Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
09 Eylül 2016, 01:33
#12861
Meraba arkadaslar bende bugun pulsar alarak araniza katildim. Motorumda 3bin 4 bin devirden sonra on taraftan kus sesi gibi bi ses geliyo.bu sesin sebebi nedir acaba ?
Reklamlar
-
09 Eylül 2016, 10:08
#12862
İyi forumlar, bayramdan sonra ben de aranıza katılacağım nasipse. İki gün önce ümraniye bajaj bayide test motorunu kullandım çok hoşuma gitti fakat ikinci el almayı planlıyorum. Bayramdan sonra anadolu yakası taraflarında olup motor almada bana yardımcı olabilecek var mıdır? İlk motorum olacak, motoru alırken nelere dikkat etmem gerekir pek bilmiyorum. En iyisi tecrübeli abilerden yardım almak diye düşündüm.
-
09 Eylül 2016, 15:19
#12863
ayzek adlı üyeden alıntı
Gez bakalım
başkan balığa çıkmıyorsun heralde yada hiç denk gelmiyoruz okadar geçtim senin mekanın oradan yoksun
Bu akşam gidecem balığa
Fazladan olta götürecek uğra beraber balık tutarız çinekop çıkmaya başlamış.
Bi tavalık tutarız afiyetle yeriz
Ordu evinin oralarda olucam
-
10 Eylül 2016, 14:57
#12864
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
-
10 Eylül 2016, 15:16
#12865
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
Motosiklet daha yeni rodajı bile bitmemiş debriyaj tam çek ve vites pedalını sert ve tam çek ayağın korkak olmasın küt diye geçer o zaman...
-
10 Eylül 2016, 19:07
#12866
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
boş zaten 1 ile 2 arasında. bunda sorun yok. 1den yukarı çekersen boşa geçer, 2den aşağı çekersen yine boşa geçer. bu dediklerimi sert yaparsan vites değiştirir. sert basmıyorsun.
-
10 Eylül 2016, 22:05
#12867
kararsiz adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar cok buyuk bi sorunum var. Motor daha 300 km'de bile degil.
Bugun markete kola almaya giderken 2 defa boşa dustu motor. Hep 2. Vitesten 1. Vitese dusurmek icin vites kolunu asagi indirirken oluyor. Normalde 1. Vitese dusurup, yarim kaldirinca bosa gecmesi lazim ama direk bosa geciyor 2. vitesten vites dusurunce. Hic zorlamadim motoru fakat motor frenini kullanmadim hic hep debryaj ve fren kullandim acemilikten, zarari olmus mudur onun?
İyi depüceksin hayvanı bak bakalım nasıl geçiyor.
-
11 Eylül 2016, 05:44
#12868
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
-
11 Eylül 2016, 11:37
#12869
Merhaba geçen gün bi servisle görüştüm, yeni modellerde balansör zırıltısı olmadığını söylediler, bu ne kadar doğru?
-
11 Eylül 2016, 13:23
#12870
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.
-
11 Eylül 2016, 15:07
#12871
Herkese merhabalar.
Bazılarımızın yaptığı gibi ben de farı beyaz far ile değiştirmek istiyorum fakat aklıma takılan üç adet soru var.
1- Far değiştirmek garanti kapsamından çıkartır mı motoru?
2- Bu işlemi kendim yapabilir miyim ? Farın sökülüp takılması nasıl bir işlemdir?
3- Elimde aşağıdaki resimlerde gözüken ampülden var. Bu uyumlu mudur(hem giriş soketi olarak hem de güç olarak)
Şimdiden teşekkürler, güvenli sürüşler.
-
11 Eylül 2016, 15:09
#12872
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Yağ değişim aralıklarımız nedir biri tam olarak yazabilirmi kafam karıştı iyice kimisi 150 ns için 2500 km de yağ değişimi demiş bizim motosiklette durum nasıl kitapçıkta ben bir şey göremedim
Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
-
11 Eylül 2016, 19:09
#12873
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
karaca3 adlı üyeden alıntı
normalde 2000 km de degiştirilmesi önerilir.
fakat ben vites gecişleri sertleşmeye başladıgı zaman 2000 km ye bakmadan daha önceden degiştiriyorum.
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Normalde 2000-2500 km de değiştirmek idealdir fakat bu senin kullanımıda bağlı sürekli yüksek devir kullanırsan yağ özelliğini daha hızlı kaybeder tam tersi durum içinde yağ uzun ömürlü olur ama 2500 km idealdir .
Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
Kitapcığın yazdığı.
-
11 Eylül 2016, 23:18
#12874
BDmuxer adlı üyeden alıntı
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:43 ----------
Ne servis bir şey dedi nede ben kitapcıkta görmedim değişim aralıklarını ilk bakımdan beri kullanıyorum şuan 3500 km de bayada sert kullandım...
Kitapcığın yazdığı.
http://i.hizliresim.com/40GWaA.jpg
Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.
-
12 Eylül 2016, 00:31
#12875
Ayıcık37 adlı üyeden alıntı
Bakımlar 5000 km de bir yazılmış fakat dediğim gibi yüksek devir kullanınca yağ özelliğini daha hızlı kaybeder bununla birlikte piston ve silindirin yağlanması tam anlamıyla yapılamaz ve aşınma katsayısı artar. Kısacası ara yağ değişimleri motor ömrünü uzatır.
Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.
-
12 Eylül 2016, 00:32
#12876
Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni
-
12 Eylül 2016, 00:55
#12877
BDmuxer adlı üyeden alıntı
Teşekkürler çok acil bir durumum yok sanırım ama motosikletine iyi bakmak istiyorsan sık değiştir diyorsun eyvallah bir an dedim motosikletin içine ettim ama telaş edeceğim durum yok gibi yağın rengide yerinde eskime var tabiki cevap için sağol.
Rica ederim. Aynen öyle zaten kesinlikle değişmesi gerekse bu motoru yapan mühendisler kullanma kılavuzuna yazarlardı kendi yaptıkları aletin adını çıkartmamak adına.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
KrosKafası adlı üyeden alıntı
Selamın aleyküm abiler pulsar 200 ns alırnırmi ilk motor olcak parçası falan uzun olsun biraz tipi olsun 120 km gibi hızlara çıkabilsin rahat rahat diye bu motoru beğendim ama ana sayfada pulsar almayın pulsar rezilligi gibi seyler çıkıyor içime bir öküz oturuyor lütfen kullanicilari aydinlatsin beni
Dostum illa ki alınır alınmayacak diye bir durum yok sonuçta bu motorlarla 100 bin km üzerine çıkan çok sayıda pulsarlar var birde bu paraya japonların en fazla 150 liliğini alırsın kaldi ki son hızın 120 olur o da rampa aşağı. Eğer dersen param 250 lik japona yeter al o zaman ama yeni başlayacaksın en ufak bi düşüp kalkmanda en azından 1 lira daha bayılırsın. Ama pulsar küçümsenecek makina değil 23 beygir ben 125 lik 10 beygir Honda Cb125e den geçtim aradaki fark çok rahat hissediyorsun
-
12 Eylül 2016, 01:12
#12878
Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda
-
12 Eylül 2016, 01:16
#12879
KrosKafası adlı üyeden alıntı
Maddiyat pek yok olsa duke 200 alcaktim 8 küsür fiyat makul servisi parçasıda ucuz lise öğrencisiyiz üniversite gecene kadar 1 sene civarı kullanıp 250 300 cc bir naked veya ss makına almak var aklımda
İlk motosikletin olacak ise git 150 ns al fiyatı uygun pulsar ile aynı görünüşe sahip sonra yükseltirsin üste yazıldığı gibi pulsar hafife alıncak alet değil.
-
12 Eylül 2016, 03:44
#12880
An itibariyle Giresun 03:46
Km 920
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 14 kullanıcı var. (0 üye ve 14 misafir)