Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda Ses Dylan 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5821
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5822

    Üyelik
    26 Aralık 2010
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    HONDA Dylan
    Alıntı c3nk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bugün ilk kez dylan'ım beni üzdü, yardımınıza ihtiyacım var. en son motorumu geçen pazartesi günü çalıştırmıştım bisüre dolandıktan sonra kapımın önünde kitleyip koydum. Bugün(6gün sonra) biraz dolaşayım diyerekten motoru çalıştırdım ısınsın die bisüre rölantide bıraktım, 2-3 dkk çalıştıktan sonra stop etti tekrar çalıştırdım 50 metre falan sürdüm tekrar rölantide bıraktım biraz çalıştıktan sonra stop etti. O esnada bi arkadaşım geldiği için tekrar motoru çalıştırmadım, 15-20 dkk sonra tekrar çalıştırmak için çabaladığımda marşı basıyorum basıyorum motor gazı almıyordu, biraz zorladıktan sonra her marşa bastığımda hararet göstergesi yanıyor elimi marştan çektikten sonra sönüyordu. Çok zorladığımı düşünerek biraz dinlendirdim, tekrar denerken bu sefer göstergeler sıfırlandı(trip ve saat) km saati titredi falan. Neyse son kez bi deniyim dedim bu sefer marşa hiç basmadı cırr cırr die sesler gelmeye başladı ama akünün olduğu yerden değilde sanki ön konsolun altından geliyordu(bundan tam emin değilim). Arkadaşımla birlikte akünün zayıfladığını düşündük ve aküyü söktük. Yarın bi hondaya götürüp ölçtürcem ve gerekirse şarj ettircem. Sizce sorun benimde düşündüğüm gibi akünün zayıflamasından mıdır? yoksa başka bişeyde olabilir mi?
    Dün benzeri benimde başıma geldi. Motoru stop ettim. 5 dk sonra çalıştırdım 2sn. sonra kendisi stop etti. 3-4 kez marşa bastım çalışmadı. Elle götürürken 10m sonra tekrar denedim çalıştı.
    Pek anlamasam da tahminim karbüratöre pislik kaçmış olabilir.
    Daha önce beat kullanırken ben de aküyü marş ile bitirmiştim. 4-5 dk uğraşınca bitebiliyor. Neyse ki onda ayakla çalıştırma şansım vardı. Akü zayıflayınca da göstergeler sapıtmış gibi gözüküyor. Başka masraf çıkartmaz dilerim.

  3. #5823
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Alıntı choconut adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar fuara gidenlerden pcx için aldığım yorumlar pek olumlu değil..küçük oluşundan şikayet ettiler,direksiyon çıplak olduğu için bisiklet gibi gelmiş çoğu kişiye..ayrıca işçilik,kablo bağlantı noktaları filan çok basit olduğunu kalite olarak tatmin etmediğini söylediler..eğer illaki motoru değiştirmek istiyosan ps150 al çok daha iyi dediler..sonuç olarak bu sınıfta dylan gerçekten lider..gerek tasarımı gerek konforu gerekse gücü olsun tartışmasız liderdir..10hplik motorlar için dylanı satmam..zaten piyasada düşük motoru mundar etmenin manası yok..ben bu motor değiştirme işinden caydım diyebilirim..gittiği yere kadar sürecem dylanı..artık ne zaman kullanılmaz hale gelir o zaman giderim trafikten düşürürüm motoru alır bi garibana hediye ederim sevindiririm..bundan sonra bi scooter alıcaksam minumum 250cc ve üstü bir scooter alırım dylanda yanında kalır..
    Tabiki ihtiyaçlar doğrultusunda Pcx tercih sebebi olabilir. Benimde hem pcx te hemde sh da gördüğüm en büyük eksiklik buydu. İkisinde de ayaklarım rahat değildi. Hele pcx de ayak tabanının bir kısmı dışarıda kaldı. Pcx i çok detaylı inceleyemedim. Ama bana da arka freni sıkınca fren telinin görünmesi bisiklet hissi vermişti. Birde her nekadar gidounu paslanmaz olsada zamanla çizilen veya kaplaması zarar gören bölgelerden paslanacakmış gibi geldi. Yakıt ekonomisi güzel ama dylandan sonra kullananların "ağır kasalı 1,4 motorlu otomobil kullanmasına" benzeyecekmiş gibi geliyor. Yani dylanın gidişine alışıp gitmiyor diye çok basacaksınız ya da devamlı dip gazda gitmeye zorlayacaksınız. Dolayısıyla dylan kadar yaktıracaksınız. Aynı model otomobilin 1,4 ünün 1,6 sıyla aynı yaktığını biliyorum. Biri rahat gittiği için az basıyorsun, biri gitmediği için çok basıyorsun. Aynı hesaba geliyorlar. Tabi çalışma sistemini bilmiyorum ama start-stop özelliğide motor durduktan sonra aynı marş basıyormuş gibi çalışıyorsa ozaman aküsü çok kısa zamanda bitecektir. Benim motun nazar değmesin 4.kışı hala fabrika çıkışlı aküsü üzerinde. Birde alt ışıklandırma+çakar lambalar var. Her sabah tek marş.

    c3nk:
    Km saycını sıfırlama mevzusu aküden olma ihtimali yüksek ama çalışırken stop etmesi başka önemli bir sorun yoksa bujidendir. Şöyle söyleyeyim soğuk günlerde motor jikleyi kapatıp daha düşük devire geçince rolanti düşük geldiği için stop edebiliyor. Yazında buji eskiyse çalışırken gazı verdiğin anda stop edebiliyor. Sonuç olarak benim tahminim soğuk havaladan dolayı bujide biraz eskiyse normal olarak stop etti ki yine çalıştırırsan yine stop edebilir bu bende ve bildiğim diğer dylanlarda da oluyor. Sende çalıştırmak için uğraşınca aküden dolayı km sayacı sıfırlandı. Büyük ihtimalle durum budur. Tabi bu en basit durum. Önemli birşey olmadığını düşünüyorum inşallah da yoktur. Birde tavsiyem eğer buji yeni sorun yok dersen çok az rolantiyi arttırman. yani orta sehpaya aldığında arka tekeri döndürmeyecek kadar rolantiyi arttırırsan kışın stop edemez.
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  4. #5824
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    c3nk:
    Km saycını sıfırlama mevzusu aküden olma ihtimali yüksek ama çalışırken stop etmesi başka önemli bir sorun yoksa bujidendir. Şöyle söyleyeyim soğuk günlerde motor jikleyi kapatıp daha düşük devire geçince rolanti düşük geldiği için stop edebiliyor. Yazında buji eskiyse çalışırken gazı verdiğin anda stop edebiliyor. Sonuç olarak benim tahminim soğuk havaladan dolayı bujide biraz eskiyse normal olarak stop etti ki yine çalıştırırsan yine stop edebilir bu bende ve bildiğim diğer dylanlarda da oluyor. Sende çalıştırmak için uğraşınca aküden dolayı km sayacı sıfırlandı. Büyük ihtimalle durum budur. Tabi bu en basit durum. Önemli birşey olmadığını düşünüyorum inşallah da yoktur. Birde tavsiyem eğer buji yeni sorun yok dersen çok az rolantiyi arttırman. yani orta sehpaya aldığında arka tekeri döndürmeyecek kadar rolantiyi arttırırsan kışın stop edemez.
    şuan motor 20.000 km ye yaklaşıyor ve bujiyi 18.000 de değiştirmiştim, bujiden olduğunu düşünmüyorum, büyük ihtimalle soğuk havadan kaynaklanan bir sorun yaşıyorum ve çok zorladığımda dolayıda aküyü zayıflattım. Umarım böyledir ve daha ciddi bir sorun yoktur.

  5. #5825
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    Spor scooter seviyorum.. Malesef ne PS nede SH bana hitap ediyor. Dylan'la devam. Zaten 1000 RR alırsam bunu şehir içi kısa mesafe işe giderken falan kullanıcam sadece..

  6. #5826
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    arkadaşlar sorun çözüldü, bujiden kaynaklanıyormuş daha 2bin km olmadan yeni taktırdığım ngk bujinin böle bişey yapması gerçekten çok şaşırtıcı.

  7. #5827
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    ne olduk böyle arkadaşlar sadece problem olunca yazışmayalım
    MOTOR bence bır hastalıktır.

  8. #5828
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    pek kullanıcı kalmadı galiba topic cansızlaştı.

  9. #5829
    ErdoganAktas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Göztepe
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Daha ne olsun koca forumda bu kadar sayfa yazışılan ve sadece motora karşı sevgi beslenilen başka bir topic var mıdır acaba? Havalarda ısınmaya başladı ya motorlar yollara düşmeye başlar..
    Hayatonda

  10. #5830
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    bugün 20.000 bakımımı pendik güngör motorda yaptırdım arkadaşlar ve dayco marka kayış taktım, gerçekten farkediyo kalkışlarım artık daha seri sizede öneririm ;)

  11. #5831
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    Benimde iyi bi bakıma sokmam lazım debriyaj sanırım teklemeye başladı kalkışlar falan biraz acebalı oluyo. kayış ve ön amortisör yağları rulmanlar falan baya bi girişmek şart. daha arka amortisör arıyoruz bi kaç yerde var ama güvenip alamıyorum adamlar pek güven vermiyo bu meretin patlak olup olmadığıda bakıp anlaşılmıyoki sıfır desen o da aşırı pahalı..

  12. #5832
    -BSI- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Şehir
    Çengelköy
    Motosikleti
    SH 300
    Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
    Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
    Okadar dengeli ki durunca ayaklarıma ihtiyaç duymuyorum..

  13. #5833
    Alper Kaya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBR 600 FA (2011) Honda CBR 500R (2014)
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
    Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
    vala ins dediğin gibi son yağmurlardır usta yiter ya yiter:D
    bir yere gitmek için arabaya binilir motora binmek için her yere gidilir Önemli Olan Varmak Değil Yolda Olmaktır...

  14. #5834
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
    Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
    Valla yazman iyi oldu bende bazı şeyleri düşünüyodum ön amortisör yayları mesela değişmelimi diye.. tak tuk tak tuk sesler geliyo.. ya bu arada aynı parçalar banada lazım nerden ne kadar aldığını yazabilirmisin. Arka amortisörlerim benimde patlak ama yeniside inanılmaz para kararsız kaldım. servise gitmemek bi yöndende kötü oluyo neyi ne zaman değimeliyim pek takip etmiyorum. km 70000 de

  15. #5835
    sero35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Honda TRANSALP 07
    Alıntı -BSI- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kimseden ses soluk çıkmıyor. Sezon açıldı sayılır. Son yağmurlar da bitti bitecek. Bende 50000e dayandım yaza girmeden ağır bakımı yapıcam. Ön varyatör+arka varyatör+ağırlıklar+debriyaj balatası+debriyaj tası+kayış+ön amortisör yayları+amortisör keçeleri+amortisör yağı+ön teker bilyaları komple değiştriyorum. Hatta yapabilirsem arka amortisörleride değiştirmeye niyetliyim. Parçaları yavaş yavaş toplamaya başladım hepsini tamamlayınca bi giricem servise yeniden doğmuş gibi çıkıcak makina. Yağ+filtre+bujiyi saymıyorum.
    Bunları niye yazıyorum?? Belki biraz canlanırsınız diye... :D
    parcaları tedarık ettıkten sonra fıyatları şoyle dokersen banada lazım olacaklar var içinde.bu arada sadece debrıyaj balataları değişiyormuş.en son tas komple 400tl cıvarıydı
    MOTOR bence bır hastalıktır.

  16. #5836
    kadiRR_delisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2005
    arka amortisörü hallettim takımı 100 tl ye buldum biraz şüpheli bir alışveriş oldu ama taktık ve eskisine göre çok çok iyi eski amortisörler o kadar kötüydüki..

    kayış buldum 25 tl tayvan malı bilen kullanan varmı aceba..

  17. #5837
    karayılan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2008
    Şehir
    GAZİANTEP
    selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
    gerçekleri tarih yazar tarihide GALATASARAY

  18. #5838
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı karayılan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam arkadaşlar bu motosikletin temiz olanların piyasası kaç para internette bakıyorum ilanlara 4.000 tl ile 5.500 tl fiyat yazmışlar motosiklet sahipleri. o kadar ediyormu bu motosikletler??? yani bana fiyat çok yüksek geldi saygılar
    honda dylan bir efsanedir onun yerine sadece bikaç değişiklik yapılarak piyasaya çıkarılmış olan ps 150i nin sıfır fiyatı 5.835 tl plaka masrafları vs. 6.000 tl yi geçiyor, dylan satışa devam etseydi sıfır fiyatıda bukadar olurdu. 5.500 biraz fazla ancak 4.500 civarı temiz bir dylanın piyasası diye düşünüyorum.

  19. #5839

    Üyelik
    26 Ocak 2011
    ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı

  20. #5840
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    Alıntı verloren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ınternette baya aradım ıkıncı ellerı war sanırım sıfır olanına rastlayan var mı
    Türkiye'de Honda Dylan satışı 2008 yılında sona erdi. Dylan yerine Psi 150 modeli piyasaya sürüldü ve satışı devam etmekte.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler