arkadaşlar 180 boy 100 kiloyum bu motor bana uyar mı sizce? ilk motorum için araştırma yapıyorum da
bu arada radyator demisken motorlardada arabalardaki gibi termostat,devirdaim pompasi gibi parcalar varmi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:20 ----------
180cm,80 kiloyum(sigarayi birakali 2 ay oldu biraz kilo aldim)bana gayet iyi oluyor.
ilk başlarda pulsarı çok övdüm kim sorsa tavsiye ettim kullanım herşey guzel halada güzel özellikle virajlar ve rampalar en keyif aldığım noktalar bana göre ama zaman içerisinde oluşan sorunlar neticesinde artık tavsiye etmiyorum tavsiye etmediğim gibi kötülemiyorumda kötülenecek bir yanı yok ama servis yada üretim esnasında bazı kişilerin gereken özveriyi göstermemesi sonucu arzalarla karşılaşıyor olmak biraz soğuttu diyelim ilk motorumda oluşan sorunla ilgili yeterli tespitin yapılamaması veya şuanki sorunum ile ilgili kesik kesik gaz yeme ve 124 gibi hızda kesiciye girmesi ve bu konuyla ilgili görüştüğüm bir çok servisin hala ilk defa duyduk gibi yaklaşımları canımı ciddi oranda sıkmış durumda bunları bir kenara bırakıp kıyaslama yapılacaksa dengiyle yapılmalı diyeceğim ama dengi de yokki 200 luk olmasına ragmen 250 segmentine s.a kardeş bende burdayım diyor tvs ve cbf le kıyaslamak sadece cahillik olur özellikle cbf le yıllardır satılıyor ne değişti motorda nerde yenilik tvs ye gelince kullandım test ettim deneyimlerime göre tvs de neyi beğendim 1 ayna 2 ön fren çok ıyı olmasada güzeldi neyini begenmedim titreşim çok fazla 2 kişiyle hızlanma tın tın pulsar 2 kişiyle uçuyor drag yapacak olursak 2 kişiyle sen 3 beklerken 5 e hazırlanıyor olurum pulsar kadar stabile değil bir iki virajda yatırayım dedim sağı solu oynamaya başladı güven vermedi arkadaşım kawasaki z250sl aldı servis hizmeti bana göre çok kötü nedenmi motoru almış gelmiş inceleyim dedim butun vidalar gevşek plakalık düştü düşecek grenajlar arasında gevşeklikten bolluk var sıfır motorun farı terleme yapmış gösterge sabitlenmemiş sallanıyor kafa sallayan köpekler vardı arabalar için onun gibi zincire yag değdirmişler iyice parmak gezdirirsen az bişey yaglanıyor elin 14000 motora ver karşılığı bu markamı kötü hayır sırf işini doğru düzgün yapmayan birileri yüzünden ben artık böyle düşünüyorum
Zamanında çok uğraştım bu sayfadaki fanatiklerle
Bilenler bilir beni stop etme devir dalgalanma zırırdama
10 kullanıcıdan 8i taşladılar beni burada
Çok yırttım kendimi stop etme devir dalgalanma konusunda
Amaçım sesimi duyurmaktı ürünlerimiz sıkıntılı diye
nedense ne hikmetse etrafımdaki tüm kullanıcılar yolda durdurduklarımda dahil benim sorumlarımın hepsi onlardada vardı
Tabiki Forum hariç onlar özel tasarım almışlar
olurmu canım bizim motorumuz stop etmez devri dalgalanmaz 10 numara motor falan filan
Servise gidiyorum stop etmeden devir dalgalanmasından millet kuyruğa girmiş bizde yazılım isterüz diye
ALLAH razı olsun bu yazılımı yapanlardan normalde böyle bir konuşma yapmak bile saçma stop eden motor ama yapacak birşey yok
Servis ustasıyla ahbap oldum zaten gide gele 1.5 senedir gelen şikayetleride iyi bilirim
Burdaki fanatik arkadaşlarda girmişlerdir o kuyruğa kendi servislerinde eminim
Bazı arkadaşlar bazı arkadaşlara çok kızmış eleştiriden dolayı
Ama yapılan eleştiriler diger Fanatik arkadaşların çinlerini tepelerini çıkarmış ve hakaret olarak geri dönmüş bulunmakta
Eleştiri muhalefet her zaman iyidir arkadaşlar unutmayın yazın bunu bir yere kenarda dursun ileride işinize yarar
Bu forum ve sayfa kişilere özel değildir herkez girer yazar fikrini söyler doğru veya yanlış bunu zaman gösterir
Böyle bir kısıtlama yapmayın yapmaya çalışmayın
Hani böyle bir söylemde'de bulunmayın pulsar motoru olan burada yazar yok pulsara binmemişşin bilmem ne tarzında
Herkezin bir tecrubesi vardır
Ben çok uğraştım sesimi duyurmak için stop devir dalgalanma pulsar motoru olduğu halde yerin dibine sokuldum
pısıpta gitmedim kendi kendime dedim ne açayip insanlar var fanatiklik bu olsa gerek
Ama gercekten bir mesaj canımı çok sıktı
((meki 60dan alıntı--Canım senin gibi üç beş kanı sütü bozuk satılık adam sürekli dolaşır buralarda çoğunu gönderdik senide göndeririz merak etme))
Açıkçası bu mesajı direk üstüme alındım benden başka çiddi ve haklı bir şekilde bu motoru eleştiren olmamıştı sanırım
HAKLI OLDUĞUMUN KANITIDA ZATEN GELEN YAZILIM
Kendime söz vermiştim bu motorla ilgili elştiri yapmıcam diye Ama çok zorluyor arkadaşlar
He olay tvs pulsar olayına kaymış biraz
Ben şahsen sıfır tvs alıp 4 sene bindim ve sattım motorun üzerinde her türlü oynama yaptım cc yükselmede dahil
(Yazılılımdan sonra)Yakıt konusu haricinde pulsar ile tvsyi yan yana koymam koymakta biraz şaçma olur (bence)
gidiş tork denge kuvvet invelenmesi görünüş tasarım durması kalkması her hali ile pulsar iyidir
tvs rakip olamaz bence pulsara
Neyse devam ederim tepkilere göre=)
Arkadaşım sen boşuna üstüne alınmışsın yazdıklarımı.Bizim tahammülsüzlüğümüz eleştiriye değil çok yanlış anlıyorsunuz bizi.Bizim tahammül edemediğimiz durum insanların binlerce km ler bindikleri motorlara şahsiyetsizce çamur atılmasıdır.Motorun bi kusuru varsa zaten bunu kimse saklıyamaz motor yaklaşık 2 yıldır yine yaklaşık 2700 adet satmıştır.Piyasada bu kadar çok olan bi motorunda artısı eksisi gayet iyi biliniyor.Bunları bize falanca motoru kullanan arkadaşın anlatmasına ihtiyacımız yok.Lafın özü eleştiri tabi olabilir ama motoru kulanmış olmak ve önyargılı olmamak kaydıyla.Bu çıkışlarımızda haksızlığa tepkidir asla fanatiklik olarak algılamayın.
Pulsarla veya buraya yazan arkadaslarla bir isim yok.
Ama degindiginiz nokta cok guzel. Turkiye`de motosiklet sektorunun en kotu yani (ki bu foruma da cok iyi yansiyor) cok populer olan motosikletlerde dahi (cbr250 gibi) cikan sorunlari bi tek o kullanici biliyor, bilmem kac yuzluk Cbr sayfasinda ayni sorundan `bende de var` diyen bir Allah`in kulu cikmiyor.
2 secenek var ;
Ya millet sorunu normal gorup her sey yolunca , sorunsuz makine diyecek kadar acemi ;
Ya da malina laf gelmesin, millete laf anlatmak zorunda kalmasin, sorun ile gundeme gelmesin diye saklayacak kadar domuz.
Er 6 n ve Drz400 ;
Adam forumda telefonda veya ilan aciklamasinda makinesinin yag yaktigini kabul etmiyor, istedigin usta, istedigin servise gidelim diyor ;
Yanina gidiyorum `biraz yag yakma var ama sorun cikaracak kadar degil ` diyor. O kadar yolu bosa gitmis biz oluyoruz. Sanki bana devlet sirri veriyor.
Cbr kisin egzantrik gergi yayi nedeniyle bazilari motorunda sogukken ilk calistirmada `tik tik tik` vurma yapiyor.
Tum istanbul servisini gez, `nasil olmus ya bu kadar motor icinde, imkansiz, motor blogunu indirmemiz lazim pahaliya patlar` diyor, halbuki egzantrik gergi yayini alip blogu acmadan takiyorsun ses kesiliyor.
Ama bunu bilen yok niye ,
Millet motosiklet gibi yuzlerce parcanin iki teker uzerinde dar bir alanda calisirken bir sorun cikarmasini kabullenemiyor.
r25 ;
Adam servise laf geciremeyince gelip konu aciyor ` X marka boyle oldu cin mali motor berbat sakin almayin ` diye, ama isi gorulurse ses seda cikmiyor. Kimsenin haberi yok o sorundan.
Taaa ki motorunu satana kadar.
Bugun Honda getirin motorlarinizi mars rolenizi degistirecem fazla direnc soz konusu demeseydi, ve onlarca motorun statoru yansaydi (gecen sene 480 TL idi orjinal fiyati) kac kisi gelip buraya yazardi ?
Milletin yabanci forumda yerden yere vurdugu motorlar ayni sorunlari bizim ulkede cikarmiyor neden ;
Cunku bize gelenler `şipeşil edişIN `
arkadaslar bu stop,cizirti ve dalgalanma bende yok.yani nedir bu olay program atilip duzeliyorsa bu motorlara fabrikada farkli farklimi program atildi.benimki 2015 model.ne stop,ne dalgalanma nede cizirti olmuyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:30 ----------
yazilim olayina gelince;yazilim sadece stop ve dalgalanma ilemi ilgili yoksa performanstada etkisi oluyormu.(chip tuning gibi)
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:33 ----------
yazilimla ilgili fsi motorlar ilk ciktigi zaman servisteki ustaya 140 beygir ile 170 beygir arasindaki farki sordum cunku verilerde motor aksaminda iki motor arasinda bi fark yoktu.usta bana sadece yazilim farki var dedi.ama iki arac arasinda bayada bi fiyat farki vardi.yani arge programi yazarken bukadar fiyat farki nasil olustu.
Bu boy ve kiloyla oldukça rahat edebileceğini düşünüyorum. Sele seviyesi yüksek.200 cc oldukça yeterli. Fiyatı oldukça uygun. sanırım kampanyada var kaçırma derim.
Diğer taraftan formun içerisinde değerlendirme yapan arkadaşlar oldukça hoş olmayan ifadeler kullanıyor.Lütfen biraz dikkatli olalım. Herkes fikrini, değerlendirmesini kimseyi kırmadan, aşağılamadan yapsın. Pulsar 200 hala bu kadar tartışılıyor olsa bile bu sayfaların çokluğundan motorun beğenildiği ve değerlendirmeye değer olduğu anlaşılıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:41 ----------
Hakan bey, kışın motor kullanmıyorsanız, baharı bekleyin.
zaten suaralar maddi durumda yok.kredi cekip motor aldik.montdu,botdu,pantalondu,kaskdi derken dunya para verdik.bu aralar traliexpres sitesine merak sardim.bot siparisi verdim 122 tl ye.
TVS karbüratör olarak Mikuni BS-26 kulanır, YBR -125 Mikuni 22 sini kullanır ,Mikuni firması bu işin kralıdır. Hani mercedesin sloganı varya digerleri araba yapar biz mercedes onun gibi bir şey..Apachenin az yakması gücünün olması burdan kaynaklanır.. Apche ile Pulsar arasındaki güç farkı ise 2-3 Hp enjeksiyon 2-3 Hp subap yapısı 2-3 Hp silindir büyüklüğünden gelir.. Radyötür sistemin temel ihitiyacı ısınma sogutma değildir. Motorun belli sıcaklıkda stabil kalmasıdır, Ne sıcak ne soguk , Belli sıcaklıkda stabil kalması verim ve performans açısından önemlidir. Tabi su sogutma olduğu zaman maliyet artar ve 13-14 HP 150 cc için bir motor için gerek görmemişlerdir..Aynı motordan 18-19 Hp güç elde etmeye kalksalardı motor stabilizasyonu için gerek olurdu..Disk firen kulansalar maliyet artacaktı buda segmentindeki bir makina için ticari bir ürün olma hüviyetinden çıkaracaktı..Mesela TVS 180 de arka fren disk.Birde sisk fren koymaya ihtiyaç var mı 13,5 Hp bencede yok kampana frende gayet güzel iş görüyor ,..Yoksa disk ile kampana fren kıyaslanmaz bile..
cevapları iş yoğunluğundan okuyamadım. araya sıkıştırıp üstünkörü okumak yerine müsait bi zamanda kafam rahatken sindire sindire okicam inş. şimdiden cevaplar için teşekkürler inşallah yeni bi polemik oluşmasına sebep olmamışımdır. Allah cümlemize hangi motosiklet olursa olsun kazasız belasız bir ömür sürmeyi nasip etsin.
Öncelikle bütün saçmaladığınız mesajlar silinmiştir
Bu uyarı hepinize yapılıyor yanlış anlama olmasın
Pulsarı herkes beğenecek yada herkes beğenmeyecek diye bir şey yok burası kullanıcı formu beğenmediğiniz kişiye cevap vermezsiniz olur biter kimse kimseye hakaret edemez
Şimdilik bu son uyarı tekrarı halinde cezalar alacaksınız
Yolda motorcu gördüğünüzde bu adam benimle aynı görüşte değildir diye selam vermemezlik mi yapıyorsunuz burada hepimiz motorcu ruhuyla bu işe gönül vermiş insanlarız lütfen biraz hoşgörü
Nedir bu kutuplaşma arkadaş.
Neyin kavgası bu?
İyidir kötüdür, son zamanlarda moda oldu, her marka/modelin bilgi paylaşım başlığında yaşanıyor bu. Foruma girip motor böyle kötü şöyle berbat diye kullanıcısı olmadığı halde yazanlar.
İyi diyen kötü diyene hakaret ediyor, kötü diyen iyi diyeni düşman sanıyor.
İyi mi kötü mü diye tartışırken bu kadar hakaret etmeye, insan olmaktan uzaklaşmaya ne gerek var?
Legends may sLeep.. But they never diE..!
herkese selam ,
su linkteki malzemelerden 2 adet sipariş verdim sonunda ulaştı bgun yarın gelir
motorumuza taktırabileceğimiz eskişehirde bir yer varmıdır . birde garanti dışı kalırmı kalmaz mı bilemedim .
http://www.aliexpress.com/snapshot/6994291517.html?orderId=70097403601226
sizin önerileriiniz nedir. kendimiz yapabilirmiyiz.
ilk aldığımda gaz vermeden çalıştırdığım için yazılımdan sonra da gaz vermeden çalıştırmaya devam ediyorum, ama yazılımdan sonra gaz vermeniz gerekli, ben üç defa marj yapıyorum almıyor kontak kapat aç yaptığım da terk marşta aldı, yazılımdan önce tek marşta alırdı buda benzin pompasının biraz daha az pompalıyor olabileceği veya ateşleme ayarıyla ilgili yazılımda değişiklik yapılmış olabileceği, dün sabah yine denedim ısıtmadan motoru yine stop etmedi, yolda giderken bir sıkıntım yoktu sadece sabah soğuk ve rampa inişte yapıyordu, o zırıldama sesi ise telefon tutacağını video çekmek için gevşetince o ses olayı oldu, birde telefon takılı olmayınca o sesi duysanız söküp atarsınız telefon tutucuyu, denge sensörü problemim yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------
hakanx1974 yazılımdan sonra hafif gaz verirseniz tek marşta çalışıyor ama ben vermeden çalıştırmayı deniyorum, her kez gider mersine ben tersine gidiyorum, isterseniz yarın gaz vererek çalıştırayım o zaman daha iyi anlaşılır. sıkıntı çıkaracak bir durum yok yani. titreşim değil telefon tutucu tam sabit değil, video çekmek için açısıyla oynadım bollaşmadan dolayı bu sese neden oldu, resim atınca daha iyi anlaşılır.
Bu resimler size yardımcı olur.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
hocam benim bildigim enjeksiyonlu motorlarda gaz verilmez.yani siz gaz vererek calistiriyorsaniz bence bi sorun var.dizel araclardada durum boyledir.hatta dogru bilinen yanlislardan biride dizel araclarda gaz verilerek stop edilmesiymis.servisteki eleman turbo falan biseyler anlatmisti.bide dikkatimi calistiktan sonra sanki devri biraz dusuk gibi geldi bana.yanlis hatirlamiyorsam arabalarda rolanti 750 mi 850 mi ne olmali.motosikletlerde rolanti devri kactir.
Şu an bu konu içerisinde 10 kullanıcı var. (0 üye ve 10 misafir)