Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mz Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1221
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    Alıntı osaday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    öncelikle hayırlı olsun motorun izmirde hızlı bülent var demiştim önceki mesajlarda telefonunu buldum bizim usta bana 0232 diceğine 0532 diyormuş 2 kerede tekrar ettirdim :D

    ben aramadım daha koruma demirini burdan bulabilme ihtimalim oldu bi motorcunun deposunda varmış sanırım yarın bakip sölücek bana 02324334329 bu numara hızlı bülentin izmirde çıkma parça filanda çook varmış elinde uygun fiyatlı ;)

    bide "kashmar54" arkadaşım kuralkandan numaraları nasıl öğreniyorsun eski mzcilerin bi sitede bi yerde yazıyormu ?
    eski mzci dediğim mz servisleri bunlar. kuralkan.net girip üye oluyorsun
    servis telefonları orda var. ayrıca mzlerin parça fiyatlarınıda öğrenebiliyorsun
    tabi stokta varsa.
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1222
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    Alıntı kashmar54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    eski mzci dediğim mz servisleri bunlar. kuralkan.net girip üye oluyorsun
    servis telefonları orda var. ayrıca mzlerin parça fiyatlarınıda öğrenebiliyorsun
    tabi stokta varsa.
    oo süpermiş teşekkürler bilgi içinn demek edremitteki parçacı ordan bakıo

  3. #1223
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    bugun koruma demiri buldum mutluyum cikma buldum ama yamuğu birşeyi yok sadece biraz zımpara boya filan lazim okadarda olur (: hemde fiyatı 25tlye aldm(: teşekkürler yardimci olan arkadaşlaraaa yawaştan topluıcam takit buldukça motoru tek yan ayaklık kaldı onuda zamanla inş

  4. #1224
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    arkadaşlar birşey sormak istiyorm koruma demiri kullanan arkadaşlara bağlantıları nasıl sağ sola gelen 2 parçadan başka onları birleştirmek için herangibi parça birşey varmı altan ayak bastığımız demire bağlanıo sanırım ama üsten bağlantıyı göremedim :S bide benim motor sporstar belki ondanmıdır farklımıdır bğalntılar deponun orası filan?? bilgisi olan bi arkadaş paylaşırsa sevinirimmmm

  5. #1225

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Tüm koruma demirleri aynımıdır bilmiyorum ama; benzin deposu sökülüyor, şasi gövdesine bağlanıyor.

  6. #1226
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm koruma demirleri aynımıdır bilmiyorum ama; benzin deposu sökülüyor, şasi gövdesine bağlanıyor.
    tskler cevap icin depo koltuk vs sokuk zatende nebilyim baglanicak yer yok gibi aceba 2 demirden baska bi parcami var bende olmayan gecsin biraz iyice bakicam bilgisi olan varmi die sormustum bide sporstarlarin depo biraz farklı ondan...

  7. #1227

    Üyelik
    16 Nisan 2003
    Alıntı osaday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aceba 2 demirden baska bi parcami var bende olmayan
    Evet, sağlı sollu 2 adet demirden başka şasiye U şeklinde geçen bir parça daha var. Bu U parça benzin deposunun altında kalıyor.Depo sökülüp U parça şasiye oturtuluyor, alttaki civatasınada 2 demirin uçları geçirilip somun sıkılıyor.Böylece demirler şasiye bağlanmış oluyor.

  8. #1228
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    Alıntı jawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet, sağlı sollu 2 adet demirden başka şasiye U şeklinde geçen bir parça daha var. Bu U parça benzin deposunun altında kalıyor.Depo sökülüp U parça şasiye oturtuluyor, alttaki civatasınada 2 demirin uçları geçirilip somun sıkılıyor.Böylece demirler şasiye bağlanmış oluyor.
    hmm teşekkürler dostum çok saoll aldigim yerle knsayim bi depoyu tarasinlar tekrar yoksa u şeklinde parçasız bağlanmaz bu ya benim ugrasip uydurmam lazim teşekkürler cevap içinn motor bitsin fotograflarini koyucam aninda

  9. #1229
    Sinan Aksu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2009
    Motosikleti
    DL1000-Nmax155
    Hey yavrum benim be..
    Neydi o eski motorcuların çektiği öyle?
    Ayak marşı yüzünden bilek kıran bile gördüm
    Biz çok iyi zamanda doğmuşuz azizim...
    İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..

  10. #1230
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    arkadaşlar buji olarak ne marka kullanıyorsunuz bosh un bujilerini alıyoruz burdan biz çok iyi değiller sanki taklitleri filanda var sanırım benim 251 çok problem yaratmıyorda 175 seçici bi öneriniz varmı ngk lar var bide ünlü ?

  11. #1231
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı osaday adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar buji olarak ne marka kullanıyorsunuz bosh un bujilerini alıyoruz burdan biz çok iyi değiller sanki taklitleri filanda var sanırım benim 251 çok problem yaratmıyorda 175 seçici bi öneriniz varmı ngk lar var bide ünlü ?
    Denso dan şaşmadım.... Mz imde hep denso kullandım..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  12. #1232
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Denso dan şaşmadım.... Mz imde hep denso kullandım..
    bizim burda birşey yokmuş yaa denso yok buralarda hiç öle bi arattım

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...astirmasi.html

    da tartişilmiş buji baya önmli aslnda biraz paraya kıyıp iyi buji almak lazım tabiki uyumlu birşey getirtebiliceğim site filan biliyormusunuz ? bide diğer aradaşlar ne kullanıo burda bosh ve ngk var onlarda sanki taklitmi öle birşey gibi geliyor göüzüme 5liraya filan satılıyor....

  13. #1233

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    97 mz251,2005 jinlun 150,2003 seyhan 251
    arkadaşlar merhaba.seyhan 251 imi dün aldım.km.tahrik mekanizması yokmuş.yani km çalışmıyo.elinde sağlam km.tahrik mekanizması olanınız varmı acaba.teşekkürler

  14. #1234
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı sabrigul adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba.seyhan 251 imi dün aldım.km.tahrik mekanizması yokmuş.yani km çalışmıyo.elinde sağlam km.tahrik mekanizması olanınız varmı acaba.teşekkürler
    Alman mz se ön tekerdeki dişlisi var elimde... Dediğini tam anlamadım?.. Tahrik mekanizmasını yani..
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  15. #1235

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    97 mz251,2005 jinlun 150,2003 seyhan 251
    2003 seyhan 251 milenyum şase diye geçiyor.. ön tekerlekteki km okuyucu. parçacılar kilometre tahrik mekanizması diyor adına.

  16. #1236
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    MZ ES175 için NGK B8HS buji önerebirim. fabrikanın önerdiği isolator M14/260 NGK da karşılığı budur..

  17. #1237
    osaday - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2007
    Şehir
    Ayvalık
    Motosikleti
    1957 BMW R26 / MZ 1971 ES 175 / Mz 251 Sporstar 98
    Alıntı sinan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    MZ ES175 için NGK B8HS buji önerebirim. fabrikanın önerdiği isolator M14/260 NGK da karşılığı budur..
    eyw sinan gerçekten çok yararlı olduu bu tablo babamlada sordum oda M14/240 dedi kitabında filan öle yazıyormuş hala kitabı duruyor ama bu tablo çok faydalı oldu gerçekten çokk teşekkürler 251 için ne kullanmak lazım öle bi tablo varmı elinde peki ? birazdan bizim 71 canavarın fotoğraflarını yüklücem

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------

















    yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar 72 yılından beri bizde el değmeyen parçası yok herşeyini babam yapıo boya dahil (: yaklasik 255bin km de arkadaki sepet filan babamın uyarlamasıdır bi çok şey taşınıyor motorla

  18. #1238

    Üyelik
    28 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    97 mz251,2005 jinlun 150,2003 seyhan 251
    arkadaşlar 2003 seyhan 251 im var.gaz verince önce boğuluyor sonra alıyor.kalkışlarda sorun yaşıyorum.sebebi ne olabilir acaba.

  19. #1239
    MZ781 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2010
    Şehir
    ZSCHOPAU
    Motosikleti
    MZ ETZ 251/1993 , Bajaj Boxer 150
    Osaday;Peder bey motoru tam koruma altına almış bu arada.Makine çok güzel ayrıca.Bı güne kadar bu şekilde kalması takdire değer.

  20. #1240
    sinan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2004
    251 için yine NGK nın B8HS görünüyor. NGK nın sitesinde verilmiş aşağıdaki linkten bakabilirsin
    M14/240 Benim motosikletim için olan ES175/1 senin motosikletin model ismi ES175/2 olarak geçer bir sonraki model. bu siteden motosikletinle ilgili hertürlü dökümanı bulabilirsin. http://www.mz-es.de/ şu senin kullanma kılavuzunun resimlerini çekip buraya verebirmisin
    http://www.ngk.de/Produktausgabe.403...=MZ&h=MZ&m=251
    etz 251 için fabrikanın önerdiği Isolator ZM 14 - 260





    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler