Bazıları Gibi Bende Yeni Başlıyorum..
-
Merhaba arkadaşlar Forum'a yeni üye oldum ve bende bir motorsiklet hayranıyım
Geçen yaz dayımın Yamaha Virago 600 cc'lik bir Chopper'i vardı ve çok hoşuma gidiyordu onun sesi , duruşu falan. Sonra arkasında gezerek dolaşarak merak sardım iyice ve bana öğretmeye başladı , ilkten biraz ürkektim yapamam , beceremem gibi .. Ama sonra bindim üzerine sürekli 1. viteste gidip geldim derken günler geçti haftada 4 gün eğitim alıyordum dayımdan , manevralara özellikle çalıştırıyordu , sonra trafiğin çok az olduğu bir yerde kullandım sürekli talimdeydim , sonra o motor u sattı ve supersport 600 cc aldı , suan okuldayım ve ona hiç binmedim , yaz gelsin diye bekliyorum açıkçası
Yani demem o ki ; 600 lük chopper i çok rahat kontrol edebiliyorum 203 kg ' dı o motor ve vites geçişlerini falan çok iyi yapıyordum. ( bu konuda biraz yetenekliyim :p )
Ama supersport farklı diyorlar ki bunu dayım da söylüyor ,
Sizce 600 lük bir supersport'a da chopper'daki gibi rahat alışabilir miyim ? yada farkları ne olur ? ne yapmam gerekir ?
Anlatım tarzım kötü olmuştur sanırım , kendimi ifade ederken zorlanırım hep
Reklamlar
-
Hocam supersport diyorsun 600 diyorsun 0-100 2.5-3 sn den bahsediyoruz. Bana kalırsa 250'lik iyidir. Önemli olan motorun cc'si değil sonuçta. Ayrıca chopper ve ss arasında dağlar kadar fark var
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
-
Haklısın tabi ama elde olan 600 lük oldugu için söyledim bakalım denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum ama ..
[B][COLOR="#0000CD"]Fazla Küçümseme Kimseyi , Nokta da Küçüktür ama Bitirir Cümleyi..![/COLOR][/B]
-
Denemek derken bu bi sürüş mü O motoru benim yeğenim düşürse bende onu düşürürdüm herhalde :D Yine aman dikkat hocam ama cidden 600'lük altından kaçar gider ben derim ki önce en azından 2-3 kere 250'lik deneyin zaten tamam 600'lüğe binmem şimdilik dersiniz diye düşünüyorum. Ki şuda var motoru herkes düz götürebilir. Ama viraj öyle kolay değil hele ss stilinde. Gidon açısı acayip dar doğal olarak yatırmanız gerek vs vs.
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
-
işte bu konuda zorlanacağım sanırım biraz .. ss stilinde gidon açısı acayip dar diyorlar ve teknik gerek onun içinde .. bakalım bu yaz eğtimini almayı düşünüyorum Teşekkürler tavsiyelerin için
[B][COLOR="#0000CD"]Fazla Küçümseme Kimseyi , Nokta da Küçüktür ama Bitirir Cümleyi..![/COLOR][/B]
-
Rica ederim kazasız belasız sürüşler
SONUNA KADAR İZİNDEYİM ATAM!
Dört teker bedenimi, iki teker ruhumu taşır.
-
cümlemize
[B][COLOR="#0000CD"]Fazla Küçümseme Kimseyi , Nokta da Küçüktür ama Bitirir Cümleyi..![/COLOR][/B]
-
Senin sorduğun soruyu bizzat yaşadım. Ben motora 750 cc chopper la başladım. Hiçbir sıkıntı olmadı. Hâlâ daha aynı motorla devam ediyorum. Bir kere 1100 lük ss kullanmaya kalktım. Hızlanma bir yana yukarıda da söylendiği gibi düz gitmede hiçbir sıkıntı yok zaten. Evet gidon açısı gerçekten dar. Ama eğer iyi bir bisikletçiysen virajda da sıkıntı yaşamayabilirsin. Yeteneğine bağlı. Ama o oturuş pozisyonu... cruiser dan o kadar farklı ki. Alışmak için baya bi antreman yapman hatta durur haldeki motorun üstüne oturup ayakların vites ve arka frenin yerlerine iyice alıştırman lazım.
-
[B][COLOR="#0000CD"]Fazla Küçümseme Kimseyi , Nokta da Küçüktür ama Bitirir Cümleyi..![/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)