Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #7361

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta egsoz vidaları gevşemiş iyice düşçekmiş nerdeyse ses ondan artmış sıktım düzeldi ses mes kalmadı ayaklık müşiri bnmde canımı sıktı ordan sanıyorum bnde
    serviste iptal ettir servis uzaksa ayak müştüründen çıkan kabloyu takip et birleşim yerinden çıkar işlem tamamdır..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #7362

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    servis 20 km ötede o sorun değilde ehliyet yok bnde yaş tutmuyor polisler motorları topluyo bi kere zor yırttım ikinciye kaptırcaz )

  3. #7363

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    servis 20 km ötede o sorun değilde ehliyet yok bnde yaş tutmuyor polisler motorları topluyo bi kere zor yırttım ikinciye kaptırcaz )
    :D 1.600 cezası var haberın olsun motoru kapmaları birşey değil..yakalatırsan 100 200 cezaya boyun ey yoksa ....

  4. #7364

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    one la :D bnm motorun yarı parası :D

  5. #7365

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Ziya10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün 500 bakımına girdim. Servis biraz kazıkladı pek bişey de yapmadı.

    Giderken 40 Liraya Ipone Full Power Katana 10w50 Full Sentetik yağ aldım. Servis castrol koycaktı ama ben istemedim bu yağı koymaya ikna ettim. Ama 30 lira da para aldı işçilik parası. Yaptıkları sağını solunu kontrol etti gevşek yerleri sıktı zinciri ayarladı yağladı debriyajı ayarladı.

    Benim motordan şikayetlerim halen devam ediyor bunlara bir çözüm bulmadı. Sorunlar şunlar bozuk yollarda deponun içinden gıcırtı sesleri geliyo. Motor boşta gaz verince çok fazla titriyo yolda da titriyor 4bin ~ 5bin devir arasında sol arka grenajın ordan zırıltı sesi geliyor. Bazen seri kalkışta viteslerde takılma oluyor ve 2. vites tekrar boşa atıyor. Son olarak sübaplar şık şık ses yapıyor.

    Bu sorunlar sizde de oldu mu nasıl çözeriz? Bir de full sentetik yağ koymakla hata mı ettik?
    anlattıklarının yağa ile alakası yok sentetik yağ koyma rodajda demelerinin sebebi motorun rodajı bittiğinde açmak zor olmasın diye.. yanı max hızı için.. zırınlı sesleri felan demışın gelen yere bak bul ondan sonra bir çözüm bulmaya çalış dınlemeden bulunmaz bunlar ustada bulamaz krenaj sesini kulak olcak dinliye dibleye bulcan subablardan ses geldığıne emınsen ayarı bozukdur ama subab olduğuna emın ol once.. vites geçişleri demişin rodajda debriyajı zorlamışsan balatayı yemış olabılırsın biraz daha devam et sıkıntı yaratırsa iyice değiştir 65 lira olması gerekiyor 1000 bakımına kadar ıdare et 1000 bakımında deıstır yağı felanda değişiyor cunki balatayla ektra masraf çıkmasın kı anlattığın sadece 2. vites için geçerli muhtemelen hafif yıprattın.. yazın sıcaklarda 15-50 yağa daha mantıklı ben shel tavsiye ederim aşırı derecede memnunum mortuldanda çok memnun kalmıştım bu 2 si bence bızım motorların en iyi iki yağı servise gidiyorsan yağını götürme hiç bırak değiştirsın aynı parayı alcak emın ol belkı 5 lıra daha fazla o yağı 100 km kulan sonra deıstır kendın ıstersen ki castrol çok kötü değil ama gulf veya shel varsa onlar daha iyi onları koydur ve bi dene orta sehbaya al sonra zıncıre bak bırısıne gaz verip bırakmasını söyle sonra zıncırın periyoduna dalgalanmasına bak aşırı fazlaysa balansını yapamamış demekdir tekerın 2 yanındakı demıre bağlı cubuklardakı somonla ayarlanıyor bu biraz tekerın sağındakını sıkcan bıraz solundakını zıncır yaylanmayı bırakdıgında tamamdır..

  6. #7366
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    benim motorunda ısınıca vitesler zor geçiyor titreme war arkadaşlarımın driftlerine göre titreme ve sübap sesi war aldığımdan beri aynı bu sorunlar war motorun gidişinde sıkıntı yok ama arkadaşlarınkinden daha iyi kaçıyor birde yağ shell 15-50 advance motosiklet yağı kullanıyorum birde yarım debriyaj yaparken gazı cok vermeme rağmen motor sanki tekler gibi bi ileri bi geri gibi kalkıyor bazen anlamadım onuda bide yolda sabit gazla giderken dediğim gibi bişey bole keser ya kesip kesip bırakır gibi gidiyor onuda anlamadım

    ---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

    birde arkadaşlar bizim arkadaşınki 10 bine geldi motorun bariz performansı düştü hisssedilir bir biçimde bakalım subap ayarı yapcak yine olmadı silindir üstkapak değişecek yani performans derken hızlanışı düştü son hız da fark yok çekişi fln düştü

  7. #7367

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorunda ısınıca vitesler zor geçiyor titreme war arkadaşlarımın driftlerine göre titreme ve sübap sesi war aldığımdan beri aynı bu sorunlar war motorun gidişinde sıkıntı yok ama arkadaşlarınkinden daha iyi kaçıyor birde yağ shell 15-50 advance motosiklet yağı kullanıyorum birde yarım debriyaj yaparken gazı cok vermeme rağmen motor sanki tekler gibi bi ileri bi geri gibi kalkıyor bazen anlamadım onuda bide yolda sabit gazla giderken dediğim gibi bişey bole keser ya kesip kesip bırakır gibi gidiyor onuda anlamadım

    ---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

    birde arkadaşlar bizim arkadaşınki 10 bine geldi motorun bariz performansı düştü hisssedilir bir biçimde bakalım subap ayarı yapcak yine olmadı silindir üstkapak değişecek yani performans derken hızlanışı düştü son hız da fark yok çekişi fln düştü
    arkadaşının hava filtres yağ filtresi felan kırlenmıştır muhtemelen senin ısınınca vitesler zor geçiyor demişin sanırım km olarak daha rodajı tamamlamadın rodaj bıtınce bu sorun kalmıyor ve sonucda kalın yağ kulanıyorsun bende aynı yağı kulanıyorum bı sıkıntım yok aşırı derecere memnunum ozelıkle ısındıgında performansı hıc etkılenmıyor.. motorun ılerı geri gitmesi ya aktarmada yani zincirde yada ateşlemede yani bujidendir.. zincir gerginliğine bak balansına az önce arkadaşa açıkladığım gibi bak bunlarda sıkıntı yoksa başka bir arkadaşındaki bujiyle bi dene ..

  8. #7368
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşının hava filtres yağ filtresi felan kırlenmıştır muhtemelen senin ısınınca vitesler zor geçiyor demişin sanırım km olarak daha rodajı tamamlamadın rodaj bıtınce bu sorun kalmıyor ve sonucda kalın yağ kulanıyorsun bende aynı yağı kulanıyorum bı sıkıntım yok aşırı derecere memnunum ozelıkle ısındıgında performansı hıc etkılenmıyor.. motorun ılerı geri gitmesi ya aktarmada yani zincirde yada ateşlemede yani bujidendir.. zincir gerginliğine bak balansına az önce arkadaşa açıkladığım gibi bak bunlarda sıkıntı yoksa başka bir arkadaşındaki bujiyle bi dene ..
    hava filtresinden deil neden dersen apacilik olabilir fakat biz arada filtreyi acıyoruz cok güzel bir ses oluyor tabi yani kontrol etmıs oluyoruz tahminim debriyaj balatası veya subap ayarından onunki ama benim vites geçme olayı dusunduruyor bıde ılerı gerı gıbı olayda benım dusundugum gıbı ya aktarma yada ateşleme kesıyor olabilir bakalım ileriki zamanlarda

  9. #7369

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hava filtresinden deil neden dersen apacilik olabilir fakat biz arada filtreyi acıyoruz cok güzel bir ses oluyor tabi yani kontrol etmıs oluyoruz tahminim debriyaj balatası veya subap ayarından onunki ama benim vites geçme olayı dusunduruyor bıde ılerı gerı gıbı olayda benım dusundugum gıbı ya aktarma yada ateşleme kesıyor olabilir bakalım ileriki zamanlarda
    al orta sehbaya bak zincirin nasıl aktardıgına bosluk veya takılma varsa bi 7 8 olması lazım .. le ayarla hırdavatcılarda 1 lıra felandır neyse beyler herkese iyi geceler yarın fınal ver şans dileyin bu arada hava filtresinde sıkıntı yoksa subab a bakdırsın..

  10. #7370
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    al orta sehbaya bak zincirin nasıl aktardıgına bosluk veya takılma varsa bi 7 8 olması lazım .. le ayarla hırdavatcılarda 1 lıra felandır neyse beyler herkese iyi geceler yarın fınal ver şans dileyin bu arada hava filtresinde sıkıntı yoksa subab a bakdırsın..
    iyi şanslar öyle yapcak ya subap ayarı cektırcek bakalm olmadı mcx in silindir ve üst kapağını düşünüyoruz..

  11. #7371
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Su motor freni komprasyon nasıl yapılıyordu fites düsürdükten sonra gaz veriyormuyuz kavramayı nasıl ayarlıyacaz

  12. #7372
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su motor freni komprasyon nasıl yapılıyordu fites düsürdükten sonra gaz veriyormuyuz kavramayı nasıl ayarlıyacaz
    Bak şimdi 5. viteste 7.000 devirde gidiyorsun, gazı bırak ve vites düşür, noldu? 4. vites at kafadan 8,500 devir gazı hiç elleme yavaşlasın yavaşlasın 6-7 bin devir arasına düşüncebir vites daha düşür böylelikle 2. vitese kadar düş sonra 2. vitesten sonra redline a kadar bas 3 e at redline kadar bas 4 e at boylelıkle motorunu açmış olursun. Ama sen genel olarak kompresöre nasıl motor bindiriliyor dersen. Kırmızı ışığa yaklaşırken mesela firene basmak yerine vites düşürürsün. Lompresöre bindirmek budur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:41 ----------

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    S.a arkadaşlar bnm motor 900 km oldu sübaplardan sanki ses geliyor gbi daha erken değilmi acaba bide bu gün motoru yıkadım kurudktan sonra bi yere gidicektim bi yarım saat çalıştıramadım sonra çalıştı 2 binden düşünce devir stop ediyordu biraz gezdim düzeldi ama sübaplardan ses gelio gbi ayarlatmak gerekirmi
    Motora su değdikten sonra çalışmıyorsa, ayaklıktaki müşir varya oraya güçlü bir şekilde üfleyiniz. Oradaki suyu mümkün olduğunca atın. Bir 5 dk içinde çalışıyor. Olmazsa akın arkadaşın dediği gibi iptal ettirebilirsin. Ama bana göre kullanışlı bir özellik ben iptal ettirmek istemıyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:43 ----------

    Alıntı Ziya10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün 500 bakımına girdim. Servis biraz kazıkladı pek bişey de yapmadı.

    Giderken 40 Liraya Ipone Full Power Katana 10w50 Full Sentetik yağ aldım. Servis castrol koycaktı ama ben istemedim bu yağı koymaya ikna ettim. Ama 30 lira da para aldı işçilik parası. Yaptıkları sağını solunu kontrol etti gevşek yerleri sıktı zinciri ayarladı yağladı debriyajı ayarladı.

    Benim motordan şikayetlerim halen devam ediyor bunlara bir çözüm bulmadı. Sorunlar şunlar bozuk yollarda deponun içinden gıcırtı sesleri geliyo. Motor boşta gaz verince çok fazla titriyo yolda da titriyor 4bin ~ 5bin devir arasında sol arka grenajın ordan zırıltı sesi geliyor. Bazen seri kalkışta viteslerde takılma oluyor ve 2. vites tekrar boşa atıyor. Son olarak sübaplar şık şık ses yapıyor.

    Bu sorunlar sizde de oldu mu nasıl çözeriz? Bir de full sentetik yağ koymakla hata mı ettik?
    Servisler subap ayarı yapıp 10 tl istiyorlar yarım saat uğraşarak. Ama dört tane vidayı sıkmak için 25-30 tl bakım parası alıyorlar. Hatta bende değişen parçanın parası+ bir ed o parçanın kargo parasını aldılar. Arkadaş zaten 120 lira parça parası vermişim. Mondial yedek parça dağıtmaktan aciz mi ki ayrıca ben kargo parası vereyim. Uzun lafın türkçesi garantiyi falan tınlamayıp motoru servise götürmeyeceksin arkadaş. Eş ve dost tavsiyelerine uyarak iyi bir usta ile tanış ve motorunu ona götür.

    Bizim motorlar için motul ipone gibi yağlar hakikaten çok çok lüks. Km başına bakım maaliyetini cok artırıyor. Castrol veya shell yeterlidir.

    deponun içinden gelen gıcırtı sesi galiba şamandıra sesi. Depo çok dolu iken bozuk yollarda ses gelebilir. Tam doldurmak yerine yarım doldurun. o zaman şamandıra üste vurayacaktırç

    motordan gelen zıngırtıyı dinleyerek tesbit edin ve akının dediği gibi su borularına sarılan beyaz esnek şey ile o vidaları tekrar sıkın. bir daha kolay kolay gevşemez. arızayı tesbit edebilmek için de yokustan aşağı inerken gerekirse kontağı kapatın ve sağdan soldan gelen sesleri dinleyin işte.

    titreme olayı tam olarak nerede oluyor. Bu motorlar tek silindirli olduğu için ister istemez bunlarda titreme olacktır zaten. Mühim olan titremenin selede olmaması. Yoksa boşta gaz verince grenaj titremesi, ayna titremesi yada 6-7 bin devirden sonra ayaklığın oldugu yerin titremesi normaldir. Motorun daha yeni. Parçaların birbiri ile uyuşmasına olanak tanı. Sonuçta bu motorlar toplama motor. 2000 bakımına kadar böyle şeyleri dert etme. Rodaj bitiminde subap ayarı yaptır. yağına havasına tuzuna baktır. 10 numara motor olur sana.

    Full sentetik yağ yerine mineralli yağ kullanmak rodajda daha iyi. Cünki motordan cok fazla capak cıkıyor. mineralli yağ ile bu çapakları atmak daha kolay olur. Full sentetık yaglar ozellıklerı geregı motora iyi yapışır ve çapakları da beraberinde tutarlar. 2000 bakımında içindeki yağı motoru deli gibi ısındırdıktan sonra hemen boşaltın. ve tıpa açık yarım saat bekleyin. Tüm yağ çıkmış gibi görünsede motoru sağa sola yalpalayarak iyice atın içindeki yağı bişeycikler olmaz. Ayrıca yağ boşaltma tıpasında mıknatıs ve ve çapakları toplar. Bu tıpayı her yağ değişimişnde üstübü yada herhangi bir nesne ile iyice temizleyin.

    son olarak full sentetık koymak hata değildir ama gereksiz diyebilirim bizim motorlar için. Ama zevkine biniyorum varsın 15-20 lira daha pahalı olsun hem çok km yapmıyorum diyorsan koy tabi.

  13. #7373

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Su motor freni komprasyon nasıl yapılıyordu fites düsürdükten sonra gaz veriyormuyuz kavramayı nasıl ayarlıyacaz
    motoru açmak için soruyorsan sen daha kaç km desinki bekle bi 500 bin km geçsin sonra yap ha yok ani furuşlarda teknik durma olarak soruyorsan vitesi düşürüyorsun her devir 6 bine geldiğinde bir alt vitese geçiyorsun duruyorsun hızlıca..

  14. #7374
    yqavuzhyan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2012
    Alıntı utkan35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim motorunda ısınıca vitesler zor geçiyor titreme war arkadaşlarımın driftlerine göre titreme ve sübap sesi war aldığımdan beri aynı bu sorunlar war motorun gidişinde sıkıntı yok ama arkadaşlarınkinden daha iyi kaçıyor birde yağ shell 15-50 advance motosiklet yağı kullanıyorum birde yarım debriyaj yaparken gazı cok vermeme rağmen motor sanki tekler gibi bi ileri bi geri gibi kalkıyor bazen anlamadım onuda bide yolda sabit gazla giderken dediğim gibi bişey bole keser ya kesip kesip bırakır gibi gidiyor onuda anlamadım

    ---------- Post added at 00:35 ---------- Previous post was at 00:24 ----------

    birde arkadaşlar bizim arkadaşınki 10 bine geldi motorun bariz performansı düştü hisssedilir bir biçimde bakalım subap ayarı yapcak yine olmadı silindir üstkapak değişecek yani performans derken hızlanışı düştü son hız da fark yok çekişi fln düştü
    utkan, motorun kaç binde bilmiyorum ama rodaj bitmişse sende bir subap ayarı yaptır. Senin arkadaşlarının da driftleri vardı. onlara danışarak iyi bir usta bulabilirsin. Bu sene satılan 2013 modellerin hepsinde subap ayarı sıkıntısı çıktı galiba. ben 1800 km de yaptırdım ve daha çnceden şikayet ettiğim çekiş gücü, gazı bırakınca stop etme, alt devirlerde poflayarak stop etme, egzos patlaması herşey düzeldi ve hatta yakıtta düştü. Sende yaptırsan zararı olmaz.

    yarım debriyajda motor ileri geri titreme yapıyor demişssin. bendede vardı. Zamanla geçti Bu motorlar toplama, parçalar alışana kadar böyle şeyler olacaktır diye düşünüyorum. ön freni sık, yarım debriyaj, 2. viteste gaza ver. Biraz balatayı yak bakalım. Bence düzelecektir. Bu aşamada baskı-balata değiştirmen gerektiğini düsünmüyorum.

    Arkadaşın motora biraz apaçilik yaptırdıysa performans düşüşü olabilir. Kendisi Drift kullanmış bir usta bulun, ben niğdede buldum. Adam motor sesini dinleyerek keyif alıyuo o derece. ona bir bakım yaptırın. Bence 10.000 de kolay kolay yıpranmaz. 120.000 ve 190.000 yapmış drift gördüm internette. Ama ne derece doğru bilmiyorum. bu forumdada 18-20 bin yapıp hiç şikayeti olmayan birisi vardı. böyle 10 binde motor bitti yazarsan 2 günde kanuni yada ybr forumlarında madara oluruz alim allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------

    Alıntı ak1n adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motoru açmak için soruyorsan sen daha kaç km desinki bekle bi 500 bin km geçsin sonra yap ha yok ani furuşlarda teknik durma olarak soruyorsan vitesi düşürüyorsun her devir 6 bine geldiğinde bir alt vitese geçiyorsun duruyorsun hızlıca..
    el ve ayak koordinasyonu güzelce sağlanırsa kompresyon gerçekten güvenli ve hızlı bir yavaşlama sağlıyor. Ama orjinal lastik kullananlar biraz temkinli olsun. Çeşmenin ortasında yere boca oluyordum. Esnaf tükanı yıkamış da :D

  15. #7375
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    290 kmye dayandım

  16. #7376

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı Tİme_shİft42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    290 kmye dayandım
    vay... daha uzun yolun var senın bekle bunlar ıcın erken yorma motorunu hele sıcak havalar..

  17. #7377
    utkan35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ağustos 2010
    Şehir
    35 İzmir / 07 Antalya
    Motosikleti
    Mondial 125 MH Drift
    Alıntı yqavuzhyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    utkan, motorun kaç binde bilmiyorum ama rodaj bitmişse sende bir subap ayarı yaptır. Senin arkadaşlarının da driftleri vardı. onlara danışarak iyi bir usta bulabilirsin. Bu sene satılan 2013 modellerin hepsinde subap ayarı sıkıntısı çıktı galiba. ben 1800 km de yaptırdım ve daha çnceden şikayet ettiğim çekiş gücü, gazı bırakınca stop etme, alt devirlerde poflayarak stop etme, egzos patlaması herşey düzeldi ve hatta yakıtta düştü. Sende yaptırsan zararı olmaz.

    yarım debriyajda motor ileri geri titreme yapıyor demişssin. bendede vardı. Zamanla geçti Bu motorlar toplama, parçalar alışana kadar böyle şeyler olacaktır diye düşünüyorum. ön freni sık, yarım debriyaj, 2. viteste gaza ver. Biraz balatayı yak bakalım. Bence düzelecektir. Bu aşamada baskı-balata değiştirmen gerektiğini düsünmüyorum.

    Arkadaşın motora biraz apaçilik yaptırdıysa performans düşüşü olabilir. Kendisi Drift kullanmış bir usta bulun, ben niğdede buldum. Adam motor sesini dinleyerek keyif alıyuo o derece. ona bir bakım yaptırın. Bence 10.000 de kolay kolay yıpranmaz. 120.000 ve 190.000 yapmış drift gördüm internette. Ama ne derece doğru bilmiyorum. bu forumdada 18-20 bin yapıp hiç şikayeti olmayan birisi vardı. böyle 10 binde motor bitti yazarsan 2 günde kanuni yada ybr forumlarında madara oluruz alim allah.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:03 ----------



    el ve ayak koordinasyonu güzelce sağlanırsa kompresyon gerçekten güvenli ve hızlı bir yavaşlama sağlıyor. Ama orjinal lastik kullananlar biraz temkinli olsun. Çeşmenin ortasında yere boca oluyordum. Esnaf tükanı yıkamış da :D

    ya motor bitmedi ama bizimkilere göre çekişigidişi azaldı ama son hız yine aynı bu gun subap ayarı yaptırcak duruma gore bakıcaz

  18. #7378
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    5 vites 6.000 devri gecmiyorum arada bir 7000 devre seytan dürtüyor arada bir görüyorum

  19. #7379

    Üyelik
    18 Nisan 2012
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Mondial MH 125 Drift
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-0-mondial-mh-125-drift-daha-2000-km-de-128598043/detay Arkadaşlar motosikletim satılık sayfada her şey yazıyor zaten orda vermiş olduğum numaradan bana ulaşabilirsiniz

  20. #7380

    Üyelik
    22 Mart 2013
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mh drift, phamtom-inazuma250-calibre250
    Alıntı gklp45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-0-mondial-mh-125-drift-daha-2000-km-de-128598043/detay Arkadaşlar motosikletim satılık sayfada her şey yazıyor zaten orda vermiş olduğum numaradan bana ulaşabilirsiniz
    al işte 0 motor nerden baksan 200tl de daha ucuz ama gel görki o fiyata satamıyorsun dostum benımkide 8 aylık makine 5binde rodajı felan nasıl ilgilendiğim biliniyor zaten servis bakımı garanti gelecek yılın aralığında biticek garantisi michelin lastik ngk buji çakmaklık telefon tutucu 2.600 vermiyolar 2500 2550 yede benım ıcıme sınmıyor neyse umarım satarsın hayırlı satışlar..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)