Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
04 Ağustos 2011, 07:03
#2321
Merhaba araniza yeni katildim forumu bastan beri takip ediyorum 1.5 ay once cbr 250 r aldim suan 1700 km de genel izlenimim ilk vitesli motor icin ideal ancak bir sure sonra yetmiyor 145 km hiza kadar rahat tirmaniyor ancak 150 den sonra tikaniyor son 161 gordum daha gitmedi duz yolda 174 yapan arkadasla ayni yerde oturuyoruz birgun beraber cikmak isterim ayrica 97 oktan tam dolu depoyla 250 km de isik yanip sonmeye basliyor 300 km ye kadar gidiyorum benzin aldigimda da icinde 4-5 tl lik yakit kalmis oluyor.son bir haftadir motorum bosta ve isiklarda bostan 1. Vitese aldigimda stop ediyor bazen bu 1. Viteste debriyajda beklerken de oluyor boyle bir sorun yasayan varmi acaba tatile gidip geldikten sonra servise goturcem ayrica anes motorda ilgi 0 sordugun sorulara cevap vermeye bile useniyorlar...
Reklamlar
-
04 Ağustos 2011, 09:11
#2322
suhasonisik adlı üyeden alıntı
arkadaslar cvp yazmak sanirim zor geldi her neyse ben bugun CBR 250 R siyah renk aldim firmanin elinde 4 adet daha var
)
hayda ... nerde var bu motosikletler paylaşsan da bizde ilğilensek ...
-
04 Ağustos 2011, 10:43
#2323
NetteTek adlı üyeden alıntı
Xenon'u napacaksınız anlayabilmiş değilim. Bence farlar gayet yeterli. Zifiri karanlıkta bile her yer apaydınlık. belki sarı renk hoşunuza gitmeyebilir. beyaz yada mavi ile değiştirilebilir. Motorun sesi biraz daha az olsa iyiydi. Bi susturucu dahamı taksak napsak.
Bu arada 175i gördüm diyen arkadaşlar bende de var bu aletten neden 151 den sonrasını göremedim. Sizmi abartıyorsunuz bende mi sıkııntı var.
Bende 1800 km deyim, rodajını nizami yaptım ve neredeyse sürekli uzun yolda kullanıyorum. Son depoda uzun süre tam gaz giderek en son hız olarak 156 gordum. Benzin olarak 95 oktan kullanıyorum ve benzin kalitesinin de fark yarattığını hissediyorum. Ama bence rodajdan sonra ana unsur rüzgar, Istanbul ve çevresindeki ana yollar neredeyse sürekli rüzgarlı ve benim gozlemim 20 km/saat kadar fark yaratıyor.
Son depoda genelde 120 -150 hız bandında giderek 43 TL lik benzinle 310 km yaptım, bence 110-120 ile gidenler için gayet rahat ve ekonomik bir motor, hız takıntısı olmayanlar için çok ideal, ben bundan sonra 650 lik enduroya geçmeyi planlıyordum ama şimdi gerçekten ihtiyacım varmı diye düşünüyorum.
Life is like riding a bike - in order to keep your balance, you must keep moving
-
04 Ağustos 2011, 10:59
#2324
170 leri gören arkadaşlar bence makinalarınızı fazla zorlamayın
Her asker yeşil bereli olamaz
-
04 Ağustos 2011, 11:32
#2325
Son sürat denemeleri aynı koşullarda yapılmadığı sürece karşılaştırmanın pek gereği yok. Nedir bu koşullar ?
- Eğim
- Rüzgar
- Motorun üzerine ne kadar yatıldığı
154 km sürati 20 km hızında rüzgara karşı yapmışsan bu zaten kabaca 170 km üzerine çıkılmış anlamına gelir. Veya arkadan gelen rüzgar seni normalde hiç göremeyeceğin süratlere çıkartabilir. Özetle saatte 20 km'lik sürat farkı normalde mümkün değildir. Sürücü becerisine falan da bakmaz.
-
04 Ağustos 2011, 11:49
#2326
Seko adlı üyeden alıntı
Son sürat denemeleri aynı koşullarda yapılmadığı sürece karşılaştırmanın pek gereği yok. Nedir bu koşullar ?
- Eğim
- Rüzgar
- Motorun üzerine ne kadar yatıldığı
154 km sürati 20 km hızında rüzgara karşı yapmışsan bu zaten kabaca 170 km üzerine çıkılmış anlamına gelir. Veya arkadan gelen rüzgar seni normalde hiç göremeyeceğin süratlere çıkartabilir. Özetle saatte 20 km'lik sürat farkı normalde mümkün değildir. Sürücü becerisine falan da bakmaz.
en önemli faktör rüzgar
acemilik yıllarımda cbr 125 imle herzaman 139 lara kadar çıkarken,bidefasında rüzgarlı bir günde otobana indim motor 90 ı geçmiyo hemen diyer motorlu arkadaşımı durdurdum sordum rüzgar var benimkide öyle dedi ...
Her asker yeşil bereli olamaz
-
04 Ağustos 2011, 12:33
#2327
CBR250R de nispeten dik oturuluyor, motorun üzerine kapanmak için çok uygun değil
Eğim tabiiki onemli...Rüzgar Istanbul Anadolu yakasında çok değişken 20 - 28 km/s civarında idi son 2 haftada
(şu an bile 20 -23 gösteriyor)
Bence amaç bu motordan keyif almaksa 150 km/s hıza zaten gerek yok, 110-120 de çok keyifli ve ekonomik
Sanırım Honda da kapanmadan, zorlanmadan ekonomik ve rahat yolculuk için tasarlamış
Ninja 250R daha farklı ve herhalde zorlamaya, son hız denemeye daha uygun sanırım.
Life is like riding a bike - in order to keep your balance, you must keep moving
-
04 Ağustos 2011, 18:28
#2328
aminn Alper hoca anes motor biraz pahalı D&B motor var üsküdar da orası anahtar teslim 9150 TL dior ben oraya bakmaya giderken yol kenarında sarızanoto diye bir galeri gördüm ordan aldım bugun bir arkadaş için gittik sonuncu için kapora vermişler alamadık ama D&B motora kapora verdik ayın 12 si gibi geliyormuş oraya. bu arada videsi düşürürken biraz zorlanıyorum yani ilk defa videsli motor kullanıyorum ayağın alışır dediler ama bunların sanırım bir ayakkabısı oluyormus bilgisi olan varmı acaba ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:26 ----------
erginaruz adlı üyeden alıntı
hayda ... nerde var bu motosikletler paylaşsan da bizde ilğilensek ...
kardeş sonuncuya kapora vermişler bizde alamadık arkadaşa Sarızan oto diye biryerdi ama D&B ye kapora verdik en geç ayın 12 sinde elinde oluyormuş 9150TL anahtar teslim.
-
04 Ağustos 2011, 20:22
#2329
bugün motorumla kaza yaptım hatanın bir kısmı bende bir kısmı araçtaydı fakat araç bastı gitti. sol grenaj baya hasar gördü, ayaklık ve ayaklık müşürü hasarlı vites başlığı ezildi ve gidon ucunda ve aynada biraz hasar var... aracın solundan geçerken sağından geçen bir motora yol verirken üzerime geldi bende kaçmak için daralan alanda ön tekerleği kaldırıma sürttüm sonrasında motosiklet sol grenaj üzerinde kaldırma sürte sürte gitti bende sol dizim ve bileğim ayrıca sağ baldır ve kalçamda yara var ama çok büyük değil kask, eldiven ve mont olduğundan üst kısımda birşey yok mont ve eldiven yırtıldı. ama birşeyi farkettim kaza yaptığım yerde otobüs durağı vardı birçok kişi vardı ama bir kişi bile gelip yardım etmedi, sadece kurye arkadaşın birisi yardımcı oldu...
şimdi merak ettiğim ne kadar masraf çıkar...
-
04 Ağustos 2011, 20:49
#2330
reonur adlı üyeden alıntı
bugün motorumla kaza yaptım hatanın bir kısmı bende bir kısmı araçtaydı fakat araç bastı gitti. sol grenaj baya hasar gördü, ayaklık ve ayaklık müşürü hasarlı vites başlığı ezildi ve gidon ucunda ve aynada biraz hasar var... aracın solundan geçerken sağından geçen bir motora yol verirken üzerime geldi bende kaçmak için daralan alanda ön tekerleği kaldırıma sürttüm sonrasında motosiklet sol grenaj üzerinde kaldırma sürte sürte gitti bende sol dizim ve bileğim ayrıca sağ baldır ve kalçamda yara var ama çok büyük değil kask, eldiven ve mont olduğundan üst kısımda birşey yok mont ve eldiven yırtıldı. ama birşeyi farkettim kaza yaptığım yerde otobüs durağı vardı birçok kişi vardı ama bir kişi bile gelip yardım etmedi, sadece kurye arkadaşın birisi yardımcı oldu...
şimdi merak ettiğim ne kadar masraf çıkar...
çok geçmiş olsun , toplum olarak çok duyarsızlaştık ancak bizim gibi olan bizden olana yardım ediyoruz , motorcu motorcuya , tarikat ehli tarikat ehline , bir solcular solculara destek olmuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:41 ----------
HONDA CBR 250 R almayı düşünen varsa DÜZCE YAMAHA BAYİ DADAŞ MOTOR da iki adet olacak , 13 agustosda üç tane geliyor , birisi benim tek kapora veren benim ,iki adet boşta var ...
-
05 Ağustos 2011, 12:23
#2331
İzmirli cbr250 ciler motorlarını denemek isteyen varsa buyursun gelsin
HONDACBR125RAPRİLİARS125YAMAHAR6
-
06 Ağustos 2011, 07:15
#2332
Merhaba arkadaşlar. Ben de CBR 250R kullanıcısıyım. Bir sorum olacak size. Bu rodaj konusunu tam anlamadım ben. Kılavuzu okudum ılımlı kullanın falan diyor. Şu an 700 km.de motorum. Kaç km.ye kadar tam gaz yapmayacağım ya da hep uzun yola mı gideceğim? RODAJ'da önemli olan unsur ne yani?
-
06 Ağustos 2011, 07:54
#2333
ya arkadaşlar şu motoru kulanan birileri bi yorum yapabilirmi memluniyet bakımından 2.ciye oldu soruyorum kimse cevap vermiyor memlunlarmı yine alsalar bunumu alırlar kaçışı yakışı nasıl bi alet biraz anlatın yahu :D bende almayı düşünüyorum gt250r ile arasında kaldım
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
06 Ağustos 2011, 09:16
#2334
Arkadaşlar motorumla 2000km'yi devirdikten sonra yeniden aranızdayım .
Diğer kullanıcı arkadaşlardan bir konuda yorumlarını bekliyorum... Bugüne kadar motorla bir çok defa kaza tehlikesi atlattım ama bugün motordan indiğimde farkettim ki bütün bu tehlikeler hep bir şekilde lastiğin düşük yol tutuş kabiliyetinden kaynaklanıyordu. Ani frende çok çabuk arka teker kontrolünü kaybediyorsunuz, hızlı vites düşürmelerde aynı şekilde motor kavramayı gerçekleştirdiği anda arka teker yeniden kaymaya başlıyor. Islak zeminde gerçekten çok başarısız olduğunu düşünüyorum. Ayrıca bugün elimle lastiklerin de malzeme sertliğini kontrol ettiğimde kullandığım bütün araba lastiklerinden daha kötü kalitede bir malzemeden yapılmış hissi verdi...
Siz bu roadrunner marka lastikler hakkında ne düşünüyorsunuz?? Kucak dolusu para verip metzeler falan almaya değer mi?
-
06 Ağustos 2011, 11:34
#2335
Lastik hususunda bence bu sezonu üzerindekilerle tamamlayıp, İstanbul'daki fuar sırasında iyi bir indirip yakalayıp üst seviye lastik almak doğru olur diye düşünüyorum.
-
06 Ağustos 2011, 11:46
#2336
irc marka lastikler sert hamurlu olduğu için uzun ömürlü fakat yol tutuşu zayıf oluyor. bende fuar bekleyerek ninja için michelin pilot activ lastik almıştım ön arka. gurcano'nun dediği gibi lastik değiştirmek için fuar zamanını bekleyin. normal fiyatın 100TL altına almıştım lastiklerimi.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
-
06 Ağustos 2011, 11:50
#2337
alper150zc adlı üyeden alıntı
ya arkadaşlar şu motoru kulanan birileri bi yorum yapabilirmi memluniyet bakımından 2.ciye oldu soruyorum kimse cevap vermiyor
memlunlarmı yine alsalar bunumu alırlar kaçışı yakışı nasıl bi alet biraz anlatın yahu :D bende almayı düşünüyorum gt250r ile arasında kaldım
arkadaşlar yokmu kimsenin bi yazıcağı :D
bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...
-
06 Ağustos 2011, 12:10
#2338
alper150zc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yokmu kimsenin bi yazıcağı :D
Onceki sayfada yazmistim tekrar yaziyorum ilk vitesli motorum onceden today50 ardindan ps150 kullandim performansi gayet guzel 161 son gordugum hiz 150 ye kadar rahat tirmaniyor sonra kesiliyor yakit konusunda da ben 97 kullaniyorum 50 tl civarinda depo doluyor 300 km yol yapiyor sunu da belirteyim surekli yuksek devir kullaniyorum kesici oncesi vites atiyorum daha sakin bir kullanimda daha az yakabilir gt250r ile arasinda kaldiysan kesinlikle cbr250r hyo yu da yakindan inceledim parca kalitesi cok dusuk yakindan gordunmu bilmiyorum ama cbr bekledigim zamanlarda niyeti bozup bakmistim direk tesekkur edip ciktim birazda eksilerini yazayim inanipmaz titresimli bir alet gazi verince aynalar flu oluyor o derece frenler biraz zayif daha etkili olabilirdi ama zamanla alisiyorsun islak zeminde 0 performans bikeresinde sulama vardi ve yol bir bolumu anide islak oldu o sirada da onumdeki ani fren yapti bende frene basinda onu direk kaybetti sag sol kurtardim ama biraz daha yuksek hizda olsam yatitiyordum motoru birde baslarda alt devirler cok oluydu simdi biraz biraz acilmaya basladi soyliceklerim bunlar baska aklina takilan varsa cevaplayabilirim
-
06 Ağustos 2011, 12:12
#2339
alper150zc adlı üyeden alıntı
arkadaşlar yokmu kimsenin bi yazıcağı :D
kullanan arkadaşlar dünyaları yazdı , 118 sayfa oldu , sana zahmet şöyle agırdan agırdan bir dönersen gayet doyurucu bilği edinirsin
-
06 Ağustos 2011, 12:19
#2340
Ertug10 adlı üyeden alıntı
Merhaba araniza yeni katildim forumu bastan beri takip ediyorum 1.5 ay once cbr 250 r aldim suan 1700 km de genel izlenimim ilk vitesli motor icin ideal ancak bir sure sonra yetmiyor 145 km hiza kadar rahat tirmaniyor ancak 150 den sonra tikaniyor son 161 gordum daha gitmedi duz yolda 174 yapan arkadasla ayni yerde oturuyoruz birgun beraber cikmak isterim ayrica 97 oktan tam dolu depoyla 250 km de isik yanip sonmeye basliyor 300 km ye kadar gidiyorum benzin aldigimda da icinde 4-5 tl lik yakit kalmis oluyor.son bir haftadir motorum bosta ve isiklarda bostan 1. Vitese aldigimda stop ediyor bazen bu 1. Viteste debriyajda beklerken de oluyor boyle bir sorun yasayan varmi acaba tatile gidip geldikten sonra servise goturcem ayrica anes motorda ilgi 0 sordugun sorulara cevap vermeye bile useniyorlar...
paylaşım için teşekkürler bu durumda 100km de 4.3litre yakmış oluyor.
Peki bu 300km de ortalama olarak sürüş stiliniz nasıldı agrasif ve dip gazmı yoksa sakin arada gazlama şeklindemi?
Rodajı bitirdinizmi?
https://www.youtube.com/alifeyizoglu
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)
Bu Konudaki Etiketler