Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7481
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir süredir yoğunluktan dolayı forum altında yazışmalar yapamıyordum. Daha önce hatırlayanlar olabilir, motora yabancı bir insan değilimdir. Yaz mevsimlerin de Bodrum'da olduğumdan dolayı, oradayken sezon başı her yaz motosiklet alır, sezon sonu satardım. Tabii rahatlık olarak scooter tarzı motosikletleri tercih ederdim. Tarz olarak hep racing sevmişimdir ve sevmeye devam etmekteyim. Bu güne kadar racing motora sahip olamayışımın sebebi bir çoğumuzda olduğu gibi aile baskısıdır. Fakat dün artık canıma tak etti ve artık yüksek hacimli motosiklet hayatına başlayacağımı dile getirdim. Dedim yaş olmuş 26, sizin yüzünüzden 40'n da başlayacağım bu işe ). Tabii hemen kendilerinden bir surat yapmalar, mırın kırın etmeler falan filan derken, en sonun da kabul ettirdim. Yani işin maddiyatla da pek alakası yok. Bana birşey olmasından korkuyorlar fakat ne kadar temkinli de olduğumu biliyorlar. Bir çok motor kullanmama rağmen yüksek hacimli motorlarla tanışıklığım fazla olmadı. En fazla yola artçı olarak devam ettik. Gönül ister ki şimdi en iyisiyle işe başlayalım. Maddiyat olarak sıkıntım da yok. Fakat işe sağlığım açıksından 250cc'lik bir race alarak başlayacağım.

    Şimdi son iki gündür yazılanları araştırırken, en çok aktif olduğum forum, bu forumdur. Bunun nedeni ise daha seviyeli bir ortamın olduğu gibi, hayal dünyasın da gezinen arkadaşların fazla olmayışı ve bu samimi ortamı korumak için ellerinden geleni yapan motosiklet.net yetkilileridir. Şu sanal ortamda samimiyetiyle, saygı ve sevgi çerçevesi içinde paylaşım yapan tüm motor sever arkadaşlara öncelikle çok teşekkür ediyorum.

    250'lik bir motor olarak, aklıma yatan en iyi seçenek şu anda Honda gibi görünüyor. Kawasaki'de kuşkusuz çok iyi bir model olduğu gibi, kendisini piyasa da kanıtlamış bir motor. Fakat, eskiyen tasarımı, analog kadran filan derken seçenekten kaldırdım kendilerini. Hyosung gördüğüm kadarı ile hala aktif olarak üretiliyor. Fakat honda ve kawasaki'nin yanında esamesinin okunmasını gereksiz görüyorum. Aslında seçenek olarak o da fena bir model değil.

    Formu başından beri elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. Anlışan Cbr250r'a sahip olduğumuz da, yapmamız gereken ilk iş, lastikleri değiştirmek olacak. Bunun yanında, eklemek istediğiniz bir husus var mı? Son olarak bana İzmir'de güvenebileceğim bir Honda satıcı ve aynı zaman yetkili bayi veya bayiler tavsiye edebilir misiniz?

    Allah nasip eder ise, Haziran ayında sipariş vermeyi düşünüyorum. Peşin olarak alacağım. Fakat bu iş yoğunluğuma bağlı olarak 1 ay daha sarkabilir. Şimdiden tüm arkadaşlarıma verecekleri cevap için teşekkür ederim. Lütfen eklemek istediğiniz bir husus olursa, yazmaktan çekinmeyin.

    Saygılarımla.
    teocan94 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7482
    erro - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2008
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    tracer 900
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir süredir yoğunluktan dolayı forum altında yazışmalar yapamıyordum. Daha önce hatırlayanlar olabilir, motora yabancı bir insan değilimdir. Yaz mevsimlerin de Bodrum'da olduğumdan dolayı, oradayken sezon başı her yaz motosiklet alır, sezon sonu satardım. Tabii rahatlık olarak scooter tarzı motosikletleri tercih ederdim. Tarz olarak hep racing sevmişimdir ve sevmeye devam etmekteyim. Bu güne kadar racing motora sahip olamayışımın sebebi bir çoğumuzda olduğu gibi aile baskısıdır. Fakat dün artık canıma tak etti ve artık yüksek hacimli motosiklet hayatına başlayacağımı dile getirdim. Dedim yaş olmuş 26, sizin yüzünüzden 40'n da başlayacağım bu işe ). Tabii hemen kendilerinden bir surat yapmalar, mırın kırın etmeler falan filan derken, en sonun da kabul ettirdim. Yani işin maddiyatla da pek alakası yok. Bana birşey olmasından korkuyorlar fakat ne kadar temkinli de olduğumu biliyorlar. Bir çok motor kullanmama rağmen yüksek hacimli motorlarla tanışıklığım fazla olmadı. En fazla yola artçı olarak devam ettik. Gönül ister ki şimdi en iyisiyle işe başlayalım. Maddiyat olarak sıkıntım da yok. Fakat işe sağlığım açıksından 250cc'lik bir race alarak başlayacağım.

    Şimdi son iki gündür yazılanları araştırırken, en çok aktif olduğum forum, bu forumdur. Bunun nedeni ise daha seviyeli bir ortamın olduğu gibi, hayal dünyasın da gezinen arkadaşların fazla olmayışı ve bu samimi ortamı korumak için ellerinden geleni yapan motosiklet.net yetkilileridir. Şu sanal ortamda samimiyetiyle, saygı ve sevgi çerçevesi içinde paylaşım yapan tüm motor sever arkadaşlara öncelikle çok teşekkür ediyorum.

    250'lik bir motor olarak, aklıma yatan en iyi seçenek şu anda Honda gibi görünüyor. Kawasaki'de kuşkusuz çok iyi bir model olduğu gibi, kendisini piyasa da kanıtlamış bir motor. Fakat, eskiyen tasarımı, analog kadran filan derken seçenekten kaldırdım kendilerini. Hyosung gördüğüm kadarı ile hala aktif olarak üretiliyor. Fakat honda ve kawasaki'nin yanında esamesinin okunmasını gereksiz görüyorum. Aslında seçenek olarak o da fena bir model değil.

    Formu başından beri elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. Anlışan Cbr250r'a sahip olduğumuz da, yapmamız gereken ilk iş, lastikleri değiştirmek olacak. Bunun yanında, eklemek istediğiniz bir husus var mı? Son olarak bana İzmir'de güvenebileceğim bir Honda satıcı ve aynı zaman yetkili bayi veya bayiler tavsiye edebilir misiniz?

    Allah nasip eder ise, Haziran ayında sipariş vermeyi düşünüyorum. Peşin olarak alacağım. Fakat bu iş yoğunluğuma bağlı olarak 1 ay daha sarkabilir. Şimdiden tüm arkadaşlarıma verecekleri cevap için teşekkür ederim. Lütfen eklemek istediğiniz bir husus olursa, yazmaktan çekinmeyin.

    Saygılarımla.
    şimdiden hayırlı olsun...lastikleri değiştirmen bence de iyi olur ama gerek görmeyen arkadaşlar da mevcut. bir de gündüz farkedilebilirlik açısından zenon taktırmanı öneririm..gündüz için farlar zayıf kalıyo bana göre....
    SonpoL bunu beğendi.

  3. #7483
    iguven - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2011
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    2015 MT-09 Tracer Race Blue :)
    Selam Millet,

    Haftaya TEM'den İstanbul'dan Safranbolu'ya gideceğim. Yakıt tasarruffu yapmak istiyorum buna göre; (1 depo ile varmaya çalışacağım )
    6. viteste 5000-6000 devirlerde 80-90 km/s civarı hızda mı daha az tüketir yoksa yine aynı hızlarda fakat 5. veya 4. viteslerde mi?
    Ne kadar düşük devir olursa o kadar az yakar diye tahmin ediyorum doğru mudur?
    Bir de 6. viteste 5000 devirlerde falan seyretmek gerekebilir 80 ile gidebilmek için. Bir mahsuru olmaz değil mi?
    Teşekkürler...

  4. #7484
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Cevap için teşekkür ederim. Şimdi zenon olayı bambaşka bir boyut. Bunun nedeni farlarımız mercekli olmamasından dolayı, zenon takıldığı an itibari ile karşı tarafın gözünü çok alması. Motorla kaynaştıkça, zaten orjinal farların yeterli olup, olmadığını görebileceğim. O an ki gelişmelere göre de bir takım takviyeler elbette ki yapılabilir.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  5. #7485
    stepfunk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    GSR600 K9
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir süredir yoğunluktan dolayı forum altında yazışmalar yapamıyordum. Daha önce hatırlayanlar olabilir, motora yabancı bir insan değilimdir. Yaz mevsimlerin de Bodrum'da olduğumdan dolayı, oradayken sezon başı her yaz motosiklet alır, sezon sonu satardım. Tabii rahatlık olarak scooter tarzı motosikletleri tercih ederdim. Tarz olarak hep racing sevmişimdir ve sevmeye devam etmekteyim. Bu güne kadar racing motora sahip olamayışımın sebebi bir çoğumuzda olduğu gibi aile baskısıdır. Fakat dün artık canıma tak etti ve artık yüksek hacimli motosiklet hayatına başlayacağımı dile getirdim. Dedim yaş olmuş 26, sizin yüzünüzden 40'n da başlayacağım bu işe ). Tabii hemen kendilerinden bir surat yapmalar, mırın kırın etmeler falan filan derken, en sonun da kabul ettirdim. Yani işin maddiyatla da pek alakası yok. Bana birşey olmasından korkuyorlar fakat ne kadar temkinli de olduğumu biliyorlar. Bir çok motor kullanmama rağmen yüksek hacimli motorlarla tanışıklığım fazla olmadı. En fazla yola artçı olarak devam ettik. Gönül ister ki şimdi en iyisiyle işe başlayalım. Maddiyat olarak sıkıntım da yok. Fakat işe sağlığım açıksından 250cc'lik bir race alarak başlayacağım.

    Şimdi son iki gündür yazılanları araştırırken, en çok aktif olduğum forum, bu forumdur. Bunun nedeni ise daha seviyeli bir ortamın olduğu gibi, hayal dünyasın da gezinen arkadaşların fazla olmayışı ve bu samimi ortamı korumak için ellerinden geleni yapan motosiklet.net yetkilileridir. Şu sanal ortamda samimiyetiyle, saygı ve sevgi çerçevesi içinde paylaşım yapan tüm motor sever arkadaşlara öncelikle çok teşekkür ediyorum.

    250'lik bir motor olarak, aklıma yatan en iyi seçenek şu anda Honda gibi görünüyor. Kawasaki'de kuşkusuz çok iyi bir model olduğu gibi, kendisini piyasa da kanıtlamış bir motor. Fakat, eskiyen tasarımı, analog kadran filan derken seçenekten kaldırdım kendilerini. Hyosung gördüğüm kadarı ile hala aktif olarak üretiliyor. Fakat honda ve kawasaki'nin yanında esamesinin okunmasını gereksiz görüyorum. Aslında seçenek olarak o da fena bir model değil.

    Formu başından beri elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. Anlışan Cbr250r'a sahip olduğumuz da, yapmamız gereken ilk iş, lastikleri değiştirmek olacak. Bunun yanında, eklemek istediğiniz bir husus var mı? Son olarak bana İzmir'de güvenebileceğim bir Honda satıcı ve aynı zaman yetkili bayi veya bayiler tavsiye edebilir misiniz?

    Allah nasip eder ise, Haziran ayında sipariş vermeyi düşünüyorum. Peşin olarak alacağım. Fakat bu iş yoğunluğuma bağlı olarak 1 ay daha sarkabilir. Şimdiden tüm arkadaşlarıma verecekleri cevap için teşekkür ederim. Lütfen eklemek istediğiniz bir husus olursa, yazmaktan çekinmeyin.

    Saygılarımla.
    Hakkınızda hayırlısı olsun inşallah. Güzel seçim yapmışsınız
    Lastik konusunda bende başlarda değiştirmeyi düşünüyordum. Fakat artık görüşüm değişti.
    Bizim lastikler ısındıktan sonra performansı çok güzel oluyor. Soğuk asfaltta ve soğuk lastikte biraz daha dikkatli olmak lazım sadece.
    Riskli kullanmayı sevmediğim için gerek görmüyorum artık.

    Aydınlatma için mercekli xenon uygulama yapmıştım. Önceki sayfalarda görmüşsünüzdür belki.
    Fakat uzunlar yanmadığı için tekrar geri söktüm. Kısalarda sorun yoktu. Şimdi normal xenon kullanıyorum.
    Bir şikayet almadım henüz karşı taraftan Normal aydınlatmayı sevemedim hiçbir zaman.

    Tekrar hayırlı olsun, kazasız belasız binin inşallah.
    SonpoL bunu beğendi.
    "Cahillerle tartışmaya girmeyin çünkü ben hiç yenemedim!"
    İmam-ı Gazâli Hazretleri (k.s)

  6. #7486
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Teşekkür ederim iyi dilekleriniz için . Aydınlatmayla ilgili yorumlar arttıkça, zenona doğru sürükleneceğiz gibi görünüyor . Lastik konusunda en iyisi neyse, onu takdırırım diye düşünüyorum. Bu işi otomobilde de aynı şekilde yapıyorum.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  7. #7487
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Millet,

    Haftaya TEM'den İstanbul'dan Safranbolu'ya gideceğim. Yakıt tasarruffu yapmak istiyorum buna göre; (1 depo ile varmaya çalışacağım )
    6. viteste 5000-6000 devirlerde 80-90 km/s civarı hızda mı daha az tüketir yoksa yine aynı hızlarda fakat 5. veya 4. viteslerde mi?
    Ne kadar düşük devir olursa o kadar az yakar diye tahmin ediyorum doğru mudur?
    Bir de 6. viteste 5000 devirlerde falan seyretmek gerekebilir 80 ile gidebilmek için. Bir mahsuru olmaz değil mi?
    Teşekkürler...
    En az yakıtı 60/70 km/s sabit hızda tüketirsin. 5000'i bırak 3.500 devir sabit gitsende bir zararı olmaz. Motor düşük devirlerede tork vermek üzere tasarlanmış. 3.500 d/d 17 nm tork veriyor bu da maksimum torkun 3'te 2'sinden fazlası demek..

    Ama 300-350 km yolu 80-90 ı geçmeden gitmek baya bir sabır işi CBR 250 ile. cub veya 125 lik scooter olsa normal seyir hızı olucaktı aslında 90 km/s geçilmesse ve ani sollamalar yapılmassa yakıt şehirler arası otobüsten pek fazla olmaz
    wolrath ve iguven bunu beğendiler.

  8. #7488

    Üyelik
    08 Temmuz 2011
    Motosikleti
    honda cebere 250 re
    [QUOTE=erreeen;2681759]Biz seninle yine buradan konuşmuştuk ben İTÜ de okuyordum sen İstinye Park'ta Ups kargoda çalışıyordun Sonra sen bi kaza yapmıştın kayboldun ortadan :( Tekrardan geçmiş olsun. Ben Beşiktaştayım şuan. Okul bittiği için memleketime döneceğim iş güç orada devam edeceğim. Cuma bitirme tezi teslimim var hafta sonu cumartesi ya da pazar topluca bir buluşma ayarlayalım artık, 2-3-5-10 kim gelirse İstanbullardan gitmeden önce tanışalım istiyorum.

    e tamam işte mailim engin-ozan@hotmail.com görüşürüz ben biraz balık hafızalıyım kusuruma bakma uzun zaman uzak kaldım ondan unuttum
    honda cbr 250r siyah

  9. #7489
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    evet.denız kıdemlı ustegmenım.[COLOR="Silver"]
    Ben de İstanbulda sahil güvenlikteyim abicim tayinin hayırlı olsun bu arada
    http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
    Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...

  10. #7490
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Uzun bir süredir yoğunluktan dolayı forum altında yazışmalar yapamıyordum. Daha önce hatırlayanlar olabilir, motora yabancı bir insan değilimdir. Yaz mevsimlerin de Bodrum'da olduğumdan dolayı, oradayken sezon başı her yaz motosiklet alır, sezon sonu satardım. Tabii rahatlık olarak scooter tarzı motosikletleri tercih ederdim. Tarz olarak hep racing sevmişimdir ve sevmeye devam etmekteyim. Bu güne kadar racing motora sahip olamayışımın sebebi bir çoğumuzda olduğu gibi aile baskısıdır. Fakat dün artık canıma tak etti ve artık yüksek hacimli motosiklet hayatına başlayacağımı dile getirdim. Dedim yaş olmuş 26, sizin yüzünüzden 40'n da başlayacağım bu işe ). Tabii hemen kendilerinden bir surat yapmalar, mırın kırın etmeler falan filan derken, en sonun da kabul ettirdim. Yani işin maddiyatla da pek alakası yok. Bana birşey olmasından korkuyorlar fakat ne kadar temkinli de olduğumu biliyorlar. Bir çok motor kullanmama rağmen yüksek hacimli motorlarla tanışıklığım fazla olmadı. En fazla yola artçı olarak devam ettik. Gönül ister ki şimdi en iyisiyle işe başlayalım. Maddiyat olarak sıkıntım da yok. Fakat işe sağlığım açıksından 250cc'lik bir race alarak başlayacağım.

    Şimdi son iki gündür yazılanları araştırırken, en çok aktif olduğum forum, bu forumdur. Bunun nedeni ise daha seviyeli bir ortamın olduğu gibi, hayal dünyasın da gezinen arkadaşların fazla olmayışı ve bu samimi ortamı korumak için ellerinden geleni yapan motosiklet.net yetkilileridir. Şu sanal ortamda samimiyetiyle, saygı ve sevgi çerçevesi içinde paylaşım yapan tüm motor sever arkadaşlara öncelikle çok teşekkür ediyorum.

    250'lik bir motor olarak, aklıma yatan en iyi seçenek şu anda Honda gibi görünüyor. Kawasaki'de kuşkusuz çok iyi bir model olduğu gibi, kendisini piyasa da kanıtlamış bir motor. Fakat, eskiyen tasarımı, analog kadran filan derken seçenekten kaldırdım kendilerini. Hyosung gördüğüm kadarı ile hala aktif olarak üretiliyor. Fakat honda ve kawasaki'nin yanında esamesinin okunmasını gereksiz görüyorum. Aslında seçenek olarak o da fena bir model değil.

    Formu başından beri elimden geldiğince okumaya çalışıyorum. Anlışan Cbr250r'a sahip olduğumuz da, yapmamız gereken ilk iş, lastikleri değiştirmek olacak. Bunun yanında, eklemek istediğiniz bir husus var mı? Son olarak bana İzmir'de güvenebileceğim bir Honda satıcı ve aynı zaman yetkili bayi veya bayiler tavsiye edebilir misiniz?




    Allah nasip eder ise, Haziran ayında sipariş vermeyi düşünüyorum. Peşin olarak alacağım. Fakat bu iş yoğunluğuma bağlı olarak 1 ay daha sarkabilir. Şimdiden tüm arkadaşlarıma verecekleri cevap için teşekkür ederim. Lütfen eklemek istediğiniz bir husus olursa, yazmaktan çekinmeyin.

    Saygılarımla.
    İzmirde sadece yükseliş honda var oda bornovada. Peşin alıcaksanız biraz pazarlıkla fiyatı düşürebilirsiniz bana 300 tl lik bi indirim yapmışlardı 8.500 e almıştım
    SonpoL bunu beğendi.

  11. #7491
    RuzgarSA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Nisan 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki ER6F
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cevap için teşekkür ederim. Şimdi zenon olayı bambaşka bir boyut. Bunun nedeni farlarımız mercekli olmamasından dolayı, zenon takıldığı an itibari ile karşı tarafın gözünü çok alması. Motorla kaynaştıkça, zaten orjinal farların yeterli olup, olmadığını görebileceğim. O an ki gelişmelere göre de bir takım takviyeler elbette ki yapılabilir.
    zenon bizim motorlarda eksi avantaj; çünkü bizde far anahtarı yok kontağı açar açmaz farı yakıyor ve bu uzun süreçte çabuk akü tüketmesi + kışın soğuk havalarda marş basmaması gibi sorunlara yol açar diye düşünüyorum. farlar bana göre yeterli ve iyi aydınlatıyor. lastiklere gelince cbr 250 benim dördüncü motorum hepsinde orjinal lastik kullandım.tamam motorlarım dandikti lastikterde dolayısla dandikti ama cbr 250r lastikleriyle geçen pazar 250 km yol yaptım toplam km 900 geldi ısınınca lastikler memnuniyet veriyor. son 250 km yola sabah yedi gibi çıktım ist te pis bir yağmur vardı ne yağdığı belli nede yağmadığı çok hafif çiseliyordu hep kayma korkusu yaşadım ama hiç salmadı. yani bence lastikler ve far yeterli bunlara para ayırmak yerine koruma alabilirsin.(kask+pantolon+mont gibi)

  12. #7492
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Hava durumuna göre Cumartesi ya da Pazar gününe bir buluşma, gezi, etkinlik birşey ayarlayalım artık . Herkes aynı şeyi istiyor ama kimsede hareket yok. En acemi, en yeni olarak ben mi ayarliyim bu işleri şimdi ...

    Hadi görelim isteklileri...

  13. #7493
    erreeen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R Tricolor
    Alıntı enginozan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    e tamam işte mailim engin-ozan@hotmail.com görüşürüz ben biraz balık hafızalıyım kusuruma bakma uzun zaman uzak kaldım ondan unuttum
    Teklifi attım ortaya hadi

  14. #7494
    pol@ris - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YBR 125, Hyosung GV 250, Honda CBR 250R
    cumartesi için yalova tarafına etkinlik hazırlıyorum. rota ve buluşma noktalarını ayarlıyorum. Yalovada motosiklet festivali var. istanbuldan yola çıkıp festivalde coşup geri döneceğiz.Katılmak isteyen olursa sevinirim. Detaylar yarın akşam Facebook CBR 250 R fan klübünde yayınlanacak. Ekibin kocaeli ayağı da olacak. topçularda kocaeli ekibiyle buluşup önce yalova kent ormanı ve şelaleleri gezeceğiz. sonrasında festivale dahil olup eğleneceğiz
    http://www.facebook.com/CBR250RFANCLUB
    Tüm CBR kullanıcı dostlarım davetlidirler...

  15. #7495
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı RuzgarSA adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zenon bizim motorlarda eksi avantaj; çünkü bizde far anahtarı yok kontağı açar açmaz farı yakıyor ve bu uzun süreçte çabuk akü tüketmesi + kışın soğuk havalarda marş basmaması gibi sorunlara yol açar diye düşünüyorum. farlar bana göre yeterli ve iyi aydınlatıyor. lastiklere gelince cbr 250 benim dördüncü motorum hepsinde orjinal lastik kullandım.tamam motorlarım dandikti lastikterde dolayısla dandikti ama cbr 250r lastikleriyle geçen pazar 250 km yol yaptım toplam km 900 geldi ısınınca lastikler memnuniyet veriyor. son 250 km yola sabah yedi gibi çıktım ist te pis bir yağmur vardı ne yağdığı belli nede yağmadığı çok hafif çiseliyordu hep kayma korkusu yaşadım ama hiç salmadı. yani bence lastikler ve far yeterli bunlara para ayırmak yerine koruma alabilirsin.(kask+pantolon+mont gibi)
    Teşekkür ederim tavsiyelerin için fakat yeterli ekipmanım var zaten şu anda. Hiç kullanmadığmı Lazer Vertigo kaskım, montum, eldivenim ve dizliğime kadar var. Alacağım yeni motorla kullanmak nasip olacak . Belki daha kaliteli ve motorla uyumlu (renk olarak) olması açısından shoei kask filan alabilirim. Birde elbette ki güzel bir deri mont. Tuluma gerek var mı bilmiyorum fakat uzun yol için tulumda alabilirim. Kısacası, güvenliğe para harcamaktan çekinmem. Şu an, elimde ki ekipmanların yeterli olacağını bilsem de, illaki daha iyi ürünler alırım.

    Bu arada konuları okumaya devam ederken, bu forum dışında da 5.000 devirle oluşan bir takım tıkırtılardan bahsedilmiş. Bu sorun güncelliğini koruyor mu? Bu konu hakkında ne gibi çözümler üretildi? Kronik bir sorun mudur?
    Önce emniyet, sonra hareket...

  16. #7496
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Flashock adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Casillas kardeş özel soruysa kçbakma albeyköyü gördüğümden atladım bende alibeyköyde oturmaktayım ve cbr 250 kullanıyorum sen ne taraflardasın?
    Ben Ayazağa'da oturuyorum.GOP'ta arkadaşım var ordan çıkarken çektik videoyu
    Alıntı wolrath adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kıllersız kullanırsın demıslerdı hanı? e dedık ıste :D 1sılındır-250cc felan yalan oluyor slıp on da.fena bagırıyor gercekten ozellıkle 4000den sonra cıldırıyor ses...

    fıyat ıyıymıs. tam 250 lıra var arada

    lastık degıl de yazıları kastetmıstım.lastık bıtırcek-test etcek kadar suan zorlamıyorum motoru.yanlar sıfır henuz
    Aynen öyle çevrenin rahatsız olmasını geçtim ben kendim rahatsız oluyorum.O yüzden egzozu söktüm geri yolladım sesini azaltın bunun binilmez buna böyle arkadaş dedim
    Lastik yanaklarındaki kalem basit benzinliklerde felan vardır lastik boyama kaleme diye geçer 5 lira felan alıp kendın yapabilirsin.
    Alıntı stepfunk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler günaydın.




    Sercan hayırlı olsun, çok yakışmış cıbıra. Bende haftasonu düzce'deydim.
    Dadaş Motor'da da vardı aynısından. Bana 510 TL fiyat verdi.

    Sesi nasıl memnunmusun? Performansta değişiklik var mı?
    Abi Fatih kılıç'lıda 215 eur liste fiyatı ama indirim yapıyor.
    Ses fazla geldi kıstırcaz performasta motorun gaz yemesi dogal olarak daha rahatladı çünkü kocaman orijinal egzoz üstüne katalizatörde gidince rahatladı makina topspeed denemedim bir katkısı olcagınıda düşünmüyorum cunku sadece tüp
    Alıntı iguven adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam Millet,

    Haftaya TEM'den İstanbul'dan Safranbolu'ya gideceğim. Yakıt tasarruffu yapmak istiyorum buna göre; (1 depo ile varmaya çalışacağım )
    6. viteste 5000-6000 devirlerde 80-90 km/s civarı hızda mı daha az tüketir yoksa yine aynı hızlarda fakat 5. veya 4. viteslerde mi?
    Ne kadar düşük devir olursa o kadar az yakar diye tahmin ediyorum doğru mudur?
    Bir de 6. viteste 5000 devirlerde falan seyretmek gerekebilir 80 ile gidebilmek için. Bir mahsuru olmaz değil mi?
    Teşekkürler...
    Bende yazın Kurban bayramında Eflaniye gitmeyi planlıyorum.Safranboluya 80-90 km hızlarda çok rahat 1 depo ile gidebilirsin.

  17. #7497
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı wolky-ksk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzmirde sadece yükseliş honda var oda bornovada. Peşin alıcaksanız biraz pazarlıkla fiyatı düşürebilirsiniz bana 300 tl lik bi indirim yapmışlardı 8.500 e almıştım
    Teşekkür ederim Volkan kardeşim cevabın için. Üniversite cad. denilen yer, Bornova Vatan bilgisayarın olduğu yol mu oluyor acaba?
    Önce emniyet, sonra hareket...

  18. #7498
    Zippo's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2011
    Motosikleti
    2011 600F ABS
    Tiger egzostun siparişini bende verdim 450 tl bakalım nasıl olcak

  19. #7499
    wolrath - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Şehir
    istanbul / maltepe
    Motosikleti
    pani / 3colore
    Alıntı casillas00 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Ayazağa'da oturuyorum.GOP'ta arkadaşım var ordan çıkarken çektik videoyu

    Aynen öyle çevrenin rahatsız olmasını geçtim ben kendim rahatsız oluyorum.O yüzden egzozu söktüm geri yolladım sesini azaltın bunun binilmez buna böyle arkadaş dedim
    Lastik yanaklarındaki kalem basit benzinliklerde felan vardır lastik boyama kaleme diye geçer 5 lira felan alıp kendın yapabilirsin.

    Abi Fatih kılıç'lıda 215 eur liste fiyatı ama indirim yapıyor.
    Ses fazla geldi kıstırcaz performasta motorun gaz yemesi dogal olarak daha rahatladı çünkü kocaman orijinal egzoz üstüne katalizatörde gidince rahatladı makina topspeed denemedim bir katkısı olcagınıda düşünmüyorum cunku sadece tüp

    Bende yazın Kurban bayramında Eflaniye gitmeyi planlıyorum.Safranboluya 80-90 km hızlarda çok rahat 1 depo ile gidebilirsin.

    ben bı de lojmandayım amıraller gebertıcek bı gun kı rolantıde gıdıorum anayol harıc :D
    kalem var bende de hatta fotolarda gormussujndur road wınner yaptım ben de.sıyah motor sarı cızgılerı ve yazılar guzel durdu demek ıstemıstım bı turlu derdımı anlatamadım :D

    egzoz +ları

    flowun rahatlaması + orta&ust devırlerın cıldırması + ses

    egzoz - lerı
    alt devırın bıraz kısırlasması + aır&fuel oranının bazen sapıtmasından dolayı yersız stop etmeler (ender de olsa gorulecektır )

    video guzel olmus bu arada ;)

    Alıntı Zippo's adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tiger egzostun siparişini bende verdim 450 tl bakalım nasıl olcak
    hayırlı olsun memnun kalacaksın ama taktırmadan once kıller yaptır ;)

  20. #7500
    Volkan Serezli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Şubat 2009
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda CBR 250R
    Alıntı SonpoL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim Volkan kardeşim cevabın için. Üniversite cad. denilen yer, Bornova Vatan bilgisayarın olduğu yol mu oluyor acaba?
    Evet o yolun üzerinde orkide var hemen yanı Honda olarak diğilde mitsubishi olarak geçiyor siz izmirin neresindesiniz


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)

Bu Konudaki Etiketler