Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

KTM Duke 200/250 Kullanıcıları - Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2901
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Alıntı nosmangtr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ramirez çıkan eski lastiklerin duruyormu

    Evet duruyor.
    ...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2902
    nosmangtr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Motosikleti
    KTM Duke 200
    bi özel mesaja bakarsan sevinirim

  3. #2903

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    KTM 200 ün ABS siz modellerde indirim var diye ABS li 2.ellerden vazgeçen,ilk motorsiklet alacak arkadaşlar için yazıyorum bunu;
    İlk motorunuz olacağı için bu hataya düşmeyin dostlarım.Motor hakimiyeti ve nerede nasıl frene basmanız gerektiğini bilmediğinizden dolayı ABS olmayan motorsikleti tercih etmenizden dolayı ciddi kazalara karışabilirsiniz.ABS li motorda frenleme mesafesi uzadığını düşününebilenler içinse;Pek bir farkı yok.Çünkü ABS li modelde ön frenede panik halinde sonun kadar basabildiğiniz için (direksiyon düz olduğu durumlarda)mesafe pek artmıyor ve kayma ve klitlenme olmadığı için düşmüyorsunuz.Buda çoğu zaman hayat kurtarıyor.ABS olmayan modelde panik halinide farkında olmadan ön frene tamamen asılırsanız (çoğu zaman asılırsınız) sonuçları çok kötü olur.Satmak istediğinizde ise hali ile ABS mevcut ise çok daha kolay satılabiliyor.ABS li modelini kullandığım için çok sayıda faydasını gördüm.Bu güne kadar düşmediysem ABS nin etkisi çok fazladır.Satıcı bayiler bana belki kızabilir.hepsinden şimdiden özür diliyorum.Bu benim görüşüm..Saygılar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:00 ----------

    Dostum ben 200 abs li kullanıyorum.sana kısaca al derim.yedek parçada problem yok.istediğini servis getirtiyor.motor kaliteli malzemeden imal edildiği için yedek parçası pek ucuz değil.ama arızada yapmıyor bu arada.maksimum hızı 137km.trafikte çok dikkat çeken bir motor.herkesin gözü üzerinde oluyor.kızlar dahil:).inazumayı bende senin gibi sevemedim.alçak ve tren gibi geliyor bana.seninle aynı kafadayız sanırsam.Ben iyiki almışım diyorum.Artçı ile hiç kullanmadım.servis ücretleri diğer modellere göre normal kalıyor bence.Yeni kullanıcı isen ABS tercih et derim.en büyük eksisi kask vs koyacağın bir bagajı yok.bunuda bir sırt çantası ve kaskıda taşımak istemiyrsan bir bisklet klidi ile kaskı gidona kilitlemek sureti ile hallediyorsun.250 km lik yolda kullandım.orta seviyede yorgunluk verdi.turşu gibi dönmedim eve.gaz tepkimesi gayet iyi.
    Alıntı korna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle cevaplar için teşekkür ederim.

    İnazuma hem daha pahalı hem de tip olarak sevmediğim bir model. Tam bir kurye motoru. Bu yüzden tercih etmedim. Bunun dışında da başka muadili yok diye biliyorum? 12.500 liraya sıfır duke200 almak mümkün.

    Yani bu bahsettiğim turlara artçı ile gitmem ütopya gibi bir şey öyle mi?
    Yedek parçalarında sıkıntı olması beni korkutuyor. Hem pahalı olması hem bulamama ihtimalim.
    Karda kışta performansı nasıldır bunun dışında? Eksi yönleri nelerdir?
    Çok kararsızım.

  4. #2904
    puyol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ağustos 2014
    Alıntı RAMİREZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet duruyor.
    Orjinal lastikleri çok mu kötü?Michelin taksak nasıl olur?

  5. #2905
    RAMİREZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM duke 125-- BMW F650 CS
    Alıntı puyol adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal lastikleri çok mu kötü?Michelin taksak nasıl olur?

    orjinal lastikleri 18000 km kullandım, ne kaydırdım ne yatırdım. hicbir eksisini görmedim. sadece eskidiği icin değiştiriyorum. bu arada sakin kullanan, hızla işi olmayan, bir ömür boyu motora binmek isteyen birisiyim.
    ...ADAMLIK, CİNSİYETLE DEĞİL ŞAHSİYETLE ALAKALIDIR...

  6. #2906
    SudoThrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yok
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

    [/COLOR]
    Alıntı RAMİREZ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar
    Bugün mt60 rs corsalarimi teslim alıp taktırdım. Orjinal lastik basıncını mı kullanmaliyim yoksa farklı bir basınç mı uygulamaliyim.
    Teşekkürler.
    mt corsaları nereden aldığını sorabilir miyim? 150/60 - 110/70 boyutlarında bulamadım.
    teşekkürler,

  7. #2907
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı SudoThrottle adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:52 ----------

    [/COLOR]

    mt corsaları nereden aldığını sorabilir miyim? 150/60 - 110/70 boyutlarında bulamadım.
    teşekkürler,
    Öyle bir ebat yok ne yazık ki, tek ebadı var 120/70 - 160/60. TR de sanırım bir tek motolastik getiriyor. En azından en uygun fiyat orada.
    #sürenadam

  8. #2908

    Üyelik
    16 Kasım 2008
    Şehir
    fatih
    Motosikleti
    Honda Nc750X
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alındığı günden beri +20.000 km dir engellenemeyen hava filtresine yağ atma... Bu yüzden motor hava çekemeyip perf.dan düşüyor bariz şekilde. Hava filtresi bildiğin yağa bulanmış gibi oluyor. Bu cidden canını sıkıyor adamın çünkü bakımını yapıp, tertemiz topluyorsun motoru. Sonra biraz gazlıyoruz, üst devirlerde kullanıyoruz, birkaç hafta değil bazen birkaç günde tekrar hava filtresi batıyor. Bir de gidip sinirle hava filtresi parası bayılıyoruz adamlara...

    Üst kapak contasından yağ sızma sebebiyle değişimi. 1 kere de değil, 2 kez.

    Zincir ön dişlisinin bağlı olduğu milin yamulması!!! bu sebeple alt tarafın yağ içinde kalması ve o milin motor yarılarak değiştirilmesi. Sebebini bulamadık. 2 kişi mi bindiniz, çok mu tepindiniz üstünde, zinciri çok mu sıkı yaptınız(hiç sanmıyorum)... Yani arkadaşımın YBR ye yaptığının 3te birini bile görmedi bu motor, nasıl o mil yamulur hala hayret içindeyim. Millet 125lik çinliye 80+100 kg biniyor, bizimkinin mili yamuluyor. Neyse ki garantiye girdi.

    Arka teker milini sıkan aliminyumun çok kaliteli olması sebebiyle henüz "sıkma" aşamasındayken elimizde kalması. Bizzat benim elimde kaldı, inanamadım. Benzer aliminyum malzemeler special arazi makinelerinde de kullanılıyor ve ustanın dediğine göre sıkarken üstüne bile çıkıyormuş. Biz daha 30 cm lik anahtarla sıkarken elimize aldık malzemeyi.

    0 km civarlarında iken radyatörden foşur foşur sıvı sızması. Kapaktan. Akıl almaz bişekilde tahliye haznesi olmadığı için fazla basınçlı sıvı kapaktan taştı. Tabi ödümüz koptu radyatör mü delik diye. Hayır fabrika çıkışı neden fazla rad. suyu koyuyorsun, yada fazla mı koyuyorsun yada kapağın yeterince basınca dayanıklı değil mi ? Bu 1 değil 2 dük sahibinde de yaşandı.

    Sinyallerden birini 1 haftalık gezi sonrasın -büyük ihtimalle yağmurdan ötürü- kabettik. Tamam çok güzel parlıyorlar ama biraz erken ele geldiler. Neyse ki garanti devam ediyor.

    Daha ilk ~15 km hızla düşmemizde elimize aldığımız fren pedalı ve bağlantı parçası. Pedalı bir şekilde düzelttik, güzelleştirdik ama bağlantı parçasındaki krılan parçayı bulamadık. Zaten kocaman aliminyum bir parça, oradaki küçük bir çentiği kaybettiğimiz için fren pedalını yaysız kullanmaz zorunda kaldık. Hayır zaten pedal ucuz değil, oradaki çentik için bir de o koca parçayı değiştirmeye kalksak (dük kullananlar bilir, fren pedalının pağlandığı aliminyum blok) dünya para. EEe, olduğu yerde devirsek motoru frensiz kalacaz demek. Zaten fren pedalı elimizde dönmüştük. Ayrıca her yan yatmada kırılmasa da anında içe giden vites ve fren pedalları gerçekten başarısız bir tasarıma sahip. Başarısız tasarım demişken topuk dayama panelleri de topuklarla alakasız bir yerde ya neyse. Anlayacağınız pedallar konusunda muzdaribiz.

    Amortisör keçelerinin -biraz tozlanmasından dolayı sanırım- foşş diye yağı bırakması. Doğal olarak ters amortisör olunca yağ daha çok ve kolay akıyor ama hani servise nasıl götüreceğimizi şaşırdık, zarar vermeyelim amortisöre diye. Hiç yağ kalmadı içinde nerdeyse. Neyseki garajda yatarken tespit ettik. Yalan olmasın 10~15.000 km civarındaydı alet. Bir dünya para bayıldık kullanıcı hatası diye.

    Motor kaliteli bir zincir için çok km yapmamıştı ki üzerindeki über KTM kalitesindeki zincir g.. başı dağıttı tabi. Dağılırken dişlileri de aldı yanında. Yani o dişlilere yeni zincir taksak zincire yazık olacak. Ne yaptık, para bayıldık, adam gibi zincir aldık, yeni orjinal dişli aldık. Hayırlı olsun

    Ve en sonun da "tamam, bu 200 yada 390 alınmaz, ölsem almam" dedirten ön fren sallaması... ~60 kmh den daha yukarı hızlarda çok net olan ön freni sıktığımızda kafa sallaması. Kafa sağa sola değil ciddi bir şekilde aşağı yukarı sallanıyor. Baya bir yokladım, amortisörden ziyada bağlantılı bir yerden geliyor gibi geldi. Büyük ihtimalle suya temas eden ön disk yamulmuştur. Ki başa düklerde de arka diskin yamulduğunu duymuştuk. Servise bırakırken öyleydi, bakalım nolacak alınca..

    Biz motora ciddi bir kaza yaşatmadık. 1-2 kere durmak üzereyken devrildik. Kafadan girmedik, habire redline'a sokmadık. Bizim başımıza gelenler bunlar. Bu sayfada da var, başka yerlerde de görüyorum. KTM bu boru mu diye 5000 € yu hakettiğini şuursuzca savunan kişiler. Şuursuzca diyorum çünkü bu KTM lerin asıl KTM lerden nekadar alakasız olduğunu bilmiyorlar. Ben bizzat yaşadım söylüyorum, hak etmiyor bu parayı. Gerçek bir KTM den çok çok uzakta ama gerçek bir KTM gibiymişcesine fiyat belirleniyor.

    Hatırlayamadıklarım da yanına kar kalsın dükün.
    üst kapak contasından yağ sızdırması bende de var bir kere garantiden değişti azaldı ama devam ediyor...
    hava filtresinde yağ olayı 1000 bakımında bendede oldu ama fazla yağ koymaktan 6000 bakımından sonra öyle birşey olmadı mesala.
    debriyaj teli koptu birde bende 8500 de.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:49 ----------

    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bir kere fazla girdimi boşaltıp temizlesen bile sürekli devam ediyor,dediğim dukede 3 kere hava filtresinin orası temizlenmesine rağmen yine hava filtresinin orda yağ birikmesi vardı.
    fatih abi o dük benim

    1000 bakımı atamoto
    6000 bakımı spormoto

    bu bakımda da istanbul motora gitmeyi düşünüyorum.
    Motorda birkaç kere JG 0.0.17 diye bir hata çıkıp zorlayarak çalıştırdım.Başına gelen var mı akü diye düşünüyorum.Akünün fiyatını bilen var mı

  9. #2909
    SudoThrottle - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    yok
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öyle bir ebat yok ne yazık ki, tek ebadı var 120/70 - 160/60. TR de sanırım bir tek motolastik getiriyor. En azından en uygun fiyat orada.

    Bu boyutlarda takılıyıor mu peki? bir sorun çıkartmasın?

  10. #2910
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Arkadaş taktırmış, ona sormakta fayda var. Ben orjinal ebatçıyım...

  11. #2911

    Üyelik
    24 Eylül 2014
    Arkadaşlar merhaba.Duke 200 almayı düşünüyorum daha önce çıkardığı sesi hiç duymadım orjinali nasıldır.Akrapoviç eksoz taksak performansı ve yakıtı etkilermi?

  12. #2912

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    Su sezonda hangi yagi koymamiz gerek bilen varmi?birde hava filtresi nasil sökuluyor?

  13. #2913

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    yazin 15w50, kisin 10w40 yari sentetik yag. motul 5100 mesela.

  14. #2914
    korna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2012
    Alıntı fresenius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ben 200 abs li kullanıyorum.sana kısaca al derim.yedek parçada problem yok.istediğini servis getirtiyor.motor kaliteli malzemeden imal edildiği için yedek parçası pek ucuz değil.ama arızada yapmıyor bu arada.maksimum hızı 137km.trafikte çok dikkat çeken bir motor.herkesin gözü üzerinde oluyor.kızlar dahil:).inazumayı bende senin gibi sevemedim.alçak ve tren gibi geliyor bana.seninle aynı kafadayız sanırsam.Ben iyiki almışım diyorum.Artçı ile hiç kullanmadım.servis ücretleri diğer modellere göre normal kalıyor bence.Yeni kullanıcı isen ABS tercih et derim.en büyük eksisi kask vs koyacağın bir bagajı yok.bunuda bir sırt çantası ve kaskıda taşımak istemiyrsan bir bisklet klidi ile kaskı gidona kilitlemek sureti ile hallediyorsun.250 km lik yolda kullandım.orta seviyede yorgunluk verdi.turşu gibi dönmedim eve.gaz tepkimesi gayet iyi.
    Hocam yakın kafalarda olduğumuz aşikar. Teşekkür ederim katkıların için. Daha önce 10.000 km ybr125 kullandım. Bir kez ön fren sebebiyle yokuş aşağı kaydım. Şimdi duke200 alırken ABS mi tercih etsem diye düşünüyorum açıkcası. Ne kadar daha ücreti gözden çıkarmam gerekiyor tam olarak?
    Yani su anda 12.000 liraya abs'siz modellerin sıfırını alabiliyorum. Bir de abs'lilere bakmak lazım

  15. #2915
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    160 rahat takılır problem çıkarmaz

  16. #2916
    Gökhan45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2013
    Şehir
    Kadıköy/İstanbul
    Motosikleti
    KTM Duke
    hava filtresi bildiğim kadarıyla oturduğun koltuğu önce vidalarından sökmen gerekiyor. koltuğu kaldırınca karşına çıkıyor.

  17. #2917

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    Düşük km li bir abs 2.eli 12-12.5 civarına netten bulablirsin.birde bakımlarıda yapılmış ise tadında yenilmez).biraz araştır bence ilanları.hem satarkende zarar etmezssin.sıfırın tek avantajı ikl sen biniyorsun.kalanı komple zarar.sanrım sıfırda ayrıca 650 tl gibi extradan plaka masraflarıda veriyorsun die biliyirom.
    Alıntı korna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam yakın kafalarda olduğumuz aşikar. Teşekkür ederim katkıların için. Daha önce 10.000 km ybr125 kullandım. Bir kez ön fren sebebiyle yokuş aşağı kaydım. Şimdi duke200 alırken ABS mi tercih etsem diye düşünüyorum açıkcası. Ne kadar daha ücreti gözden çıkarmam gerekiyor tam olarak?
    Yani su anda 12.000 liraya abs'siz modellerin sıfırını alabiliyorum. Bir de abs'lilere bakmak lazım


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:21 ----------

    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yazin 15w50, kisin 10w40 yari sentetik yag. motul 5100 mesela.
    10w40 yarı sentetik yağı koyduk.1 litre,fakat yağ ancak pencerenin yarısına kadar gelebildi.bu yeterlimidir acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:23 ----------

    bildiğin benzinli motorlu testere gibidir sesi.pek fazla beklentin olmasın.
    Alıntı parson1907 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba.Duke 200 almayı düşünüyorum daha önce çıkardığı sesi hiç duymadım orjinali nasıldır.Akrapoviç eksoz taksak performansı ve yakıtı etkilermi?

  18. #2918

    Üyelik
    17 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Alıntı fresenius adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1 litre,fakat yağ ancak pencerenin yarısına kadar gelebildi.bu yeterlimidir acaba?
    Yeterli değil. Kullanım kılavuzunda 1.2 - 1.5 L diye yazıyor.

    http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmpro...1963_en_OM.pdf s.163

    Camın üst kısmına yaklaştırım ben.

  19. #2919

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    bi 25 tl daha verip 1 litre yağ daha alacağız anlaşılan.teşekkürler.
    Alıntı zaferce adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeterli değil. Kullanım kılavuzunda 1.2 - 1.5 L diye yazıyor.

    http://www.ktm.com/uploads/tx_ktmpro...1963_en_OM.pdf s.163

    Camın üst kısmına yaklaştırım ben.

  20. #2920

    Üyelik
    04 Ekim 2014
    Merhaba arkadaşlar ben de araniza katılmak üzere olan biriyim hatta kısmetse haftaya aliyorum motorumu ama son dakika öğrendiğim ve kafama takilan birşey sormak istiyorum, kask ve ceket bakmak için gittiğim bir arkadasimin tanidigi motosiklet bayiisinde Duke lerin kronik elektronik problemleri olduğunu ve çok fazla Ariza verdiğini söylediler kendisinin de elinde 2 tane vardi yani soylemeyip motoru da ondan almami isteyebilirdi o yüzden söylediği biraz inandirici geldi, bu yüzden siz kullanicilarina da bir danışmak istedim, yardimci olursaniz sevinirim, iyi forumlar


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)