Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
23 Şubat 2007, 16:40
#1221
Pardaillan adlı üyeden alıntı
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Pardaillan motor taze olduğu ve parçalar birbirine alışmadığı için son derece normal. İlk başlarda ben de beş dakika ısıtmak için motorla cebelleşiyordum. Şimdi sabahın beşinde buz gibi ayazda da çalıştırsam ısınması bir dakikayı geçmiyor, ilk seferde gazı yiyor (Jikle açık). Öğle vakti ise sıcağın da etkisiyle jikleyi açmama bile gerek kalmıyor. Honda bu merak etme, sadece birazcık sabır
[CENTER]Vuuuu diye aşarım dağları, enginlere sığmam taşarım :P[/CENTER]
Reklamlar
-
23 Şubat 2007, 17:01
#1222
Jikle olayı bende de yeni aldığımda öyle 5 dk. sürerdi, 1000 bakımından sonra rölantisi de biraz yükseltildi ve 1 bilemedin 2 dakika sonra ısınıyor, elimi 1 dk. kadar gaz da tutuyorum, sonra jikleyi ortaya alıyorum ve 1 dk kadar da öyle kalınca iş tamamdır.
Yalnız geçen gün gezimi bitirip garaja geri geldiğimde bir şey fark ettim, ön tekeri havaya kaldırıp çevirdim balansı nasıl diye, baktım ki, fren balatası diske sürtüyor hafiften, dönerken sanki bir kumaşa sürter gibi bir ses var, sürüşte bir şey farkedilmiyordu ama zaman zaman bir ıslık sesi geliyordu belki de bu sebeple idi. Haftaya servise götürüp baktıracam. Bu sürtünme de performansı biraz düşürüyor olabilir mi diye düşündüm.
Yeni alanlara hayırlı olsun, motor kullandıkça açılıyor, zamanla daha rahatlayacaktır. 15 günde bir kullanmama rağmen gayet rahat marş basıyorum, en fazla 3.marşta çalışıyor, ilk çalışmadan sonra da gün boyu ilk marşta o saniye gürlüyor motor.
Sadece dediğim gibi orta sehpada ön ve arka tekerlerin balansına bir bakın. Ben haftaya servise gidip bir kontrol yaptıracağım balataydı, balanstı. Sonra da artık evin önüne çekip günlük kullanıma başlama niyetindeyim.
Martın 2.haftası gibi de bir Sakarya sürüşü yapacağım. Benim için kutsal bir sürüş olacak bu, ilk uzun yol, babamın kabrine.
-
23 Şubat 2007, 17:11
#1223
yaw arkadaşlar ne diyorsunuz 150cc lik motorun taş çatlasin 125 bayir asagiya 130 dur! birisi demiş bi parça daha çikarsa 150 yaparmiş kusura bakma ama juniors biraz fasa-fiso
sadece 250cc su sogutmali motorlar 75mph üzeri yapiyor
-
23 Şubat 2007, 17:21
#1224
-
23 Şubat 2007, 17:22
#1225
Merak eden arkadaşlar için tekrar CBF 150 Parça Fiyatları
23/02/2007 tarihli
# Parça Ismi Ad. Birim Fiyat Toplam Fiyat
1 CDI Ünitesi 1 119 YTL 119 YTL
2 Ateşleme Bobini 1 7 YTL 7 YTL
3 Buji başlığı 1 3 YTL 3 YTL
4 Buji 1 10 YTL 10 YTL
5 Ön far 1 67 YTL 67 YTL
6 Far atomu 1 63 YTL 63 YTL
7 Sinyal ön sağ 1 21 YTL 21 YTL
8 Sinyal ön sol 1 21 YTL 21 YTL
9 Anahtar seti 1 63 YTL 63 YTL
10 Arka stop 1 66 YTL 66 YTL
11 Ampul,sinyal için 1 4 YTL 4 YTL
12 Anahtar takımı 1 77 YTL 77 YTL
13 Anahtar sinyal 1 19 YTL 19 YTL
14 Marş rölesi 1 14 YTL 14 YTL
15 Kilometre saati 1 27 YTL 27 YTL
16 Korna komple 1 10 YTL 10 YTL
17 Zincir 428h 1 20 YTL 20 YTL
18 Zincir dişli 1 20 YTL 20 YTL
19 Ön fren diski 1 34 YTL 34 YTL
20 Fren pedalı 1 14 YTL 14 YTL
21 Sağ amortisör 1 80 YTL 80 YTL
22 Sol amortisör 1 82 YTL 82 YTL
23 Arka amortisör 1 118 YTL 118 YTL
24 Gidon komple 1 19 YTL 19 YTL
25 Sol levye 1 7 YTL 7 YTL
26 Sol levye komple 1 15 YTL 15 YTL
27 Sağ ayna 1 28 YTL 28 YTL
28 Zincir muhafaza 1 11 YTL 11 YTL
29 Ön çamurluk 1 50 YTL 50 YTL
30 Siperlik 1 41 YTL 41 YTL
31 Siperlik camı 1 14 YTL 14 YTL
32 Granaj siper sağ-sol br adedi 1 87 YTL 87 YTL
33 Silindir komple 1 72 YTL 72 YTL
34 Piston 1 13 YTL 13 YTL
35 Segman,piston 1 6 YTL 6 YTL
36 Zincir gergi 1 10 YTL 10 YTL
37 Hava filtresi 1 6 YTL 6 YTL
38 Gaz teli 1 6 YTL 6 YTL
39 Jigle teli 1 5 YTL 5 YTL
40 Susturucu komple 1 163 YTL 163 YTL
41 Debriyaj teli 1 5 YTL 5 YTL
42 Ön zincir dişlisi 1 4 YTL 4 YTL
43 Vites pedalı 1 16 YTL 16 YTL
44 Sağ granaj 1 54 YTL 54 YTL
45 Arka çamurluk 1 34 YTL 34 YTL
46 Sağ yan kapak 1 25 YTL 25 YTL
47 Balata arka fren 1 31 YTL 31 YTL
48 Balata ön fren 1 63 YTL 63 YTL
Toplam Fiyat : 1.744 YTL.
* Bu fiyatlara işçilik ve KDV dahil değildir.
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
23 Şubat 2007, 17:26
#1226
Teşekkürler , yüreğime su serptiniz valla bu arada Pazar günü gezi vs. bisey varmı işe gidip gelmeyle 6 ayda yaparım ben bu rodajı
-
23 Şubat 2007, 17:29
#1227
juniors abi sen kendinimi kandiriyorsun 150cc makina 150km/h oldu 250cc lerde 200km/h rahat yapar senin dedigin dogru ise?
-
23 Şubat 2007, 17:37
#1228
-
23 Şubat 2007, 17:46
#1229
Juniors adlı üyeden alıntı
ezikler kendini kandırır
yalan atıcak bi durum yokki ortada Ama Parça iptal edilirken ve bi parçayı daha iptal edersek 150 katrana ulaşacağını ben değil
ANKARA- BAŞKENT MOTOSİKLET - METİN USTA SÖYLEDİ-
Alp_tunay nickli arkadaşda tesadüf eseri ordaydı.
Bundan sonra Hiç birşeyi paylaşmiyacağım
sadece geyik bölümlerinde yazicam, geyik takılacam saol birader yalancıda yaptın
juniors kim söylerse söylesin 150 cc lik makina ne çikarirsan çikar o hizi yapmaz! Ayriyetten geyik bölümü fln birak sen yaz buraya hiç problem diil
-
23 Şubat 2007, 17:49
#1230
Juniors adlı üyeden alıntı
ezikler kendini kandırır
yalan atıcak bi durum yokki ortada Ama Parça iptal edilirken ve bi parçayı daha iptal edersek 150 katrana ulaşacağını ben değil
ANKARA- BAŞKENT MOTOSİKLET - METİN USTA SÖYLEDİ-
Alp_tunay nickli arkadaşda tesadüf eseri ordaydı.
Bundan sonra Hiç birşeyi paylaşmiyacağım
sadece geyik bölümlerinde yazicam, geyik takılacam saol birader yalancıda yaptın
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır . Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.
-
23 Şubat 2007, 18:28
#1231
Cloud adlı üyeden alıntı
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır
. Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.
kesinlikle katılıyorum
juniors kendince güzel bir şeyler yapmış motoruna, bizler de olası bir modifiyeyi öğrenmiş olduk böylece
bunun kimseye zararı yok
juniors a tek diyeceğim
dostum o motorun gittiği kadar iyi bir şekilde durabileceğinden eminsen bence yaratıcılığını göstermemin hiç bir zararı yok
emeğin için teşekkürler
Seni çok seviyorum Babacığım.Sen her zaman benim kalbimde yaşayacaksın...
-
23 Şubat 2007, 18:53
#1232
enis89
cbr125 140-145 yapabiliyor hatırlatayım hem 125 cc
-
23 Şubat 2007, 18:58
#1233
cbr 125 su sogutma 10.000 devir rahat çeviriyor yapiyor. ve daha hafif 115kg
-
23 Şubat 2007, 21:09
#1234
Pardaillan adlı üyeden alıntı
Motorumu dün teslim aldım ve kullanışını çok begendim , fakat akşam işten çıkarken ve sabah işe gelirken jikleyi sonuna kadar açtım ve motoru elimde hafif gaz vererek 5 dakika kadar bekledim yinede elimi gazdan çektikten sonra motor stop etti. Bende işe geç kalıcam diye çıktım yola. Ara ara durakladığımda yolda da stop etti işe geldiğimde toparlamıştı.
Bu kadar uzun sürede ısınması ve sürekli stop etmesi normal midir ?
Dün gece eve giderken motora gaz vermediğim zamanlar farım neredeyse sönecek kadar yanıyordu , gaz verince ise birden toparlıyordu.
Ben de rolanti ayarımı düşün diye süphelenmiyor değilim ??
Bizde eldiven ve mont için uygun fiyatlı ama kaliteki malzeme satan magaza tavsiye edebilirmisiniz ?
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
herkes bişey demiş bende bişeyler yazıım motorunun yolda stop etmesinin nedeni eğer jikleyi sonuna kadar açarsan motor ısınıken bile stop edio buna dikkat et yolda stop etmesinin nedeni o tam jikle diilde birazcık daha yukarda tut jikleyi 1 dakka stop etmicek kadar gaz ver sonra jikleyi kapama hiç motor stop etmicek motorla yürüyene kadar jikle açık kalsın giderken kaparsın.akü meselesine gelirsek farlar şarj dinamosuna bağlı ve gaz verdikçe elektrik artıo o yüzden farlar yanıo.bunun nedenide akünün yükünü azaltmak diil aküye hiç yük bindirmemek yani aküye bağlı diil aküye sadece marş bağlı aküler uzun yıllar sağlam kalır önümüz yaz mont eldiven alırken onaa göre al benimkiler kışlık hafiif güneş çıktımı yanıorum
-
23 Şubat 2007, 21:36
#1235
yav bu motorda dörtlü yok hayret bişey yaa..(cbf 150 de)
-
23 Şubat 2007, 21:46
#1236
Pardaillan adlı üyeden alıntı
Son sorumda eldiven mont gibi malzemeleri en uygun fiyata almak için Fuarı beklemem daha mı uygun olur ;)
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.
İstanbulda fuar yapılıyorda izmir icin aynı şeyi söyleyleyemicem bende şu an dizlik araştırıyorum
rüzgar mahfediyo dizleri arkadaşlar uyarayım
-
23 Şubat 2007, 21:59
#1237
PIERzig adlı üyeden alıntı
İstanbulda fuar yapılıyorda izmir icin aynı şeyi söyleyleyemicem bende şu an dizlik araştırıyorum
rüzgar mahfediyo dizleri arkadaşlar uyarayım
ufo nun katlanabilir dizliklerini kullanıyorum herkeze tavsiye ediyorum.
-
23 Şubat 2007, 22:14
#1238
enis89 adlı üyeden alıntı
juniors kim söylerse söylesin 150 cc lik makina ne çikarirsan çikar o hizi yapmaz! Ayriyetten geyik bölümü fln birak sen yaz buraya hiç problem diil
Cloud adlı üyeden alıntı
Bak bence yalancılık demiyor da sanırım bu cc de bir motorun o kadar hız yapabilmesinin anormal olduğunu söylemek istiyor açıkçası bana da garip gelmişti ama senin dediğin şu konvertör olayı olunca oluyor sanırım ama o da modifiye demek bir anlamda, yani hem hava kirliliğine hemde daha fazla benzin sarfiyatına sebep oluyor galiba ve bu motorun en önemli özelliği olan ekonomikliği de gidiyor bu modifiye ile. Yoksa topiği yeniden savaş alanına çevirmeye gerek yok. Gerekmedikçe yazmayacam dedim ama birden gerildiğinizi görünce yazmadan duramadım.
Benim fikrim, motor zaten 100 - 120 arası ortalama gidebiliyor daha fazla zorlamanın anlamı yok. Bu topiğin ilk sayfalarında yazmıştım birileri bu motordan çok fazla performans bekleyecek ve sonrada yaramaz motor diyecekler ancak o zaman tu kaka olur bu alet diye, sen öyle yapıyorsun demiyorum yanlış anlama Juniors, sözüm ortayadır
. Sadece beklenti meselesi bu sanırım. Ben uzun yolda 90 - 110 arası düzenli gidebilirsem bu motorla benim için yeterli performansı göstermiş demektir mesela.
Kırmayın birbirinizi, keyfinize bakın. Kimsenin kimseye yalan borcu yok sanırım, paşa paşa binin motorlarınıza olsun bitsin.
Bir süre yokum, herkese sevgiler.
Luxor adlı üyeden alıntı
kesinlikle katılıyorum
juniors kendince güzel bir şeyler yapmış motoruna, bizler de olası bir modifiyeyi öğrenmiş olduk böylece
bunun kimseye zararı yok
juniors a tek diyeceğim
dostum o motorun gittiği kadar iyi bir şekilde durabileceğinden eminsen bence yaratıcılığını göstermemin hiç bir zararı yok
emeğin için teşekkürler
Junıors a yüklenmenize anlam veremedim....İşlemi yapan ustay la beraberdim...Yapılanlardan an be an haberdarım...Söylediklerinde anlamsız ne var anlamadım....Çocuk normal şartlarda 120 yapan motorunun 130 yaptığını söylüyor....Eralp hoca vardı madem bu kadar takip ediyorsunuz konuyu...Onun yazısını açın okuyun....120 yi çok rahatlıkla yaptığını 130 u rahat göreceğini söylemişti hemde orjinal haliyle...
Kaldı ki geri dönüşüm mekanizması sökülmüş taze oksijen gelen motorun 10 km daha fazla yapmasını neden kabullenmiyorsunuz?.....
Yazılanlar gibi fazla yakması söz konusu bile diilken ekonomik olması da düşünüldü....Eminim ki 500 km den fazla yapıcaktır....Tabi normal kullanımlarda...Ayrıca yapılan işlem modifiye ye girmiyor...Modifiye demek bir parça eklenmesi manasındadır...Tam tersine remodifiye yapıldı bu alete...
Neyse sabırlı olup test sonuçlarını bekleyip görücez hep birlikte....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
23 Şubat 2007, 22:22
#1239
-
23 Şubat 2007, 22:30
#1240
arkadaslar nsr125 160km'ye rahatlıkla hiç zorlanmadan çıkıyor tanıdığım birinde var...Nie yapmasın.Üstelik fabrikasyondan bahsetmemiş arkadas oynama var demiş niedir böle bir gerginlik ortamı üzüldüm...Bu arada nsr 2zamanlı öle bir fark var ama neticede 125cc...
mont,pantolon,kask gibi ekipmanlar için sizce fuara gitmek yararlı olur mu ne dersiniz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)
Bu Konudaki Etiketler