirdik ama arada çokta büyük farklar yok,aramıza hoşgeldiniz eğer motorunuzun resimleri varsa bizlerlede paylaşırsanız mutlu oluruz,tekeriniz düz bassın
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
GP500-1st adlı üyeden alıntı
@Tolme
Gönlümdeki motoru yaptılar ama gönlümü yapmadılar
OTV hala 300cc ye geçen üretime göre uyarlanmadı...
Bide bu 300cc ye geçiş Avrupada bi kanun zorunluluğundan oldu sanırım. O yüzden SYM de 263 cc Piaggio da 278cc ortalam 22-23 beygir makinalar 250cc lerden çokda farklı değil.
Honda ve kymcoda ise 28.5hp - 30hp gibi rakamlar gayet iyi
200 lük deyip 180cc 19 beygire tamamda 300 diyip 22 beygir pek insanın içini açmıyor
dostum birisinin maliye bakanına motorda ötv indiriminin 500cc segmentine kadar çekilmesi gerektiğini ve satışların patlaması sonucu devletin daha fazla ötv ve mtv toplayacağını anlatması gerekir ama bunu motosiklet sektörünün liderleri nedense başaramıyorlar,bahsettiğin düşük beygir gücü 300cc diye lanse edilen bu motorların aslında 270cc olmasından kaynaklanıyor ki ,bu eksik piaggionun satışlarının honda ve kymco karşısında bu sebebten çuvallaması sebeb olmuş ve firma hatasını anlayıp 2012 den itibaren bu modelleri 270cc den 330 cc ye çevirip beygir gücünü 29-30 lara çıkararak bu segmentteki açığını kapatacağa benziyor,hatta firma beverly 350 nin tanıtımı yaptı,artık sorun ötv kaldı,belki birileri sesimizi duyar :D
İnsanlarıda Para Gibi Işığa Tutun, İçinde "ATATÜRK" Yoksa Sahtedir!!! - "Don't ride faster than your angels can fly"
-
28 Aralık 2011, 02:10
#517
Benim geçen sene ötvnin geri çekilmesiyle bu fuardada 300cc olarak türkiyeye gelen motorlar için düzenlemenin güncelleneceğine inancım tamdı ama bu otodaki 2000 ve üstü hacimler için gelen aşırı vergilerden sonra pek ümidim kalmadı.
Bide senin dediğin gibi 500cc veya 650 cc altı motorları %18 den vergilendirme olayı hiçbir zaman olmıcak gibi. Daha fazla motor satılır orası doğruda Türkiyede İnsanlar otoların yaktığı benzine alıştırılıp yüksek kazanç elde eden devlet motosikletin yaygınlaşmasını istemiyor. Kendi kurduğu düzeni kendi eliyle yıkması olasılık dışı.
-
28 Aralık 2011, 02:18
#518
Alinca test icin biraz fazla enduroladigimdan les gibi oldu, hafta sonu yikatip oyle fotolayayim. Bakalim metzeler bulabilecekmiyim yeni dod numarali, bide canta lazim sirt dayamali filan bakacagim, kiziltoprakta vardir herhal. Ayar oldum ama hava enteresan soguk ya, sabah ise motorla gececektim yuregim kaldirmadi. Yazik yatiyo alet, antfriz fabrika cikisi var dediler neyse... Hatun kisi adini "Luigi" takti, su arabalar filmindeki italyan servis aracina istinaden, cuk oturdu ya cok guldum. Dediginiz gibi cep herkulu iste :-)
-
28 Aralık 2011, 13:12
#519
Her nekadar kendi fikirleriniz üstün gelse de, çanta olarak givi E370 tavsiye ederim. Facebook aprilia sayfasında resimler var. Takip ederseniz bir fikir sahibi olabilirsiniz.
-
28 Aralık 2011, 15:25
#520
Bakiyorum ilk firsatta, tesekkurler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)