Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #18361
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    usta unce yukleyememeıstım ama resne tıkla
    sağol dostum detaylı inceledim...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün işe motorumla geldim.
    Şunu anladım ki motorun devir/ kilometre ilişkisi;

    yolun düzlüğüne, eğimine
    rüzgara vs. vs. birçok etkene göre değişiyor.

    Düz zannettiğim yol için konuşmak gerekirse

    Kalkış 1.vites ile
    20-25 km/h'e gelince - 2.vites'e alıyoruz (Devir 5000~5500 civarı)
    30-35 km/h'e gelince - 3.vites'e alıyoruz (Devir 5000~5500 civarı)
    40-45 km/h'e gelince - 4.vites'e alıyoruz (Devir 5000~5500 civarı)
    60-70 km/h'e gelince - 5.vites'e alıyoruz (Devir 5000~5500 civarı)

    Bu şekilde 60 civarı hızla gidince devirde 5000-5500 arasında değişiyor.

    Bugünkü kullanımda ekonomik kullanmak için bu değerleri gözlemledim.
    Yalnız işe gidiş geliş güzergahlarımda aşırı yoğun trafik olduğu için rahat rahat test edemedim.

    Fakat dediğim gibi hafif aşağı meyilli bir yolda aynı devir değerleri ile kullanınca km/h cinsinden hızımız +10 +20 arası artıyor. (Çünkü motorun devrine yardımcı olarak yolun eğimi destek veriyor. Daha düşük devirde daha yüksek hızlara çıkabiliriz.)

    Aynı şekilde hafif yokuş yukarı çıkarkende aynı devirde motorun hızı bir miktar düşüyor. (Yolun eğimi bize karşı geliyor, ve motorun bu karşı güce karşılık daha fazla devir çevirmesi gerekiyor vs. gibi )

    Bu yüzden km/h çok güvenilir bir referans noktası değil, çünkü aynı devirde yola göre değişebilen bir değer.Devir saati birazda bu yüzden önemli

    İlerki zamanlarda motoru düzgün trafiksiz bir alanda kullandıkça, yine bu tip detayları paylaşırım.


    .

    kankam yazdıkların bize 6-7 ay önce JR biraderin üzerine basa basa söylediği bizimde makaraya sardığımız değerler...60 da 5 mi atılır ülen diye çok taciz etmiştik kendisini... en düşük tüketim değerlerini bu devirlerde yakalamak mimkin...

    ben 80 e gelmeden pek vites atmazdım...demek ki motor boşuna iflas etmemiş...ama yinede bu stil tad vermiyor aga...

    gres konusunda haklısınız...biraz fazla olmuş...


    bu aradamotorun krank bir tur dönerse tekerleğinde bir tur döndüğünü düşünürsek... devir 1 olsa lastikte 1 tur doner ve 1 km hız yapar...yani bu yokuş aşağıda yukarıda olsa farketmez... krank 1 tur donerse otomatik olarak 1km hız yapar ..jr da dikkati çekmiş zaten...debriyajında sorun var...

    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    170 gayme nerden çıktı mucit?

    147 gaymeden gönderdik arkadaşlara
    147 de fazla ganga...

    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    anlatımlarınız için hepinize teşekkür ederim.sanırım dişli değişiminden vazgeçtim.riske girmek istemem gerçekten dediğiniz gibi.subap ayarımda sanırım iyi.diğer işlemleride kolay şekilde gerçekleştirebilirim.iyiki varsınız tekrar teşekkürler.
    dişli değişimi çok fantastik geliyor bana...bence değmez...

    [QUOTE=jr.;2225445]ismailim şu yokuş aşağı/yukarı konusunda sana katılmıyorum. yokuş yukarı da olsa aşağı da olsa aynı devirde arka teker aynı hızda döner aga.



    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    önce ben dedim [COLOR="Silver"]

    .
    ayıptır ya önce ben dedim banane...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #18362
    jr. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kymco Xciting 500 Ri
    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ehliyet için görüşme yaptım 280+110da ehliyet masrafı dendi ankarada. fiyatlar uygunmudur? ehliyet ardından kurs düşünüyorum. motor işini ciddi düşünmek görüşmek lazım. ankaralı arkadaşlarla oturup 1 çay kahve içip 1e 1 konuşmak isterim.
    abolgi ozelden msn adresimi attım. konuşalım goruşelim.

    metehan aga 6-7 ay arkamdan geliyorsunuz ama olsun

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:34 ----------

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu aradamotorun krank bir tur dönerse tekerleğinde bir tur döndüğünü düşünürsek... devir 1 olsa lastikte 1 tur doner ve 1 km hız yapar
    aga bu nasıl anlatımdır ya harikasın
    jr. ben...bıretpitin yandan yemişi.

  3. #18363
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    metehan aga 6-7 ay arkamdan geliyorsunuz ama olsun [COLOR="Silver"]

    haklısın aga seni dinlemedik bak gerçekler bizi tokatladı...


    aga bu nasıl anlatımdır ya harikasın
    Aydoğanın 40 yılda bir açığını yakaladık aga keyfini çıkar...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  4. #18364

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    bu topic 1 ocakta 1000.sayfaya ulaşacak galiba :D bir gittim geldim 2 sayfa dolmuş.maşallah ))

    dişli değişikliğini unuttum bile..üstadlar değiştirme diyorsa vardır bir bildikleri..saygılar

  5. #18365
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu topic 1 ocakta 1000.sayfaya ulaşacak galiba :D bir gittim geldim 2 sayfa dolmuş.maşallah ))

    dişli değişikliğini unuttum bile..üstadlar değiştirme diyorsa vardır bir bildikleri..saygılar
    değiştirme demekten kastım değiştirenleri gördük...ahım şahım bir gelişme ilerleme olmadı...emek para kaybı sadece...

    Konuyu Toplam 22 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 16 Misafir) mete_han, abolgi, boudberg, vk1956, AydoganX, jr.

    özlenen tablo bu...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  6. #18366

    Üyelik
    14 Mayıs 2008
    Honda diye aldık hiç paylaşım yapılmadı ah keşkem Cbf 150 alaydım
    Toplam 7 sayfa 5 ini ben yazmışım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2221779

  7. #18367

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i - Honda Silverwing600 ABS
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    değiştirme demekten kastım değiştirenleri gördük...ahım şahım bir gelişme ilerleme olmadı...emek para kaybı sadece...

    Konuyu Toplam 22 Üye okuyor. (6 Kayıtlı üye ve 16 Misafir) mete_han, abolgi, boudberg, vk1956, AydoganX, jr.

    özlenen tablo bu...
    haklısın metehan abi.orjinalliği fazla bozmamak gerek.adamlar hesaplamış ve bunu yapmış
    bu arada, kısa bir zaman da yazılarını takip etmeme rağmen ben bile bu topiğin sensiz olamayacağını anlamıştım. iyi ki geldin (yanlış anlamasın diğer paylaşımcılar) ....ve iyi ki varsınız sayın cbf150 paylaşımcıları diye konuyu toparlayayım bari

  8. #18368
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Ismail benim debriyaj balatam hazır buluşup halledelim yağ değişimine düşünüyordum ama önemli değil.

  9. #18369
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    devir satiyle kullanmak zevklı olmakla bı yana motorsıkletı dogru kullanıyorumu ortaya koyan bır durum soz konusu
    mesela ben genelde tırmanma vitesi olarak 4, vitesı kullanır orta gazda gıderdım motorun sesı kısıldıkca devirden dusuyor bayılıyor falan zannederdım ama oyle degil 4, vites ve 4000 devirde45 km hızla falan motor uyuma moduna geçiyor tatlı tatlı gidiyor
    ama yok benım acelem var tırmansın dersen 6500-7000 devirle 75 le falan tırmanırsın
    evvela hepimizin bildigi gibi bu makınaların huyu sakın sakın bagırtmadan yolculuk etmek için yapılmıs sankı
    kesınlıkle surat ve akresiflik için degil ,hanı yılan gıbı kıvrılır .su gıbı akarya buda oyle bır şey

  10. #18370

    Üyelik
    14 Mart 2009
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    HONDA CBF 150
    Slm millet...

    metehan hocam hoşgeldin.. değerli yorumların her zaman bizim için önemli..

    Forumun son 10 sayfasına göz attığımızda bizim için önemli sonuçlar elde ettik.. En başta motosikletimizi gereksiz yere zorluyoruz, bu da motorun bitmesine yol açıyor.. sonuç; bir araca devir göstergesi şart...

    değerli katkılarından dolayı forumda görüş bildiren tüm arkadaşlara teşekkürler...

  11. #18371

    Üyelik
    12 Mart 2010
    Şehir
    samsun
    Motosikleti
    HONDA-CBF-250
    günaydın arkadaşlar herkese merhabalar uzun süredir gerek sıkıntı gerek vakit sıkıntısından dolayı yazamıyordum..bu arada efsaneler de geri dönmüş jr.metehan abii hoşgeldiniz

  12. #18372

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı mmucit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz kafam dağınık da,

    Zaman zaman işler karışabiliyor hayatta, ben de o dönemde sayılırım.

    Tabii Allah beterinden korusun.
    İnşallah önemli bir mevzu yoktur mucit.

    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ismail benim debriyaj balatam hazır buluşup halledelim yağ değişimine düşünüyordum ama önemli değil.
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum, yokuşta debriyajın kaçırıyor ismail.
    Benim de 150-200 km. sonra yağ değişimi yapmam gerekiyor.
    Senin yağ değişimi için kaç km. var?

    Alıntı motorhocası adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda diye aldık hiç paylaşım yapılmadı ah keşkem Cbf 150 alaydım
    Toplam 7 sayfa 5 ini ben yazmışım.
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...ml#post2221779
    Gel hocam gel sende bizim topacta takıl.

    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu topic 1 ocakta 1000.sayfaya ulaşacak galiba :D bir gittim geldim 2 sayfa dolmuş.maşallah ))

    dişli değişikliğini unuttum bile..üstadlar değiştirme diyorsa vardır bir bildikleri..saygılar
    750-800'lü sayfalarda bi gecede 8-10 sayfa atladığı zamanlar oluyordu.
    Neler geçti 9 Serisi buji dayanışması, YBR aynası dayanışması vs. vs.
    (Yahu benim motorda da hala cpr9 serisi yaz bujisi var, bu hafta sonu onu cpr8 serisi ile değiştireyim )
    Topik nerdeyse mIRC'e dönmüştü o zamanlarda

    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aydoğanın 40 yılda bir açığını yakaladık aga keyfini çıkar...
    Hatasız kul olmaz aga;
    ben hiçbir zaman "ben bilirim" moduna girmem, beni bilirsin
    Konuyu tartışacağız ki bizde doğrusunu öğreneceğiz...

    Bugün sabahki ölçümlerimde de pek bişey anlayamadım
    Sanki yine aynı değerler vardı.
    Birde çok soğuk yahu Ankara, hem termal iç eldiven, hemde kışlık bering eldiven kullanmama rağmen ellerim dondu bugün sabah.

    Alıntı abolgi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün ehliyet için görüşme yaptım 280+110da ehliyet masrafı dendi ankarada. fiyatlar uygunmudur? ehliyet ardından kurs düşünüyorum. motor işini ciddi düşünmek görüşmek lazım. ankaralı arkadaşlarla oturup 1 çay kahve içip 1e 1 konuşmak isterim.
    İnşallah bir gün ayarlayıp buluşalım
    Profilimde MSN adresim mevcut, istersen ekleyebilirsin.

    Alıntı mimoza_cbf_ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    günaydın arkadaşlar herkese merhabalar uzun süredir gerek sıkıntı gerek vakit sıkıntısından dolayı yazamıyordum..bu arada efsaneler de geri dönmüş jr.metehan abii hoşgeldiniz
    Günaydın Ferhat, ne zamandır yazmıyorsun merak etmiştik,
    arada sırada ses ver
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  13. #18373
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    İsmail ben bu yağ ile kaç km yaptığımı karıştırdım, yani ne zaman değiştirmem gerektiğini bilmiyorum. ama 6. depo benzinimi koydum yani takribi 2500km olmamıştır daha. Ama değiştirebiliriz sorun değil. Olmazsa bir kaba alır durumuna bakar tekrar koyarız.

  14. #18374

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı TheNightHawk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İsmail ben bu yağ ile kaç km yaptığımı karıştırdım, yani ne zaman değiştirmem gerektiğini bilmiyorum. ama 6. depo benzinimi koydum yani takribi 2500km olmamıştır daha. Ama değiştirebiliriz sorun değil. Olmazsa bir kaba alır durumuna bakar tekrar koyarız.
    Ok. Murat abi.
    Benimde 2000 km olmasına 100-200 km. kaldı.
    Yazdan kalma 15w-50 Motul var hala karterde.
    Malum havalar soğudu iyice 10w-40 koyacağım.

    Ben o zaman debriyaj balatasını alıyım,
    yetiştirebilirsek bu haftasonu pazar günü debriyaj balatalarını değiştiririz.

    Sende ara saclar mevcutmu? Birde sendeki debriyaj balataları hangi marka?
    Genelde balatalarla birlikte ara saclarında değişmesi gerekiyormuş.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  15. #18375
    slameram - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Cbf 150 Kırmızı
    Alıntı jr. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ismailim şu yokuş aşağı/yukarı konusunda sana katılmıyorum. yokuş yukarı da olsa aşağı da olsa aynı devirde arka teker aynı hızda döner aga.

    dediğinin olması için debriyajın kaydırması gerek.

    rampa yukarı ya da ruzgarlı havada motor düzdeki gibi hızlanamaz evet ama bunun nedeni düzdeki gibi devirlenememesidir. istersen tekeri yerden kes havada gaz ver yine de aynı devirde aynı hızı gösterir. (tabi hız göstergesini arka tekere bağlayabilirsek)

    motorun döndüğü devir dişliler vasıtasıyla bir katsayıyla çarpılır ve arka teker ona göre bir devirde döner. dediğin gibi olması için arada biyerde devir kaybı olması gerekir. bu da ancak kaçıran debriyaj ile olur.

    mesela "Fakat dediğim gibi hafif aşağı meyilli bir yolda aynı devir değerleri ile kullanınca km/h cinsinden hızımız +10 +20 arası artıyor. (Çünkü motorun devrine yardımcı olarak yolun eğimi destek veriyor. Daha düşük devirde daha yüksek hızlara çıkabiliriz.) demişsin ya,

    yolun eğimi gazı bırakırsan devir ile hızı aynı anda artırır. devir sabitken hız artar mı aga
    Aynen katılıyorum.

  16. #18376
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ok. Murat abi.
    Benimde 2000 km olmasına 100-200 km. kaldı.
    Yazdan kalma 15w-50 Motul var hala karterde.
    Malum havalar soğudu iyice 10w-40 koyacağım.

    Ben o zaman debriyaj balatasını alıyım,
    yetiştirebilirsek bu haftasonu pazar günü debriyaj balatalarını değiştiririz.

    Sende ara saclar mevcutmu? Birde sendeki debriyaj balataları hangi marka?
    Genelde balatalarla birlikte ara saclarında değişmesi gerekiyormuş.
    bende ara saclar yok heralde paketi açıp bakmadım, balatalar da hint malıydı heralde, sarı bir kutusu vardı eve gidince bakmam lazım. ASK gibi bişeydi heralde

    resim buldum heralde buydu. Ucuz da bişeymiş ben toptan aldıydım, kaliteli bir şey değilse ucuzmuş orjinalini takayım. Sen gidip orjinal alıcaksan bir takım bana alabilir misin. Pazar günü değiştirelim. Ama yağışlı olabilir hava.


  17. #18377

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Hmm birde debriyaj kapak contası gerekecek bize.

    Velomoto'da 9 TL'ye tayvan malı balata varmış.
    https://www.velomoto.com.tr/urun.php...1&kategori=180

    Tam emin olamadım, sence orijinal mi kullanalım ?
    Fiyat farkı var biraz.

    Servisteki orijinal ürün fiyatları (Anes motor) :
    Balata set olarak (5 adet ) : 60 TL
    Ara saclar: 15 TL
    Kapak contası : 12 TL

    Online sipariş verirsek zaten ücretsiz kargo ile gönderiyorlar.
    Servise gitme derdinden kurtuluruz böylece. Çünkü benimde pek servise uğrayacak vaktim olmuyor.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  18. #18378
    GÜNTEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2010
    Şehir
    ISPARTA
    Motosikleti
    HONDA CBF 150 & BMW F 650 GS
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Debriyaj balatalarını değiştirmem gerektiğinin belirtisi bunlar.
    TheNightHawk ile birlikte debriyaja bi operasyon yapacaktık ama vakit ayarlayamadık kaldı.

    Yarın işe giderken sabah daha erken çıkıp bu devir-km ilişkisini boş bir yolda tekrar detaylıca inceleyeceğim.

    Hafif meyilli yolda daha çabuk devirlenen motor ve km/h beni bu konuda yanıltmışta olabilir.

    @Elviss_78 ve @GÜNTEKİN;
    Sizde de devir saati var , sizin durumlar nasıl?
    "devir/hız" ilişkisini bide sizlerden dinlesek iyi olacak
    Bugün sabah erkenden, özellikle devir saatini denemek için düz yola çıktım. hava güneşli rüzgar yok. 4 defa tekrar ettim. sonuçlar;
    1 nci vites 0-20 km/h
    2 nci vites 20-30 km/h
    3 ncü vites 30-40 km/h
    4 ncü vites 40-50 km/h
    5 nci vites 55 km/h 60 km hıza ulaşmak istediğimde 4000 deviri görüyor. aynı olayı 4 kez test ettim veriler değişmedi. Sanki normali 5000 devir gibi geliyor, çünkü ekonomi aralığının sonunda vites değiştirdiğim zaman motor toplayamıyor. 5 nci viteste 100 m mesafede 60 km yi ucu ucuna görüyor.
    Eğri cetvelden doğru çizgi çıkmaz.

  19. #18379

    Üyelik
    27 Nisan 2007
    Alıntı AydoganX adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hmm birde debriyaj kapak contası gerekecek bize.

    Velomoto'da 9 TL'ye tayvan malı balata varmış.
    https://www.velomoto.com.tr/urun.php...1&kategori=180

    Tam emin olamadım, sence orijinal mi kullanalım ?
    Fiyat farkı var biraz.

    Servisteki orijinal ürün fiyatları (Anes motor) :
    Balata set olarak (5 adet ) : 60 TL
    Ara saclar: 15 TL
    Kapak contası : 12 TL

    Online sipariş verirsek zaten ücretsiz kargo ile gönderiyorlar.
    Servise gitme derdinden kurtuluruz böylece. Çünkü benimde pek servise uğrayacak vaktim olmuyor.
    Rialli'de ise ASK marka balata 10 lira
    http://www.rialli.com/urunler/motors...-cg-serisi-5-/

    Ara saclar 5 lira
    http://www.rialli.com/urunler/motors...125agk-ms1013/

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:20 ----------

    Alıntı GÜNTEKİN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün sabah erkenden, özellikle devir saatini denemek için düz yola çıktım. hava güneşli rüzgar yok. 4 defa tekrar ettim. sonuçlar;
    1 nci vites 0-20 km/h
    2 nci vites 20-30 km/h
    3 ncü vites 30-40 km/h
    4 ncü vites 40-50 km/h
    5 nci vites 55 km/h 60 km hıza ulaşmak istediğimde 4000 deviri görüyor. aynı olayı 4 kez test ettim veriler değişmedi. Sanki normali 5000 devir gibi geliyor, çünkü ekonomi aralığının sonunda vites değiştirdiğim zaman motor toplayamıyor. 5 nci viteste 100 m mesafede 60 km yi ucu ucuna görüyor.
    Teşekkürler test için.
    Bilgi paylaştıkça çoğalır.
    "Bir insanın neye güldüğü zekasını, nasıl güldüğü ahlakını gösterir."

  20. #18380
    TheNightHawk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 700
    Demekki ara saç değiştiren pek olmuyor bana vermediler. Orjinale gerek yok ben yan sanayiciyim kapak contasına ihtiyaç olacağını sanmam. Sana bırakıyorum ben seçimi arasaç ve kapak contası konusunda bana fark etmez.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler