Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #22801
    reverse - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma F
    Merhabalar.
    2. Motor olarak cbr250 var aklimin bir kosesinde bayadir da sayfayi takip ediyorum.
    Kafama takilan bi konu var. Yeni kasa cbrnin eski kasadan tek farkinin grenajlari oldugu soyleniyor. Bu yorum ne derece dogru merak ettim.
    Honda resmi sitesinde cbr250 icin verdigi aciklamalarda bakin su cumleleri kullanmis:
    ''Güçlü ve etkili yeni motor tasarımı
    Yeni CBR250R'nin kalbi tümüyle yeni olan tek silindirli sıvı soğutmalı motorudur. 4 subaplı DOHC özellikleri ile bu yeni motor, tork üzerinde sürekli bir odak oluşturarak geliştirilmiştir. İç sürtünmeyi en aza indirgeyerek, hem performansı hem de hareketli parçaların sayısı en az sayıda tutulduğu için sıra dışı yakıt ekonomisini arttırmaktadır. 8500 devirde 27.5 PS maksimum gücü, düşük devirlerde ürettiği yüksek tork ile sürüş performansını belirgin şekilde iyileştirmektedir.''

    Simdi nasil oluyor da eskisine gore beygir ve tork farkliliklari olan ve ureticisinin ustune basa basa tümüyle yeni oldugunu soyledigi motor hakkinda bazi arkadaslar bir fark yok diyor?
    mustafaaytar bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22802
    mustafaaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    KUBA CG150(2011) - HONDA CBR250R(2014)
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.
    2. Motor olarak cbr250 var aklimin bir kosesinde bayadir da sayfayi takip ediyorum.
    Kafama takilan bi konu var. Yeni kasa cbrnin eski kasadan tek farkinin grenajlari oldugu soyleniyor. Bu yorum ne derece dogru merak ettim.
    Honda resmi sitesinde cbr250 icin verdigi aciklamalarda bakin su cumleleri kullanmis:
    ''Güçlü ve etkili yeni motor tasarımı
    Yeni CBR250R'nin kalbi tümüyle yeni olan tek silindirli sıvı soğutmalı motorudur. 4 subaplı DOHC özellikleri ile bu yeni motor, tork üzerinde sürekli bir odak oluşturarak geliştirilmiştir. İç sürtünmeyi en aza indirgeyerek, hem performansı hem de hareketli parçaların sayısı en az sayıda tutulduğu için sıra dışı yakıt ekonomisini arttırmaktadır. 8500 devirde 27.5 PS maksimum gücü, düşük devirlerde ürettiği yüksek tork ile sürüş performansını belirgin şekilde iyileştirmektedir.''

    Simdi nasil oluyor da eskisine gore beygir ve tork farkliliklari olan ve ureticisinin ustune basa basa tümüyle yeni oldugunu soyledigi motor hakkinda bazi arkadaslar bir fark yok diyor?
    sadece grenaj farkı olduğunu söyleyen arkadaşlar ezbere konuşuyor. denedik defalarca yeni kasa farkedilir derecede eski kasadan güçlü. iddia eden arkadaşlarla kıyaslama yapılır.

    2014 yeni kasa motorum var 60 kiloyum. 2013 eski kasa sahibi arkadaşım var 70 kilodan fazla. hep onu geçiyorum ondan daha hafif olduğum için geçtiğimi ve motorlarda fark olmadığını düşünüyordu. değişip sürelim dedim sürdük baktık gerçekten farklı olduğunu hissetti. denemeden konuşanlar bi deneyip sonra konuşsalar daha net bilgi vereceklerdir ;)
    reverse, Sepetçioğlu ve qezgin bunu beğendiler.

  3. #22803
    yaso2867 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2014
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Cbr 250r
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.
    2. Motor olarak cbr250 var aklimin bir kosesinde bayadir da sayfayi takip ediyorum.
    Kafama takilan bi konu var. Yeni kasa cbrnin eski kasadan tek farkinin grenajlari oldugu soyleniyor. Bu yorum ne derece dogru merak ettim.
    Honda resmi sitesinde cbr250 icin verdigi aciklamalarda bakin su cumleleri kullanmis:
    ''Güçlü ve etkili yeni motor tasarımı
    Yeni CBR250R'nin kalbi tümüyle yeni olan tek silindirli sıvı soğutmalı motorudur. 4 subaplı DOHC özellikleri ile bu yeni motor, tork üzerinde sürekli bir odak oluşturarak geliştirilmiştir. İç sürtünmeyi en aza indirgeyerek, hem performansı hem de hareketli parçaların sayısı en az sayıda tutulduğu için sıra dışı yakıt ekonomisini arttırmaktadır. 8500 devirde 27.5 PS maksimum gücü, düşük devirlerde ürettiği yüksek tork ile sürüş performansını belirgin şekilde iyileştirmektedir.''

    Simdi nasil oluyor da eskisine gore beygir ve tork farkliliklari olan ve ureticisinin ustune basa basa tümüyle yeni oldugunu soyledigi motor hakkinda bazi arkadaslar bir fark yok diyor?
    Fark yoktur diyen yalan söyler. 2013 cbr 250 im vardı yeni kasası çıkınca onu sattım başka motor bakıyodum karar veremeyince yeni kasasını aldım çok aşırı bir fark yok ama hissediliyor gene de

  4. #22804
    mucoist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.
    2. Motor olarak cbr250 var aklimin bir kosesinde bayadir da sayfayi takip ediyorum.
    Kafama takilan bi konu var. Yeni kasa cbrnin eski kasadan tek farkinin grenajlari oldugu soyleniyor. Bu yorum ne derece dogru merak ettim.
    Honda resmi sitesinde cbr250 icin verdigi aciklamalarda bakin su cumleleri kullanmis:
    ''Güçlü ve etkili yeni motor tasarımı
    Yeni CBR250R'nin kalbi tümüyle yeni olan tek silindirli sıvı soğutmalı motorudur. 4 subaplı DOHC özellikleri ile bu yeni motor, tork üzerinde sürekli bir odak oluşturarak geliştirilmiştir. İç sürtünmeyi en aza indirgeyerek, hem performansı hem de hareketli parçaların sayısı en az sayıda tutulduğu için sıra dışı yakıt ekonomisini arttırmaktadır. 8500 devirde 27.5 PS maksimum gücü, düşük devirlerde ürettiği yüksek tork ile sürüş performansını belirgin şekilde iyileştirmektedir.''

    Simdi nasil oluyor da eskisine gore beygir ve tork farkliliklari olan ve ureticisinin ustune basa basa tümüyle yeni oldugunu soyledigi motor hakkinda bazi arkadaslar bir fark yok diyor?
    Dostum, Honda "yeni CBR250R" derken 2011'de üretilen cbr250'yi kastediyor, eski kasa ile yeni kasa arasındaki farkı değil. O sayfada 2013'te de aynı şeyler yazılıydı.

    Eski kasa ile yeni kasa arasında motor farkı yok. Ancak yeni kasanın aerodinamik yapısı eskisine göre çok çok daha başarılı olduğundan farkedilir derecede hız artışı mevcut.
    ardacik bunu beğendi.

  5. #22805
    sali@com - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2008
    https://m.youtube.com/channel/UChKiC7jrtpfIQJqqg-ObFcQ

    Bir motosikletciyim.Kanalıma üye olarak destek olmak istermisiniz ? Motovlog içerikli bir sayfa organizasyonu olacaktır.

  6. #22806
    mustafaaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    KUBA CG150(2011) - HONDA CBR250R(2014)
    Alıntı mucoist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum, Honda "yeni CBR250R" derken 2011'de üretilen cbr250'yi kastediyor, eski kasa ile yeni kasa arasındaki farkı değil. O sayfada 2013'te de aynı şeyler yazılıydı.

    Eski kasa ile yeni kasa arasında motor farkı yok. Ancak yeni kasanın aerodinamik yapısı eskisine göre çok çok daha başarılı olduğundan farkedilir derecede hız artışı mevcut.
    2011-2013 te güç olarak 27,5 PS yazmıyordu 2014 kasada motor komple değişti demekte yanlış olur fakat eski kasaya nazaran motordada iyileştirmeler yapıldı.

    2011 - 2013 modeller Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS). Bakınız:ilk mesajda teknik özellikler verilmiş

    yani sadece aerodinamik yapıyla ilgili bir değişim söz konusu değil.

  7. #22807
    mucoist - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R
    Alıntı mustafaaytar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011-2013 te güç olarak 27,5 PS yazmıyordu 2014 kasada motor komple değişti demekte yanlış olur fakat eski kasaya nazaran motordada iyileştirmeler yapıldı.

    2011 - 2013 modeller Maks. Güç (kW@dev/dak) 19.42/8,500(26.4 PS). Bakınız:ilk mesajda teknik özellikler verilmiş

    yani sadece aerodinamik yapıyla ilgili bir değişim söz konusu değil.
    Dostum o veriler test sonucu ortaya çıkan sonuçlar. Makineden makineye bile farklılık gösterebilir. Aynı test bugün tekrar yapılsa muhtemelen daha farklı bir sonuç çıkacak.

    Yeni bir motor ortaya çıkarmak çok pahalı bir süreç. Firmalar ellerindeki motorlara farklı elbiseler giydirerek motordan tasarruf etme peşindeyken, üretimi devam eden bir motosiklete, yeni bir motor üretme zahmetine girmezler.

  8. #22808
    mustafaaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    KUBA CG150(2011) - HONDA CBR250R(2014)
    Alıntı mucoist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum o veriler test sonucu ortaya çıkan sonuçlar. Makineden makineye bile farklılık gösterebilir. Aynı test bugün tekrar yapılsa muhtemelen daha farklı bir sonuç çıkacak.

    Yeni bir motor ortaya çıkarmak çok pahalı bir süreç. Firmalar ellerindeki motorlara farklı elbiseler giydirerek motordan tasarruf etme peşindeyken, üretimi devam eden bir motosiklete, yeni bir motor üretme zahmetine girmezler.
    Dostum zaten yeni bir motor üretilmiş demedim dikkat edersen iyileştirmeler var dedim. Eski kasalar da sık görülen Krank sıkışma olayını çözdüklerini düşünüyorum. 1 yıldır yeniler piyasada hiç Krank sorunu yaşayan duymadım ve her kullanan performans olarak daha iyi olduğunu söylüyor bu ortada denemesi bedava. Sitedeki verilere gelecek olursak Honda her test sonucunu sitesinde yayınlayacak değildir mutlaka bunun bi standardı var ki oraya öyle yazılmıştır. herkes istediğini düşünmekte özgür sonuçta. Benim kişisel fikrim böyle.

  9. #22809
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı mustafaaytar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum zaten yeni bir motor üretilmiş demedim dikkat edersen iyileştirmeler var dedim. Eski kasalar da sık görülen Krank sıkışma olayını çözdüklerini düşünüyorum. 1 yıldır yeniler piyasada hiç Krank sorunu yaşayan duymadım ve her kullanan performans olarak daha iyi olduğunu söylüyor bu ortada denemesi bedava. Sitedeki verilere gelecek olursak Honda her test sonucunu sitesinde yayınlayacak değildir mutlaka bunun bi standardı var ki oraya öyle yazılmıştır. herkes istediğini düşünmekte özgür sonuçta. Benim kişisel fikrim böyle.
    Bu sorunu kaç kişi yaşamış acaba? Çözdüklerine göre kranktada değişiklik var o zaman!
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  10. #22810
    mustafaaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    KUBA CG150(2011) - HONDA CBR250R(2014)
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu sorunu kaç kişi yaşamış acaba? Çözdüklerine göre kranktada değişiklik var o zaman!
    Aynı motorun garantiden yapılıp 2. defa sıkıştığıda oldu. Sıkışınca garantiden sıfır motor bloğu verilen motorda oldu. Kaç kişinin aynı sorunu yaşadığını bilemem. Biraz araştırınca duyarsınız zaten.Eski kasa cbr250 lerde krank sorunu var. Hiç krank sorunu yaşamadan binen bi sürü insanda var ama sorun yaşayanlarda azımsanacak kadar değil. Evet net bir bilgim olmamakla beraber bir takım değişiklik olduğunu düşünüyorum.

  11. #22811
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı mustafaaytar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı motorun garantiden yapılıp 2. defa sıkıştığıda oldu. Sıkışınca garantiden sıfır motor bloğu verilen motorda oldu. Kaç kişinin aynı sorunu yaşadığını bilemem. Biraz araştırınca duyarsınız zaten.Eski kasa cbr250 lerde krank sorunu var. Hiç krank sorunu yaşamadan binen bi sürü insanda var ama sorun yaşayanlarda azımsanacak kadar değil. Evet net bir bilgim olmamakla beraber bir takım değişiklik olduğunu düşünüyorum.
    Ilkkez bir krank problemi duyuyorum ben bu motorda ilginc...

  12. #22812
    mustafaaytar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2014
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    KUBA CG150(2011) - HONDA CBR250R(2014)
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ilkkez bir krank problemi duyuyorum ben bu motorda ilginc...
    duymamış olabilirsiniz ama burda arkadaşlarım birebir bu sorunları yaşadılar yolda kaldılar defalarca neyseki garanti kapsamında halledildi fakat ufak bir sorun değil bu dikkate alınması lazım. Hele 2.el km yüksek motorlara dikkat edilmeli diye düşünüyorum.

  13. #22813

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Arkadaşlar üst mesajlarda da bahsetmiştim 2013 model beyaz cbr 250r aldım. Arkadaşa güvendim servis kaydına bakmadım ancak bu gün sorgulattığımda kaza sonucu ön plastik aksam komple anes motorda değişmiş. Depoda çizgiyi bozmayan küçük bir ezik var. Motor şu haliyle sıfır görünüyor depo hariç. Bol ekstralı olarak 10.000 tl verdim sizce çok kazık yedik mi yoksa piyasası bu mu?

    Extraları da şöyle:

    8800 km de şu an. Garantisinin bitmesine 1 ay var.
    Givi çanta ve demiri 500 tl civarı.
    Sıfır michelin lastikler 750 tl civarı.
    Renkli ön cam 200 tl .
    Koruma takozları 150 tl (koruyamamış belliki ) .
    Branda.
    Kask, jant şeridi, tankpad vs gibi ıvır zıvır süsler.

    Eksileri:

    Depoda çizgiyi bozmayan bir ezik.
    Jantlarda kurşun ağırlıklar ( balans için sanırım ).
    Değişen ön karenajlar.
    Direksiyonu sağa sola tam çevirdiğimde sol taraf ile depo arası mesafe sağa göre 3-4 mm daha dar. (Bunu yazma sebebim trafikte tehlike yaratır mı?)
    Bir de fanı çok çabuk açtı bu gün gerçi ben de acemiyim debriyaj ve vitesi tam doğru kullanamamışımdır belki ama yazın hemen fan açacak gibi kontrol ettirmem gereken bir şey var mı?


    Acemilik böyle bir şey arkadaşlar bilgisi olanlar lütfen yardımlarınızı esirgemeyin.

  14. #22814
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı mustafaaytar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    duymamış olabilirsiniz ama burda arkadaşlarım birebir bu sorunları yaşadılar yolda kaldılar defalarca neyseki garanti kapsamında halledildi fakat ufak bir sorun değil bu dikkate alınması lazım. Hele 2.el km yüksek motorlara dikkat edilmeli diye düşünüyorum.
    Bende ikinci el bir cbr 250 bakıyordum, alttaki ilanın sahibi ile görüştük takas yapabileceğini belirtti. Motorun ekstraları fazla ama kmsi biraz fazla gerçi ben pek takılmıyorum kmye, bu motoru tanıyan bilen var mı veya bir yorum yapabilecek kimse?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...0278952/detay/
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  15. #22815
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar üst mesajlarda da bahsetmiştim 2013 model beyaz cbr 250r aldım. Arkadaşa güvendim servis kaydına bakmadım ancak bu gün sorgulattığımda kaza sonucu ön plastik aksam komple anes motorda değişmiş. Depoda çizgiyi bozmayan küçük bir ezik var. Motor şu haliyle sıfır görünüyor depo hariç. Bol ekstralı olarak 10.000 tl verdim sizce çok kazık yedik mi yoksa piyasası bu mu?

    Extraları da şöyle:

    8800 km de şu an. Garantisinin bitmesine 1 ay var.
    Givi çanta ve demiri 500 tl civarı.
    Sıfır michelin lastikler 750 tl civarı.
    Renkli ön cam 200 tl .
    Koruma takozları 150 tl (koruyamamış belliki ) .
    Branda.
    Kask, jant şeridi, tankpad vs gibi ıvır zıvır süsler.

    Eksileri:

    Depoda çizgiyi bozmayan bir ezik.
    Jantlarda kurşun ağırlıklar ( balans için sanırım ).
    Değişen ön karenajlar.
    Direksiyonu sağa sola tam çevirdiğimde sol taraf ile depo arası mesafe sağa göre 3-4 mm daha dar. (Bunu yazma sebebim trafikte tehlike yaratır mı?)
    Bir de fanı çok çabuk açtı bu gün gerçi ben de acemiyim debriyaj ve vitesi tam doğru kullanamamışımdır belki ama yazın hemen fan açacak gibi kontrol ettirmem gereken bir şey var mı?


    Acemilik böyle bir şey arkadaşlar bilgisi olanlar lütfen yardımlarınızı esirgemeyin.
    Oncelikle hayirli olsun kazasiz surusler dilerim..
    Motosiklet kazadan dolayi sasisinde problem yoksa sadece grenajlar deismisse bisey olmaz ama kazada yada en ufak yan yatmada gidonun yamuldugunu ogrendim gozle gorulmese bile buna gore dizayn etmisler sende sag ve sol gidonun arasinda fark oldugunu belirtmissin 10 bin tl ne az nede cok lastikler yeni km 8800 grenajlar yeni bence iyi kazik yememissin yani fan acmasida normal makinenin keyfini cikar bol bol bin dikkat et

  16. #22816

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Alıntı ardacik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Oncelikle hayirli olsun kazasiz surusler dilerim..
    Motosiklet kazadan dolayi sasisinde problem yoksa sadece grenajlar deismisse bisey olmaz ama kazada yada en ufak yan yatmada gidonun yamuldugunu ogrendim gozle gorulmese bile buna gore dizayn etmisler sende sag ve sol gidonun arasinda fark oldugunu belirtmissin 10 bin tl ne az nede cok lastikler yeni km 8800 grenajlar yeni bence iyi kazik yememissin yani fan acmasida normal makinenin keyfini cikar bol bol bin dikkat et
    Çok teşekkürler gidişte bir sıkıntı yok gibi görünüyor benim anladığım kadarıyla. Kozmetik meseleleri zaten hiç umursamıyorum yeterki yüksek hızda canımızı tehlikeye atacak sıkıntı olmasın bana yeter. İyi sürüşler.

  17. #22817
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar üst mesajlarda da bahsetmiştim 2013 model beyaz cbr 250r aldım. Arkadaşa güvendim servis kaydına bakmadım ancak bu gün sorgulattığımda kaza sonucu ön plastik aksam komple anes motorda değişmiş. Depoda çizgiyi bozmayan küçük bir ezik var. Motor şu haliyle sıfır görünüyor depo hariç. Bol ekstralı olarak 10.000 tl verdim sizce çok kazık yedik mi yoksa piyasası bu mu?

    Extraları da şöyle:

    8800 km de şu an. Garantisinin bitmesine 1 ay var.
    Givi çanta ve demiri 500 tl civarı.
    Sıfır michelin lastikler 750 tl civarı.
    Renkli ön cam 200 tl .
    Koruma takozları 150 tl (koruyamamış belliki ) .
    Branda.
    Kask, jant şeridi, tankpad vs gibi ıvır zıvır süsler.

    Eksileri:

    Depoda çizgiyi bozmayan bir ezik.
    Jantlarda kurşun ağırlıklar ( balans için sanırım ).
    Değişen ön karenajlar.
    Direksiyonu sağa sola tam çevirdiğimde sol taraf ile depo arası mesafe sağa göre 3-4 mm daha dar. (Bunu yazma sebebim trafikte tehlike yaratır mı?)
    Bir de fanı çok çabuk açtı bu gün gerçi ben de acemiyim debriyaj ve vitesi tam doğru kullanamamışımdır belki ama yazın hemen fan açacak gibi kontrol ettirmem gereken bir şey var mı?


    Acemilik böyle bir şey arkadaşlar bilgisi olanlar lütfen yardımlarınızı esirgemeyin.
    Hayırlı olsun.

    Siz memnunsanız sorun yok, değişip bir sorun yoksa güzel ama arkadaşınızın size bunu söylememesi kötü, aksesuarlı olarak almanız güzel.

    Gidonu da ileri geri ayarlanabiliyor zaten, bağlantı yerinden gevşetip ayarlanır.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  18. #22818

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Alıntı Sepetçioğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun.

    Siz memnunsanız sorun yok, değişip bir sorun yoksa güzel ama arkadaşınızın size bunu söylememesi kötü, aksesuarlı olarak almanız güzel.

    Gidonu da ileri geri ayarlanabiliyor zaten, bağlantı yerinden gevşetip ayarlanır.
    Bana eksiksiz bilgi verseydi belki gene alırdım ama şimdi midemi bulandırdı acaba daha neler sakladı diye. Genelde insanlara güvenmeyi seçerim üstüne biraz da iş bilmezliğim ve acemiliğim eklenince böyle bir can sıkıcı ortam oluştu. Neyse 9000 km de yağını değiştireceğim o zaman ustalara şase geometrisine vs iyice bir baktırmayı düşünüyorum. Gerçi ben ellerimi bıraktığım da dümdüz gidiyor ama doğru bir fikir verir mi bilmiyorum.

  19. #22819
    Sepetçioğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Aralık 2010
    Şehir
    SİNOP
    Motosikleti
    KAWASAKİ VERSYS 650
    Alıntı forumcu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana eksiksiz bilgi verseydi belki gene alırdım ama şimdi midemi bulandırdı acaba daha neler sakladı diye. Genelde insanlara güvenmeyi seçerim üstüne biraz da iş bilmezliğim ve acemiliğim eklenince böyle bir can sıkıcı ortam oluştu. Neyse 9000 km de yağını değiştireceğim o zaman ustalara şase geometrisine vs iyice bir baktırmayı düşünüyorum. Gerçi ben ellerimi bıraktığım da dümdüz gidiyor ama doğru bir fikir verir mi bilmiyorum.
    Aynen, iyi bir bakımdan geçir, yağ konusunda ıpone 10/40 tavsiye ediyor kullananlar.
    Olduğunuz yerde durarak, olmak istediğiniz yere varamazsınız!

  20. #22820

    Üyelik
    13 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mt 07
    Servis ne marka koyar bilmiyorum. Sizin söylediğinizi dikkate alır talep ederim ben de iphone iyi diye duydum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)

Bu Konudaki Etiketler