Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

yeni başlayan bir bayan için ne tavsiye edersiniz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    tutankhamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Kymco G-Dink 250i
    Bence eğitim almanız,aldığınız eğitim sonucunda da eğitmeninizin gözlemlerine ve yeteneğinize göre bir karar almak en doğrusu olur.
    250 cc ile de başlayabilirsiniz tabi ki ama en büyük probleminiz boydan,fiziksel özelliklerden dolayı özellikle düşük hızlarda motoru devirmek yatırmak.Bu yüzden de koruma demirli bir motosiklet almanızı tavsiye ederim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125'lik (Cbr 125r, Yzf125 gibi..) (125lik commuterler hariç) ile 250'lik ss başlangıç sınıfı motorlarda bence bir fark yoktur. Zaten kısa bir süre sonra 125cc yetersiz gelmeye başlayacaktır. Eğitimiyle, Deneyerek, tartarak ölçerek en iyi sonuca ulaşırsınız. Ben Cbr250r nin size uyacağını düşünüyorum. Sonuçta geçiş motoru fazlasına gerek yok.
    teşekkür ederim yardımınız için bende aynı düşüncedeyim ama sizlerinde desteğini almak bana dahada güç veriyor. bu foruma katılmamın amacı da buydu zaten destek arıyorum kendime. çünkü sağolsunlar ailemden tutunda arkadaşlarıma kadar çevremdeki tüm insanlar tamamen karşılar bu isteğime hiçbir şekilde motosiklet almamı istemiyorlar bu nedenle sizlerin arasına katılmak istedim bu işi bilen insanlardan yardım almak istedim çünkü bütün bu motorların hepsini kullanıpta karar verme ve ona göre alma imkanım yok bu yüzdende almadan önce iyice fikir sahibi olmak istedim bu konuyu açmaktaki amacımda buydu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------

    Alıntı tutankhamon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bence eğitim almanız,aldığınız eğitim sonucunda da eğitmeninizin gözlemlerine ve yeteneğinize göre bir karar almak en doğrusu olur.
    250 cc ile de başlayabilirsiniz tabi ki ama en büyük probleminiz boydan,fiziksel özelliklerden dolayı özellikle düşük hızlarda motoru devirmek yatırmak.Bu yüzden de koruma demirli bir motosiklet almanızı tavsiye ederim.
    koruma demirli nasıl oluyor acaba

  3. #63
    tutankhamon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    İstanbul/Kartal
    Motosikleti
    Kymco G-Dink 250i
    [QUOTE=koruma demirli nasıl oluyor acaba[/QUOTE]
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ligi-1147.html
    Mesela bu sayfada göreceğiniz CBF in yanındaki,farının önündeki demirler koruma demirleri oluyor.

  4. #64
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]



    http://www.anesmotor.com/?urun-1362-...Takozlari.html

    Grenajlı motorlarda da koruma takozları mevcuttur. Cbr250'nin koruma takozu.
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  5. #65

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    [QUOTE=MotoGT;2802229]http://imageshack.us/photo/my-images/207/cbr250r.jpg/

    eğerki motor düşünce grenaja zarar vermiyorsa süpermiş kafamdaki bir soru işareti daha kaybolur ortadan

  6. #66
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]


    http://www.anesmotor.com/?urun-1362-...Takozlari.html

    Grenajlı motorlarda da koruma takozları mevcuttur. Cbr250'nin koruma takozu
    Düzenledim..
    2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400

  7. #67

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Alıntı MotoGT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Düzenledim..
    eğerki motor düşünce grenaja zarar vermiyorsa süpermiş kafamdaki bir soru işareti daha kaybolur ortadan çünkü anladığım kadarıyla çok düşürücem

  8. #68
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı esra-- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama demek istediğim gene yanlış anlaşıldı sanırım yani korkup vazgeçmemmi gerekiyor ????
    Yok yav, kesinlikle hayır. Espriydi benimki zaten. Kaldı ki çok tuttum tavrınızı. Gayet kendinden emin düşüncelerin var. Bence "çok kararsızım abeler aplalar, nolur yardım edin" diye gezinen oğlan çocuklarından daha iyidir sizin düşünceleriniz...
    #sürenadam

  9. #69

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok yav, kesinlikle hayır. Espriydi benimki zaten. Kaldı ki çok tuttum tavrınızı. Gayet kendinden emin düşüncelerin var. Bence "çok kararsızım abeler aplalar, nolur yardım edin" diye gezinen oğlan çocuklarından daha iyidir sizin düşünceleriniz...
    teşekkür ederim

  10. #70
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    içinde istek ve azim olunca boy ve diğer etkenlerin hiç bir önemi kalmıyor benim ayağım motorda yere zor değiyor





    her iki ayağımda ucuyla yere basıyor

  11. #71
    Pain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Aralık 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 1000 RR
    Alıntı esra-- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eğerki motor düşünce grenaja zarar vermiyorsa süpermiş kafamdaki bir soru işareti daha kaybolur ortadan çünkü anladığım kadarıyla çok düşürücem
    zaten cbr ların yan grenajlar 60tl civarı,kuyruk desen 35 tl.Gerek yok koruma takozuna daha pahalıya patlıyor:D Neden sürekli düşesiniz bir de:D

  12. #72
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    scooter al güzel kardeşim

    125cc bir scooter


    o kilo o boy o narinlik ile karenaj sevdasına girme! cbr125 bile yok olmaz


    bak piaggio fly100 var mis gibi taş gibi, yada yamaha cygnus110 var oda taş gibi


    2+2=4 eder
    Zippo's bunu beğendi.

  13. #73
    baysamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Asıl ben sorulmamışı sorayım ehliyet aldınız değilmi.?
    Aşk üç harflidir...! BMW binGitSin

  14. #74
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    boy 165 kilo 80 cbf 150'nin selesini traşladım 75 cm'e düşürdüm, yine de durduğum yer de yattığımı bilirim.
    fz6_fazer ve ortadadogulu bunu beğendiler.

  15. #75
    sedici - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2010
    Şehir
    Bursa - İzmir
    Alıntı esra-- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    draglara katılıyorum desem ayrıca 280 i gördüm desem ayrıca makaslarım harikadır kapıştığım erkekler içinde bana yetişeni henüz olmadı desem yeterli olurmu acaba. he unutmadan 15 senedir araba kullanıyorum ve henüz miniminnnacık bir kazam bile olmadı bir far bile kırmadım desem...
    ne kullanıyorsun, nerde yarışıyorsun merak ettimikarus sendromuna kapılma desem
    baysamin bunu beğendi.
    Ninja

  16. #76

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Alıntı baysamin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl ben sorulmamışı sorayım ehliyet aldınız değilmi.?
    Kursa yazildim ama trafige cikmicam tabiki ehliyet almadan ozamana kadar trafige kapali alanlarda kullanicam artik seneye nisan gibi cikarim trafige

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:52 ----------

    Alıntı farcob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    boy 165 kilo 80 cbf 150'nin selesini traşladım 75 cm'e düşürdüm, yine de durduğum yer de yattığımı bilirim.
    simdi anladim hocamin bana neden cok iyi kullaniosun dedigini.zira mùtewazi olma sen kendinin farkinda diilmisin diyip duruo

  17. #77

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    amortisörlerden alçaltma olayı hiç sağlıklı değil tümsekte motorun altı sürter zaten yollar hep çakırlı çukurlu, peki bu koltuk traşlama olayını cbr 250 de de yapabilirmiyiz yapabilirsek en fazla kaç cm traşlanır ama bu seferde gidon yüksekte kalmazmı yani bu olayların hangisini yaparsan yap her şekilde motoru bozar diye düşünüyorum. en güzeli kalın tabanlı bot giymek olacak sanırım ve netten incelediğim kadarıyla +6 cm boy uzatan motor botu var www.moto-bot.com belki benim gibi boy sorunu olan başka arkadaşlara da yardımcı olur.

  18. #78
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
    Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
    Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
    Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
    Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
    Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.
    Ucuz motor olmaz , Sorunlu motor olur.

  19. #79
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
    Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
    Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
    Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
    Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
    Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.
    aynı fikirdeyiz yani
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/

  20. #80

    Üyelik
    07 Eylül 2012
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Acemi birine gaz vermenin hiç manası yok.
    Önce ufak birşeyle başlayıp zamanla kendisinin ne yapabileceğini görmesi ve kendi kararını kendi vermesi en mantıklısı.
    Motorun sizi kullanmasını istemiyorsanız tabiki.
    Ben hala cbr 250 nin başlangıç için fazla geleceğini düşünüyorum. (boy kilo ve fiziksel güç anlamında, ki beceri ve kabiliyet ne durumda oda bir soru işareti )
    Yeterli tecrübe ile birgün 1200 gs dahi kullanabilirsiniz.
    Gaz verip vebal almak istemem. Bence hiç mantıklı değil.
    cbf 150 yi gayet güzel kullanıyorum benim kullanışımda bir sorun yok hocam ehliyetin olsaydı trafiğe çıkardık diyor benim korkum duruşlarda çünkü sol ayak yerde sağ ayak frende yapınca parmak ucumla basıyorum düz zeminlerde rahat duruyorum fakat eğimli zeminlerde ayağım yere yetmiyor 2 kere buyüzden düştüm. 250 lik motoruda kullanabileceğim düşüncesindeyim benim sorunum en başından beri dediğim gibi boyutlarla alakalı ama bunu bir türlü anlatamadım ve çok özür dileyerek sorumu geri alıyorum tamam bu problemi kendi başıma çözmeye çalışıcam ve sonuçtan sizleri haberdar ederim hepinize çok teşekkür ederim görüşmek üzere


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 23456 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)