bugun koruma demiri buldum mutluyum cikma buldum ama yamuğu birşeyi yok sadece biraz zımpara boya filan lazim okadarda olur (: hemde fiyatı 25tlye aldm(: teşekkürler yardimci olan arkadaşlaraaa yawaştan topluıcam takit buldukça motoru tek yan ayaklık kaldı onuda zamanla inş
arkadaşlar birşey sormak istiyorm koruma demiri kullanan arkadaşlara bağlantıları nasıl sağ sola gelen 2 parçadan başka onları birleştirmek için herangibi parça birşey varmı altan ayak bastığımız demire bağlanıo sanırım ama üsten bağlantıyı göremedim :S bide benim motor sporstar belki ondanmıdır farklımıdır bğalntılar deponun orası filan?? bilgisi olan bi arkadaş paylaşırsa sevinirimmmm
Tüm koruma demirleri aynımıdır bilmiyorum ama; benzin deposu sökülüyor, şasi gövdesine bağlanıyor.
Evet, sağlı sollu 2 adet demirden başka şasiye U şeklinde geçen bir parça daha var. Bu U parça benzin deposunun altında kalıyor.Depo sökülüp U parça şasiye oturtuluyor, alttaki civatasınada 2 demirin uçları geçirilip somun sıkılıyor.Böylece demirler şasiye bağlanmış oluyor.
Hey yavrum benim be..
Neydi o eski motorcuların çektiği öyle?
Ayak marşı yüzünden bilek kıran bile gördüm
Biz çok iyi zamanda doğmuşuz azizim...
İç sesim dışardan duyulsa beni kurşuna dizersiniz..
arkadaşlar buji olarak ne marka kullanıyorsunuz bosh un bujilerini alıyoruz burdan biz çok iyi değiller sanki taklitleri filanda var sanırım benim 251 çok problem yaratmıyorda 175 seçici bi öneriniz varmı ngk lar var bide ünlü ?
bizim burda birşey yokmuş yaa denso yok buralarda hiç öle bi arattım
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...astirmasi.html
da tartişilmiş buji baya önmli aslnda biraz paraya kıyıp iyi buji almak lazım tabiki uyumlu birşey getirtebiliceğim site filan biliyormusunuz ? bide diğer aradaşlar ne kullanıo burda bosh ve ngk var onlarda sanki taklitmi öle birşey gibi geliyor göüzüme 5liraya filan satılıyor....
arkadaşlar merhaba.seyhan 251 imi dün aldım.km.tahrik mekanizması yokmuş.yani km çalışmıyo.elinde sağlam km.tahrik mekanizması olanınız varmı acaba.teşekkürler
2003 seyhan 251 milenyum şase diye geçiyor.. ön tekerlekteki km okuyucu. parçacılar kilometre tahrik mekanizması diyor adına.
MZ ES175 için NGK B8HS buji önerebirim. fabrikanın önerdiği isolator M14/260 NGK da karşılığı budur..
eyw sinan gerçekten çok yararlı olduu bu tablo babamlada sordum oda M14/240 dedi kitabında filan öle yazıyormuş hala kitabı duruyor ama bu tablo çok faydalı oldu gerçekten çokk teşekkürler 251 için ne kullanmak lazım öle bi tablo varmı elinde peki ? birazdan bizim 71 canavarın fotoğraflarını yüklücem
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:16 ----------
yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar 72 yılından beri bizde el değmeyen parçası yok herşeyini babam yapıo boya dahil (: yaklasik 255bin km de arkadaki sepet filan babamın uyarlamasıdır bi çok şey taşınıyor motorla
arkadaşlar 2003 seyhan 251 im var.gaz verince önce boğuluyor sonra alıyor.kalkışlarda sorun yaşıyorum.sebebi ne olabilir acaba.
Osaday;Peder bey motoru tam koruma altına almış bu arada.Makine çok güzel ayrıca.Bı güne kadar bu şekilde kalması takdire değer.
251 için yine NGK nın B8HS görünüyor. NGK nın sitesinde verilmiş aşağıdaki linkten bakabilirsin
M14/240 Benim motosikletim için olan ES175/1 senin motosikletin model ismi ES175/2 olarak geçer bir sonraki model. bu siteden motosikletinle ilgili hertürlü dökümanı bulabilirsin. http://www.mz-es.de/ şu senin kullanma kılavuzunun resimlerini çekip buraya verebirmisin
http://www.ngk.de/Produktausgabe.403...=MZ&h=MZ&m=251
etz 251 için fabrikanın önerdiği Isolator ZM 14 - 260
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)