Hmm sağol hocam yüreğime su serptin ya
kuryeci birisi ile görüştüm ns 200 üne arka dişliyi küçültmüş bende saydım 38 dişlik dişli takmış diyor ki eskiden ful depo ile 300 km anca gidiyor dum şimdi ise en az 350 km yol yapıyorum yakıt düştü ve üstelik arkadam'da kilolu artçım varken bile çok dik rampada 1. viteste dur kalk yaptım hiç sorun yok dedi ve ben çok memunumum dedi motorum bağırmadan 100 km/h hızla yol gidiyorum dedi bende doğal olarak iştahlandım kendi ns 200 modeli motoruma taktırsam mı diye düşünür oldum bu dişliyi kullanan arkadaşlar varsa tavsiye edermisiniz kararsız kalıyorum normalde orjineli asla bozmak istemiyorum ama rahatlatmak amacım biraz daha uzun yol yapmak istiyorum bayramda kullanan arkadaşlardan ısrarla görüşlerini bekliyorum vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim
Arkdaşlar çanakkale-konya-ankara-çanakale yolu yaptım 2000 bin km yaptım 4 günde motor tık demedi uzun yola rahat rahat çıkabilirsiniz..ayrıca çanakaleden konyaya ön camsız gittim cidden rüzgar yemekten boynum ve omuzlarım ağrıdı ama konyada ön cam taktırdım şuanda vucudun tüm bölümü kafanın büyük kısmı rüzgardan korunuyor.uzun yol için performansını arttırıyor sürcünün benden size tavsiye..100 km de 3.10 yakıt ortalamam var...
Herkese Selam
Yav bu alet bu kadar yakışıklı mı 1-2 kez siyah rengini gördüm cidden karizmatik bi alet.Ankara/polatlı da oturuyorum 06 FY plaka idi sanırım sahibi buradan mı ? buradan ise bi çay kahve ısmarlamak şartı ile incelemek isterim.
Ben 38 dişliyi denemiştim,hatta bu sayfada paylaşımımda olmuştu onunla alakalı.38 dişliyi sadece 2 gün kullandım memnun kalmadım.Son vitesde son gaz devir 8 yada 9 bin devirin üstüne çıkmıyor.Benim için bu motorda 7 bin devrin üstü önemli çünkü atakları orda yapıyor ve bu dişli ile çabuk sürate zor ulaşıyorum.Tehlike anında gazı kökleyip aralardan çabucak kaçarken bu dişli ile çabuk kaçamıyordum.Yakıt düşermi bilmem son hız süratin 10 km artar ama atikliğin düşer.Değermi diye sorarsan değse idi sökmezdim.
Selamlar,
1200 İle 2000 arasında dalgalanma vardı , artık yok ve gayet sağlıklı çalışıyor dün edirne'den geldim ve bugün 1900 küsür km'de.
Katılıyorum , 140 dan sonra deli gibi kafa salıyor arka topcase yok önde rüzgarlık var ..Bu motor için 130 Km üzeri çok tehlikeli. Dizaynı ona uygun değil ,ama tercih meselesi tabi..Bence değmez,...
Yakıt için yapılan iş aynı ikiside 130 ile gitse yakıtı değişmez ama ,
Düşük hızlarda silindir aleletmomentinden kazanacağı için yakıtı çok az azaltır ama bunun karşılıgında giden atikliği bence değmez,
Sonuç bana sorsan yaptırırmısın diye ?
Kurye olsam evet , sadece ev iş arası kullanıyorsam evet.
Keyif sürücüsü isem kesinlikle hayır...
Arkadaslar motoru dun aldim akusu bitti doldurttum servise tekrar, sabah yine bitmis. Deli oldum rezillik
Yeni alınan pulsarların çoğunda akü sorunu var.Ya akü ölmüş oluyor yada uzun süre beklemiş oluyor,tekrar şarj olması gerekiyor ama şarj etmeden takıyorlar.Sonrasında kullanıcı sorunları çıkıyor ortaya.Ne gerek var böyle şeylere biraz piyasa analizi yapıp sokağa çıksalar satış sonrasıda kullanıcıyı memnun edecek desdeği verseler bu motor sınıfının en çok satanı olur.Bu motoru satanlar satışını yapan alan dağıtan velhasıl bu işten parakazanan herkes bu gibi formları açın okuyun.Ben kafaya koydum pulsarı satmıcam ama ALLAH nasip ederse pulsara kardeş alacam MT07
Ee kardes ne olacak simdi benim motor öldü mü
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------
Beyler motorun artcisi kac kg tasir babam kardesimle binmis babam 150 kilo arkaya binmis bi zarari olur mu
Kafa kıç sallayan arkadaşlar lastik ayarlarınızı kontrol edin.çok ama çok fark ediyor.bu yaz hep onla utaştım 120 de depo tokatlıyordu resmen.basınç düşük olursa gerçekten facia olur.156 yapıyorum yata yata ok gibi gidiyor güven veriyor.
Süspansiyonun sertliğinden ve rake açısının dikliğinden motor hafiften tank slapper'a giriyor. Lütfen motorlarınızda olmayan sorunları aramayın
Youtube'da 156 ile gidenler nasıl gidiyor o zaman? Amortisör mü değiştiriyorlar?
Depo tokatlaması için bozuk bir yol olması lazım o zaman? Yani durup dururken yapmıyor. Geometride ve malzemelerde büyük hata olması lazım her 120'yi geçtiğinde tokatlaması için(diğer etkenler düzgünse), böyle zannettim ondan sordum.
Çünkü bir defa tokatlamaya başlayınca yapılabilecek tek şey hafif ayağa kalkmak, o da her zaman işe yaramıyor. Yani çok önemli bir sorun olur bu.
Zaten pulsar ile 120-125 ten hızlı gitmek pek sağlıklı değil gibi geliyor bana. Ama insan ihtiyacı olduğunda da depo tokatlıyor diye 130 lara çıkamazsa üzer.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)