Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kuba Motor Superlight 200

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2101
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı drakyuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şuanki lastikler dubless değil mi zaten. İç lastik mi var bende şuan
    aynen...orjinal lastikler dubless değildir.Lastik değişimi sonrası L tipi dubless jant sibobu montesi edildikten sonra lastik montajı tamamlanır.Onun içinde 40-50 liralık bir masrafı oluyor,zenn moto lastik bunu yapıyor zaten.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2102
    canneerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2015
    Alıntı muko_18 adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    rodaj ile ilgili bilgi aşağıdakı gibidir:

    0-150 km --- Bu süre boyunca gazı maksimum dörtte bir açın. 1 saatlik sürüş sonrasında motoru 10 dakika soğumaya bırakın. Çok uzun sürüşler yapmayın ve sürüş boyunca uzun süre sabit hızda gitmeyip hız değişiklikleri yapın.
    150-500 km --- Gazı yarısına kadar. Asla ani devir yükselişleri yapmayın. Hızı sürekli değiştirin ve sürekli sürmeyin.
    500-1000 km --- Gazı dörtte üç açın. Hızı sürekli değiştirin ve çok uzun sürüşler yapmayın.

    benim tavsiyem şehirlerarası yollardan uzak durup şehiriçinde sürekli vites değiştirerek yapmanız. aynı vitesde uzun süreli sabit devir sürüşleri motorunuzdan tam performans almanıza sebep olabilir.


    (RODAJ BİLGİSİ @SHADOWMASTER'DAN ALINTIDIR).
    Bilgiler için teşekkür ederim, 1.000km doldurana kadar sabredeceğim o zaman, gerçekten devirli kullanamamak ve hız yapamamak insanın sabrını zorluyor, heyecan bu olsa gerek 1.000km dolunca gazlayacağım inşallah, merak ediyorum motorun gerçek performansını...

    Bu arada ön camı siyah olanlar gördüm, birkaç yere sordum film çekemeyiz dediler, nasıl yaptırdınız acaba?

  3. #2103
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Bugün vakit bulamamıştım şimdi gördüm yazılanları. Ne güzel, artık SL200 hakkında tecrübeli arkadaşlar artıyor, bayrağı devredip biraz dinlenme vakti geldi sanırım

    @t.yıldız ; şimdiden hayırlı olsun. Hangi güçte, kaç CC bir motor aldığının bilincinde olup kullanırsan SL200 ciddi problem çıkartacak bir motor değil. Elbette her cruser / chopper gibi özel bir ilgi istiyor nazlı bir kadın edası ile...

    @drakyuz ; ben nerede önerdim o boyutları ? benim Michelin City Grip lastiklerim aşağıdaki ölçülerlede :

    Bu lastikler takılırken, aynı zamanda janttaki supap deliği genişletilerek L Supap takıldı bende. Evet orjinallerde iç lastik var, değişim sırasında subabı da değişerek lastiklerinizi "tubeless" hale getirmek akıllıca olur

    @FredericB ; size de şimdiden hayırlı olsun

    @muko & joviden ; 200 CC, 13 beygir ve kendince naçizhane bir sıkıştırma oranı bulunan 63mm'lik bir pistondan çok uçuk ve tatmin edici sesler beklemeyin. Birçok şekilde sesi arttırmak mümkün, ancak klasik bir w-twin'den ve en azından 600 CC bir motordan gelen o etkileyici sesi yakalamak pek kolay değil SL200 için. Rölanti ve düşük süratlerde mutlu olsanız da gazı açtıkça saçmalaşan bir ses durumu oluşabilir. Yeniden egzost yaptıranlar oldu aramızda 200-250 TL harcayıp, ancak yüksek devirlerdeki ses beni hiç tatmin etmedi. Yine de farklı yöntemlerle bu taz bir arayış size özel bir arayıştır, deneme ve sonuçlarını bizlerle paylaşırsınız umarım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 01:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:13 ----------

    @caner ; 500 km olunca servis yağı değişsin ve yağ süzgecini MUTLAKA temizlesin. Sonrasında da daha önce söylediğim gibi gazı 1/2 ya da max 3/4 oranında açmak ve 1 saati geçmeyecek şekilde tüm viteslerle, farklı devirlerde sürmeye devam etmek gerek. 500'den sonra 6.000-6500 RPM civarında arada 90-100km/h sürebilirsin yol durumu uygun oldukça ...

    Ön cam bende orjinalden siyahtı. Cam filmi bombeli yüzeylerde tam performanas vermeyebililir. Eski motorumda (kawasaki ER6-F) camı içten selülozik spray boya ve üstüne vernik ile kendim boyamıştım, gayet tatminkar ve keyifli bir sonuç almıştım.

  4. #2104
    canneerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2015
    Bilgiler için tekrar teşekkür ederim..

    Bu arada yukarıdaki resimlerde görülen michelin city grip lastiklerin aşağı yukarı fiyatı ne kadardır? Çifti için ortalama ne kadar ödemeliyiz yakın zamanda fiyat bilgisi edinen oldu mu?

  5. #2105
    muko_18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha XVS1100A Dragstar Classic
    bir önceki mesajımda bir yazım hatası yapmışım. rodaj süresinde aynı vitesde uzun süreli sabit devir sürüşleri motorunuzdan tam performans alamamanıza sebep olabilir. doğru cümle bu

  6. #2106
    canneerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2015
    Bir de Bridgestone'un Exedra Max diye bir modelinde bizim lastiklerimizin bire bir ölçüsü mevcut..Kullanan veya bilgisi olan var mıdır?

  7. #2107
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @caner ; geçen yıl, lastikler, sökme takma, L tubeless supaplar ve balans için 450 TL ödemiştim.
    Bridgestone muhtemel en az 2 katı olacaktır fiyat olarak, bu yılki fiyatları bilmiyorum.

  8. #2108

    Üyelik
    25 Kasım 2015
    Merhabalar

    Arkadaşlar ben bu motoru almak istiyorum ama aklımda birkaç soru var.Ben sıfır almayı düşünüyorum ama başka masraflar da var.Galeri ek masrafları biz halledelim diyormuş genelde ama 600 TL istedikleri fiyat yerine işlemleri kendim yaparsam 250 TL ye çözülebildiğini söylüyorlar.

    Sigorta konusunda üç aşağı beş yukarı kaç olur?İlk motorum olacak.

    Bir de bakım isteniyor deniyor;ben kendim ne kadarını yapabilirim ve nerelerden öğrenebilirim? Ankara'da iyi bilen usta var mıdır bu motoru? Teşekkür ederim şimdiden.

  9. #2109
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @gder5217 ; garanti kapsamı boyunca bakımların serviste yapılması yerinde olur, on-line künyeye işleniyor bilgiler. Ana bakımlar dışındaki bireysel bakımları ne şekilde yapabileceğiniz bu sayfalarda bolca anlatıldı, hepsini okuyarak öğrenebilirsin. Ankara'lı arkadaşlar servis tavsiyesini yaparlar. Sigorta konusunda sürücünün yaşı ve kullanım tecrübesi ile primler değişiyor iyice araştırmak gerekli. Benim primim 192 TL, 31 yıllık B, 15 yıllık A2 ehliyetim var ve A2'de hiç kazam yok. Bunlar da etken primlere.

  10. #2110
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    barodinin videosunda ve bir motovloggerda görmüştüm bu motorun zincir kopmasınıa kronik mi bu? motorumun yanına yaza işe gidip gelmeye (70km) farklı bir tarz olsun rahat olsun diye ybr yerine kuba sl 200 alayım diyorum, kuba servisi evimin dibinde birde acaba pişman olur muyum tamirat yağ değişimi vs anlamam ustaya yaptırırım onları

  11. #2111
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @yousuffer ; benim motor 11.500km'de henüz değişen parçası yok. SL200'ün kronik problemi çöp değerindeki fabrika lastikleri, uzatma takılmadan görüşü zayıf aynalarıdır. Eli anahtar tutan ve ortalama mekanik bilgisi olan biri için ekonomik ve çok dert çıkartmayan bir motordur.

  12. #2112
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    Alıntı shadowmaster adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @yousuffer ; benim motor 11.500km'de henüz değişen parçası yok. SL200'ün kronik problemi çöp değerindeki fabrika lastikleri, uzatma takılmadan görüşü zayıf aynalarıdır. Eli anahtar tutan ve ortalama mekanik bilgisi olan biri için ekonomik ve çok dert çıkartmayan bir motordur.
    Eli anahtar tutan ve ortalama mekanik bilgisi olan biri için ekonomik ve çok dert çıkartmayan biri değilseniz o zaman dert çıkartır sanırım, her motorda lastik değiştiririm lastik sorun değil ama bakımları vs aksatmadan yaptıgım motorum ile tem in kenarında işe giderken yolda kalmak istemem

  13. #2113
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Bu cümleden böyle bir anlam çıkarttığınıza göre bence almayın cruser/chopper tarzı bir motor. Malum, bu tarzda bloktan gelen titreşim diğer türlerden fazladır ve her daim birşeyler gevşer. Alman'ında çok az, Japon'unda makul, Çin'lisinde bolca gevşer. Türe ve modele gönül veren sahibi için bunlar kusur değil küçük kaprislerdir. Kabul etmeyenin de cruser/chopper ile ilişkisi flört aşamasında biter. Cruser/Chopper modelinin en önde gelen temsilcisi Harley'de bile durum aynıdır. Arada pırtlayıp "Çinli chopper" diyerek olaya yüzeysel bakanlara ifrit oluyorum. Sizin başka başlıklardaki yorumlarınızı okuduğum için bu tarz bir yaklaşımda olmadığınızı biliyorum. O yüzden sizin gibi ne istediğini bilen bir sürücü için karar vermek daha objektif bir yaklaşımla yapılabilir. Ez cümle, bilinçli sürer, servisi aksatmam ama her daim nazlı gelin gibi bakamam düşüncesindeyseniz, bence cruser/chopper almayın.
    Keyifli sürüşler ...
    ATAdamZU bunu beğendi.

  14. #2114
    Smuel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Kasım 2015
    Şehir
    Beylikdüzü/İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    Merhabalar,

    24 kasım itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım. 2014 model 7500 km de. Tuzla içmelerden Tem üzerinden Beylikdüzüne geldim. Daha aldığım gün. Bu sayfaya kadar olan tüm sayfaları okudum. Karar vermemde çok katkıları oldu. Benim ilk motorum. Şimdiden keşke daha önce başlasaymışım diyorum. Bu genç yaşıma rağmen (43) :-))

  15. #2115
    ATAdamZU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2015
    Şehir
    34/Kadıköy
    Motosikleti
    2008 ledow 250 / 2013 gv 250 efi
    Alıntı Smuel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,

    24 kasım itibariyle aranıza katılmış bulunmaktayım. 2014 model 7500 km de. Tuzla içmelerden Tem üzerinden Beylikdüzüne geldim. Daha aldığım gün. Bu sayfaya kadar olan tüm sayfaları okudum. Karar vermemde çok katkıları oldu. Benim ilk motorum. Şimdiden keşke daha önce başlasaymışım diyorum. Bu genç yaşıma rağmen (43) :-))
    hoşgeldiniz bu bölümde hakikatten faydalı bilgiler var iyi sürüşler dilerim
    Smuel bunu beğendi.

  16. #2116
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    1 yıldır bu motoru kullanıyorum,8000km üstünde yol yol yaptım,değil tem de bırakmak,uzun yol gezilerinde bile ne bir şişme ne bir aksaklık yarattı.Ben shadowmaster'ın aksine orjinalite yanlısı olmadığımdan custom işine gönül vermiş biri olarakda bu motorda çok parça ve görseli ile oynadım,gönlüme göre şekillendirdim.Buna rağmen motorumdan memnunum,o kadar oynamama rağmen motorla beni yarı yolda bırakmamışsa yarı yolda kalan olur isede bu motorun değil kullanıcıdan kaynaklı sıkıntıdır.ELi anahtar tutma mevzusunun mecazi söylemide burdan gelmektedir.
    Smuel bunu beğendi.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  17. #2117
    shadowmaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL 200
    @smuel ; hayırlı olsun, keyifli ve uzuuun sürüşler ...

    @blackghost ; hiç de mecazi söylemedim gayet bodoslama söylüyorum, düz, yıldız, lokma, allen anahtar, her türlü tornavida kullanmayı bilmese de bunlarla işim olmaz diyenler cruser/custom/chopper işine girmesin. Haaaa bunu niye söylüyorum, böyle girip sonra bilgisizce şikayet edip, bu modele hevesli genç arkadaşkarın kafasını karıştırıyorlar, o yüzden diyorum. Cruser / Custom /Chopper motor istiyorsan haftada bir kez kontrol edip gereken cıvata, somun ve vidaları sıkmayı bileceksin ...
    Smuel ve by_ozzy bunu beğendiler.

  18. #2118
    YouSuffer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2014
    Şehir
    Büyükçekmece / ISTANBUL
    Motosikleti
    XJ6N
    vida kontrolunun veya sıkmanın vs. vs. chopper ile bi alakası yokki arkadaşım sen beni yanlış anlamışsın. Sonucta ben honda kalitesi aramıyorum ama gidip 1000 tl de vermiyorsun motora gayet yüksek fiyatlara satıyorlar ülkemizde ve ben alıp bakımını yapıp zorlamam ama gidip atıyorum 6000 km de debrıyaj teli kopar, zinciri kopar benim hayatımı tehlikeye atar mı yada yolda kalır mıyım dedim yoksa 6 lık 8 lık lokma alyan vs takımı ile vida sıkılır ama ben yağ değiştiremem debrıyaj gaz teli vs takamam bu konuda beceriksizliğimde var ve bu konuda ne kadar sağlam onu öğrenmek istemiştim. Sonuçta ybr alıp taş gibi gitmekte var sonuçta dediğiniz gibi tam bir chopper gonulcüsü değilim

  19. #2119
    BlackGhost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kuba SL200 - Honda BlackWidow 2001 (Chaos MC)
    Alıntı YouSuffer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vida kontrolunun veya sıkmanın vs. vs. chopper ile bi alakası yokki arkadaşım sen beni yanlış anlamışsın. Sonucta ben honda kalitesi aramıyorum ama gidip 1000 tl de vermiyorsun motora gayet yüksek fiyatlara satıyorlar ülkemizde ve ben alıp bakımını yapıp zorlamam ama gidip atıyorum 6000 km de debrıyaj teli kopar, zinciri kopar benim hayatımı tehlikeye atar mı yada yolda kalır mıyım dedim yoksa 6 lık 8 lık lokma alyan vs takımı ile vida sıkılır ama ben yağ değiştiremem debrıyaj gaz teli vs takamam bu konuda beceriksizliğimde var ve bu konuda ne kadar sağlam onu öğrenmek istemiştim. Sonuçta ybr alıp taş gibi gitmekte var sonuçta dediğiniz gibi tam bir chopper gonulcüsü değilim
    sonuç aitabi ile bakımı olayana hondanında yamahanında teli kopar,motorundada sıkıntı olur.
    Bakım demekten kasıt zaten periyodik anlamda motorun yağ değişimi ,tellerin durumu,zincir aksamının bakımları vs gibi temel teknik konulardır.Bunlarıda servis bakar,halleder.Elini,z yatkınsa sizde yapabilirsiniz.Diğer anlamda koltuğun vidası gevşemiş ,aynaların vidaları bollaşmış vs durumları herkesce yapılabilecek şeyler.Yani ybr olsun cbr olsun bakımları uzun aksak yaptırırsam giderim ama çinliler öyle değil haftabir bakım lazım mantığında değil honsası yamahası en kralı yolda kalır.Ben şahsen 1500km de bir yağ değişim vakitlerinde söylediğim bakımları periyodik yaptırıyorum,sıkıntı olmuyor.
    Şahsi İnstagram Hesabım: _hayalet_ct.mc
    Chaos Turkey MC - instagram: chaos.turkey.mc
    Superlight Türkiye Facebook Sayfamız: slturkiye

  20. #2120
    canneerr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ekim 2015
    Yakin zamanda motorsikletimin ilk bakimini yaptiracagim(500km), servis ipone10w40 yag kullaniyormus, hangi cesididir bilemiyorum ama israrla Motul almama gerek var midir? Veya yag seciminde dikkat etmem gereken bir ozellik var midir?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)