pistonu nsl kırdın bea helal olsun yani
peki jawa sen bu kara jawaların silindirinin ömrü hakkında ne diyorsun?
pistonu nsl kırdın bea helal olsun yani
peki jawa sen bu kara jawaların silindirinin ömrü hakkında ne diyorsun?
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
abi bende 125lik suzukimin pistonunu kırmıştım zuhahaha
soruna ben bi cevap weriyim baya uzun diorum eski jawwacılar diorki yağsız kalsa bile uzun süre gidermiş bunlar o kadar sağlam yani
kingston,bahsettiğim gibi yağ pompası tıkanmış.piston kuru kuru çalıştı.bende pek yavaş kullanmadığım için pistonu kırdık.yinede motor 1 hafta kadar idare etti yağsız!piston kırık olduğu halde de gidiyordu.ben anormal sesten şüphelenip silindiri sökünce gördüm kırık olduğunu, yani bayağı sağlam bu aletler.
kara jawaların silindir ömrü hakkında yorum yapacak kadar otorite değilim be yav! ama kara jawayı toplatan arkadaş pistona silindire dokunmamıştı.dişli takımından bazı parçalar, krank ve krank kolu değişmişti.silindir ve piston sağlamdı.
zaten bu silindir piston işine fazla takmamak lazım(jawa, mz türü motorlar için söylüyorum).en kötüsü silindiri söker bir torbaya koyar tornacıya gidersin, bi tanede uygun çaplı piston takarsın tamam.yallah tazyik
ben biliyorum çünkü hiç ölmüyor dediğim oldukça uzun ömürlü ve sağlam olması aslında da sinan bey inanmak istemiyor
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
şimdi nerdeeee aman bişi olucak bozulcak diye diken üstünde biniyoz motora
racing racing ve racing.............
abi gene de zahmetli yaw gene motoru indiriyorsun çatının üstünden geri takması mesele zaten eşşşek ölüsü gibi birşey
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
bende jawa 250 lazer var yağ oranı kitapçıkta 1:25 yazıyo yani 40 cc yağ konuyo her litre benzine fakat ben 50 cc koyuyorum hatta biraz daha fazla bazen bu motoru koruyo fakat çok koyarsan motor boğulabilir ve buji ye de etkisi var bujinin ark yapan uçlarının yağ kaplamasına sebep olur ama çok sık sorun yapmaz bu motor arada teklemeye başladıkça ilk fırsatta bujiyi söker temizlersin yani benim tavsiyem 50 cc yağ koy her litre için ve mobil 2Tgo süper marka ve model yağı seç fiyatı en uygun ve en performanslı yağ bu önce benzini al üstüne yağı dök depoyu kapadıktan sonra bi iki kere salla biraz motoru tamamen yayılır yağ benzin içine
Arkadaşlar Benim Motora 3 Depoda Bir Yağ Koymak Gerekiyor.markasi Modeli Honda Kinetix Ne Yapmam Gerekiyor Yapmasam Ne Olur..
vay be 1 sene önce açmıştım bu konuyu,nostalji oldu mali-bu senin motor 2 zamanlı olduğu için yağ deposunu belirli aralıklarla doldurman gerekir,çünkü 2 zamanlılarda benzinle beraber silindire yağda gönderilir ve bu yağ da yanar,dolayısıyla eksildikçe yağ deposunu doldurmalısın,eğer doldurmazsan motorun yağsız çalışacağı için biter ve masraf açılır.piston ve silindire ve hatta krank miline zarar verebilirsin.sen sen ol yağsız kullanma motorunu,kazasız sürüşler dilerim...
Ey bu topraklar için toprağa düşmüş asker;
Gökten ecdad inip öpse o pak alnı değer;
Sana dar gelmeyecek makberi kimler kazsın;
Gömelim gel seni tarihe desem sığmazsın...
ya-ğa dikkat arkadaşlar.birde moped tipi motorlarda e-ğer kurşunsuz kullanmak gerekirse yağı bol koymak daha faydalı (orjinali %5se %6 gibi )sırf bu yüzden bir silindir harçadım şakası yok.bir de sentetik 2t ya-ğ kullanmak mineral yağlara göre daha az dumana sebep oluyor.
Abiler ben 2 nci el motor yeni yapılmış boyalı bir jawa 350cc TS almaya çalışıyorum. Buldum. makinenin motor seni güzel.eksoz güzel üflüyor.ancak yinede tecrübem zayıf.alırken nelere dikkat edeyim.bu motor eğer iş yaparsa nelere bakmak lazım.araba dersen komple sökerim indiririm.ama bu motor işi biraz tuhaf.bi yardımcı olsanız.yada onu alma mz al dermisiniz?
kendi motoruma 1 lt ye 50-80 ml arası koyuyorum duman bazen fazla kaçıyor ama iyi gidiyor...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)