lastiklerim bridgestone batlax havaları balansları tam.En fazla 147 ulaştım hiç depo tokatlama başıma gelmedi,gidonu hanımeli sıkar gibi tutuyorum var yok gibi.Motoru dizlerimle tutuyorum tokatlama olmuyor.
lastiklerim bridgestone batlax havaları balansları tam.En fazla 147 ulaştım hiç depo tokatlama başıma gelmedi,gidonu hanımeli sıkar gibi tutuyorum var yok gibi.Motoru dizlerimle tutuyorum tokatlama olmuyor.
Arkadaslar ilk bakimda yag degisecek sanirim. Ben kaliteli bir sey alayim diyorum hangisini alayim gotureyim? Ya da orjinalinde ki yag nedir bilginiz var mi?
Motul15 W-50 motor yağı koydursan daha iyi performans yakalarsın.Hem titreşim azalır hemde vites geçişleri daha rahat olur
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:16 ----------
Motul 5100 serisi 15W_50
Merhabalar arkadaşlar. Az önce otobanda biraz gaza gelip top speed deniyim dedim düz yolda 155, yokuş aşağı 157 gördüm zaten kesiciye girdi motor. Bence kesinlikle bu hızlarda kullanmayın çünkü cidden güvensiz hissettirmesinden ziyade gerçekten güvensiz. Bir apaçilikti yaptım fakat tekrarlamamaya kesinlikle özen göstereceğim. Anti kamu spotu olarak bunu da buraya bırakıyorum.(Bu arada normal pulsardan tek farkı ön siperliği başka hiçbir şekilde oynaması yok)
ben en fazla 130u gördüm bıraktım basmadım daha. hem çok titriyor çok yüksek devirlerde hem ön taraf çok oynuyor. ben tekerden, havasından, gidondan, acemiliğimden olabilir diye düşünürken herkeste aynı demek durum.
10500 devirde 157km hızı göstermiş. En son kontrol ettiğimde 6. viteste 5000 devir 70km hız yapıyordu. (70 x 10.5)/5 = 147 km hız yapmış oluyor. Kendi göstergesinin düşük hızlarına göre bile 10km sapma var. Benim motor genelde 145'i geçmez yani fabrika verisi maksimum 136km hız gayet tutarlı olmuş.
Mengu 16
çinli bir motoru sıfırdan modifiye yapmış bir mühendis'e hiç mi hiç yakıştıramadım..bu hesaplama tekigini...
Oran orantı ile ne bu nedir...
Hiç yakışıyor mu senin gibi mühendise apachi hesabı yapmışsın..
Valla hocam şu formda takdir etiğim nadir kişilerdin, gözümden çok düştün söyleyim....
Hocam bu işe direkt doğru orantı ile girmek anca ideal bi dünyada olur ancak. Yani şimdi düşüneceksiniz belki yer sürtünmesi hava sürtünmesi lastik basıncı benzin kalitesi hızı bu kadar etkiler mi diye fakat etkiler. Yani dediğiniz 6.vites 5000rpm de daima 70i göstermesi gereken motor her zaman bunu göstermez ve gitmez de. Bu olay yüksek devirlere çıktı mı sapmalar çok çok daha artabilir. İmkanım olsa dün akşam hem düz yoldaki 155i hem de yokuş aşağı 157 yi çektiğim videoyu atabilsem keşke.
Yani ne desem ki O hızlara ben de çıktım ama aman öleceğim dedirtmedi arabadaki 155 ile pulsarınki bir değil. Hız göstergesinde biraz sapma olduğu daha önce de konuşulmuştu. Akan trafikte 150'ye çıktım herkes benle aynı hızda gidiyor. Ankara çevreyolunda toplu halde 150 ile pek gidilmez Gerçekte 140 ise o biraz mantıklı.
herkese selam
geçen hafta 9 günlük tatilimi geçirmek için çıktığım giresun gezisinden bazı resimler
İstanbul'dan hareket
Varış noktası
Eve çıkarken köyün şelalesi
giresun kalesi şehitlik anıtı
Topal OSMAN anıtı
Ordu Boztepe teleferik
Ve temiz bir hava
Toplam yaptığım km. 1850
Alınan yakıt 250 Tl
Ortalama hız 110-120
bugün kardeşimin cbr250r motorunu kullandım 20-30 km. anladım ki pulsar başlangıç için cidden zor bir motor. cbr ile kalkmak dönmek durmak aşırı kolay geldi pulsara göre. titreşim onda 7000devir altında pulsarın yarısı kadar var, o devirden sonra pulsardan daha fazla diyebilirim.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)