Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Pulsar 200NS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261

    Üyelik
    26 Şubat 2011
    Şehir
    denizli
    mrb ekrem bey foruma baştan sona kadar okudum gayet makul cevaplar vermissiniz tesekkuler
    bajaj türkiyede göreviniz nedir acaba? pulsar konusunda sıkıntı yok kendini ispatlamıs bir motor, sorun türkiyede bajaj ın tutunup tutunmayacagı ?ortalıktan neredeyse silinen bir Hyosung örnegi var önümüzde,fiyat konusund bana göre bir sıfır eksik basladınız insallh böyle devam etmesiniz,tememnimiz halkın yannında olan bir bajaj ,profosyonel bayiler adam akıllı esnaflar...
    turkish39 ve Adem Balkan bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262

    Üyelik
    01 Mayıs 2014
    Motosikleti
    YBR125/CBR125/DL650/Suzuki C800/GV250 Şimdi:DL650
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlgimi çeken bir model olduğu için forumda her pulsar konusunu takip ettim. Yalnız şu fiyat muhabbeti bıktırdı açıkçası.
    Bir kere motorun hindistan fiyatı ile karşılaştırılması çok komik. Yok böyle bir dünya arkadaşlar.
    Üstelik burada konuşulan model ile hindistanda satılan modeller arasında fark var. Burada satılan modeller enjeksiyonlu. Ayrıca bu konularda net bilgim yok ama bir de euro 3 emisyonu mudur ne zıkkım, bir de o fark var. Ha, bu maliyete etki eden bir şey mi bilmiyorum.

    Dersiniz ki, motor 6900küsür tl denildi, 7300tl'den geldi onu tartışabiliriz. Ama kim nerede gördü 6900küsür tl fiyat etiketini?
    Bilmiyorum, mesela resmi bajaj TR sitesinde motosikletin fiyatı olarak 6990 denildi mi? Bilmediğimden soruyorum. Yoksa ortada dolaşan spekülasyonlarla mı bunu ortaya sürüyorsunuz?

    Artık fiyatı eleştirmeyi bırakalım da motoru konuşalım. Fiyatı yüksek bulan almaz, pazardaki fiyatını hakettiğini düşündüğü bir marka-modeli alır. Olur, biter.

    Bu arada pulsar sahibi arkadaşlar bir video çekebilir misiniz? İlk çalıştırma görüntüsü gibi mesela. Motor soğukken. Göstergeler vs. Daha sonra egzos sesi, ufak gaz verince vs. Ecnebilerin walkaround dediği türden.



    Kesinlikle buna ihtiyaç var.Çeken arkadaşa benden 10 TL çalışır

  3. #263

    Üyelik
    02 Mayıs 2014
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    bajaj pulsar 200 ns
    az önce biraz otobanda gittim yanlız dikkatimi çeken şey motor 8800 9000 devir civarı kesiciye giriyor ve gitmiyor 120 ila 125 km hız arası ekrem bey bu normalmidir yoksa bunu beyin kendimi ayarlıyor çıkacağı zamanımı bekliyor erken olduğunumu düşünüyor gerçekden bukadar iyi bir beyin olabilirmi yoksa kesici erkenmi devreye giriyor açıklık getirirseniz sevinirim . teşekkürler

  4. #264
    kuralsızlar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Nisan 2012
    Şehir
    denizli
    Motosikleti
    rtr 150 apache
    Iyi geceler. Pulsari olan bir arkadaşım soruyor. Motoru ilk km lerde boşta 2 kez kesiciye sokmuslar.bununda morali bozulmuş. Zararı olurmu. Olursa nedir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:21 ----------

    Alıntı frtnrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekrem bey merhaba rodaj konusu hakkinda bizi aydinlatirmisiniz acaba fuarda ve bayide soyledikleri sey piston etrafinda olan bir maddenin olmasi ve 1000km den sonra kendini atmasi şeklinde ne kadar doğrudur kullanma kılavuzunda yazan degerlere gore hic yüksek devirlere cikmamak gerekiyor
    Evet 6.vitesle 58 diyor

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:30 ----------

    http://www.directupload.net/file/d/3...ma2r5x_jpg.htm

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 05:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:32 ----------

    Ekrem bey arkadaş deyince benimde icime kurt dustdüştü.motoru almaya gittiğimde 8 km deydi.ben bu bayinin test sürüşü yaptirmadigini nerden bilcem. Of :(

  5. #265

    Üyelik
    17 Eylül 2013
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 abs
    Hafta sonu İznik gezisi yaptım 3 motor ile geçiştim biri PULSAR NS 200 kızmızı idi o kadar güzeldiki direk o gözüme takıldı diğer motorların ne marka olduğunu bile fark edemedim bu motor iş yapar bendemi alsam diye düşünmeye başladım

  6. #266
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    6. Viteste 58 km/h ile giderken devir kaçta oluyor. 135 cc lik motosiklette bile 5bin devir de 62 km/h ile gidiyor. Pulsar ın videolardan anladığım kadarıyla 5bin devir de 70 ~ 75 km/h arası gitmesi gerek. Cbr 250 5 bin devirde 80 km/h ile gidiyordu.

    Rodajda zaten sabit devirde gitmek olmaz. Servis kitapçığında 750 km ilk bakım yazmışlar. 750 km ye kadar 5bin devri geçmeden ara ara gaz acarak rodajı tamamlamak, sabırlı olmak gerek.







    Son fotoğraf hoşuma gitti paylaşayım dedim
    Adem Balkan bunu beğendi.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  7. #267
    Engin1987 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2013
    Şehir
    Gaziosmanpaşa
    Motosikleti
    PULSAR
    Alıntı designserhat adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodajdasınız bence 2 kişi kullanmayın 6000 deviri geçmeyi derim arkadaşım c.tesi günü aldı.50 km 'yi geçmiyor mahvetti bizi yollar da
    Benmi oluyorum o 😆

  8. #268

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Değerli arkadaşlar; hayırlı sabahlar diliyorum...

    Rodaj konusunda şunları söyleyebilirim. Öncelikle içiniz rahat olsun.

    Motorun rodaj döneminde zarar görmemesi için piston üstüne kompozit bir malzeme olan molikot kaplama yapılmıştır. Bu kaplama 5000-10000 km arası kendiliğinden siliniyor bu sırada motorun rodajı da bitmiş oluyor.

    Sorduğunuz rodaja gerek yok mu sorusuna vereceğimiz en iyi cevap aslında rodaj yapılmasa bile bu kaplama sayesinde motora zarar gelmediğidir. Fuarda yapılan gösteride bu motorların hiçbirisinin rodajı yapılmadığı halde en zorlu hareketler yapılmıştı.

    Motorun uzun ömürlü olması için en iyisi ilk 5000 km kadar sınırları zorlamamak en doğrusudur.

    8000-9000 devirde kesicinin devreye girmasi konusu rodaj dönemine ait bir önlem olup olmadığı konusunda konuyu biraz araştırıyoruz. Muhtemelen yarın cevap verebilirim zannediyorum.

    Selam ve saygılarımla...
    centil40, rebel_punto ve gelebek bunu beğendiler.

  9. #269

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Rodaj sorularını görünce merak edip kullanma kılavuzunu okudum. Bir kere bayi söyle dedi, satıcı böyle dediyi bir kenara bırakın ve kitapta yazanları uygulayın. Bayinin bu konuda fazladan birşey bilmesi mümkün değildir. Kitapta da şunlar yazıyor :

    0 - 1000 km arası :

    1. vites = 10 km
    2. vites = 18 km
    3. vites = 24 km
    4. vites = 32 km
    5. vites = 40 km
    6. vites = 48 km

    1000 - 2000 km arası :

    1. vites = 16 km
    2. vites = 24 km
    3. vites = 30 km
    4. vites = 38 km
    5. vites = 46 km
    6. vites = 54 km

    Bu süratlerin geçilmemesi gerekiyor. Evet anormal düşük tutmuşlar ama yapacak birşey yok. Tercüme hatası mı var acaba deyip İngilizce kılavuzu indirdim, orada da aynı şeyler yazıyor. Bunlar mil cinsinden mi diye şüphe diyorum. Belki Ekrem Bey araştırıp cevap verebilir.

    Rodaja uymayıp motorlarını sıkıştıran arkadaşlar da bir sene sonra gelip motor şöyle kötü, böyle kötü diye başlık açmasınlar.
    centil40, reverse ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  10. #270
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı reverse adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İlgimi çeken bir model olduğu için forumda her pulsar konusunu takip ettim. Yalnız şu fiyat muhabbeti bıktırdı açıkçası.
    Bir kere motorun hindistan fiyatı ile karşılaştırılması çok komik. Yok böyle bir dünya arkadaşlar.
    Üstelik burada konuşulan model ile hindistanda satılan modeller arasında fark var. Burada satılan modeller enjeksiyonlu. Ayrıca bu konularda net bilgim yok ama bir de euro 3 emisyonu mudur ne zıkkım, bir de o fark var. Ha, bu maliyete etki eden bir şey mi bilmiyorum.

    Dersiniz ki, motor 6900küsür tl denildi, 7300tl'den geldi onu tartışabiliriz. Ama kim nerede gördü 6900küsür tl fiyat etiketini?
    Bilmiyorum, mesela resmi bajaj TR sitesinde motosikletin fiyatı olarak 6990 denildi mi? Bilmediğimden soruyorum. Yoksa ortada dolaşan spekülasyonlarla mı bunu ortaya sürüyorsunuz?

    Artık fiyatı eleştirmeyi bırakalım da motoru konuşalım. Fiyatı yüksek bulan almaz, pazardaki fiyatını hakettiğini düşündüğü bir marka-modeli alır. Olur, biter.

    Bu arada pulsar sahibi arkadaşlar bir video çekebilir misiniz? İlk çalıştırma görüntüsü gibi mesela. Motor soğukken. Göstergeler vs. Daha sonra egzos sesi, ufak gaz verince vs. Ecnebilerin walkaround dediği türden.
    Şimdi canım arkadaşım,motor hindistanda üretildiği için tabiki onun fiyatını baz alıcaz,adamların kendi malı.Böyle olunca kuralkana daha ucuz verecek,Neden komik???Ha komik olan müşterilerin bana kızması,satıcıyı anlarım ama kullanacak olanların buna kızmasını anlamıyorum.İlk fiyat,sitesinde 6999 TL açıklandı ama satışa sunulmadan şimdiki fiyata geldi bu bana göre firmanın ayıbı.Ama bu da milletin umrunda değilBen iki tane almayı düşünecekken neyle uğraşıyorum ama ona tepki gösterme buna tepki gösterme kusura bakmayın yapamam,tepkisiz kalamam.Discover için 1 litreyle 116 km giden bayi var diyorum bana kızıyolar,sen de amma taktın diyolar.Ben müşteriyim,eksikleri ve yapılmaması gerekenleri iletiyorum.Ben mi onları memnun edecem onlar mı beni.Önce bunu ayırt etmek lazım.Biz edeceksek ve çok paranız varsa 7400 verelim üstü kalsın Benim param değerli.
    Bu arada hiç bir modelini asla kötülemedim,Ekrem abiyide dörtgözle Kırklareli'ne bekliyorum.Bazı şeyleri yazarak anlatamıyoruz yanlış anlaşılıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:03 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Rodaj sorularını görünce merak edip kullanma kılavuzunu okudum. Bir kere bayi söyle dedi, satıcı böyle dediyi bir kenara bırakın ve kitapta yazanları uygulayın. Bayinin bu konuda fazladan birşey bilmesi mümkün değildir. Kitapta da şunlar yazıyor :

    0 - 1000 km arası :

    1. vites = 10 km
    2. vites = 18 km
    3. vites = 24 km
    4. vites = 32 km
    5. vites = 40 km
    6. vites = 48 km

    1000 - 2000 km arası :

    1. vites = 16 km
    2. vites = 24 km
    3. vites = 30 km
    4. vites = 38 km
    5. vites = 46 km
    6. vites = 54 km

    Bu süratlerin geçilmemesi gerekiyor. Evet anormal düşük tutmuşlar ama yapacak birşey yok. Tercüme hatası mı var acaba deyip İngilizce kılavuzu indirdim, orada da aynı şeyler yazıyor. Bunlar mil cinsinden mi diye şüphe diyorum. Belki Ekrem Bey araştırıp cevap verebilir.

    Rodaja uymayıp motorlarını sıkıştıran arkadaşlar da bir sene sonra gelip motor şöyle kötü, böyle kötü diye başlık açmasınlar.
    O kadar yavaş hiç bi kullanıcının gitmesinin imkanı yok.Motor çok güçlü.Ekrem beyin dediği rodaj koruma muhabbeti hoşuma gitti,onu bilmiyodum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

    Alıntı pulsarns200 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    az önce biraz otobanda gittim yanlız dikkatimi çeken şey motor 8800 9000 devir civarı kesiciye giriyor ve gitmiyor 120 ila 125 km hız arası ekrem bey bu normalmidir yoksa bunu beyin kendimi ayarlıyor çıkacağı zamanımı bekliyor erken olduğunumu düşünüyor gerçekden bukadar iyi bir beyin olabilirmi yoksa kesici erkenmi devreye giriyor açıklık getirirseniz sevinirim . teşekkürler
    11. SAYFADA ben de yazmıştım kesicinin sanki erken devreye girdiğini,devir saatine bakmadım ama bana çok erken gelmişti.Tekrar test için sürünce dikkat edicem nezaman girdiğini.
    Adem Balkan bunu beğendi.
    Hani böyle aniden karşına çıkıyor ve göz göze geliyorsun ya, o an çok kötü oluyor insan. Heyecandan ne yapacağını şaşırıyor, ayakları titriyor...Sonuçta köpek bu ısırır falan...

  11. #271
    rebel_punto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Şehir
    Osmaniye / Memleket Hatay
    Motosikleti
    Pejo.Jawa.Titan.Ybr.Cbr.Vstrom.Drift.Pulsar.Gs800
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar; hayırlı sabahlar diliyorum...

    Rodaj konusunda şunları söyleyebilirim. Öncelikle içiniz rahat olsun.

    Motorun rodaj döneminde zarar görmemesi için piston üstüne kompozit bir malzeme olan molikot kaplama yapılmıştır. Bu kaplama 5000-10000 km arası kendiliğinden siliniyor bu sırada motorun rodajı da bitmiş oluyor.

    Sorduğunuz rodaja gerek yok mu sorusuna vereceğimiz en iyi cevap aslında rodaj yapılmasa bile bu kaplama sayesinde motora zarar gelmediğidir. Fuarda yapılan gösteride bu motorların hiçbirisinin rodajı yapılmadığı halde en zorlu hareketler yapılmıştı.

    Motorun uzun ömürlü olması için en iyisi ilk 5000 km kadar sınırları zorlamamak en doğrusudur.

    8000-9000 devirde kesicinin devreye girmasi konusu rodaj dönemine ait bir önlem olup olmadığı konusunda konuyu biraz araştırıyoruz. Muhtemelen yarın cevap verebilirim zannediyorum.

    Selam ve saygılarımla...
    Ekrem Bey, verdiğiniz ince detaylar ile biz pulsar kullanıcılarını ve bekleyenleri mutlu ediyorsunuz. Eğer ilk bakıma kadar devir kesicinin otomatik olarak düşük devir de kalması sağlanmışsa bu fabrikasyon olarak ilk olacak sanırım.
    Zamanında ( çin istilasından önce)sıfır aldığımız pejo - mobilet tipi motorlu bisikletlerin gaz ayarını gaz kolundan kısarak fazla gaz verilmesini engeller ve rodajının daha sağlıklı olmasını sağlardık.

    8 - 9 bin devirde kesiciye girme konusundaki araştırmanızın cevabını bekliyoruz.
    Motosiklet ruhlu araba - QQ - kullanıcısı.

  12. #272
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    Alıntı ekrem ata adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Değerli arkadaşlar; hayırlı sabahlar diliyorum...

    Rodaj konusunda şunları söyleyebilirim. Öncelikle içiniz rahat olsun.

    Motorun rodaj döneminde zarar görmemesi için piston üstüne kompozit bir malzeme olan molikot kaplama yapılmıştır. Bu kaplama 5000-10000 km arası kendiliğinden siliniyor bu sırada motorun rodajı da bitmiş oluyor.

    Sorduğunuz rodaja gerek yok mu sorusuna vereceğimiz en iyi cevap aslında rodaj yapılmasa bile bu kaplama sayesinde motora zarar gelmediğidir. Fuarda yapılan gösteride bu motorların hiçbirisinin rodajı yapılmadığı halde en zorlu hareketler yapılmıştı.

    Motorun uzun ömürlü olması için en iyisi ilk 5000 km kadar sınırları zorlamamak en doğrusudur.

    8000-9000 devirde kesicinin devreye girmasi konusu rodaj dönemine ait bir önlem olup olmadığı konusunda konuyu biraz araştırıyoruz. Muhtemelen yarın cevap verebilirim zannediyorum.

    Selam ve saygılarımla...

    sayın ekrem bey yanlışsam düzeltin. piston üzerine kompozit bir malzeme kaplandığını söylemişsiniz. bahsettiğiniz bu kompozit malzeme pistonun etrafında koyucuyu bi folyo gibi sarılmış durumda güzel. peki ama 5000-10000 km sonra bu kompozit malzeme kendiliğinden eriyeceği için pistonun haliyle çapı 1 cm de olsa küçülecek. busefer güç kaybı yaşanmayacakmı? piston ile silindir arasındaki bu boşluk performans kaybına neden olmayacakmı? çünkü meydana gelen boşluktan hava kaçacak ve sıkıştırma iyi olmayacak anladığım kadarıyla :silent: saygılar
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  13. #273
    ake - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2013
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha - Xt 660 R
    eriyip tabana çöken bir malzeme olmadığına eminim. egzozla dışarı atılıyor olmalı.

  14. #274
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    [QUOTE=ake;3340092]eriyip tabana çöken bir malzeme olmadığına eminim. egzozla dışarı atılıyor olmalı.[/Q

    egzosla atılsın yada atılmasın sonuçta pistonun çapında belli bi küçülme olmayacakmı?
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  15. #275

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    1 cm değil, olsa olsa birkaç mikrondur o ve sanırım bir tür yağlayıcı madde oluyor. Ancak ben anlamadım ne olduğunu, bana garip geldi. İnternette bir tür aşınmayı önleyici madde olarak geçiyor fakat rodajla bağlantısı olmamalı. Yağlayıcı ve geçici bir madde çalışan motorda ne kadar tutunabilir ki ? Bence kullanıcılar yine de ilk 1000 km yarım gazdan fazla açmasınlar.

  16. #276

    Üyelik
    23 Temmuz 2007
    Şehir
    ALANYA-ISPARTA
    Motosikleti
    BAJAJ DİSCOVER 125/HONDA SPACY ALPHA, SYM HD 200İ
    Alıntı dolphin_star adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sayın ekrem bey yanlışsam düzeltin. piston üzerine kompozit bir malzeme kaplandığını söylemişsiniz. bahsettiğiniz bu kompozit malzeme pistonun etrafında koyucuyu bi folyo gibi sarılmış durumda güzel. peki ama 5000-10000 km sonra bu kompozit malzeme kendiliğinden eriyeceği için pistonun haliyle çapı 1 cm de olsa küçülecek. busefer güç kaybı yaşanmayacakmı? piston ile silindir arasındaki bu boşluk performans kaybına neden olmayacakmı? çünkü meydana gelen boşluktan hava kaçacak ve sıkıştırma iyi olmayacak anladığım kadarıyla saygılar

    Ekrem bey malzemenin piston üzerine kaplandığını yazmış ama görevini yaptığı müddetçe önemli olmamakla birlikte; bu malzeme sadece piston kafasınamı, komple pistonamı, sadece gömleğemi yoksa her ikisine de mi uygulanmış.
    sadece piston kafasına veya seğmanlar hariç komple pistona uygulanmışsa; gömlek ve seğmanlarla alakası olmadığı boşluk gibi bir durumın zaten söz konusu olmaması lazım.
    gömleğe de uygulanmışsa; bu tür bir malzeme zaten cm, mm, kalınlığında olmaz mikron kalınlığındadır, muhtemelen ya yanma ile eksozdan ya da sürtünme ile yağa karışarak yağ değişiminde atılır.
    bu malzeme kullanıma bağlı incelirken sekmanlar da alışıp oturacağı için boşluk gibi bir sıkıntı olmaz, olmaması lazım.
    aynen bor katkı maddesi gibi.
    BAJAJ DİSCOVER 125 MT - HONDA SPACY ALPHA

  17. #277

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    çorum
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım..hatam olursa affola.Sanırım Ekrem beyin bahsettiği uygulama molibdendisülfid içerikli molykote isimli katkı maddesi..Zamanında bu katkının satışını yapmıştık..Hiç yağ olmayan arabanın yatak sarmadan 40 km gittiğine şahidim..Aynı ürünün rodaj döneminde kullanılanı da mevcut. MOLYKOTE D 321 R aşırı yük, normal hız, osilasyona maruz kaymalı yataklarda, rodaj döneminde, aşırı sıcaklığa karşı ve vakumlu ortamlarda, kuru yağlama istenen sürtünmeli ortamlarda kullanılır. .. sadece film tabakası gibi kaplayacağından pistonu , bi sıkıntı yaratmayacaktır..
    krd, gelebek, halilom ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  18. #278
    dolphin_star - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    honda cg 125 kırmızı
    Alıntı wolfofjesus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar aranıza yeni katıldım..hatam olursa affola.Sanırım Ekrem beyin bahsettiği uygulama molibdendisülfid içerikli molykote isimli katkı maddesi..Zamanında bu katkının satışını yapmıştık..Hiç yağ olmayan arabanın yatak sarmadan 40 km gittiğine şahidim..Aynı ürünün rodaj döneminde kullanılanı da mevcut. MOLYKOTE D 321 R aşırı yük, normal hız, osilasyona maruz kaymalı yataklarda, rodaj döneminde, aşırı sıcaklığa karşı ve vakumlu ortamlarda, kuru yağlama istenen sürtünmeli ortamlarda kullanılır. .. sadece film tabakası gibi kaplayacağından pistonu , bi sıkıntı yaratmayacaktır..
    bana böyle şeylerle gelin işte aydınlatıcı ve güzel bir bilgi sağolun. sadece rodaj dönemindeki motorlardamı kullanılıyor o katkı maddesi yoksa her zaman kullanılabilirmi
    motorun kaç beygir olduğu önemli değildir direksiyondaki eşşek olduktan sonra

  19. #279
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Merhaba Ekrem bey , bu koruyucu madde sadece pulsar da mı var ?
    ya da discover ve boxer da da mevcut mu ?

  20. #280

    Üyelik
    06 Mayıs 2014
    Şehir
    çorum
    Motosikleti
    Pulsar 200 ns
    Normalde üretici ürününde kullanımında bir sakınca görmezse kullanılabiliyor..Örneğin honda cbf 150 nin kullanım klavuzunda molibdendisülfid içerikli katkıların kullanılmaması gerektiği yazıyor..Bunun sebebi de debriyaj yani kavramada da motor yağının kullanılması..Bazı motor üreticileri ise yatakta nano ölçülerde yağlama kanalları yapıyor.Bu kanalların tıkanmaması için hiçbir katkı maddesinin ürününe konmasını istemiyor..Eğer kullandığınız motor bu katkı maddesinin kullanımına uygunsa,motor ömründe büyük bir artış sağladığı gerçek.fakat yukarıda verdiğim örnekler gibi problemler olursa katkının verebileceği zararlarıda göz ardı etmemek lazım..
    dolphin_star ve Adem Balkan bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)