KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı
-
15 Haziran 2016, 15:09
#4901
Arkadaşlar zaten KTM'de aynı kitapçıkları basmış, yollamış. Seriler arasında sadece ABS ve kaydırmalı debriyaj farkı var. 125 de aynı 200 de 390 da. Mobilde olmasam Türkçe yollardım size.
Reklamlar
-
15 Haziran 2016, 19:10
#4902
Dostlar duke 200 sahibiyim. 5000km civarında deneyimim var.
200lük hafiften yetmemeye mi başladı ne, beni bir kaşıntı tuttu yine.
Yetersiz kalan noktalar;
- Rüzgar dayanımı çok az geliyor artık, sağa sola kayma yapıyor çok bir rüzgar olmasa da. Motorun hafif olduğuna yoruyorum bunu.
- Uzun yolda (sapancaya gdiyorum her hafta) 130km hız yetmiyor, son hızda kalması hem motor hem beni yoruyor.
- 600lük motorlar yolda yanımdan hızla geçerken çok stabil duruyorlar. Ben 100km hızdan yukarıda yağ gibi akamadığımı hissediyorum.
- Hala standart lastik var üstünde, o da ayrı bir tedirginlik konusu benim için. Bu sezonu da bunlar ile geçirip değiştireyim diyorum.
Şimdi sezon sonu lastik bakım vb. masrafı yapacağıma, bunu satıp 2.el az km duke390 mı alsam acaba?
Hem ABS kazanımı olacak, debriyaj, lastik vb artılar gelecek.
Yoksa 250 alıp yine iyileştirmeleri yapmış olup devam mı edeyim. Son hız 150 civarı benim için uygun. Çok hız peşinde değilim.
250 için stabilite ve rüzgar konusu soru işareti kafamda.
Yoksa kır kafayı MT-07 mi al sınıf atla mı diyorsunuz?
Ben çıkamadım bu işin içinden, yorumlarınızı alayım bir de sizden.
-
15 Haziran 2016, 20:30
#4903
artizz adlı üyeden alıntı
Dostlar duke 200 sahibiyim. 5000km civarında deneyimim var.
200lük hafiften yetmemeye mi başladı ne, beni bir kaşıntı tuttu yine.
Yetersiz kalan noktalar;
- Rüzgar dayanımı çok az geliyor artık, sağa sola kayma yapıyor çok bir rüzgar olmasa da. Motorun hafif olduğuna yoruyorum bunu.
- Uzun yolda (sapancaya gdiyorum her hafta) 130km hız yetmiyor, son hızda kalması hem motor hem beni yoruyor.
- 600lük motorlar yolda yanımdan hızla geçerken çok stabil duruyorlar. Ben 100km hızdan yukarıda yağ gibi akamadığımı hissediyorum.
- Hala standart lastik var üstünde, o da ayrı bir tedirginlik konusu benim için. Bu sezonu da bunlar ile geçirip değiştireyim diyorum.
Şimdi sezon sonu lastik bakım vb. masrafı yapacağıma, bunu satıp 2.el az km duke390 mı alsam acaba?
Hem ABS kazanımı olacak, debriyaj, lastik vb artılar gelecek.
Yoksa 250 alıp yine iyileştirmeleri yapmış olup devam mı edeyim. Son hız 150 civarı benim için uygun. Çok hız peşinde değilim.
250 için stabilite ve rüzgar konusu soru işareti kafamda.
Yoksa kır kafayı MT-07 mi al sınıf atla mı diyorsunuz?
Ben çıkamadım bu işin içinden, yorumlarınızı alayım bir de sizden.
Seneye kadar sabredin bence. Önümüzdeki sene hepsi yenilenecekmiş serinin. Yeni 390 nasıl olacak merak içerisindeyim
-
16 Haziran 2016, 11:54
#4904
Duke 200 High temperature coolant problemi
Arkadaşlar merhaba .
yaklaşık 6 aydır duke 200 kullanıcısıyım . 2.el yaklaşık 4250 km de aldım . bu güne kadar çok ciddi bir sorun yaşamadım.
en son geçtiğimiz pazar dikili dönüşü yolda kaldım . Normal bir hızda 80-90 arası giderken motor kendini kapadı . yol kenarına çektiğimde açmaya çalıştığımda ekranda HIGH TEMPERATURE COOLANT uyarısı veriyor hararet çizgileri full ve benzin göstergesi sıfır halde ve marş hiç basmıyor. Bir süre motoru soğutmak için beklettik ama olmayınca çekiciyle izmire getirdik . Birileri hararet müşürü dedi .Onuda denedik söktüm çalışmadı . Şimdi KTM izmir servisinde araştırıyorlar ama dediklerine göre onlarda ilk kez karşılaşmışlar bu sorunla . Bana pek güven vermediler . Daha önce bu sorunu yaşayan oldumu . Yardımlarınızı bekliyorum .
-
16 Haziran 2016, 12:08
#4905
artizz adlı üyeden alıntı
Dostlar duke 200 sahibiyim. 5000km civarında deneyimim var.
200lük hafiften yetmemeye mi başladı ne, beni bir kaşıntı tuttu yine.
Yetersiz kalan noktalar;
- Rüzgar dayanımı çok az geliyor artık, sağa sola kayma yapıyor çok bir rüzgar olmasa da. Motorun hafif olduğuna yoruyorum bunu.
- Uzun yolda (sapancaya gdiyorum her hafta) 130km hız yetmiyor, son hızda kalması hem motor hem beni yoruyor.
- 600lük motorlar yolda yanımdan hızla geçerken çok stabil duruyorlar. Ben 100km hızdan yukarıda yağ gibi akamadığımı hissediyorum.
- Hala standart lastik var üstünde, o da ayrı bir tedirginlik konusu benim için. Bu sezonu da bunlar ile geçirip değiştireyim diyorum.
Şimdi sezon sonu lastik bakım vb. masrafı yapacağıma, bunu satıp 2.el az km duke390 mı alsam acaba?
Hem ABS kazanımı olacak, debriyaj, lastik vb artılar gelecek.
Yoksa 250 alıp yine iyileştirmeleri yapmış olup devam mı edeyim. Son hız 150 civarı benim için uygun. Çok hız peşinde değilim.
250 için stabilite ve rüzgar konusu soru işareti kafamda.
Yoksa kır kafayı MT-07 mi al sınıf atla mı diyorsunuz?
Ben çıkamadım bu işin içinden, yorumlarınızı alayım bir de sizden.
hocam 150 gibi bi hız yeterlyise pulsara bakın bir de..
-
16 Haziran 2016, 12:17
#4906
volkanmet86 adlı üyeden alıntı
hocam 150 gibi bi hız yeterlyise pulsara bakın bir de..
1. maddeyi 250 de alsanız, 390 da alsanız yaşayacaksınız arada 10 kg fark var. Tipi yoruma açık olmakla birlikte inazuma F size uygun gibi geliyor. Bir bakın isterseniz.
-
16 Haziran 2016, 13:52
#4907
Mexico adlı üyeden alıntı
Seneye kadar sabredin bence. Önümüzdeki sene hepsi yenilenecekmiş serinin. Yeni 390 nasıl olacak merak içerisindeyim
Seneye yenilense bile sıfır almayı pek düşünmüyorum hele yeni çıkan motor için.
Bu açıdan 2.el 250lik mantıklı duruyor.
5000km'de 200 verip, 2-3binde 250 almak için fark ne verilir şu aralar?
390 ile 250 arasında motor gücü haricinde farklar nedir arkadaşlar?
motor gücü/hacmi dışında upgrade etmeye bir neden var mıdır?
-
16 Haziran 2016, 14:04
#4908
mertksk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar merhaba .
yaklaşık 6 aydır duke 200 kullanıcısıyım . 2.el yaklaşık 4250 km de aldım . bu güne kadar çok ciddi bir sorun yaşamadım.
en son geçtiğimiz pazar dikili dönüşü yolda kaldım . Normal bir hızda 80-90 arası giderken motor kendini kapadı . yol kenarına çektiğimde açmaya çalıştığımda ekranda HIGH TEMPERATURE COOLANT uyarısı veriyor hararet çizgileri full ve benzin göstergesi sıfır halde ve marş hiç basmıyor. Bir süre motoru soğutmak için beklettik ama olmayınca çekiciyle izmire getirdik . Birileri hararet müşürü dedi .Onuda denedik söktüm çalışmadı . Şimdi KTM izmir servisinde araştırıyorlar ama dediklerine göre onlarda ilk kez karşılaşmışlar bu sorunla . Bana pek güven vermediler . Daha önce bu sorunu yaşayan oldumu . Yardımlarınızı bekliyorum .
Merhaba radyator fanini kontrol ettiniz mi ? Benim fanim arizalandiginda da ayni sorun olmustu.
-
16 Haziran 2016, 14:31
#4909
şuanda fan dahil hiçbirşey çalışmıyor . benzin olduğu halde sıfır göstermeside ayrı bi soru işareti . sanırımm fan dışında bir sorun var
-
16 Haziran 2016, 17:36
#4910
Arkadaşlar o ayarladığınız şey devir kesici değil Şu ortadaki kırmızı ışığın hangi devirde yanmaya başlayacağını ayarlıyor. 1. ayarladığınız devirde yanıp sönmeye başlar ve 2. ayarladığınız devirden sonrasında ise ışık sürekli yanar
mccxcix adlı üyeden alıntı
Hayırlısı olsun inşallah kazasız belasız...
Valla bana da son hız konusu biraz değişik geldi, gerçi benim ilk motorum, bu ara sürekli de rüzgar var ama, sonlara biraz zorlanarak çıkıyor sanki, ama 4-5 viteste patlama var, ayrıca çok çabuk devir kesiciye giriyor sanki bana mı öyle geldi yani bi 13-14 bin devir yok bizim motorlarda, zaten max. beygiri 9 bin de veriyor üstüne bin devir sonra kesiciye giriyor, bunu kaldırmanın bir yolu yok mu acaba?
infernus adlı üyeden alıntı
mccxcix adlı üyeden alıntı
Allah Allah merak ettim şimdi ya, bizim İzmir'deki serviste uyuzun teki gitsem mirinkirin ederler 2 saat, kullanma klavuzu da türkçe değil ki, ayarlardan bilen var mi acaba ilk defa duyuyorum...
-
Ayağımız kick starta değer değmez, gözümüz dağlara çevrilir.
-
17 Haziran 2016, 10:19
#4911
Günaydın arkadaşlar,
Duke 200 motorunu 15.000 bakıma sokan oldu mu aranızda?
450 lira fiyat çıkardılar bana..
-
17 Haziran 2016, 10:30
#4912
artizz adlı üyeden alıntı
Seneye yenilense bile sıfır almayı pek düşünmüyorum hele yeni çıkan motor için.
Bu açıdan 2.el 250lik mantıklı duruyor.
5000km'de 200 verip, 2-3binde 250 almak için fark ne verilir şu aralar?
390 ile 250 arasında motor gücü haricinde farklar nedir arkadaşlar?
motor gücü/hacmi dışında upgrade etmeye bir neden var mıdır?
Biri 248,8 cc, diğeri ise 373,2 cc.
Başka farkları yok.
-
17 Haziran 2016, 22:52
#4913
-
18 Haziran 2016, 23:42
#4914
Arkadaşlar 250 için kısa kuyruk nasıl bulurum? Mevcut olan çok çirkin görünüyor.
-
19 Haziran 2016, 00:29
#4915
osariyer adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar 250 için kısa kuyruk nasıl bulurum? Mevcut olan çok çirkin görünüyor.
Şuna bakabilirsin, fena durmuyor. Fiyatıda uygun
http://www.rg-racing.com/browsetype/Tail_Tidies/KTM/390_Duke/LP0108BK/#prettyPhoto
-
19 Haziran 2016, 04:42
#4916
berkaye adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar o ayarladığınız şey devir kesici değil
Şu ortadaki kırmızı ışığın hangi devirde yanmaya başlayacağını ayarlıyor. 1. ayarladığınız devirde yanıp sönmeye başlar ve 2. ayarladığınız devirden sonrasında ise ışık sürekli yanar
Evet yaa hahah ) o ayardan sonra hiç kesiciye kadar gelmemişim, ışık yanmayınca ben de kesiciyi arttırdı sandım ama hala 10binde kesiyor 😅
-
19 Haziran 2016, 16:30
#4917
İzmir buluşması yapmak istiyorum - duke sahipleri 125-200-250-390-690 vs. Katılmak isteyen olursa özel mesajda telefon numarasını atsın whatsapp grubu kuralım. Hem tanışır hem motorlarımız hakkında bilgi alışverişi yaparız. Saygılar
-
20 Haziran 2016, 10:58
#4918
-
20 Haziran 2016, 11:29
#4919
mccxcix adlı üyeden alıntı
Güle güle kullanın, tekeriniz düz bassın. Ayrıca da maşallah :D
-
20 Haziran 2016, 11:37
#4920
mccxcix adlı üyeden alıntı
o ön cam,
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)