KTM 200 ün ABS siz modellerde indirim var diye ABS li 2.ellerden vazgeçen,ilk motorsiklet alacak arkadaşlar için yazıyorum bunu;
İlk motorunuz olacağı için bu hataya düşmeyin dostlarım.Motor hakimiyeti ve nerede nasıl frene basmanız gerektiğini bilmediğinizden dolayı ABS olmayan motorsikleti tercih etmenizden dolayı ciddi kazalara karışabilirsiniz.ABS li motorda frenleme mesafesi uzadığını düşününebilenler içinse;Pek bir farkı yok.Çünkü ABS li modelde ön frenede panik halinde sonun kadar basabildiğiniz için (direksiyon düz olduğu durumlarda)mesafe pek artmıyor ve kayma ve klitlenme olmadığı için düşmüyorsunuz.Buda çoğu zaman hayat kurtarıyor.ABS olmayan modelde panik halinide farkında olmadan ön frene tamamen asılırsanız (çoğu zaman asılırsınız) sonuçları çok kötü olur.Satmak istediğinizde ise hali ile ABS mevcut ise çok daha kolay satılabiliyor.ABS li modelini kullandığım için çok sayıda faydasını gördüm.Bu güne kadar düşmediysem ABS nin etkisi çok fazladır.Satıcı bayiler bana belki kızabilir.hepsinden şimdiden özür diliyorum.Bu benim görüşüm..Saygılar.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------
Dostum ben 200 abs li kullanıyorum.sana kısaca al derim.yedek parçada problem yok.istediğini servis getirtiyor.motor kaliteli malzemeden imal edildiği için yedek parçası pek ucuz değil.ama arızada yapmıyor bu arada.maksimum hızı 137km.trafikte çok dikkat çeken bir motor.herkesin gözü üzerinde oluyor.kızlar dahil:).inazumayı bende senin gibi sevemedim.alçak ve tren gibi geliyor bana.seninle aynı kafadayız sanırsam.Ben iyiki almışım diyorum.Artçı ile hiç kullanmadım.servis ücretleri diğer modellere göre normal kalıyor bence.Yeni kullanıcı isen ABS tercih et derim.en büyük eksisi kask vs koyacağın bir bagajı yok.bunuda bir sırt çantası ve kaskıda taşımak istemiyrsan bir bisklet klidi ile kaskı gidona kilitlemek sureti ile hallediyorsun.250 km lik yolda kullandım.orta seviyede yorgunluk verdi.turşu gibi dönmedim eve.gaz tepkimesi gayet iyi.
üst kapak contasından yağ sızdırması bende de var bir kere garantiden değişti azaldı ama devam ediyor...
hava filtresinde yağ olayı 1000 bakımında bendede oldu ama fazla yağ koymaktan 6000 bakımından sonra öyle birşey olmadı mesala.
debriyaj teli koptu birde bende 8500 de.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------
fatih abi o dük benim
1000 bakımı atamoto
6000 bakımı spormoto
bu bakımda da istanbul motora gitmeyi düşünüyorum.
Motorda birkaç kere JG 0.0.17 diye bir hata çıkıp zorlayarak çalıştırdım.Başına gelen var mı akü diye düşünüyorum.Akünün fiyatını bilen var mı
Arkadaş taktırmış, ona sormakta fayda var. Ben orjinal ebatçıyım...
Arkadaşlar merhaba.Duke 200 almayı düşünüyorum daha önce çıkardığı sesi hiç duymadım orjinali nasıldır.Akrapoviç eksoz taksak performansı ve yakıtı etkilermi?
Su sezonda hangi yagi koymamiz gerek bilen varmi?birde hava filtresi nasil sökuluyor?
yazin 15w50, kisin 10w40 yari sentetik yag. motul 5100 mesela.
Hocam yakın kafalarda olduğumuz aşikar. Teşekkür ederim katkıların için. Daha önce 10.000 km ybr125 kullandım. Bir kez ön fren sebebiyle yokuş aşağı kaydım. Şimdi duke200 alırken ABS mi tercih etsem diye düşünüyorum açıkcası. Ne kadar daha ücreti gözden çıkarmam gerekiyor tam olarak?
Yani su anda 12.000 liraya abs'siz modellerin sıfırını alabiliyorum. Bir de abs'lilere bakmak lazım
160 rahat takılır problem çıkarmaz
hava filtresi bildiğim kadarıyla oturduğun koltuğu önce vidalarından sökmen gerekiyor. koltuğu kaldırınca karşına çıkıyor.
Düşük km li bir abs 2.eli 12-12.5 civarına netten bulablirsin.birde bakımlarıda yapılmış ise tadında yenilmez).biraz araştır bence ilanları.hem satarkende zarar etmezssin.sıfırın tek avantajı ikl sen biniyorsun.kalanı komple zarar.sanrım sıfırda ayrıca 650 tl gibi extradan plaka masraflarıda veriyorsun die biliyirom.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------
10w40 yarı sentetik yağı koyduk.1 litre,fakat yağ ancak pencerenin yarısına kadar gelebildi.bu yeterlimidir acaba?
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------
bildiğin benzinli motorlu testere gibidir sesi.pek fazla beklentin olmasın.
Yeterli değil. Kullanım kılavuzunda 1.2 - 1.5 L diye yazıyor.
http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmpro...1963_en_OM.pdf s.163
Camın üst kısmına yaklaştırım ben.
Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)