KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
08 Haziran 2019, 03:42
#741
Öncelikle merhaba, birkaç saat önce biraz dolanmak üzere motora bindim ve garip bir sesle karşı karşıya kaldım. 6 bin devirden sonra bloktan aşırı bir sürtünme sesi geliyor ve birden gidon titremeye başlıyor. Yokuş aşağı saldığımda ise bloktan taktak.....taktak sesler çıkıyor. Fazla uzaklaşmadan geri eve döndüm. Bir önceki gün 100 km civarı bir yol yaptım böyle bir sıkıntı yoktu. Daha önce böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu acaba? Umarım bir şeyleri parçalamamışızdır içerde.
Reklamlar
-
08 Haziran 2019, 09:39
#742
Mümkünatı var ise servise araç ile götür motorunu, yoksa ise sırtına alarak götür motoru. Senin blok sana göz kırpıyor gibi
-
08 Haziran 2019, 11:07
#743
390 larda bu blok patlatma kronik gibi bişey zaten motoru çalıştırma eline alırsın arabaya yükle doğru servise garantiden halledilmesi gerek
-
08 Haziran 2019, 12:48
#744
Debriyaj balatalarından biri veya bir kaç tanesi kırılmış olabilir.
-
08 Haziran 2019, 14:20
#745
Garanti karşılar mı peki bu sorunu? Motorum 6 bin km de en son 4500 de soktum bakıma.
-
16 Haziran 2019, 06:41
#746
Selamlar herkese günaydın bende rc390 2014 model ktm var. Duke le aynı bloğa sahip rc zaten. Motor 2-3 dk trafikte kaldığı zaman ısınmadan kendini kapatıyor mu sizde de. Ben uzun ışığa ve sıkışık trafiğe yakalnırsam fan malesef motoru soğutmuyor. Motora vaktormadan sizlere sorayım dedim. Rc konusu ölü olduğu için size soruyorum yardımcı olursanız sevinirim.
-
16 Haziran 2019, 08:37
#747
ismail57 adlı üyeden alıntı
Selamlar herkese günaydın bende rc390 2014 model ktm var. Duke le aynı bloğa sahip rc zaten. Motor 2-3 dk trafikte kaldığı zaman ısınmadan kendini kapatıyor mu sizde de. Ben uzun ışığa ve sıkışık trafiğe yakalnırsam fan malesef motoru soğutmuyor. Motora vaktormadan sizlere sorayım dedim. Rc konusu ölü olduğu için size soruyorum yardımcı olursanız sevinirim.
Motorunuzda sıkıntı olduğu kesin normal değil. Motor Kapatma olayı 600-1000cc SS lerde bile olmuyor. soğutma sisteminde hava olabilir yada soğutma suyu eksikte olabilir servise göstermenizde fayda var belki sadece su eksiktir kontrol ettiniz mi?
-
16 Haziran 2019, 10:00
#748
Şu motor u 3-5 kilo ağır, 1-2 HP düşük yapsalar mış keşke , parça dayanımı daha iyi olurdu yazık bu kadar milet sorun ile uğraşıp duruyor .
Miletin çektiği çileye bak.
Daha kaliteli malzeme kulansa o zamanda maliyet kurtarmazdı galiba ..
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:21 ----------
serif abi adlı üyeden alıntı
Şu motor u 3-5 kilo ağır, 1-2 HP düşük yapsalar mış keşke , parça dayanımı daha iyi olurdu yazık bu kadar milet sorun ile uğraşıp duruyor .
Miletin çektiği çileye bak.
Daha kaliteli malzeme kulansa o zamanda maliyet kurtarmazdı galiba ..
Edit bukadar limit de motor mu yapılır sonra patladı çatladı oluyor
-
16 Haziran 2019, 10:06
#749
Bundan 5gün önce benim motorumla otobanda gidiyorum. Bir tane 390duke yapıştırıp geldi, arabaların içinden hunharca gazlayarak gitti. 180 basıyorsa tapa gaz o bastığı hızdan düşmemek için yırtınıyordu. Bu böyle gördüğü 5 yada 6.duke. Eskiden blok patladı dediklerinde şaşırıyordum ama şimdilerde normal gelmeye başladı.
-
17 Haziran 2019, 19:01
#750
Soğutma suyu eksik yok. Ben radyatör kontrol ettiriyim en iyisi.
-
12 Eylül 2019, 20:35
#751
ismail57 adlı üyeden alıntı
Soğutma suyu eksik yok. Ben radyatör kontrol ettiriyim en iyisi.
Sizin fanla alakalı sorununuz olmalı, Ktm lerin biraz karakteristik özelliği gibi bir şey blokları yüksek basınç ve sıcaklıkta çalışıyor. Şu ktm malına ne kadar çok laf atan var onu anlayamıyorum.Cbr250 ler 20 binde bir krank dağıtıyor bir şey yok, R25 ler sanayide gizliden gizliden kaçıncı rektefiyesini yiyor onlarda hiçbirinde sıkıntı yok,Bu rc390 lar ile yurt dışında cuplar var, sohbet ettiğim bir abide 40 bin küsürlerde adam 11-12 kere piste çıktım diyor aletinde sıkıntı yok A2 sınıfına uyumlu en atik aletlerden biri ayrıyeten üzerinde gelen donanımlar hiçbirinde yoktu.
-
13 Eylül 2019, 21:55
#752
Evet sorun fan motorundaydı motor gürültülü çalıştığı için farkedemedim çalışıyormu çalışmıyor mu diye. Ustama götürdüm baktı fan motoru bozuk çıktı değiştirdik. Şuan hiç bir sorun yok çok şükür.
-
17 Eylül 2019, 21:19
#753
390 duke sarj bobini sorunu
Arkadaslar merhaba.
Benim 390 duke nin sarj bobini yine yandi sanirim low battery hatasi veriyor. Olctugumde caliair halde iken11,8 volt gosteriyor bunun 13,6 gibi bir sey olmasi lazimdi. Bu malzeme 1200 tl civari. Bunu tamir edebilecek sarabilecek bir yer var midir motorum 2016 mode ve 58bin km de.
-
17 Eylül 2019, 22:05
#754
Herkese selamlar kazasız belasız sürüşler. Lastik takımı değiştieceğim önerisi olan varmdır? Mt 60 rs corsa baktım 150 de arka bulamadım. 160 taksak soru nyaratır mı fazla yapan, deneyen var mıdır? Şimdiden teşekkürler
-
İkinci motor olarak Duke 390 almayı düşünüyorum ama son yazılan mesajların çoğunluğu motorun sorunlarıyla alakalı o yüzden arada şüpheye düşüyorum. Eski kasasını kullanmıştım ama yeni kasa konusunda aklımda soru işaretleri var o yüzden bir test günü yakalayıp test etmeyi düşünüyorum sıfırı çok pahalı 2018 leri 34 civarına veriyorlar ama 2019 ları 40 bin. Almak için birkaç ay daha beklesem mi diyorum belki fiyatları satılmadığı için biraz daha düşer.
-
Arkadaş ikinci motor olarak duke 390 düşünmek nedir? Maliyetler kısılsın, az yaksın, düşüp kalınca içimiz acımasın die ikinci motor alınmasını anlarım da duke 390'ı anlayamadım maalesef...
-
19 Şubat 2020, 18:25
#757
koruma
Merhaba arkadaslar, dun duke 390 sahibi oldum, ilk baktigim sey korumalari almak ancak internette cok degisik modeller var ve nasil gozuktukleri pek anlasilmiyor. Neler kullaniyorsunuz? ne onerirsiniz?
-
28 Nisan 2020, 04:23
#758
Herkese hayırlı ramazanlar
2013 model 40000 km duke 390 ile pazarlığımız var tereddüt ediyorum siz neler düşünürsünüz km çok mu fazla problem yasar miyim
-
28 Nisan 2020, 09:05
#759
Artık aynı bloğu kullanan Dominar 400 ug de de limitleyiciden şikayet eden var. Bir bildikleri var ki fazla zorlanmasın uzun ömürlü olsun diye biraz kısıtlıyorlar, yoksa motor canavar....
B00_74
Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!
-
20 Haziran 2020, 19:56
#760
Herkese selamlar, turuncu alemine geçen hafta katıldım 2017 duke 390 ile. Motora hayran kaldım. Bir sorum var sizlere düşük yağ basıncı uyarısı verdi, yağ basıncına baktırdım problem yok dendi sensör değişecekmiş şimdilik böyle kullanabilirsiniz dediler, aranızda böyle bir sensör arızası yaşayan oldu mu?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:53 ----------
Motor daha 3800 kmde 7500 kmde bir yağ değişimi görünüyor kitapçıkta, siz ne sıklıkla yağ değişimi yapıyorsunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)