Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

2 zamanlıda yakıt yağ oranı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21

    Üyelik
    28 Mart 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight II
    merak ettim senin motoru, cumadan itibaren ankaradayım, bi buluşalım mı, hatta motoru yürütüyosan bi motosiklet.net ankara buluşması tertipleyellim motorla gel olmaz mı
    imza, safrane


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    JustHappy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Mayıs 2004
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    VivaCity 100
    Valla benim motora 1 litre yağ koyuyorum 7-8 defa 10 milyonluk benzinden sonra tekrar koyuyorum 1 litre. birde motor sadece ilk çalıştıktan ısınana kadar beyaz duman çıkarıyor ısındıktan sonra gözle görülür bir duman olayı yok. diğer scooter lara bakıyorum onlar ısınsada soğuktsa olsa ilaç motoru gibi beyaz duman çıkarıyorlar hep
    Artık kısa cümleler kuruyorum...

  3. #23

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    ankara
    Arkadaşlar yazın 1 lt ye 40 gram, kışın 1 lt ye 30 gr. koymak gerekir.

  4. #24
    Misafir
    sinan kardeş iyi bak motoruna,öylelerini yapmıyolar artık,bizimde arkadaşın 54 horexini toplamamıza az kaldı

  5. #25
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    sinan kardeş iyi bak motoruna,öylelerini yapmıyolar artık,bizimde arkadaşın 54 horexini toplamamıza az kaldı


    bende elimden geldiğince iyi bakmaya çalışıyorum bu arada horex hangi markanın modeli

  6. #26

    Üyelik
    20 Mayıs 2004
    Şehir
    ankara
    horex kendi başına bir marka...

  7. #27
    Misafir
    evet markası horex modeli regina3,350cc,4 vites(vites kolu sağda)
    alman malı

  8. #28
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    açıkcası ilk defa duyuyorum sachs olabir mi diye düşünüyordum bayağı değişik bişi o zaman

  9. #29
    Misafir
    tam bi klasik
    bide zundapp vardır bilmem bilirmisin

  10. #30
    Kingston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    Mersin-Aydınlıkevler
    Motosikleti
    110 ft simdilik [mz den sonra ii gelmedi]
    benim mz in yağ pompası bozulmuştu 3 ay önce hiç bulamadım yaw kaza yapmış hurda mz in içinden çıkma bir yağ pompası bulmuştum beleşe düşün yani 95 te aldım motoru yağ pompası 04 te bozuldu. mz in silindirinin iç kısmı çelik ama dış kısmı aliminyum olduğu için çok kolay soğuyor ben o motorla mersinden anamura gittim tık demeden gidiyor.
    jawa lar bildiğim kadarıyla 3 vitesli(eskileri tabii) onların silindiri hiç ölmüyormuş.
    ama rampaya banamısın demiyor ben dedem ve babamla üç kişi yaylaya gittiğimizi hatırlıyorum. herkes bize bakardı bu motor nsl çekiyo bu rampayı diye
    Kingston in Aksaray
    (niye diye sormayın :((()

  11. #31
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    evet MZ 'in bu iki zamanlı makineleri ETZ 150 ,251 ,301 kontak kapatmadan uzun yol gidebilir ve motosiklet olsun otomobil olsun bunların silindirin iç kısmı (gömlek)zaten hepsi çeliktir .ve dış blokları hemen hepsininkide aliminyumdur.... ve jawaların silindiri ölmüyormuş yazmışsın böyle bir saçmalık yok ya ve sonuçta Çekoslavakya malı

  12. #32

    Üyelik
    21 Haziran 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tuning
    bende 1 ltye 50 gr koyuyorum motor jawa 250 az yağ koymayın yoksa silindir şişer ve size pahalıya patlar bana olduda ha bide ben jawayla göstergeye göre 140 ı devirdim ama sonra freni sıktığımda ön taraf dağılcak gibi oldu

  13. #33
    Kingston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    Mersin-Aydınlıkevler
    Motosikleti
    110 ft simdilik [mz den sonra ii gelmedi]
    50 tane adam tanıyom hiçbiri aldığı jawanın silindirini değiştirmedi eskileri diyom tabi
    Kingston in Aksaray
    (niye diye sormayın :((()

  14. #34
    Kingston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    Mersin-Aydınlıkevler
    Motosikleti
    110 ft simdilik [mz den sonra ii gelmedi]

    bu jawalar
    Kingston in Aksaray
    (niye diye sormayın :((()

  15. #35
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    Seni kandırmışlar iki zamanlı motordan anlayan herkes bilir iki zamanlı motorlar dört zamanlıya nazaran piston ve gömleği daha çabuk aşınır ve değiştirmek gerekir ...sen neye inanmak istiyorsan ona inan ve silindir diye kastettiğin pistondur herhalde, eğer öyleyse söylemiş olduklarımı kanıtlıyor...resimdeki jawa iki zamanlı 250 cc 3 vitesli bir makinası var biliyorum o motorları yani

  16. #36

    Üyelik
    18 Mayıs 2004
    Şehir
    ist
    Motosikleti
    yamaha FZR '94
    bu ne olm cizgi film motoru gibi.:-)))
    racing racing ve racing.............

  17. #37

    Üyelik
    21 Haziran 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tuning
    resimdeki jawa iki zamanlı 250 cc 3 vitesli bir makinası var biliyorum o motorları yani
    3 vitesli olduğundan eminmisin ben 4 die biliyorum yada 70 model altımı 3 vites

  18. #38
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    70 den sonrası 4 vites olsa ne olur kuru gürültü sonuçta

  19. #39
    Kingston - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2004
    Şehir
    Mersin-Aydınlıkevler
    Motosikleti
    110 ft simdilik [mz den sonra ii gelmedi]
    3 vitesli o motorlar
    bizim erdemlide bunlarla mobiletter yarış yapıyorlardı bir zamanlar hala yapılıyo mu bilmiyorum bayadır gitmiyom
    Kingston in Aksaray
    (niye diye sormayın :((()

  20. #40

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    resimdeki jawa "kara jawa" olarakta bilinir.ancak niye kara dendiğini bende bilmiyorum.bir tanıdığım kenara hurda diye atılmış bu model bir jawayı bedava denecek paraya alıp toplattı.nikelaj ve boya yaptırdı.vişne çürüğü, depo yanları nikelajlı.çok güzel oldu.merak ve zevk meselesi.

    önceki motorum 350 jawa twin sport idi.bu modelin burda bahsedilmeyen bir hatası var(bence).silindiri tutan 4 adet somun yuvasından bir tanesi(üst silindir kapağındaki, ön taraftakilerden biri) silindirin bitiş noktasına çok yakın.benim motor birazda hararet sebebiyle olsa gerek, bu noktadan delindi.silindir üst kapağını söküp alüminyum kaynakçıya götürdüm.usta 2 dakkada orayı kaynakla kapattı.kalan çapakları kendim silindirik bir eğe ile düzelttim.toplam maliyet; kaynak:2,5 milyon.eğe:birmilyon beşyüzbin türk lirası!

    ayrıca aklınızda olsun silindiri sökmek gayet basit.şu an kullandığım mz 251'in pistonu kırıldı.benimkinin de yağ pompası tıkanmış ama haberim yok!silindiri söküp pistonu kendim değiştirdim.yukarıda da bahsedildiği üzere silindirin içi çelik olduğu için gayet sağlam.ufak bir iki çizik vardı.pistonu aldığım yedek parçacı tornaya girmeden olmaz dedi.tornaya girmeden pistonu taktım.gayet güzel çalışıyor.bursadan manisaya geldim, oradan izmire gittim sorun çıkmadı.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler