Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #11321
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    selam millet nasılsınız...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #11322
    splex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    kocaeli darıca
    Motosikleti
    tvs apache
    iyiyiz allaha şükür siz...

  3. #11323

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Motosikleti
    tvs apache
    Selam millet,
    Motor olayına merak saldım. Fuar ehliyet falan derken nisanda apaçiyi aldım. Yani ilk motorum. İstanbulda yaşıyorum. Motoru genelde Üsküdar taksim kadıköy arası kullandım.
    650 km yol yapmışım şimdiye kadar. Rodaj dönemi diye cok gaz vermiyorum 6k deviri geçirmiyorum zaten 70 falan yapıyor ki benim gibi acemi biri için çok bile.
    Pek yazmayı sevmediğimden forumu genelde okuma şeklinde takip ettim. Bugun bi eşeklik ettim bariyerlere sürtündüm biraz. Normalde motoru aldığımda bile bu kadar kimseye sölememiştim. Şimdi herkesi arayıp anlatıyorum kaza yaptım falan diye. Buraya da yazayım sizinle paylaşayım dedim.

    Sabahınan cıktım üsküdardan sahilden çengel dogru gidiyom. Köprünün altındaki tünelden sonra cengelköye dogru battı cıktı var tam oraya giriyom 50 falan hızım baktım bi otobus draktan cıkıyo bir an kararsız kaldım arkasında mı kalsam gecsem mi sonra biraz daha gaz verdim önündeyim derken yokuş aşşağı da hızlandım biraz. İçerdeki sola dönüşe gelirken frene bastım biraz ama fazla değil sonra farkettim ki keskinmiş viraj( daha önce hiç geçmemiştim burdan). Baya keskin. Frene biraz daha bastım arkaya ama kaymakta istemiyom sağdaki bariyere doğru hızla bir ilerleme var iyice yaklaşınca biraz daha kırdım direksiyonu kendimi de bariyere dogru verdim yanlamsına koydum omuzu bariyere. Gazdaki elimide kaldırdım dirseğimdeki korumalara güvenip dirseğimle de biraz yüklendim belki ayrılırım diye ama gaz kolunun taraf oldugu gibi bariyerin ustune takılmış 5 - 6 metre sürüklendim öle.
    Durunca hemen motoru ayırdım bariyerden sonra çalıştıdım hemen çalıştı. sonra otobus durdu yanımda biri bişiyin var mı dedi. Baktım elim kolum oynuyo eywallah dayı dedim bişiy yok (Sanki hergun oraya giriyom gibi söledim ) iyi dedi bindi otobuse devam etti. Bende önce ordan cıktım. Şimdi nolur nolmaz battı cıktıya benim gibi biri daha girer falan. Ordan cıkınca cektim kenara baktım ceketin sag tarafta baya surtunme izleri var dizliğin köşesi acılmış biraz motorun deposunda da dizin oldugu yerde ufak bi göcük olmuş sağ ayna yamulmuş elcik sürtünmeden dolayı erimiş biraz. Sonra geri döndüm eve. Arkadaşlara falan haber saldım kaza ettim diye. Ama korumalrın falan işe yaradığını gördüm iyi oldu :D

  4. #11324
    miginfly - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2011
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Vergisiz
    Alıntı meccem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar öncelikle

    Bende motorumu alalı 2 gün oldu 30 km de, şimdi siz usta kullanıcılardan tavsiye almak istiyorum.

    Öncelikle 300km bakıma girince farklı bir yağ ile mi değişecek motorun yağı ? Yoksa ben kendim yağ alsam servise versem onalr değiştirir mi ? Motoun bakımalrı düzgün olsun, istiyorum yağada çok dikkat edeceğim. Yağ fitlresini her yağ değişiminde değiştirmek istiyorum, birde hangi yağı önerirsiniz ? tam sentetik almak istiyorum, peki viskozite değeri ne olmalı ? 10w-40 yada 15w-50 ?

    Mesela CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50, ıygun olur mu ?
    Hayırlı olsun öncelikle,
    Power 1 Racing yağ bizim motorlar için uygun değil. O tip yağlar daha çok pist motorları için KULLAN-AT mantığıyla piyasaya sürülmüş
    Maksimum performans haliyle en kısa sürede özelliğini yitiriyor.
    Bizim sınıfımız için yarı sentetik yağ kullanmanı tavsiye ederim. Ben MOTUL 15W50 kullanıyorum, fakat İzmir yazları çok sıcak oluyor bu sebepten.
    Sen 10w40 kullanabilirsin İstanbul'da pek bulunma fırsatım olmadı ama, MOTUL'u tavsiye ederim.
    Castrol de iyi yağdır fakat dediğim gibi Power 1 modeli pist motorları için uygun.
    Kazasız belasız...
    Tek derdi dünya olanın dünya kadar derdi olurmuş...Hz.Mevlana(r.a)

  5. #11325
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı mfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam millet,
    Motor olayına merak saldım. Fuar ehliyet falan derken nisanda apaçiyi aldım. Yani ilk motorum. İstanbulda yaşıyorum. Motoru genelde Üsküdar taksim kadıköy arası kullandım.
    650 km yol yapmışım şimdiye kadar. Rodaj dönemi diye cok gaz vermiyorum 6k deviri geçirmiyorum zaten 70 falan yapıyor ki benim gibi acemi biri için çok bile.
    Pek yazmayı sevmediğimden forumu genelde okuma şeklinde takip ettim. Bugun bi eşeklik ettim bariyerlere sürtündüm biraz. Normalde motoru aldığımda bile bu kadar kimseye sölememiştim. Şimdi herkesi arayıp anlatıyorum kaza yaptım falan diye. Buraya da yazayım sizinle paylaşayım dedim.

    Sabahınan cıktım üsküdardan sahilden çengel dogru gidiyom. Köprünün altındaki tünelden sonra cengelköye dogru battı cıktı var tam oraya giriyom 50 falan hızım baktım bi otobus draktan cıkıyo bir an kararsız kaldım arkasında mı kalsam gecsem mi sonra biraz daha gaz verdim önündeyim derken yokuş aşşağı da hızlandım biraz. İçerdeki sola dönüşe gelirken frene bastım biraz ama fazla değil sonra farkettim ki keskinmiş viraj( daha önce hiç geçmemiştim burdan). Baya keskin. Frene biraz daha bastım arkaya ama kaymakta istemiyom sağdaki bariyere doğru hızla bir ilerleme var iyice yaklaşınca biraz daha kırdım direksiyonu kendimi de bariyere dogru verdim yanlamsına koydum omuzu bariyere. Gazdaki elimide kaldırdım dirseğimdeki korumalara güvenip dirseğimle de biraz yüklendim belki ayrılırım diye ama gaz kolunun taraf oldugu gibi bariyerin ustune takılmış 5 - 6 metre sürüklendim öle.
    Durunca hemen motoru ayırdım bariyerden sonra çalıştıdım hemen çalıştı. sonra otobus durdu yanımda biri bişiyin var mı dedi. Baktım elim kolum oynuyo eywallah dayı dedim bişiy yok (Sanki hergun oraya giriyom gibi söledim ) iyi dedi bindi otobuse devam etti. Bende önce ordan cıktım. Şimdi nolur nolmaz battı cıktıya benim gibi biri daha girer falan. Ordan cıkınca cektim kenara baktım ceketin sag tarafta baya surtunme izleri var dizliğin köşesi acılmış biraz motorun deposunda da dizin oldugu yerde ufak bi göcük olmuş sağ ayna yamulmuş elcik sürtünmeden dolayı erimiş biraz. Sonra geri döndüm eve. Arkadaşlara falan haber saldım kaza ettim diye. Ama korumalrın falan işe yaradığını gördüm iyi oldu :D
    geçmiş olsun....
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  6. #11326
    splex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    kocaeli darıca
    Motosikleti
    tvs apache
    arladaşlar size bir sorum olacak benzin deposu muslığunda sarı bir leke var siliyorum bi gün sonra gene oluyo sizce benzinmi akıtıyo acaba anlamadım gitti herkese kazasız belasızsürüşlerrr...

  7. #11327
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı splex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arladaşlar size bir sorum olacak benzin deposu muslığunda sarı bir leke var siliyorum bi gün sonra gene oluyo sizce benzinmi akıtıyo acaba anlamadım gitti herkese kazasız belasızsürüşlerrr...
    benzin kaçırıyor olaabilir...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  8. #11328
    splex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    kocaeli darıca
    Motosikleti
    tvs apache
    arkadaşlar bir sorum daha olacak benim devir saati 7 bin devirden sonra baya bi çoşuyoo biranda 10 9 11 devire cıkıyo sizdede oluyomu gerci motorum 470 km deee 12 günlük motor daha
    sizce normalmi

  9. #11329
    Cazador45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ağustos 2010
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    HONDA Spacy Alfa
    Alıntı splex adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bir sorum daha olacak benim devir saati 7 bin devirden sonra baya bi çoşuyoo biranda 10 9 11 devire cıkıyo sizdede oluyomu gerci motorum 470 km deee 12 günlük motor daha
    sizce normalmi
    Selam arkadaşım karbüratörü ayarlatacaksın hava ayarı bozuk o sebepten dolayı motor belli devirlerden sonra turboluyor gibi geliyor sana

  10. #11330

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçmiş olsun....
    eywallah ...

  11. #11331
    splex - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2012
    Şehir
    kocaeli darıca
    Motosikleti
    tvs apache
    Alıntı Cazador45 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam arkadaşım karbüratörü ayarlatacaksın hava ayarı bozuk o sebepten dolayı motor belli devirlerden sonra turboluyor gibi geliyor sana
    eyvallah saolasın

  12. #11332
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    Ver Red'i Ortalık İnlesin, Herkes Bu Sesi Dinlesin

  13. #11333

    Üyelik
    19 Mayıs 2012
    Alıntı mfs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam millet,
    Sabahınan cıktım üsküdardan sahilden çengel dogru gidiyom. Köprünün altındaki tünelden sonra cengelköye dogru battı cıktı var tam oraya giriyom 50 falan hızım baktım bi otobus draktan cıkıyo bir an kararsız kaldım arkasında mı kalsam gecsem mi sonra biraz daha gaz verdim önündeyim derken yokuş aşşağı da hızlandım biraz. İçerdeki sola dönüşe gelirken frene bastım biraz ama fazla değil sonra farkettim ki keskinmiş viraj( daha önce hiç geçmemiştim burdan). Baya keskin. Frene biraz daha bastım arkaya ama kaymakta istemiyom sağdaki bariyere doğru hızla bir ilerleme var iyice yaklaşınca biraz daha kırdım direksiyonu kendimi de bariyere dogru verdim yanlamsına koydum omuzu bariyere. Gazdaki elimide kaldırdım dirseğimdeki korumalara güvenip dirseğimle de biraz yüklendim belki ayrılırım diye ama gaz kolunun taraf oldugu gibi bariyerin ustune takılmış 5 - 6 metre sürüklendim öle.
    Durunca hemen motoru ayırdım bariyerden sonra çalıştıdım hemen çalıştı. sonra otobus durdu yanımda biri bişiyin var mı dedi. Baktım elim kolum oynuyo eywallah dayı dedim bişiy yok (Sanki hergun oraya giriyom gibi söledim ) iyi dedi bindi otobuse devam etti. Bende önce ordan cıktım. Şimdi nolur nolmaz battı cıktıya benim gibi biri daha girer falan. Ordan cıkınca cektim kenara baktım ceketin sag tarafta baya surtunme izleri var dizliğin köşesi acılmış biraz motorun deposunda da dizin oldugu yerde ufak bi göcük olmuş sağ ayna yamulmuş elcik sürtünmeden dolayı erimiş biraz. Sonra geri döndüm eve. Arkadaşlara falan haber saldım kaza ettim diye. Ama korumalrın falan işe yaradığını gördüm iyi oldu :D
    Geçmiş olsun, benimde ilk motorum ve ilk motor tecrübem, 56 km yaptım anca . Cumartesi bende yatırdım motoru, yavaşladım iyice böyle 90 derece sağa doğru ve rampa bir yol var, hızımı düşürdüm vitesi indiremedim tam, gazı açtım motor boğuldu gibi oldu ve hızım belki 3-5 km iken yavaşça yere bıraktım motoru . Koruma demiri işlevini yerine getirdi . SAğlık olsun bana ve kimseye zarar gelmediyse gülüp geçmek lazım. Düşe kalka öğreneceğim işte.

  14. #11334
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı meccem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun, benimde ilk motorum ve ilk motor tecrübem, 56 km yaptım anca . Cumartesi bende yatırdım motoru, yavaşladım iyice böyle 90 derece sağa doğru ve rampa bir yol var, hızımı düşürdüm vitesi indiremedim tam, gazı açtım motor boğuldu gibi oldu ve hızım belki 3-5 km iken yavaşça yere bıraktım motoru . Koruma demiri işlevini yerine getirdi . SAğlık olsun bana ve kimseye zarar gelmediyse gülüp geçmek lazım. Düşe kalka öğreneceğim işte.
    geçmiş olsun... orjinal koruma demiri 3-5 km de iken işe yarıyor.. çok dandik normalde...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  15. #11335
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    14 Şubat 2012
    Şehir
    DENİZLİ
    Motosikleti
    RTR 150
    zenon takan var mı

  16. #11336
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    daha önce nerdeyse her motorumda vardı ama artık takmıyorum... bana göre gereksiz...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  17. #11337
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    iyi akşamlar beyler

    ramazan perşembe günü kısmetse geliyor benim motor,sana sormak istediğim bir nokta var..motorun orjinal dişlisi 13..ben 14 dişli takıp rodajı da bu sekılde yapsam artısı eksisi ne olur sence? 13 ten sonra 14 yaparken birde zincir derdi ile uğraşmak istemiyorum..14 dişli standart olarak kalacak üzerinde ;)

  18. #11338
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Alıntı Mustanoğlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zenon takan var mı
    ben aldıgım da vardı gerçi
    www.erkakurye.com

  19. #11339
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    Alıntı eby78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi akşamlar beyler

    ramazan perşembe günü kısmetse geliyor benim motor,sana sormak istediğim bir nokta var..motorun orjinal dişlisi 13..ben 14 dişli takıp rodajı da bu sekılde yapsam artısı eksisi ne olur sence? 13 ten sonra 14 yaparken birde zincir derdi ile uğraşmak istemiyorum..14 dişli standart olarak kalacak üzerinde ;)
    daha iyi olur.. motorun daha düşük devri ile rodajı tamamlar..ordan taktır sen...
    Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI

  20. #11340
    eby78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2006
    Şehir
    Balıkesir / Ayvalık
    Motosikleti
    Benelli TNT 25
    eyvallah kardeşim sağol ;)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler