Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Mart 2014, 16:13
#19401
fearlesboyy adlı üyeden alıntı
ben aldım gayet guzel ve kullanşlı ama sorun komple kafayı sokmezsenız tam yerlerıne oturtamazsınız ve ozamanda camla kafa arasında ayrık kalır.
artık onun içinde yardımlarınızı alırım abi
Reklamlar
-
26 Mart 2014, 17:11
#19402
şöyle olaydı.
-
26 Mart 2014, 17:29
#19403
yok mu 2012 ya da 2013 3 renk bir cıbır satan?
-
26 Mart 2014, 18:38
#19404
agrasiwe adlı üyeden alıntı
şöyle olaydı.
2013 siyah jant egzoz v.s olan kasaların sadece siyah renginde depo ile yan grenaj ara bağlantı parçası da motorun rengine boyalıydı tüm gördüklerimde,
bunu niye böyle çıplak plastik bırakmışlar acaba
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
26 Mart 2014, 19:04
#19405
ferdinandd adlı üyeden alıntı
2013 siyah jant egzoz v.s olan kasaların sadece siyah renginde depo ile yan grenaj ara bağlantı parçası da motorun rengine boyalıydı tüm gördüklerimde,
bunu niye böyle çıplak plastik bırakmışlar acaba
valla anlamadım da hocam bu senin dediğinin aynısı farklı bişey yok, bendekide 2013 aynısı işte. farklı renk yok. heryer siyah.
-
26 Mart 2014, 19:19
#19406
agrasiwe adlı üyeden alıntı
valla anlamadım da hocam bu senin dediğinin aynısı farklı bişey yok, bendekide 2013 aynısı işte. farklı renk yok. heryer siyah.
abi yanlış anlamadıysam orayı sökmek mi istiyorsun
-
26 Mart 2014, 19:32
#19407
agrasiwe adlı üyeden alıntı
plakalık iptali çok zor birşey değil
Kelimelerini yükselt sesini değil, yağmurdur çiçekleri büyüten gök gürültüsü değil.
-
26 Mart 2014, 19:39
#19408
-
26 Mart 2014, 21:39
#19409
ferdinandd adlı üyeden alıntı
valla hocam acaip dikkatlisin, desene ordaki mat plastik renginde diye :D bakıyorum bakıyorum bulamıyorum evet ilginç ama bunuda netten buldum farklı bir ülkeye özel üretimdir belki..
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
abi yanlış anlamadıysam orayı sökmek mi istiyorsun
tam sökmek değilde hocam orasını sanki o tarz yapsalarmış daha şekil olurmuş yada bizim yapma imkanımız varmı bilmiyornm.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:31 ----------
Bu sabah depoyu Shell' de ağzına kadar fulledim, taştı bekledim tekrar fulledim, artık almayana kadar fulledim. tam 61,14 kr. verdim. tripi sıfırladım.
Ataşehire işe gittim akşam aynı pompaya geldim yine, tam 67,5 km yol yapmışım, ben düz 65 diyorum
tekrar taşana kadar aynı şekilde fulledim. tam 10 liralık benzin aldı..
hesabı siz yapın.
-
26 Mart 2014, 21:54
#19410
agrasiwe adlı üyeden alıntı
Bu sabah depoyu Shell' de ağzına kadar fulledim, taştı bekledim tekrar fulledim, artık almayana kadar fulledim. tam 61,14 kr. verdim. tripi sıfırladım.
Ataşehire işe gittim akşam aynı pompaya geldim yine, tam 67,5 km yol yapmışım, ben düz 65 diyorum
tekrar taşana kadar aynı şekilde fulledim. tam 10 liralık benzin aldı..
hesabı siz yapın.
65 km'de 2 lt tüketiyorsa 130 km'de 4 lt tüketir. 32,5 km'de 1 lt tüketimi olur. Yani 100 km'de 3.0-3,3 gibi bir değer çıkar. Buda çok çok iyi bir değer
-
26 Mart 2014, 22:03
#19411
Twin adlı üyeden alıntı
65 km'de 2 lt tüketiyorsa 130 km'de 4 lt tüketir. 32,5 km'de 1 lt tüketimi olur. Yani 100 km'de 3.0-3,3 gibi bir değer çıkar. Buda çok çok iyi bir değer
mana mantıklı gelmedi, yarın sabah gidip tekrar doldurucam, tekrar denicem :D
-
26 Mart 2014, 22:20
#19412
geçen ankara istanbul yapıyım dedim. ankaradan çıkarken depoyu fulledim. Yer yer dip gaz giderken tam 280km olduğunda benzin göstergesindeki tek çizgi yanıp sönmeye başladı. Bi hesaplama yapmak istiyorum bu yanıp sönme başladığında kaç lt daha benzin kalıyor depoda?
-
26 Mart 2014, 22:39
#19413
ANKOV adlı üyeden alıntı
geçen ankara istanbul yapıyım dedim. ankaradan çıkarken depoyu fulledim. Yer yer dip gaz giderken tam 280km olduğunda benzin göstergesindeki tek çizgi yanıp sönmeye başladı. Bi hesaplama yapmak istiyorum bu yanıp sönme başladığında kaç lt daha benzin kalıyor depoda?
valla kaç litre kaldı bilmiyorum ama 55 km daha yol gittim, sonra benzin aldım yanıp sönmeye başladıktan sonra, daha ne kadar giderdi bilmiyorum. kitapçıkta yazar sanırım.
-
27 Mart 2014, 01:18
#19414
Arkadaşlar merhaba...Ben de sizler gibi yakıt tüketimini hesaplayacağım zamanları iple çekiyorum İlk önce hangi motoru alabileceğime bir karar verebilsem... İlk defa kullananın Honda cbr 250 almasını öneriyor musunuz?
-
27 Mart 2014, 01:21
#19415
baslangıc motorum cbr 250 idi.hıc sıkıntı yaratmadı vıteslı motor tecrubem olmamasına ragmen. kesınlıkle onerırım ;)
-
27 Mart 2014, 01:39
#19416
Didem17 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba...Ben de sizler gibi yakıt tüketimini hesaplayacağım zamanları iple çekiyorum
İlk önce hangi motoru alabileceğime bir karar verebilsem... İlk defa kullananın Honda cbr 250 almasını öneriyor musunuz?
Önermem,
Başlangıç için çok güçlü
1.70 boy altında isen ayakların yere değmez,
168 kg ağırlığı dengede tutmak zor, sağa sola dururken bile yatırırsın ( kesin!)
İlla ki başlangıç motosikletide olsa güzel olsun diyorsan Duke 125 veya 200 gibi bişeyler bakınabilirsin.
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
27 Mart 2014, 09:03
#19417
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Önermem,
Başlangıç için çok güçlü
1.70 boy altında isen ayakların yere değmez,
168 kg ağırlığı dengede tutmak zor, sağa sola dururken bile yatırırsın ( kesin!)
İlla ki başlangıç motosikletide olsa güzel olsun diyorsan Duke 125 veya 200 gibi bişeyler bakınabilirsin.
Ferdinand ne yaptın sen cbr125-ybr vs başka bir motor desen anlarımda, Duke125-200'ün parça fiyatlarından haberin yok galiba. Sağa sola devireceğini söyleyen sensin ve tavsiye ettiğin motor parçaları en pahalı olan motor Ayrıca Duke200 kullandınız mı bilmiyorum ama cbr'dan daha seri bir motosiklet. Ben o motorla 1. viteste debriyaj kullanmadan gidonu çekere tekere geliyordum. Yanlış anlamayın beni amacım sizi küçük düşürmek değil ama kullanmadığınız marka modeller hakkında öneri ve tavsiyede bulunarak bence hata yapıyorsunuz. Ktm çok güzel 200/250cc sınıfında en agresif ve en kaliteli motordur kendisi. En ince ayrıntısına kadar kalite olur kumanda paneli bile alttan aydınlatmalı siz düşünün Tavsiyeniz güzel ama bir acemi için özellikle bir bayan için tehlikeli olduğunu düşünüyorum. Umarım sizi eleştirdiğim için tepki göstermezsiniz bana.
Didem17 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba...Ben de sizler gibi yakıt tüketimini hesaplayacağım zamanları iple çekiyorum
İlk önce hangi motoru alabileceğime bir karar verebilsem... İlk defa kullananın Honda cbr 250 almasını öneriyor musunuz?
Didem hanım benim tavsiyem cbr125-ybr125 gibi motorlarla başlamanızdır. Mümkünse ybr125 gibi grenajsız olan bir motosikletle başlayın ki, olur da Allah korusun motoru düşürdüğünüzü var sayalım maddi olarak canınızı yakmaz. Hee ama ille de şekil şemal de olsun derseniz tavsiyem cbr125'tir. Yan yatırsanız motoru 100 lira bir grenajı sinyal grenajdan pahalı yalnız 120 liraydı yanlış hatırlamıyorsam.
-
27 Mart 2014, 10:36
#19418
Pasali1921 adlı üyeden alıntı
artık onun içinde yardımlarınızı alırım abi
agrasiwe adlı üyeden alıntı
ne demek forum neden var yardımlasmak ıcın sana komple takarken kı resımlerı atarım....caner ıstersen sana sökülmüş resim atayım aslında gayette şık duruyor biz arkadaşınkini söktük motorada 160 lık arka lastık taktık arkadan bambaşka motor oldu : ))
-
27 Mart 2014, 10:50
#19419
Didem17 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba...Ben de sizler gibi yakıt tüketimini hesaplayacağım zamanları iple çekiyorum
İlk önce hangi motoru alabileceğime bir karar verebilsem... İlk defa kullananın Honda cbr 250 almasını öneriyor musunuz?
Ilk motor tecrubem cbr250. Korkulacak bir yani yok. Ama oncesinde iyi bir egitim sart. Tabii bir bayan icin 160 kilo agir gelir mi ona test edip siz karar verin.
-
27 Mart 2014, 11:34
#19420
bence abartıyorsunuz, motor ne kadar ağır olursa olsun, sonuçta biz taşımıyruz ağırlığı, 250 ile rahatlıkla başlar, bir kaç denemeden sonra zaten öğrenir mantık motora taşıtıcaksın, hepsinde aynı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)
Bu Konudaki Etiketler