Maverick35 adlı üyeden alıntı
Atlantic;
elimden geldiğince yardımcı olayım
1-GT 250 R seni yeterince tatmin eder, nexus olsun burgman olsun scooterden racinge geçiyorsun
2-ST Kanunilerde devir kesici falan yok
3-ST ler enjeksiyonlu
ama, 250 cc makinada enjeksiyon o kadar fazla yakıt tasarrufu yaptırmaz.
Sonra, karbüratör tıkansa veya ayarı bozulsa yaptırısın temizletirsin.Enjeksiyon bozulursa ne yapacaksın, beyin değişir, bir dünya para.
4-"Bir deli kuyuya taş attı, bin akıllı çıkartamıyor" misali, Global motorla S&T MOTORS mahkemelik olunca Türkiye distribitörlüğünü Kanuni aldı, ama, mahkeme devam ettiğinden motoru HYOSUNG olarak getiremiyorlar, ST kanuni olarak getiriyorlar.
Bu motor bütün dünyada hatta ABD'de bile HYOSUNG olarak satılıyor, sadece Türkiye'de ST kanuni
5-Krank kırma, genellikle söylendiğine göre 2007 ve öncesi motorlarda var, 2008 den itibaren yok.
Krank millerine artık gerektiği gibi ısıl işlem uyguluyorlar, ucuza kaçmıyorlar.
krank kırmak senin elinde, unutma ki; altındaki motor 250 cc.Öyle 600 cc gibi Baooo sesi vermez, 600 cc gibi fırlamaz ama seni tatmin eder.
6-Ben ilk uzun yolumda, 140 Km yol yaptım 2 mola vermiştim, şimdi ise aynı yolu hiç durmadan gidebiliyorum, oturuuş pozisyonu değişik olduğundan ilk başta zorlanırsın ama, zamanla alışırsın.
Son sözüm; 250 R yi sana tavsiye ederim, ama St olur ama HYOSUNg olur, sonuçta tek fark; göstergelerinde çok küçük değişiklik var, ve ST enjeksiyonlu, ama 250 cc makinada enjeksiyon sana ancak ancak km de 10 kr kazandırır, belki de daha az.