Aynen, motor soğuk iken rampa inersem sapacağım yöne gelmeden debriyaj ve fren yapınca stop ediyordu, normal yolda ve ısındığını zaman nasıl rampa olursa olsun bir sıkıntı yaşamadım.
Enjeksiyona yazılım attırınca stop etme düzeldi ama yavaşlarken motor 3000 devir altına indiğinde kontrolü zorlaştıracak kadar çok silkeliyor. Debriyajı çekmek durumunda kalıyorum. Servise götürdüm bişey yapamadılar. Denge sensörüne bakmadılar 10000 km bakımında bakacaklarmış. Tek düzelen vites geçişleri oldu onun da sebebi motor yağının değişmesi.
Selam arkadaşlar
Ankarada yaşıyorum Üniversite öğrencisiyim.Bende motosiklete merak sardım ve okul ev arası kullanmayı düşünüyorum yılda 8-9 bin km anca kullanırım sanırım.
Sizlere sorum titreşim varmı (var ise cbf150 ile kıyas yaparsanız sevinirim) , stop etme sorunu var diyorlar bu sorun giderildimi yoksa devam ediyormu.
Yakıtı , yedek parça fiyatı , yol tutuşu , frenlemesi uzun ömürlülük ne durumda ve kronik sorunu varmı bu aletin.
Yani bütçemi zorlayarak alabileceğim bi makine f/p olarak iyi bi alete benziyor.Tabikide ekipmanlarımı almadan üstüne binmeyeceğim.
Motoru 0 almayı düşünüyorum sigorta , ruhsat ve plaka masrafları ne tutuyor?
Arkadaşlar kısacası motorun artı ve eksilerini kısaca yazarsanız sevinirim.
Şimdiden teşekkürü bir borç bilirim.
İkisinide önce bi kullan daha sonra kararını ver pulsarın artısı gidişi 6 vites olması şekli kalın lastikleri dijital göstergesi enjeksiyonu düşük cclere göre her türlü artısı var eksisi devir dalgalanması stop etme sorunu yaşayanlar oluyo ben yaşamadım seleside biraz rahatsız edebilir döşeme yaptırırsan daha rahat edersin titreşim yok artçı hisseder cbf daha konforludur ama işte güçsüz 150 cc
merhaba arkadaşlar nasipse bende almayı düşünüyorum pulsardan bu yaz dönemi inşallah zam yapmazlar.
Ybr 125 kullanıcısıyım.250cc bir makine almayı dusunuyordum.Benelli tnt250 , kawasaki z250sl gibi cihazlari incelememe ragmen pulsar 200ns kafamı karıstırdı.515 sayfanın tamamını okudum.Artılarını eksilerini bir kenera yazdım.Fiyat performans olarak cihazı kronik sorunlarına ragmen(ki bir cok farklı markada olabılen farklı sorunlarda var)başarılı buldum. Bajaj firmasının Türkiye pazarına güçlü bir şekilde girmiş olması ve yaygın servis ağı da artı bir referans.Şu anda 7750 gibi rakamlara sıfır 2015 satılsada 2016 (9000 tl fiyat bekleniyor)modeli beklesemmi diye dusunmuyor degılım. Tek merak ettiğim kısım konfor ve artçı konforu.Bu konuda deneyimi olan varsa ve paylasırsa sevinirim.
ybr den daha sert motor bunu tartışmaya gerek yok.işe git gel 20 km max yol yapıyorum konforu kendi adıma hiç aramıyorum daha sert bile olabilir çünkü sürerken zevk alıyorum.sele olayını çok abartanları gördüm işe yarıyormuş baya.2016 modelinde bir yenilik yok diye biliyorum o yüzden tavsiyem fuardan önce zam gelmeden 2015 modeli kapatman.hiç yoktan 1000 1500 arası bir extra para vermeye hiç gerek yok.kronik sorun olarak zaten okumuşsun ama şans olayı bunda daha yüksek.2 arkadaş aldık bendeki naked sport arkadaştakide bir önceki model eurogrip lastikli 2 motordada şu an TIK yok.kalitede değil fabrikasyon montajda problem var oda dediğim gibi şans işi.
fiyatı artarsa yapacak bir şey yok nasip kısmet artık kronik sorununa gelince motor motor soğukken düşük devirlerde stop ediyormuş genel şikayet boyle biraz araştırdım .
ben gözü karartım bu yaz alacam kısmetse ufak tefek sorunlar olabilir.
motorun görünüşü falan çok hoşuma gidiyor artık aldığımızda göreceğiz allah nasip kısmet ederse
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
ilk çıkanların konforu pek iyi değildi yeni modellerde onu eskiye nazaran düzeltmişler oyle söylüyorlar
Önemli bir bilgi paylasayım pulsarın ayna ve yuvası 10 mm metrik diye geciyormuş aldıgım cıvatanın metrik olup olmadıgından emın olmadıgım ıcın denemedım mondıale taktım oldu ama eger oda metrıkse dıslı yıyerek gitmiştir dedi bi arkadas bende öyle bi durum olmussa sökersem takamam diye bulaşmadım yarın bir kaç yerle görüşücegim metrik ve somun hakkında yaparlarmı en az kaç adet üretiyorlar bilgi alacağım
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Aynalar metrik 10 ama biri ters biri düz diş.
İşte benim aldıgım parca metrikmi bu dişli aralarındaki yiv ile alakalı bundan dolayı dişler bozulabilir kaş yapalım derken göz çıkarmayalım bir imalatçı bulup görüşeyim bu aldıklarım 4 cm yukseklıgınde 6 cm harika olur yaparlarsa 50 düz 50 ters diş sipariş vericem uygun birley olursa 1000 tanede geçebilirim mondialde inanılmaz rahatladım pulsarla gene işim görülüyordu mondialde nerdeyse hiç görüşüm yoktu zate bi iki düstümu manetlerle birlikde değişiyor o sorun olmaz
Yolların Kralı Değil ! Kuralı Vardır..
Arkadaşım şöyle açıklayım. 28 yıldır motosiklet üzerinde edindiğim tecrübeler şu an için pulsarda toplanıyor...Pulsar tam bir büyük motor edasında ne istiyorsan sana fazlasıyla veriyor... Düşük yakıt... ucuz yedek parça... hız... güç... tork...gösteriş...fırtınalı havada, rüzgarın karşımdan gelmesine rağmen 6. vitesten hiç 5.vitese düşmüyorum. Böyle bir manyak motor.. Pulsar tavsiyemdir... tabiki herkesin seçimi kendisine... Fakat pulsarda pek konfora takılmayacaksan alın derim.. Tam 5 yıl cbf 150 kullandım.. Bu saatten sonra HONDA CBF 150 SAYFASI BENİM İÇİN KAPANMIŞTIR. Pulsardan sonra motosiklet alırsam en kötüsü 150 f veya pek test edilemeyen 17 hp bajaj 150 as olur herhalde.. Umarım gayet açıklayıcı olmuşumdur... Bu yazdıklarım birebir kullanmış olduğum veya çok yakın arkadaşlarımın kullandıkları ve motosiklet gezilerinde yaşadıklarımız.. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim.. Şunu da unutmayın 150 f kalite ve konfor açısından cbf 150 e rakip olamaz. Honda cbf 150 kaymak gibi bir motor... Ama güç yokkkkkk... Güç istiyorsan pulsar 200 ns... Kullanımı çok zevkli. Çünkü 200 cc olmasına karşın çok güçlü...
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)