Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #14861

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Sercan İncesu bey;

    Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

    Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

    Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

    Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

    Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

    Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

    İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

    Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

    Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

    Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

    Bunlar hoş şeyler değil.

    Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

    Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

    ekrem_ata@kuralkan.com.tr


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #14862

    Üyelik
    09 Mayıs 2015
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sercan İncesu bey;

    Bir de ben yazayım bakalım. Ama bu yazım çoğunlukla sana değil, bu yazı formu izleyen arkadaşlarımıza olsun.

    Arkadaşımız benden bir iki defa sponsorluk istedi. Böyle bir uygulamayı hiç bir arkadaşımız için yapmadık. Prensip olarak hep şeffaf olmaya çalıştık. Ancak amatör ruhlu, öğrenci, heyecanlı bir arkadaşımız için bir şeyler yapmak istedim, olmadı. Ondan sonra herhalde köprüler atıldı.

    Arkadaşlarım bilirler ki elimden geldiği kadar tüm bajaj kullanıcılarına kurumsal destek harici elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Bazen bakım desteği, küçük hediyeler...

    Geçen sene bu arkadaşımızın bir paylaşımını yapmıştım. Seyahati ile ilgili. Bir çok bajaj kullanıcısının paylaşımını kendi haberleri olarak, (hatta bir çok kullanıcımın abi niçin benim paylaşımımı kullanmıyorsun diye bana kızarak yaşadığım durumdur) severek kullanırım. Tabi imkanlar nispetinde. Bu arkadaşımızın paylaşımını da öyle kullandım. 15 gün kadar önce facebook’tan bir ikaz göndermiş arkadaşımız. İzinsiz kullanım yapmışım diye. Tabi köprüler atıldıktan sonra. Hemen sildim, arkadaşın kendisine de yazdım. Sizden habersiz böyle bir şey yapmadığımı biliyorsunuz dedim. Bir daha da yapmam dedim.

    Bugüne kadar bir çok arkadaşımız Avrupa seyahatine çıktı. Bajaj şu anda Avrupa’da Ukrayna ve Polonya’da var. Zamanla çoğalacak. Olmayan yerlerde elbette bajaj servisi de yok. Böyle bir garantimiz de yok. Buna rağmen Avrupa seyahatine çıkan bir çok arkadaşımıza küçük küçük bakım desteği, yedek parça desteği verdik. Ama bu arkadaşımın benden böyle bir talebi de olmadı.

    Ya da siz seyahate çıkarken kimden nasıl bir destek sözü aldınız? Bunu açıklamanız lazım.

    İşin daha garip tarafı ben bu arkadaşın arızasını da bilmiyorum. Baktım ve bana bu konuda mesajı yok.

    Şimdi markayı, modeli yerden yere vurabilir. Ama unutmasın pulsar ns 200 beşinci yıldır segmentinde Lider.

    Benim tavsiyem, henüz hayatın başındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığını edinmeyin. Ama sadece bir tavsiye.

    Bütün bunlara rağmen aşağıdaki Mail adresime arıza durumun hakkında bilgi verebilirsin. Yapacağım bir şey varsa seve seve yaparım. Zira Facebook’dan Sizi engelledim. Ben bunca yıldır ilk defa böyle bir ikazı hem de haksız olarak sizin vasıtanız ile aldım. Yazıda da belirtmişsiniz. Bedava sizin üzerinizden reklam yapıyormuşuz..

    Bunlar hoş şeyler değil.

    Geçmiş olsun der, tahsil hayatınızda başarılar dikerim.

    Bu vesile ile yurtdışı seyahatine çıkacak arkadaşlarım için bakım desteği ve bazı tecrübe bilgileri aktarmaya her zaman hazır olduğumu tekrar hatırlatmak isterim.

    ekrem_ata@kuralkan.com.tr
    Ekrem Bey şimdi de ben yazayım,

    Bir çok Bajaj kullanıcısının paylaşımını "kendi haberleri" olarak paylaştığını söylediniz fakat benim yaptığım gezimi bana sormadan, benim iznim olmadan paylaştınız. Ben size lütfen paylaşın demişim gibi veya benim iznim dahilinde paylaşmışsınız gibi bir imaj yansıtmaya çalışmayın. Hafızam yeterince kuvvetlidir. Pulsar 200 NS sayfasının admini Kemal Diner Bey'den bana gelen "Ekrem Ata senin paylaşımını yapmış" mesajını gördüm ve sayfanızı kontrol edince paylaşımınızı gördüm. Akabinde bana yazdığınız mesajı gördüm. Bunun ispatını isterseniz mesaj kutumda sizin benim paylaşımımı yaptıktan sonra bana attığınız mesajı, Kemal Diner Bey'in bana yazdığı mesajı ekran resmi alarak buraya paylaşıp ispat edebilirim.

    Kendi minimal bütçemle her zorluğu göze alarak yola çıktım fakat sonrasında aksilikler oldu ve yedek parçaya ihtiyacım doğdu ve bu konuda iki kez sizden destek olmanızı talep ettim. Bana perşembe günü (konuşmanın birkaç gün sonrası) dönüş yapacağınızı söylemiştiniz. O perşembenin üzerinden haftalar geçmesine rağmen olumsuz bile olsa bir dönüş yapmamıştınız. Bu olayın ardından yaklaşık bir ay sonra ben motorumla Danimarka, İsveç, Almanya, Hollanda, Polonya'yı kapsayan bir Kuzey Avrupa turu yapmıştım ve bu gezimi pulsar facebook grubunda paylaşmıştım. Ben hala sizden yedek parça konusunda olumlu veya olumsuz bir cevap bekliyorken bana cevap vermek yerine bahsettiğim bu gezi paylaşımıma "Sercan Bey, tebrikler" vs. yazdınız. Şaka olsa gerek bu. Bu kadar ciddiyetsizlik olmaz. Ben Bajaj Türkiye dünyayı istememiştim. Yedek parçaya erişebilmek konusunda sıkıntı yaşadığımı ve bu konuda destek olmanızı istemiştim sadece ama siz bana dönüş yapmak yerine yaptığım 5 ülkelik Kuzey avrupa gezi paylaşımıma iştahlı bir şekilde tebrikler yazmayı tercih ettiniz. Literatürde bunun adına salağa yatmak denir. Yeniden bedava reklam kokusu almak denir, emeğe saygısızlık etmek denir Bu olayın üzerine geçenlerde motorumun bozulmasının ardından oluşan acil yedek parça ihtiyacım için size tekrar mesaj atmamımı bekliyordunuz gerçekten??? Siz önce iki ay önce sizden istediğim yedek parça sponsorluk talebime dönüş yapın bence! Eminim yine mesaj atsaydım yine "perşembe günü kesin dönüş yapacağız size" derdiniz

    Ekrem Ata Bey'in eksik bilgisine ve yanlış yönlendirmesine güvenerek Bajaj'ın Polonya'da olduğunu düşünmeyin sakın arkadaşlar. Polonya'da on aydır yaşayan ve yedek parça bulabilirmiyim umuduyla Bajaj Polonya' yetkilileri ile defalarca birebir görüşmüş bir arkadaşınız olarak söylüyorumki Polonya'da Bajaj markası teorik olarak var. Teorik diyorum çünkü sadece organizasyon aşamasındalar. Herhangi bir satış, servis ağı, yedek parça vs. söz konusu değil. Geçen ay ilk kez Dominar 400 modelinin test sürüşlerine başladılar. Ayrıca sadece Dominar 400 modelinin test sürüşü var. Pulsar, boxer, discovery vs. diğer hiçbir model yok bile. Ekrem Bey bunun için de ispat isterse kendilerine Bajaj Poland yetkililerinin telefon numaralarını görüşmek için verebilirim.

    Ben markayı yerden yere vurmadım. Sadece yaşadığım durumu noktasına, vürgülüne dokunmadan anlattım. Yaşadığım durumu anlatmak sizin için markayı yerden yere vurmak gibi algılıyorsanız bence bu benim değil sizin sorununuz. Haklısınız, Pulsar 5 yıldır segmentinde lider. Sadece kurye arkadaşlara satılan motorla övünmenin dışına çıkamaması, Çözülmeyen kronik sorunları, bitmeyen arızalar ve problemleri, konforsozluğu, Avrupa ve Balkan ülkelerinde servis ağının olmaması, global bir firma olmasına rağmen, distrübütörün olmadığı yurt dışı ülkelerinde problem yaşayan son kullanıcıları kaderiyle başbaşa bırakması, sorun yaşayanların sorununu dile getirmek istediğinde sosyal medyadan engellemek suretiyle susturulmaya çalışıp sorunu ört pas etmeye çalışması ile lider.

    Sosyal medyayı, interneti silah olarak kullandığımı söylüyorsunuz. Sizinle aranızda duygusal(!) bağ olan Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin benim paylaşımımı silip, bu adminlere silinme sebebini sorduğumda bana cevap vermek yerine beni engellemesi nedir?? Cevap vereyim, bunun adı sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! İnsanların bilgi aldığı facebook grubunda ufak tefek arızaların paylaşılmasına izin verip, büyük sorunların paylaşılmasına marka imajına, satışlarına zarar gelmemesi için izin vermemek, pulsar'ı olduğundan daha sorunsuz bir motormuş gibi göstererek insanları aldatmak, yaşadığı sorunu paylaşmak isteyen kişiyi engellemek, sosyal medyayı silah olarak kullanmaktır! Benim tavsiyem, hayatın ortasındasınız ve sosyal medyayı bir silah gibi kullanma alışkanlığı edinen pulsar 200 ns facebook sayfasının çalışanlarınızı pardon adminlerinizi uyarın. Büyük vebali, büyük günahı var bunun. Ama sadece bir tavsiye. Bajaj ile aramda köprüleri atılmasının en büyük sebebi 3-5 yedek parça değil, bu ört pas etme olayıdır.

    Beni facebook'dan engellemişsiniz. Kafamdaki "Bajaj yöneticisi olan Ekrem Ata" profiline yakışan bir hareket yaptınız. Şaşırmadım. Tıpkı Pulsar 200 NS facebook sayfasının adminlerinin yaptığı gibi

    Tüm bu yaşadığım olumsuz süreçte yöneticilerin, Bajaj'ın olmadığı bir ülkede gezi yaparken motoruyla ilgili sorun yaşayan kullanıcıya karşı ne kadar alakasız, ilgisiz olduğunu, Pulsar 200 NS facebook sayfasının objektik değil yanlı bir sayfa olduğunu, bu facebook grubunun Bajaj tarafından sosyal medya silahı olarak kullanıldığını, bu motorun yurt dışına çıkmaya müsait bir motor olmadığını öğrenmiş oldum ve bunu tek başıma amatör ruhla profesyonel işler yapmaya çalışan bir motorsikletli gezgin olarak diğer pulsarlı gezgin arkadaşlara böyle bir sorun yaşarlarsa başına gelecekleri söylemek benim vicdan borcumdu ve bunu paylaştım.

    Bunların hiç birisi hoş şeyler değildi.

    Bu saatten size hiç bir mesaj atmayacağım fakat belki siz en azından "Bajaj Türkiye" ve "Pulsar 200 NS facebook grubu" adına bir özür dilemek isterseniz mail adresim;

    incesus@itu.edu.tr

    Saygılar.

    (Bu konuyu ve devamındaki yorumlaşmaları motosohbet bölümüne açtığım konudan takip edebilirsiniz arkadaşlar. Bahsi geçen konunun linki burada ;
    http://www.motosiklet.net/forum/moto...u-maceram.html

  3. #14863
    Raichu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2018
    Şehir
    Karabük
    Motosikleti
    Pulsar 200ns
    Arkadaşlar merhabalar;
    Hayırlı ramazanlar 2016 pulsar 200 ns sahibiyim.2017 pulsar 200 ns orjinal alt sakal satın aldım 2 parça ve bağlantı demiri ile.Lakin egozusu sökmeden bağlantı demiri monte edemiyorum.Bunun başka bir yolu varmıdır yoksa illaki egzozsu mu sökmem lazım yardımlarını bekliyorum.NE yazıkki karabükdeyim servis tırt.

  4. #14864

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Alıntı serdartaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model Pulsar 200NS sahibiyim.Önceki ve son motorum BMW R1150GS idi ve satıp motosiklet kullanmayı bırakmıştım yaştan dolayı(Yaş 50).Test sürüşü sonrası beğendim ve şehir içi kullanım için yaklaşık 2 yıl aradan sonra yeniden motosiklete başladım.Sıfır km aldım ve iyi bir rodaj döneminden sonra hep artçı ile kullandım.Oğlum ve ben (Toplam 185 Kg).
    Artı olarak krauser 3'lü çanta seti,depo üstü çanta ve kamp malzemeleri...Bu kadar yükle yüksek devirli (9-10.000) kullanmak kaydıyle yakıt 100 km de 3.5 LT. Ankara - Anamur (Konya-Karaman-Sertavul-Mut-Gülnar üzeri)ve Anamur'dan Egeye uzanarak İzmir üzerinden tekrar Ankara.Yaklaşık 2.500 km yol ve sadece 5 günde. Aynı yükle hafta sonları günü birlik Ankara-Çorum (600 Km).
    Şu an 20.000 Km oldu ve hala sübap ayarı bile yapılmadı. Yağ filtre değişimi harici fabrika orjinali olarak kullanmaktayım.
    Ben patlatamadım, belki siz patlatırsınız.
    Ben de yazayım ilk Pulsar 200ns'im çalınınca tekrar bajaj Pulsar 200ns aldım.
    Sadece standart bakımlarla 30600 km'deyim.Sıfır ekstra masraf , sıfır sorun.
    Motosikleti biraz araba gibi kullandığım söyleniyor genelde hızım 100-120 arası oluyor.

  5. #14865

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    İyi bayramlar kıymetli arkadaşlar,
    Benim motor üstü kapalı etrafı açık bir yerde duruyor ve bazen 1 hafta 10 gün kadar kullanmadığım olabiliyor. Bu sürede toz ve kuş pisliği gibi kirlere maruz kalıyor.
    Koruma yöntemi ararken internette depo kılıfı gördüm. Branda kullanımı yerine bir defalık depo kılıfı taktırmak daha pratik görünüyor. Bu depo kılıflarından kullanan varmı aramızda? Nasıldır, kullanışlı mıdır?

  6. #14866
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi bayramlar kıymetli arkadaşlar,
    Benim motor üstü kapalı etrafı açık bir yerde duruyor ve bazen 1 hafta 10 gün kadar kullanmadığım olabiliyor. Bu sürede toz ve kuş pisliği gibi kirlere maruz kalıyor.
    Koruma yöntemi ararken internette depo kılıfı gördüm. Branda kullanımı yerine bir defalık depo kılıfı taktırmak daha pratik görünüyor. Bu depo kılıflarından kullanan varmı aramızda? Nasıldır, kullanışlı mıdır?
    Depo kılıfı deponu korur geri kalan kısımlara ne yapmayı düşünüyorsunuz, almışken bir defa alın birden fazla işi görün, kullananlar var bir sıkıntı yaşadıklarını da görmedim yine de siz bilirsiniz.

  7. #14867
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Depo kılıfları estetik görünmüyor bence hocam.

    Benimde pulsar 200 ns ile birlikte 3bin km oldu henüz yeni sayılabilir, çok fazla gezmeye fırsatı olan biri değilim ama bugüne kadar beni hiç üzmedi. Önceleri arada bir soğuklarda stop etme olayı vardı, oda kalmadı şimdi pulsar 200 ns ile yazlar çok keyifli, hiç kış gelmesin istiyor insan.

  8. #14868
    compaq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Eylül 2005
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Motosikleti
    Tracer 700
    Merhaba arkadaşlar. 2. El ns200 bakıyorum. Sübap arızası verip garantiden yapılan motor alınır mı? Sizce risk var mı? Tekrardan rodaj yapılacağını yazmış satıcı.

  9. #14869
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı compaq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar. 2. El ns200 bakıyorum. Sübap arızası verip garantiden yapılan motor alınır mı? Sizce risk var mı? Tekrardan rodaj yapılacağını yazmış satıcı.
    Eğerki motosikletin başka bir sıkıntısı yoksa ve piyasaya göre daha uygunsa alınır neden alınmasın sonuçta gidip ucra köşedeki merdivenaltı tamirhanelerde yaptırmamış servis herşeyin orjinalini yapıyor.
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .

  10. #14870

    Üyelik
    14 Mayıs 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    ---
    Arkadaşlar İstanbul'da 4bin kmdir 2017 200NS kullanıyorum. Gittiğim serviste bi kaç kötü tecrübe sonrası servis değiştirme kararı aldım. Ataşehir veya Şişli civarı servis tavsiyesinde bulunabilcek arkadaş varmıdır?

  11. #14871

    Üyelik
    10 Eylül 2013
    Şehir
    KEŞAN
    Merhba arkadaşlar 2017 model 200 Ns arıyorum satmak isteyenler lütfen iletişime geçsin.

    Sıfırını bulursam sıfır almak istiyorum. Öncelikli olarak kırmızı ve düşük km özellikle.

  12. #14872

    Üyelik
    30 Haziran 2018
    Şehir
    İzmit-Kocaeli
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı serdartaha adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2016 model Pulsar 200NS sahibiyim.Önceki ve son motorum BMW R1150GS idi ve satıp motosiklet kullanmayı bırakmıştım yaştan dolayı(Yaş 50).Test sürüşü sonrası beğendim ve şehir içi kullanım için yaklaşık 2 yıl aradan sonra yeniden motosiklete başladım.Sıfır km aldım ve iyi bir rodaj döneminden sonra hep artçı ile kullandım.Oğlum ve ben (Toplam 185 Kg).
    Artı olarak krauser 3'lü çanta seti,depo üstü çanta ve kamp malzemeleri...Bu kadar yükle yüksek devirli (9-10.000) kullanmak kaydıyle yakıt 100 km de 3.5 LT. Ankara - Anamur (Konya-Karaman-Sertavul-Mut-Gülnar üzeri)ve Anamur'dan Egeye uzanarak İzmir üzerinden tekrar Ankara.Yaklaşık 2.500 km yol ve sadece 5 günde. Aynı yükle hafta sonları günü birlik Ankara-Çorum (600 Km).
    Şu an 20.000 Km oldu ve hala sübap ayarı bile yapılmadı. Yağ filtre değişimi harici fabrika orjinali olarak kullanmaktayım.
    Ben patlatamadım, belki siz patlatırsınız.
    Üstadım selamlar
    BMW 1150 GS yi satıp Pulsar aldığınızı duyunca deneyimlerinizden faydalanmak istedim

    bende sizin yaptığınızın tersini yapmayı düşünüyorum 2016 NS 200 ü bir iki sene daha kullanıp sonra satıp R1150 GS adventure almayı düşünüyorum bu konu hakkındaki tavsiye ve tecrübelerinize ihtiyacım var

    ben kendimce bazı araştırmalar ve bu araştırmalar neticesinde hesap kitap yaptım
    öncelikle bu 1150 GS nin kronik sorunu var mı?
    benim araştırmalarıma göre ABS arızası veriyormuş devamlı buda bitik aküden kaynaklı deniyor bu doğru mu?
    R1100 GS gibi devamlı olarak senkron ayrı filan gerekiyor mu?
    İŞLETME MALİYETLERİ: bu beni çok korkutuyordu yaptığım araştırmalar sonucu 1150 GS lerin 10.000 KM de bir bakıma girdiklerini öğrendim bu ciddi bir rakam 10.000 KM bakımlarının da ortalama 600 ile 900 TL arasında değiştiğini öğrendim
    bizim pulsarların bakım maliyeti yetkili serviste ortalama 250 TL ile 300 TL arasında değişiyor 10.000 KM ye kadar ara bakımları saymazsak 3 defa bakıma girmişizdir buda ortalama olarak 900 TL para yapar yani bakım maliyetleri kafa kafaya gibi gözüküyor tabi bu benim araştırmalarım sonucu ortaya çıkardığım rakam sizin gibi deneyimli biri bu konuda ne der öğrenmek isterim
    ALIŞ MALİYETİ: bugün sahibinden comda bakığımda temiz bir 1150 GS nin 30.000 TL civarlarında olduğunu görmekteyim
    örnek ilan
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3433126/detay/
    ilanda ki motosiklet 2005 model 72.000 KM de 1150 GS adventure resimlerden görüldüğü kadarı ile de tertemiz gibi
    bugün dominarın neredeyse 25 binlere vurduğu piyasada bu paraya bu motosiklet bedava gibi geliyor bana siz bu konuda ne dersiniz?
    YEDEK PARÇA MALİYETİ: işte bu beni asıl korkutan olay açıkçası yedek parça maliyetleri konusunda tüm araştırmalarıma rağmen bir veri bulamadım
    parça maliyetleri nasıl pahalı mı? ayrıca kolay bulunuyor mu?
    Borusan'da parça fiyatlarının kol gibi olduğunu bu sebeple 2.el çıkma parça bulunabileceğini veya yan sanayi parça bulunabileceğini öğrendim bu konuda sizden detaylı bir bilgiye ihtiyacım var
    bu konu hakkında da kendimce de şöyle düşündüm
    mesela bu motosiklet şaft aktarmalı bunun ile ilgili yapılacak masraf olarak genelde şaft körüğü veya rulmanı değişebilir şeklinde
    Biliyorsunuz Pulsar zincir aktarmalı geçenlerde fiyat almıştım zincir dişli seti servisten servise işçilik dahil 320 TL ile 350 TL arasında değişiyor uzun vadede bu işlemi defalarca kez yaptığımızı düşünürsek dolayısıyla böyle bir işlemin sonucu uzun vadede esasen şaft ile ilgili parça maliyetinin zincir dişli seti değişimi ile karşılaştırıldığında kendini amorti edeceğini düşünüyorum yani 1150 GS nin şaft rulmanı körüğünü değişene kadar belki puslar da 3 defa zincir dişli seti değişimi yapılacak bu açıdan bakarsak sanki maliyet kurtarıyor gibi
    YAKIT MALİYETİ: aslan besleyen yemini düşünmez mantığıyla bunu pek dert etmiyorum açıkçası 

    birde esasen şunu öğrenmek isterim
    benim gibi orta halli bir aile babasının böyle bir motosiklet almasını tavsiye ediyor musunuz yani bunun altından kalkabilir miyim
    yani aylık eline 3 4 bin TL para geçen birinin böyle bir motoru kullanmasını tavsiye eder misiniz[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------

  13. #14873

    Üyelik
    04 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Alıntı taşkın pekca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:26 ----------

    [/COLOR]

    Üstadım selamlar
    BMW 1150 GS yi satıp Pulsar aldığınızı duyunca deneyimlerinizden faydalanmak istedim

    bende sizin yaptığınızın tersini yapmayı düşünüyorum 2016 NS 200 ü bir iki sene daha kullanıp sonra satıp R1150 GS adventure almayı düşünüyorum bu konu hakkındaki tavsiye ve tecrübelerinize ihtiyacım var

    ben kendimce bazı araştırmalar ve bu araştırmalar neticesinde hesap kitap yaptım
    öncelikle bu 1150 GS nin kronik sorunu var mı?
    benim araştırmalarıma göre ABS arızası veriyormuş devamlı buda bitik aküden kaynaklı deniyor bu doğru mu?
    R1100 GS gibi devamlı olarak senkron ayrı filan gerekiyor mu?
    İŞLETME MALİYETLERİ: bu beni çok korkutuyordu yaptığım araştırmalar sonucu 1150 GS lerin 10.000 KM de bir bakıma girdiklerini öğrendim bu ciddi bir rakam 10.000 KM bakımlarının da ortalama 600 ile 900 TL arasında değiştiğini öğrendim
    bizim pulsarların bakım maliyeti yetkili serviste ortalama 250 TL ile 300 TL arasında değişiyor 10.000 KM ye kadar ara bakımları saymazsak 3 defa bakıma girmişizdir buda ortalama olarak 900 TL para yapar yani bakım maliyetleri kafa kafaya gibi gözüküyor tabi bu benim araştırmalarım sonucu ortaya çıkardığım rakam sizin gibi deneyimli biri bu konuda ne der öğrenmek isterim
    ALIŞ MALİYETİ: bugün sahibinden comda bakığımda temiz bir 1150 GS nin 30.000 TL civarlarında olduğunu görmekteyim
    örnek ilan
    https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...3433126/detay/
    ilanda ki motosiklet 2005 model 72.000 KM de 1150 GS adventure resimlerden görüldüğü kadarı ile de tertemiz gibi
    bugün dominarın neredeyse 25 binlere vurduğu piyasada bu paraya bu motosiklet bedava gibi geliyor bana siz bu konuda ne dersiniz?
    YEDEK PARÇA MALİYETİ: işte bu beni asıl korkutan olay açıkçası yedek parça maliyetleri konusunda tüm araştırmalarıma rağmen bir veri bulamadım
    parça maliyetleri nasıl pahalı mı? ayrıca kolay bulunuyor mu?
    Borusan'da parça fiyatlarının kol gibi olduğunu bu sebeple 2.el çıkma parça bulunabileceğini veya yan sanayi parça bulunabileceğini öğrendim bu konuda sizden detaylı bir bilgiye ihtiyacım var
    bu konu hakkında da kendimce de şöyle düşündüm
    mesela bu motosiklet şaft aktarmalı bunun ile ilgili yapılacak masraf olarak genelde şaft körüğü veya rulmanı değişebilir şeklinde
    Biliyorsunuz Pulsar zincir aktarmalı geçenlerde fiyat almıştım zincir dişli seti servisten servise işçilik dahil 320 TL ile 350 TL arasında değişiyor uzun vadede bu işlemi defalarca kez yaptığımızı düşünürsek dolayısıyla böyle bir işlemin sonucu uzun vadede esasen şaft ile ilgili parça maliyetinin zincir dişli seti değişimi ile karşılaştırıldığında kendini amorti edeceğini düşünüyorum yani 1150 GS nin şaft rulmanı körüğünü değişene kadar belki puslar da 3 defa zincir dişli seti değişimi yapılacak bu açıdan bakarsak sanki maliyet kurtarıyor gibi
    YAKIT MALİYETİ: aslan besleyen yemini düşünmez mantığıyla bunu pek dert etmiyorum açıkçası 

    birde esasen şunu öğrenmek isterim
    benim gibi orta halli bir aile babasının böyle bir motosiklet almasını tavsiye ediyor musunuz yani bunun altından kalkabilir miyim
    yani aylık eline 3 4 bin TL para geçen birinin böyle bir motoru kullanmasını tavsiye eder misiniz[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:32 ----------
    Merhaba;
    Benim için BMW macerası 1987 yılında başladı ve 2014 yılında son buldu. Klasik 5.90(R60/2), R60/7, R100/7 ,R65 ve en son R1150 GS(2005 Model ve 26.000 KM).
    30 yıla yakın zamanda tüm bakım ve onarımlarını kendim yaptım ve sorun yaşamadım Aşırı bakım maliyeti, servise 10'larca lira ödemeler gibi sorunum hiç olmadı.
    1150 GS'i düşük km aldığım için sadece yağ-filtre ve fren balatası değişimi yaptım. Diğer bakımları içinse bir miktar temizleyici ve yağ.
    Temiz kullanılmış bir gs için 75000km normaldir. Yakın zamanda çok çok debriyaj balatası değişimi ve şaft rulmanı ve körüğü değişir.
    Senkron ayarı eğer kulağınız aşina ise kendinizin rahatlıkla yapabileceği bir ayardır. Hatta deneme yanılma yöntemi ile de yapabilirsiniz.
    Yakıt tüketimi çokta korkunç değildir. Kullanıma bağlı olarak uzun yolda 4.5/6 litre arası değişmektedir. Tabii çok çok zorlarsanız bu 8 litreleri bulabilmektedir.

    Bu gün için ise tavsiyem tek ya da çift silindir 400/600 cc arası bir makine olur.
    Dominar rahatlıkla alınabilir. Her ne kadar test sürüşünde kullandığım NS 200 den farklı gelmedi ise de hem şehir içi hem de uzun yol olarak tatmin eder. Memleketin her yeri radar kaynıyorken zaten sürat yapamıyoruz.
    Ama en azından R1150 GS zevkini yaşamak adına alabilirsiniz.

    Kazasız ve bol keyifli sürüşler dilerim.

  14. #14874
    baycall - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2012
    Motosikleti
    Yamaha Nmax 155
    Vallahi ben de ikilemde kalanlardanım. Piyaasa öyle uçmuş ki motor kullanmak da artık zengin işi olmuş. Bizim gibi memurlara artık fazla gibi.. Bu pulsarlar güzel rakamlar ile piyasaya girdi şimdi çok uçuk rakamlara dayandı (bu ybr ya da cbf için de geçerli).. Resmen motoru sattık ve motorsuz kaldık. Yine de bu Pulsar'ı merak ediyorum. CBF 150, YBR ve PULSAR arasında kaldım. Düşük km'lim 2017 bir pulsar almak daha doğru gibi.

  15. #14875
    YAHYaONUR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar 200 NS/ Yamaha tracer 700
    Arkadaşlar normalde şehir içi kullanımda 5 bin devirde vites arttırıyorum, 7-8 bin devirleri kullanmamaya özen gösteriyorum, topspeed hiç denemedim
    sadece bir kere 120km gibi hızlarda kullanmak durumunda kalmıştım bir saatliğine bir yere yetişmek durumundaydım. Onun haricinde motor 120 km hızı hiç görmedi. 6. viteste 6bin devirde 85 km hıza ulaşıyor motorum. Sizce yavaş mı? Acaba motorumun açılmaya ihtiyacı var mı?

  16. #14876

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı YAHYaONUR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar normalde şehir içi kullanımda 5 bin devirde vites arttırıyorum, 7-8 bin devirleri kullanmamaya özen gösteriyorum, topspeed hiç denemedim
    sadece bir kere 120km gibi hızlarda kullanmak durumunda kalmıştım bir saatliğine bir yere yetişmek durumundaydım. Onun haricinde motor 120 km hızı hiç görmedi. 6. viteste 6bin devirde 85 km hıza ulaşıyor motorum. Sizce yavaş mı? Acaba motorumun açılmaya ihtiyacı var mı?
    Sürat normal, 7bin devirde de 100km/s sürat yapıyor. Düşük devirde kullanmanız yakıt yönünden iyi ancak motorun asıl gücü atikliği 7-9bin devir arası kullanıldığında ortya çıkıyor. Gerekli olduğu anlarda elinizin altında ani güç istiyorsanız 5bin devir o işi görmeyecektir, bu da Türkiye şartlarında tehlike yaratır kullanıcı için.
    İlla "sakin kullanıcam" derseniz arada bir motoru çeşitli viteslerde redline'a zorlayın derim. Sonra yine düşük devirde gitmeye devam edersiniz.

  17. #14877
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Günaydın arkadaşlar.

    Bir sorum var 2017 model 7500'km de olan motosikletim 140-145 km hızdan sonra hafif bir titreme yapıyor bu titreme hız 146-147-148-149-150-151 kmh olarak yükseldikçe bu titreşim daha fazla artıyor titreşimden kastım vibrasyon değil yalpalanıyor motosiklet sanki biraz daha bassam motosiklet altımdan fırlayıp gidecek gibi oluyor bunun sebebi nedir ?

    Bana rüzgar camına rüzgarın verdiği baskı gibi geliyor.
    Bir arkadaşımda jant yamuk olabilir dedi
    jant yamuk olsa frene basınca normal zamandada motor yalpalamazmı
    camdansa eğer camı çıkarsam düzelirmi ?

  18. #14878
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı serconline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar.

    Bir sorum var 2017 model 7500'km de olan motosikletim 140-145 km hızdan sonra hafif bir titreme yapıyor bu titreme hız 146-147-148-149-150-151 kmh olarak yükseldikçe bu titreşim daha fazla artıyor titreşimden kastım vibrasyon değil yalpalanıyor motosiklet sanki biraz daha bassam motosiklet altımdan fırlayıp gidecek gibi oluyor bunun sebebi nedir ?

    Bana rüzgar camına rüzgarın verdiği baskı gibi geliyor.
    Bir arkadaşımda jant yamuk olabilir dedi
    jant yamuk olsa frene basınca normal zamandada motor yalpalamazmı
    camdansa eğer camı çıkarsam düzelirmi ?
    Hocam 150'leri görmüşsün maşallah daha ne basacaksın?

  19. #14879

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı serconline adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Günaydın arkadaşlar.
    ...
    Bana rüzgar camına rüzgarın verdiği baskı gibi geliyor.
    ....
    camdansa eğer camı çıkarsam düzelirmi ?
    Camı çıkar, dene tekrar 150 basmayı, sallanmıyorsa camdandır. Bunu deneyip bize sen söyleyeceksin, biz bilemeyiz ki :D

  20. #14880
    serconline - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Yamaha Mt25 ABS
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam 150'leri görmüşsün maşallah daha ne basacaksın?
    Sorun sürekli 150 gitmem değil bunu neden yapması .

    sivrisinek mide bulandırır ve yılanın başı küçükken ezilir bu sorun ilerleyen zamanlarda 140kmh'a kadar ilerler zamanla 130 120 110 sonra motosikleti bırakır yürüyerek giderim zaten aynı hıza ulaşmış olucaz
    Gerçek güç sıçrayışta değil , sarsılmaz duruştadır .


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)