Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #12821
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı Wertycan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar motorsikletim 150 km oldu motora çok alıştım fakat normal 3-4-5-6. Viteslerin geçişinden farklı bir ses geliyor 1-2 vites arasında daha bi tak yapıyo 1-2. Viteslerden sonra diğerleri böyle değil bu durum normal mi düzelir mi kaygılanmaya başlattı beni
    Normaldir hocam 1 ile 2 arasında boş olduğu için sertçe çekmen daha iyidir çıtak diye bi ses gelir endişenlemene gerek yok
    PULSAR 200RR


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #12822

    Üyelik
    23 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Bajaj pulsar NS 200
    Hmm sağol hocam yüreğime su serptin ya

  3. #12823
    ÇARPIŞANTÜRK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Temmuz 2016
    Şehir
    AVCILAR İST & YALOVA
    Motosikleti
    MZ150 HYOSUNG GF125 HONDA TODAY50 YBR2004 XMAX400
    kuryeci birisi ile görüştüm ns 200 üne arka dişliyi küçültmüş bende saydım 38 dişlik dişli takmış diyor ki eskiden ful depo ile 300 km anca gidiyor dum şimdi ise en az 350 km yol yapıyorum yakıt düştü ve üstelik arkadam'da kilolu artçım varken bile çok dik rampada 1. viteste dur kalk yaptım hiç sorun yok dedi ve ben çok memunumum dedi motorum bağırmadan 100 km/h hızla yol gidiyorum dedi bende doğal olarak iştahlandım kendi ns 200 modeli motoruma taktırsam mı diye düşünür oldum bu dişliyi kullanan arkadaşlar varsa tavsiye edermisiniz kararsız kalıyorum normalde orjineli asla bozmak istemiyorum ama rahatlatmak amacım biraz daha uzun yol yapmak istiyorum bayramda kullanan arkadaşlardan ısrarla görüşlerini bekliyorum vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim

  4. #12824

    Üyelik
    10 Nisan 2016
    Şehir
    Çanakkale-Merkez
    Motosikleti
    BAJAJ-Pulsar 200 ns
    Arkdaşlar çanakkale-konya-ankara-çanakale yolu yaptım 2000 bin km yaptım 4 günde motor tık demedi uzun yola rahat rahat çıkabilirsiniz..ayrıca çanakaleden konyaya ön camsız gittim cidden rüzgar yemekten boynum ve omuzlarım ağrıdı ama konyada ön cam taktırdım şuanda vucudun tüm bölümü kafanın büyük kısmı rüzgardan korunuyor.uzun yol için performansını arttırıyor sürcünün benden size tavsiye..100 km de 3.10 yakıt ortalamam var...

  5. #12825

    Üyelik
    14 Aralık 2015
    Herkese Selam
    Yav bu alet bu kadar yakışıklı mı 1-2 kez siyah rengini gördüm cidden karizmatik bi alet.Ankara/polatlı da oturuyorum 06 FY plaka idi sanırım sahibi buradan mı ? buradan ise bi çay kahve ısmarlamak şartı ile incelemek isterim.

  6. #12826
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı ÇARPIŞANTÜRK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kuryeci birisi ile görüştüm ns 200 üne arka dişliyi küçültmüş bende saydım 38 dişlik dişli takmış diyor ki eskiden ful depo ile 300 km anca gidiyor dum şimdi ise en az 350 km yol yapıyorum yakıt düştü ve üstelik arkadam'da kilolu artçım varken bile çok dik rampada 1. viteste dur kalk yaptım hiç sorun yok dedi ve ben çok memunumum dedi motorum bağırmadan 100 km/h hızla yol gidiyorum dedi bende doğal olarak iştahlandım kendi ns 200 modeli motoruma taktırsam mı diye düşünür oldum bu dişliyi kullanan arkadaşlar varsa tavsiye edermisiniz kararsız kalıyorum normalde orjineli asla bozmak istemiyorum ama rahatlatmak amacım biraz daha uzun yol yapmak istiyorum bayramda kullanan arkadaşlardan ısrarla görüşlerini bekliyorum vakit ayırdığınız için çok teşekkür ederim
    Ben 38 dişliyi denemiştim,hatta bu sayfada paylaşımımda olmuştu onunla alakalı.38 dişliyi sadece 2 gün kullandım memnun kalmadım.Son vitesde son gaz devir 8 yada 9 bin devirin üstüne çıkmıyor.Benim için bu motorda 7 bin devrin üstü önemli çünkü atakları orda yapıyor ve bu dişli ile çabuk sürate zor ulaşıyorum.Tehlike anında gazı kökleyip aralardan çabucak kaçarken bu dişli ile çabuk kaçamıyordum.Yakıt düşermi bilmem son hız süratin 10 km artar ama atikliğin düşer.Değermi diye sorarsan değse idi sökmezdim.

  7. #12827

    Üyelik
    18 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS
    Selamlar,

    1200 İle 2000 arasında dalgalanma vardı , artık yok ve gayet sağlıklı çalışıyor dün edirne'den geldim ve bugün 1900 küsür km'de.

  8. #12828
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Ağustos 2015
    Şehir
    tekirdağ
    Motosikleti
    TVS 150>Pulsar NS200 ve CBR500R
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 38 dişliyi denemiştim,hatta bu sayfada paylaşımımda olmuştu onunla alakalı.38 dişliyi sadece 2 gün kullandım memnun kalmadım.Son vitesde son gaz devir 8 yada 9 bin devirin üstüne çıkmıyor.Benim için bu motorda 7 bin devrin üstü önemli çünkü atakları orda yapıyor ve bu dişli ile çabuk sürate zor ulaşıyorum.Tehlike anında gazı kökleyip aralardan çabucak kaçarken bu dişli ile çabuk kaçamıyordum.Yakıt düşermi bilmem son hız süratin 10 km artar ama atikliğin düşer.Değermi diye sorarsan değse idi sökmezdim.
    Katılıyorum , 140 dan sonra deli gibi kafa salıyor arka topcase yok önde rüzgarlık var ..Bu motor için 130 Km üzeri çok tehlikeli. Dizaynı ona uygun değil ,ama tercih meselesi tabi..Bence değmez,...

    Yakıt için yapılan iş aynı ikiside 130 ile gitse yakıtı değişmez ama ,

    Düşük hızlarda silindir aleletmomentinden kazanacağı için yakıtı çok az azaltır ama bunun karşılıgında giden atikliği bence değmez,

    Sonuç bana sorsan yaptırırmısın diye ?
    Kurye olsam evet , sadece ev iş arası kullanıyorsam evet.
    Keyif sürücüsü isem kesinlikle hayır...
    mavellen bunu beğendi.

  9. #12829

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı serkany adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum , 140 dan sonra deli gibi kafa salıyor arka topcase yok önde rüzgarlık var ..Bu motor için 130 Km üzeri çok tehlikeli. Dizaynı ona uygun değil ,ama tercih meselesi tabi..Bence değmez,...

    Yakıt için yapılan iş aynı ikiside 130 ile gitse yakıtı değişmez ama ,

    Düşük hızlarda silindir aleletmomentinden kazanacağı için yakıtı çok az azaltır ama bunun karşılıgında giden atikliği bence değmez,

    Sonuç bana sorsan yaptırırmısın diye ?
    Kurye olsam evet , sadece ev iş arası kullanıyorsam evet.
    Keyif sürücüsü isem kesinlikle hayır...
    Benim makina 120 den sonra arka dahil sallamaya başlıyor böyle yılan gibi oluyor..

  10. #12830

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Arkadaslar motoru dun aldim akusu bitti doldurttum servise tekrar, sabah yine bitmis. Deli oldum rezillik

  11. #12831
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı kararsiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar motoru dun aldim akusu bitti doldurttum servise tekrar, sabah yine bitmis. Deli oldum rezillik
    Yeni alınan pulsarların çoğunda akü sorunu var.Ya akü ölmüş oluyor yada uzun süre beklemiş oluyor,tekrar şarj olması gerekiyor ama şarj etmeden takıyorlar.Sonrasında kullanıcı sorunları çıkıyor ortaya.Ne gerek var böyle şeylere biraz piyasa analizi yapıp sokağa çıksalar satış sonrasıda kullanıcıyı memnun edecek desdeği verseler bu motor sınıfının en çok satanı olur.Bu motoru satanlar satışını yapan alan dağıtan velhasıl bu işten parakazanan herkes bu gibi formları açın okuyun.Ben kafaya koydum pulsarı satmıcam ama ALLAH nasip ederse pulsara kardeş alacam MT07

  12. #12832

    Üyelik
    30 Temmuz 2016
    Ee kardes ne olacak simdi benim motor öldü mü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

    Beyler motorun artcisi kac kg tasir babam kardesimle binmis babam 150 kilo arkaya binmis bi zarari olur mu

  13. #12833
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı kararsiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ee kardes ne olacak simdi benim motor öldü mü

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:37 ----------

    Beyler motorun artcisi kac kg tasir babam kardesimle binmis babam 150 kilo arkaya binmis bi zarari olur mu
    Arka amortisör biraz yumuşamıştır. İyi bile olmuş arkaya 150 kilo adam oturtmanız

  14. #12834
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Kafa kıç sallayan arkadaşlar lastik ayarlarınızı kontrol edin.çok ama çok fark ediyor.bu yaz hep onla utaştım 120 de depo tokatlıyordu resmen.basınç düşük olursa gerçekten facia olur.156 yapıyorum yata yata ok gibi gidiyor güven veriyor.

  15. #12835

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200 NS 2016
    Alıntı burak burk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafa kıç sallayan arkadaşlar lastik ayarlarınızı kontrol edin.çok ama çok fark ediyor.bu yaz hep onla utaştım 120 de depo tokatlıyordu resmen.basınç düşük olursa gerçekten facia olur.156 yapıyorum yata yata ok gibi gidiyor güven veriyor.
    benim lastik basınç ayarlarım doğru baska önerin varmı

  16. #12836
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı BDmuxer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    benim lastik basınç ayarlarım doğru baska önerin varmı
    Gidonda boşluk olabilir , ön teker bilyanız dağılmış olabilir , lastik balon yapmış olabilir , olabilirde olabilir
    PULSAR 200RR

  17. #12837
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Süspansiyonun sertliğinden ve rake açısının dikliğinden motor hafiften tank slapper'a giriyor. Lütfen motorlarınızda olmayan sorunları aramayın

  18. #12838
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Youtube'da 156 ile gidenler nasıl gidiyor o zaman? Amortisör mü değiştiriyorlar?

  19. #12839
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı hattoi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Youtube'da 156 ile gidenler nasıl gidiyor o zaman? Amortisör mü değiştiriyorlar?
    156'yı ben de gördüm ama 130'dan sonra çok dengesizleşiyor motor. 140'ı geçince motordan gelen sesler pek sağlıklı değil ayrıca. O hızları görürsün de ne konfor kalır ne uzun ömür.

  20. #12840
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    156'yı ben de gördüm ama 130'dan sonra çok dengesizleşiyor motor. 140'ı geçince motordan gelen sesler pek sağlıklı değil ayrıca. O hızları görürsün de ne konfor kalır ne uzun ömür.
    Depo tokatlaması için bozuk bir yol olması lazım o zaman? Yani durup dururken yapmıyor. Geometride ve malzemelerde büyük hata olması lazım her 120'yi geçtiğinde tokatlaması için(diğer etkenler düzgünse), böyle zannettim ondan sordum.
    Çünkü bir defa tokatlamaya başlayınca yapılabilecek tek şey hafif ayağa kalkmak, o da her zaman işe yaramıyor. Yani çok önemli bir sorun olur bu.

    Zaten pulsar ile 120-125 ten hızlı gitmek pek sağlıklı değil gibi geliyor bana. Ama insan ihtiyacı olduğunda da depo tokatlıyor diye 130 lara çıkamazsa üzer.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)