Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

KTM Duke 390 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #521

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı ozanghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok başarılı ve estetik duruyor gerçekten Peki egzoz montajı sonrası ecu fuel mapping vs ayarlarının değişmesi gerekiyor mu yoksa stok egzoza benzer bir tasarım mı yapılmış, detayları var mıdır?
    Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
    Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #522
    ozanghost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Temmuz 2013
    Motosikleti
    KTM 390 Duke
    Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/

  3. #523
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tasarımı çok güzel evet. Satin almadigim icin detaylı araştırmadım malesef.
    Bu arada duke 390 ımı 3 gün içinde istediğim fiyata satabildim. Duke 390 ın piyasası zayıf değilmiş çok soran oldu. Almayı düşünenler hiç çekinmesin..
    390 piyasası eskiden zayıftı, şimdi epey hızlandı. Çünkü ABS siz, yol bilgisayarsız, naylon lastikli, düz maşa 250cc motosikletleri 16.000 TL den 2. elini satmaya çalıştıkları için AKIL ister istemez 390 a kayıyor. Birde geniş kitleye hitap ediyor. 100cc ile yeni öğrenip 390 a geçen de var, 600cc 4 silindirini vs satıp küçük motor ile bayılmak istemeyip 390 alan da var.. Yani ne öldürür ne uçurur ama standartları yüksek olduğundan yüz güldürür =) Ah bide distributoru adam olsa =)
    Karadeniz - Giresun.

  4. #524

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Alıntı ozanghost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Trafik sigortası yaptıran oldu mu yakın zamanda? 580tl fiyat çıkıyor geçen sene 300 küsür ödemiştim abartılmış resmen fiyatlar :/
    590tl ye yaptırmıştım bende.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------

    Arkadaşlar motoru sattığım arkadaş sürekli fan açmasından şüphelenip radyatörü sökmüş, radyatörden motor bloğuna varana kadar çamur çıktığını söyledi. 3900km de hiç su eklenmemiş motordan böyle pislik çıkmasına şaşırdık açıkçası. Daha sonra servisle görüştüğümde o şekilde motorların geldiğini belirtti. Garantiden yapardık falan dedi doğal olarak. Ben vakti zamanında servise abi bunun fanı hiç susmuyor dediğimde ufacık motora 44 beygir sıkıştırırsan normal demişlerdi. Sonuçta temizlenince fan açma işi normale döndü en azından yolda gidiyorken fan açmıyor. Sizinde fan sorununuz varsa en yakın servise acil gidip radyatör suyunu kontrol ettiriniz.

    resim 1

    resim 2

    temizlik sonrası yerin hali

    Not : satın alan arkadaşın gönderdiği resimlerdir.

  5. #525

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

    (1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

    (2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.

  6. #526

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim motor yakında 15000 bakımına girecek. Kullanıcılara iki sorum olacak.

    (1) İlk zincirinizi kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkisi iyi gibi duruyor. Bizim motordaki Scottoiler'ın zincir ömrüne bir etkisi olacak mı merak ediyorum. Herkesinkiyle aynı zamanda zincir değiştirse zincir ömrünü pek uzatmadığı fikrini benimseyeceğim.

    (2) Üzerinde gelen Metzeler lastikleri kaç km sonra değiştirmeniz gerekti? Bizimkiler sanırım 15000'de artık değişecek. Pirelli veya Bridgestone takılacak gibi duruyor.
    ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

    250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.
    zaferce bunu beğendi.

  7. #527
    waffenSS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM duke 390
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben zinciri 20bin km'de değiştirmek zorunda kalmıştım. Servistekiler, duke'ların üzerindeki orijinal zincir dişli setinin çok kaliteli olmadığını, 8-10bin km civarında değişmek zorunda kaldıklarını söylemişlerdi. Ben çok sık yağlarım. Her hafta 350 km yapıyorum, hafta sonları mutlaka yağlarım. Atamotodakiler, daha önce bu kadar uzun dayanan orijinal set görmediklerini söylediler. Bir fikir olur belki size de. Ama sizin set de şimdiden beklenenden uzun dayanmış anlaşılan.

    250 ile 390'ın lastikleri farklı. Ama yine 22bin km'deyken arka lastiğin (diablo rosso 2) ortası tamamen düzleşmişti. Benim kullanım güzergahım tamamen tem üzerinde, "dümdük" gidip geliyorum. Arka lastik aşınma çizgisine gelmişti. Sanıyorum W sınıfı bu lastikler, bu güçsüz motorda nispeten daha geç aşınıyor.
    zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
    bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.
    hak etmeyene merhamet kendine yapacağın en büyük ihanettir.!

  8. #528

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299

  9. #529

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı avarekasnak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2015 model bol aksesaurlı pulsan 200 ns ile takas etmek isteyen var mı?üste para verilecektir.0532-158-6299
    Mesela Kaç para üste? Bende duke seviyorum

  10. #530

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem

  11. #531

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı avarekasnak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    karşılıklı görüşme ile belirlenir.motorlar görülmeden bir şey diyemem
    Yok ben piyasayı öğrenmek için dedim. Benimde zaten 200 ns. Pulsarın 400ünü bekliyorum malum büyük ölçüda Duke 390 temmeli olacak. Fiyatı beklediğim gibi gelmezse aklımda Duke var.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  12. #532

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı waffenSS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincirin ömrü onun bakımı ile alakalı birazda..
    bu arada benım neşeliye hunger çamurluk projem olucak yarın 60 tl ye pulsar çamurlugu alıcam baglamak için özel bir parça yapacagım işim bittiginde resimlerini paylaşırım.
    Montaj parçasını yaptırdınız mı ? Kaça ve nereden yaptırdınız ? Benim de yaptırmam gerekiyor. Hugger evde yatıyor

  13. #533

    Üyelik
    08 Temmuz 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce 😂😂😂

  14. #534

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı CanlıKaporta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce ������
    helvan fıstıklı mı olsun cevizli mi diye sorulabilir. Ha gider kapalı alanda hakimiyet eğitimi, ac,l durum freni, viraj içinde frenleme, yolda sürüş eğitimi alır. O zaman güle güle bin dersin.

  15. #535

    Üyelik
    08 Temmuz 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS
    Valla öyle bir anlattıki savundu kendini. Bnm bile gidip alasım geldi. Yazılımla kısıtlama mı ney koydurtmuş motora. Gaz tepkisi 48 hp ye düşmüş falan filan bi ton saydı

  16. #536

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha MT 07 Matt Grey
    Alıntı CanlıKaporta adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    5 bin km lik pulsar 200 deneyiminden sonra mt 07 alan arkadaşıma ne demeli sizce ������
    1300 KM Pulsar RS 200'ü satıp mt - 07 aldım. Ehliyet kursunda da mt-07 ile eğitim almıştım. Pulsar RS 200 ile ADAC kapalı alan eğitimi aldım ehliyet eğitimine ek olarak.

  17. #537
    RyuujinJakka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke 390
    iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?

  18. #538

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı RyuujinJakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
    Motor soğukken oluyorsa normal.

  19. #539

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı RyuujinJakka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    iyi pazarlar herkese. 8500 bakımından sonra debriyajla freni biraz asılınca motor stop ediyor. bakımda değişen parçalardan olabilecek şeyler mi?
    Motoru rölantide 2-3 dk. yani aslında hararet göstergesindeki 1. çubuk yanıncaya kadar ısıtın, gaz hiç vermeyin, sonra yola çıkın, kışın bu süre biraz daha uzayacaktır. Size tavsiyem motorun başına gelince ilk iş marş yapın motoru, siz üstünüzü giyinene kadar o ısınır zaten ;)
    EB61 bunu beğendi.

  20. #540

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Eşimin 390 Duke'ü 15000 bakımına girdi. Arka lastiği artık düzleşmişti. Lastikleri Bridgstone S20 Evo'larla değiştirildi. Eşim geçen hafta sonu 400 km denedi, memnun kaldı. Ben de bugün 250 km sürdüm. Lastikler gayet güzel. Böylece önceki Duke'ü de sayarsak 390 Duke için olabilecek 3 alternatifi de denemiş olduk: Üzerinde gelen Metzeler, Pirelli Diablo Rosso II, Bridgestone S20 Evo. Ben aralarında pek bir fark görmedim. Hepsi de düzgünce işini yapıyor. Yol tutuşları ıslak veya kuruda tedirgin etmiyor. 390 Duke için bu üç lastikten hangisi daha ucuza geliyorsa alınabilir.


    REKLAM ALANI
27. sayfa BirinciBirinci ... 17252627282937 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)