Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #4861

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    Beyoğlu/Beykoz/Çatalca
    Motosikleti
    Ktm duke 200 abs black
    Merhaba arkadaşlar merak ettiğim bir konu var duke 200 lerde 2014 sonraları 7500 de bir bakıma giriyor ve daha öncekileri 5000 de bakıma giriyor. Yalnız merak ettiğim ise buna göre 2014 de motormu değişti? 2012 ve 2014 model duke 200 kullandım ama aralarında tuaf bir gidişat farkı vardı. 2014 önceleri biraz dahamı kısır bu konularda? Alırken 2014 olmasına dikkat etmek gerekir mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #4862
    shruikan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2015
    Motosikleti
    turuncu
    serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?

    motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.

    ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...

  3. #4863

    Üyelik
    27 Mart 2013
    Şehir
    Beyoğlu/Beykoz/Çatalca
    Motosikleti
    Ktm duke 200 abs black
    Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    serviste n'apıyolar ki zaten? yağ değiştir, hava filtresine hava tut, lastik havalarını kontrol et, suyu kontrol et, hidrolikleri kontrol et, başka?

    motorunu seviyosan bunlar için zaten servisi bekleme.

    ha dediğin gibi, bana da tuhaf geliyo. bildiğim kadarıyla ne motor değişti, ne şasi, ne yürür aksam...
    Hocam bahsettiğim servisten değil Duke 200 ler kaç yılından sonra değişti yani neden böyle bişey var? motormu değişti?

  4. #4864
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz

  5. #4865
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
    Çok sevdiğin motorcu bi arkadaşını çağırıyosun arkadan kaldırıyor tekeri hafif. Sende fıtı fıtı yağlıyorsun
    k_ayhn bunu beğendi.
    GromNation

  6. #4866

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
    Selam, ben arka maşa için makara ve kaldırma sehpası kullanıyorum.

    Arkadaşlar, koltuğun sertliğinden ve peglerin çok yukarıda olmasından şikayetçiydim. Koltuk 1 saat kadar sonra ağrı vermeye başlıyordu, peglerin konumu da dizlerimi rahatsız ediyordu. Bugün "meşhur" motosay'da seleyi kaplattım. Seleyi 2-3 santim kadar yükseltip jel koymalarını istemiştim. Koltuğun orjinal kaplaması orjinal sünger ile bütün. Kaplama süngerden ayrılamıyor yani. O yüzden orjinal selenin üzerine sünger, içine de jel koyup tekrar kapladılar. Sonuç aşağıdaki gibi oldu. Selenin şekli biraz bozuldu ve şişmanladı ancak bu şekilde hem çok rahat hem de sele yükseldiği için dizlere daha çok yer açıldı. Artık dizlerim daha az kıvrık. Trafikte de biraz daha yüksek oturmaktan memnun kaldım. Düşünenler varsa..
    Günahı 180 tl bu arada



    k_ayhn ve dc50xmax bunu beğendiler.

  7. #4867

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
    Motoru yan ayak üzerinde havaya kaldırıyorum , ön ve arka tekerler havaya kalkıyor. Kuryeci arkadaşlar motoru olduğu yerde çevirirken böyle yapıyorlar görmüşsünüzdür illaki. Sonra sol elimle motoru havada tutuyorum. Bu arada sağ elinize yakın bir yere yağı koyuyorsunuz. Sonra sağ elimle arka tekeri çevirdikten sonra yerden spreyi alıp sıkıyorum anlatmaası zor ama yapması kolay.
    k_ayhn bunu beğendi.

  8. #4868
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    Teşekürler arkadaşlar bişey daha sorcam performans egsozu kullanan varmıhp artışından çok farkedilmek istiyorum.henüz rodajdayım egsoz kullansak sorunda olurmu.

  9. #4869

    Üyelik
    16 Mart 2014
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    KTM Duke 250 ABS
    Alıntı mccxcix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynen bi İzmir buluşması yapalım, hatta İzmir MT sayfasında sanırım her hafta cuma günleri toplanıyorlar, Duke 250'ler olarak birlikte gitsek güzel olur aslında
    Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım

    Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
    Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
    Yağ filtresi 26.30 TL
    Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
    KDV 30.00 TL
    Toplam 171.80

    Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.

  10. #4870
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı froxso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım

    Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
    Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
    Yağ filtresi 26.30 TL
    Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
    KDV 30.00 TL
    Toplam 171.80

    Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
    Bir sonraki bakımın 300-400 tl tutacak Normalde diğer motorların bin bakımı 70-80 lira falan ktm bakımları pahalı biraz bu bi gerçek.
    GromNation

  11. #4871

    Üyelik
    28 Haziran 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Forza 250
    Alıntı froxso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Katılıyorum şu finaller bir bitsin ozaman hertürlü programa uyarım

    Bugün alsancak otoda motorumun 1000 bakımını yaptırdım 171 Tl tuttu ;
    Castrol 10w50 yağ 2 litre 33.90x2= 67.80 TL
    Yağ filtresi 26.30 TL
    Periyodik bakım işçiliği 46.70 TL
    KDV 30.00 TL
    Toplam 171.80

    Doğrusu forumda 300-400 tl bakım ücretlerininden şikayet edenleri gördüğüm için bu fiyat bana makul geldi.
    1000 km bakımında ürkütmüyorlar, bir sonrakinde 380 TL cik.

  12. #4872
    E-TEKİN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ocak 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    KTM Duke200
    Bir sonraki bakımda hava filtresi ve buji de değişeceği için rakam yüksek oluyor

  13. #4873
    Kaldorein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda MSX125, KTM Duke 250 ABS
    Alıntı MimTolga adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1000 km bakımında ürkütmüyorlar, bir sonrakinde 380 TL cik.
    Kısmetse bu yıl götürüp avusturya da ktm nin ana ocağında yaptırıcam hesaplarım doğru tutarsa. Bakalım kaç tl ye denk gelcek orda :D
    GromNation

  14. #4874

    Üyelik
    16 Mayıs 2016
    Enduro marketten aldığım yukarda sorunlu geçen alışveriş sonrası, KTM servisine götürdüm taktırmaya, bi tarafın parçasının ölçüleri tutmuyor, el ile gerdirerek deliklere getirdi arkadaş. Neyse bağladık derken bir tur atayım dedim. Koruma demiri tamamen motora yaslanıyor arada hiç boşluk yok, geri döndüm motoru serviste bıraktım hemen. Arkasına 2 3 pul atarak motor ile demir arasında 2 mm kadar boşluk açtırtabildim. Motor üzerinde ufak iz yapmış iki taraftanda bu koruma demiri. Ayrıca ne göreyim. Takozları çıkmadı demiştim. Montaj yapıldıktan sonra gördümki, takoz takılması gereken yerlerde birisi öne bakıyor birisi arkaya bakıyor. Saçma sapan kaynaklamışlar.
    Bu kadar yazımın üzerine umarım kimse gidipte Enduro Marketten alışveriş yapmaz.

  15. #4875
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı k_ayhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm kardeşler orta ayak yok zıncırı nasıl yağlıyorsunuz
    bu konu başlığı altında bundan belkide 20-30 sayfa önce bununla alakalı resimli yazı yamıştım oradan bulabilirsiniz.

  16. #4876

    Üyelik
    04 Ekim 2007
    Alıntı Akhelmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maşa ile çamurluk arasına extra demir parça gerekiyordu onu hallettinizmi
    Hocam bu çamurluk işini ben de araştırıyorum. O bahsettiğiniz aparatın dahil olduğu modeller 190 lira, ama pulsarın çamurluğu gibi bitane almak isteden 30-40 lira. Sadece o aprt ve ktm etiketi için 150 şira fazla vermek istemiyorum. Bi yol bulabildiniz mi ?

  17. #4877

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

    Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

    Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?

  18. #4878
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

    Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

    Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
    ön tekerde okuyucu var .km ona göre gösteriyor.
    byanmaz bunu beğendi.

  19. #4879

    Üyelik
    11 Eylül 2013
    Şehir
    İst.
    Motosikleti
    V-Strom 650
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön tekerde okuyucu var .km ona göre gösteriyor.
    Teşekkürler.

  20. #4880
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı byanmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, geçtiğimiz günlerde zincirden bir sürtünme sesi gelmeye başladı. (Motor 20bin km'de, orjinal set var üzerinde). Kontrol ettiğimde zincirin bazı yerlerinin çok uzadığını gördüm. Öyle ki zincirin en sıkı yerinde hiç boşluk yokken, en bol yerinde 3-4 santim boşluk vardı.

    Spormotoyu aradım, c.tesiden önce bakamayız dediler. Diğer servislerde de zincir dişli seti yoktu. Ben de KMA'dan yeni bir zincir dişli seti aldım. Duke 390 ile 250'nin setinin aynı olduğunu söylemişlerdi. Seti moto 212'de taktırdım. Eve gelirken hızlanmada belli belirsiz bir azalma hissettim. Motor da her viteste daha yüksek hızlara çıkıyordu. (4.viteste 120 örneğin, daha önce 105'de filan devir kesiciye giriyordum yanlış hatırlamıyorsam). Eve geldiğimde internetten kontrol ettim. Duke 250'nin orjinal dişli seti ön 14, arka ise 46 dişliymiş. 390'ınki ise 15-45 dişli .

    Dolayısıyla torku %9 düşürüp her viteste aynı hızda %9 daha az devir çeviriyorum. Aslında bu haliyle motor daha benim tadıma göre oldu. Çoğunlukla TEM'de dümdüz işe gidip geliyorum. Devirin düşmesi hem zincir ömrünü uzatır hem de yakıt tasarrufu sağlar. Ama aklıma takıldı. Hız göstergesi veriyi şanzımandan mı (ön dişliden yani) alıyor yoksa tekerlekten mi ? Eğer hızı şanzımandan göstergeye yansıtıyorsa gerçekte olduğundan %7 kadar daha fazla okuyor demektir. Tekerlekten okuyorsa bir fark olmaz gerçi. Göstergedeki hız nereden okunuyor bilen var mı ?
    bence 250 cc gibi bir motorda torku düşürmek çok yanlış. zaten canı belli 250 cc ve siz bundaki torkuda düşürüyorsunuz...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)