merak ettim senin motoru, cumadan itibaren ankaradayım, bi buluşalım mı, hatta motoru yürütüyosan bi motosiklet.net ankara buluşması tertipleyellim motorla gel olmaz mı
merak ettim senin motoru, cumadan itibaren ankaradayım, bi buluşalım mı, hatta motoru yürütüyosan bi motosiklet.net ankara buluşması tertipleyellim motorla gel olmaz mı
imza, safrane
Valla benim motora 1 litre yağ koyuyorum 7-8 defa 10 milyonluk benzinden sonra tekrar koyuyorum 1 litre. birde motor sadece ilk çalıştıktan ısınana kadar beyaz duman çıkarıyor ısındıktan sonra gözle görülür bir duman olayı yok. diğer scooter lara bakıyorum onlar ısınsada soğuktsa olsa ilaç motoru gibi beyaz duman çıkarıyorlar hep
Artık kısa cümleler kuruyorum...
Arkadaşlar yazın 1 lt ye 40 gram, kışın 1 lt ye 30 gr. koymak gerekir.
sinan kardeş iyi bak motoruna,öylelerini yapmıyolar artık,bizimde arkadaşın 54 horexini toplamamıza az kaldı
sinan kardeş iyi bak motoruna,öylelerini yapmıyolar artık,bizimde arkadaşın 54 horexini toplamamıza az kaldı
bende elimden geldiğince iyi bakmaya çalışıyorum bu arada horex hangi markanın modeli
horex kendi başına bir marka...
evet markası horex modeli regina3,350cc,4 vites(vites kolu sağda)
alman malı
açıkcası ilk defa duyuyorum sachs olabir mi diye düşünüyordum bayağı değişik bişi o zaman
tam bi klasik
bide zundapp vardır bilmem bilirmisin
benim mz in yağ pompası bozulmuştu 3 ay önce hiç bulamadım yaw kaza yapmış hurda mz in içinden çıkma bir yağ pompası bulmuştum beleşe düşün yani 95 te aldım motoru yağ pompası 04 te bozuldu. mz in silindirinin iç kısmı çelik ama dış kısmı aliminyum olduğu için çok kolay soğuyor ben o motorla mersinden anamura gittim tık demeden gidiyor.
jawa lar bildiğim kadarıyla 3 vitesli(eskileri tabii) onların silindiri hiç ölmüyormuş.
ama rampaya banamısın demiyor ben dedem ve babamla üç kişi yaylaya gittiğimizi hatırlıyorum. herkes bize bakardı bu motor nsl çekiyo bu rampayı diye
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
evet MZ 'in bu iki zamanlı makineleri ETZ 150 ,251 ,301 kontak kapatmadan uzun yol gidebilir ve motosiklet olsun otomobil olsun bunların silindirin iç kısmı (gömlek)zaten hepsi çeliktir .ve dış blokları hemen hepsininkide aliminyumdur.... ve jawaların silindiri ölmüyormuş yazmışsın böyle bir saçmalık yok ya ve sonuçta Çekoslavakya malı
bende 1 ltye 50 gr koyuyorum motor jawa 250 az yağ koymayın yoksa silindir şişer ve size pahalıya patlar bana olduda ha bide ben jawayla göstergeye göre 140 ı devirdim ama sonra freni sıktığımda ön taraf dağılcak gibi oldu
50 tane adam tanıyom hiçbiri aldığı jawanın silindirini değiştirmedi eskileri diyom tabi
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
bu jawalar
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
Seni kandırmışlar iki zamanlı motordan anlayan herkes bilir iki zamanlı motorlar dört zamanlıya nazaran piston ve gömleği daha çabuk aşınır ve değiştirmek gerekir ...sen neye inanmak istiyorsan ona inan ve silindir diye kastettiğin pistondur herhalde, eğer öyleyse söylemiş olduklarımı kanıtlıyor...resimdeki jawa iki zamanlı 250 cc 3 vitesli bir makinası var biliyorum o motorları yani
bu ne olm cizgi film motoru gibi.:-)))
racing racing ve racing.............
3 vitesli olduğundan eminmisin ben 4 die biliyorum yada 70 model altımı 3 vitesresimdeki jawa iki zamanlı 250 cc 3 vitesli bir makinası var biliyorum o motorları yani
3 vitesli o motorlar
bizim erdemlide bunlarla mobiletter yarış yapıyorlardı bir zamanlar hala yapılıyo mu bilmiyorum bayadır gitmiyom
Kingston in Aksaray
(niye diye sormayın :((()
resimdeki jawa "kara jawa" olarakta bilinir.ancak niye kara dendiğini bende bilmiyorum.bir tanıdığım kenara hurda diye atılmış bu model bir jawayı bedava denecek paraya alıp toplattı.nikelaj ve boya yaptırdı.vişne çürüğü, depo yanları nikelajlı.çok güzel oldu.merak ve zevk meselesi.
önceki motorum 350 jawa twin sport idi.bu modelin burda bahsedilmeyen bir hatası var(bence).silindiri tutan 4 adet somun yuvasından bir tanesi(üst silindir kapağındaki, ön taraftakilerden biri) silindirin bitiş noktasına çok yakın.benim motor birazda hararet sebebiyle olsa gerek, bu noktadan delindi.silindir üst kapağını söküp alüminyum kaynakçıya götürdüm.usta 2 dakkada orayı kaynakla kapattı.kalan çapakları kendim silindirik bir eğe ile düzelttim.toplam maliyet; kaynak:2,5 milyon.eğe:birmilyon beşyüzbin türk lirası!
ayrıca aklınızda olsun silindiri sökmek gayet basit.şu an kullandığım mz 251'in pistonu kırıldı.benimkinin de yağ pompası tıkanmış ama haberim yok!silindiri söküp pistonu kendim değiştirdim.yukarıda da bahsedildiği üzere silindirin içi çelik olduğu için gayet sağlam.ufak bir iki çizik vardı.pistonu aldığım yedek parçacı tornaya girmeden olmaz dedi.tornaya girmeden pistonu taktım.gayet güzel çalışıyor.bursadan manisaya geldim, oradan izmire gittim sorun çıkmadı.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)