Öncelikle, Hayırlı olsun.
1-Standart 10W-40 yağ olur, motul ya da iphone. 15-40 kışın olabilir. 50 ıslak debriyaj için özellikle kışın kalın olur,
2-Fabrika lastikleri her an her yerde kayar,
3-Kullanıma ve yanlış ayar vs koşullarına göre fark etse de zincir en az 10.000 gider, 15.000 idealdir, ben 18.000'de değiştim. Ama yalnız zinciri değil ön/arka dişlileri de değişmelisin,
4-Yağ süzgecini sökmek için vites kolunu yerinden çıkartmak gerek. Bence serviste başında durup yaptırt,
5-Doğru rodaj, bakımlı bir yakıt ve ateşleme sistemi ile her SL, 110'u görmeli, gitmiyorsa bir yerde problem var demektir ama kombinasyonlar çok fazla. Benim motorum 40.000'de iki motor yan yana dijital gösterge ile uzun yolda baktık 126km/h gidiyor rüzgar ve eğim durumuna göre,
6-Süperlight Türkiye facebook hesabını incelersen egzost boyama için neler yaptığımı anlattım. Ama 2-3.000'de bir yine aynı oluyor, bıkmadan devam
7-Far için üçgen yapılı ve mutlaka soğutmalı LED kullan farkı göreceksin,
8-Sis farı tutacağını ben aliexpressden aldım. Sayfalar önce link vardı ama geçerli mi bilmiyorum. Türkiye'de satan yok.
10-Süpap ayarı 10.000'de yapılır. Yine de bu bir kural değil dinlemek gerekir. Kimi 8.000'de vurur kimi 12.000'de vurmaz.
Yağı kendin değişeceksen altta iki somun var çok dikkat et. Biri yağ tahliye tapası öbürü şanzıman senkron yay/pim saplama somunu. Yanlış olanı söküp başına iş alma. Bir de yağı 850cc koyup bekle orta sehpada göstergeden bakıp kontrol et. Sonra yavaş yavaş tamamla. Genelde 900-950 CC yeter. Fazla yağ iyi birşey değildir motor yorulur ve basıç segmanları bozar.