Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hyosung/S&T Kanuni Gv250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6961
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Sağolasın Hazer Hocam...
    Şarköy'de Sigortacı...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6962

    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 Aquila
    viteste stop ediyor, en son 2000km önce yaptırmıştım, bugün bujileri değiştirdim, yarında yağ ve yağ filtresini değiştirmeyi dünüşüyorum. umarım daha büyük bir arıza yoktur

    Alıntı bazen25 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1-motor aksamı ile ilgili yada herhangi bir bakım yaptırdınmı yakın zamanda
    2- giderken debriyaja bastığın zaman mı yapıyor (devir sayacı birden 0 a mı iniyor)
    3- giderken viteste mi stop ediyor
    4-buji ve hava filreni en son ne zaman değiştirdin yada kontrol ettin ( kac km oldu )
    5- motor boşta çalışırken devir sayacın kaçta duruyor.

  3. #6963

    Üyelik
    07 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul - zincirlikuyu
    Motosikleti
    Hyosung GV250
    Alıntı acciliss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viteste stop ediyor, en son 2000km önce yaptırmıştım, bugün bujileri değiştirdim, yarında yağ ve yağ filtresini değiştirmeyi dünüşüyorum. umarım daha büyük bir arıza yoktur
    benim motor geçen yazdan beri kapalı garajda duruyor, haliyle yazdan beri de çalışmadı. şimdi yolda giderken ara ara gaz kesmeye başladı. ama motor ısınana kadar yapıyor sanırım. çok uzun yol katetmedim henüz. sizde de motor soğukken böyle şeyler yaptığı oluyor mu?

    bi de hyosungsource'la ilgili bi soru sormuştum, kimse buradan ürün getirtti mi diye.

  4. #6964

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı acoskun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba Arkadaşlar;
    Buldum buldum, sigortayı buldum (kazı çalışması bitti ;) ) Arkadaşlar fotoğrafların çok faydası oldu, teşekkür ediyorum. Söktüm baktım, sağlam çalışır durumda, tamirciye de götürüp göstereceğim, ilginize teşekkür ederim,
    Geçmiş olsun Ayhan hocam, nerede buldun sigortayı? Çok merak ettim yerini! Olması gereken yerde miydi yoksa değiştirilmiş miydi?

    Alıntı acciliss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viteste stop ediyor, en son 2000km önce yaptırmıştım, bugün bujileri değiştirdim, yarında yağ ve yağ filtresini değiştirmeyi dünüşüyorum. umarım daha büyük bir arıza yoktur
    Merhaba acciliss, motorun çalışır durumda iken stop etmesinin yağ filtresi, yağ hava filtresi ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bence aşağıdakileri kontrol etmelisin

    1- Yan ayaklık açıkken ve motor viteste iken marş dinamosu çalışmaz. Yan ayaklığın yayı gevşemiş olabilir ya da yan ayaklık müşürünüm kablosunda temassızlık olabilir.
    2- Koltuğun altında CDI ünitesi ve hemen yanında konjünktör vardır. CDI ünitesine 3 adet soket girer, bu soketlerde bir gevşeklik varsa motorun stop edebilir. Konjünktör e giden kabloda da gevşeklik varsa motor stop edebilir.
    3- Akü kutup başlarına bağlanan kablolarda gevşeklik olması motoru durdurur.
    4- Akünün - ucu, motorun gövdesine yani şaseye bağlıdır. Bu bağlantı yeri de radyatörün sağ alt tarafında, kornanın altındadır. Bu bağlantıdaki gevşeklik de motoru stop ettirir.

    Bence yukarıdakilerden biri olmalı. Bu kontrolleri kendin bile yapabilirsin. Bize de buradan sonucu iletirsen sevinirim
    Kolay gelsin...
    mgokhan57 bunu beğendi.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  5. #6965
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Merhaba acciliss, motorun çalışır durumda iken stop etmesinin yağ filtresi, yağ hava filtresi ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bence aşağıdakileri kontrol etmelisin

    1- Yan ayaklık açıkken ve motor viteste iken marş dinamosu çalışmaz. Yan ayaklığın yayı gevşemiş olabilir ya da yan ayaklık müşürünüm kablosunda temassızlık olabilir.
    2- Koltuğun altında CDI ünitesi ve hemen yanında konjünktör vardır. CDI ünitesine 3 adet soket girer, bu soketlerde bir gevşeklik varsa motorun stop edebilir. Konjünktör e giden kabloda da gevşeklik varsa motor stop edebilir.
    3- Akü kutup başlarına bağlanan kablolarda gevşeklik olması motoru durdurur.
    4- Akünün - ucu, motorun gövdesine yani şaseye bağlıdır. Bu bağlantı yeri de radyatörün sağ alt tarafında, kornanın altındadır. Bu bağlantıdaki gevşeklik de motoru stop ettirir.

    Bence yukarıdakilerden biri olmalı. Bu kontrolleri kendin bile yapabilirsin. Bize de buradan sonucu iletirsen sevinirim
    Kolay gelsin...
    Takdirlerimi sunuyorum çok doğru tespitler.

  6. #6966

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Teşekkürler timoti,
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  7. #6967
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler timoti,
    Kendimi de kınıyorum Takdir diye değil Taktir diye yazılır. Özürlerimi sunarım.

  8. #6968
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Canan Hocam Merhaba;
    Tam sizin söylediğiniz yerde, ama biz hele de tamrici görememiş. Bu gün detaylıca baktım. Siyah kutu mu desem, lastik kap mı desem, onun içini açınca farkettim, tabi burda sizin gibi dostların yayınladıkları fotoğraflara bakarak ;) Hepinize teşekkür ederim...
    Şarköy'de Sigortacı...

  9. #6969

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    arkadaslar selamlar GV mi yeni aldim icindir ki zincirimi yeni yagladim ve sesi degisti sanki iyi gibi ama zincirin sesinin net duyulmasi sizce iyi midir?
    not: castrol chain lube zincir yagini kullandim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------

    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsoz daki son susturucuyu acsak yakitta ne gibi bir fark olur?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:49 ----------

    timoti slm ben gecen hafta degistirdim yagi onumuz yaz diye (birde ben tam guney batudayim sicak ve nemli bir yer burasi) castrol 10W-50 motorsiklet yagi aldim filtrede 10 lira zaten kanunide var GT 250 ve GV 250 ayni kendim baktim hic bir fark yok.

  10. #6970
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Merhaba Arkadaşlar;
    Topic yavaş yavaş gidiyor, bende fotoğraflarla renklendireyim istedim, önce demirci de yaptırdığım Hazer Hocama söz vermiştim, demirci de yaptırdığım ayaklığı takılı vaziyette çekememiştim, malum ayaklığın ortasındaki demir kırılmıştı, onu kaynatıp, tekrar takıp çekip gönderiyorum.





    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:56 ----------

    Önce sis farlı halini görmenizi isterim..



    Bugün burda tarihi Bendimahi köprüsünü görmeye gittim, giderken yolda yine güzel kuşlarla karşılaştım, fotoğraf çektim, inşallah beğenirsiniz..






    Bunları doğal halinde seyretmek bile büyük zevk,





    Motosikletimiz gerçekten güzel görünüyor...


    Pir Reşit Dağı, Bendimahi köprüsü ve GV250



    Teşekkürler...
    Şarköy'de Sigortacı...

  11. #6971

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaslar selamlar GV mi yeni aldim icindir ki zincirimi yeni yagladim ve sesi degisti sanki iyi gibi ama zincirin sesinin net duyulmasi sizce iyi midir?
    not: castrol chain lube zincir yagini kullandim

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:10 ----------




  12. #6972

    Üyelik
    10 Şubat 2009
    Motosikleti
    Hyosung GV 250 Aquila
    sevgili canantas,
    ilgine ve bilgine teşekkür ederim,
    sanırım sorunu çözdüm, motor vitesde iken yan ayaklığa yanlışlıka vurdum ve motorun stop ettiğini farketteim, yan ayaklığı komple temizledim, güzelce sildim ve şuanda her hangi bir porblem görünmüyor.
    ilk sıraya yazdığın tesbitin doğru çıktı tebrikler, teşekkürler.

    Alıntı canantas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun Ayhan hocam, nerede buldun sigortayı? Çok merak ettim yerini! Olması gereken yerde miydi yoksa değiştirilmiş miydi?



    Merhaba acciliss, motorun çalışır durumda iken stop etmesinin yağ filtresi, yağ hava filtresi ile ilgili olduğunu düşünmüyorum. Bence aşağıdakileri kontrol etmelisin

    1- Yan ayaklık açıkken ve motor viteste iken marş dinamosu çalışmaz. Yan ayaklığın yayı gevşemiş olabilir ya da yan ayaklık müşürünüm kablosunda temassızlık olabilir.
    2- Koltuğun altında CDI ünitesi ve hemen yanında konjünktör vardır. CDI ünitesine 3 adet soket girer, bu soketlerde bir gevşeklik varsa motorun stop edebilir. Konjünktör e giden kabloda da gevşeklik varsa motor stop edebilir.
    3- Akü kutup başlarına bağlanan kablolarda gevşeklik olması motoru durdurur.
    4- Akünün - ucu, motorun gövdesine yani şaseye bağlıdır. Bu bağlantı yeri de radyatörün sağ alt tarafında, kornanın altındadır. Bu bağlantıdaki gevşeklik de motoru stop ettirir.

    Bence yukarıdakilerden biri olmalı. Bu kontrolleri kendin bile yapabilirsin. Bize de buradan sonucu iletirsen sevinirim
    Kolay gelsin...

  13. #6973

    Üyelik
    08 Ocak 2009
    Şehir
    Tekirdağ - Çorlu
    Motosikleti
    Suzuki VL800 Volusia
    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba wolverine, eğer bahsettiğin ses zincirin dişliden geçerken çıkardığı ses ise duyman normaldir tabi Yeter ki zincir herhangi bir yere vurarak ses çıkarıyor olmasın. Bu arada duyduğun ses tam yakıt deposunun altından geliyorsa motor içerisinde yanlış bilmiyorsam bir zincir daha var (daha küçük boyutta), o da olabilir. Ama her ikisi de normal bence. Yeter ki bir yere vuruyor ya da çarpıyor olmasın.

    Bu arada kullandığın zincir yağı çok iyidir. Zincire hemen yapışır ve etrafa sıçramaz. Bence zincir yağını kesinlikle değiştirme.

    Alıntı acciliss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sevgili canantas,
    ilgine ve bilgine teşekkür ederim,
    sanırım sorunu çözdüm, motor vitesde iken yan ayaklığa yanlışlıka vurdum ve motorun stop ettiğini farketteim, yan ayaklığı komple temizledim, güzelce sildim ve şuanda her hangi bir porblem görünmüyor.
    ilk sıraya yazdığın tesbitin doğru çıktı tebrikler, teşekkürler.
    Ne demek acciliss,rica ederim, önemli olan problemin çözülmüş olması. Sorun sanki yan ayaklığın yayı ile alakalı gibi duruyor.
    mgokhan57 bunu beğendi.
    [B][COLOR="Navy"]Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır... Bertrand Russel[/COLOR][/B]
    [B][I][U][COLOR="Red"]Canan Taş[/COLOR][/U][/I][/B]

  14. #6974
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Canan Hocam Merhaba;

    Özelinize bakarsanız, bir mesaj gönderdim, görüşmek üzere...
    Şarköy'de Sigortacı...

  15. #6975
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    Arkadaşlar herkese merhaba Cumartesi gün Çorum'da hava harikaydı ben de benzin bitene kadar gezdim çok güzeldi. Pazar günü ise yağmur vardı ve yağmurda nasıl gidiyor diye çıkıp denedim. Sonuç yağmurda dikkatli kullanmak lazımmış.

    Hazer geçen günlerde pleksiglas ile ön cam yapmakla ilgili bir mesajını okumuştum. Benim ön cam orjinal olmasına rağmen çiziği bol olduğundan camı söküp inceledim. Orjinal camda iki ana bombe var ve alacapızın düz malzeme o bombeler verilmeden tatmin edici bir sonuç çıkarmayacaktır. Pleksiglas'a bombe veren bir yer varsa bilmem tabi.

    Ön camı çıkarınca görüntüsü daha çok hoşuma gitti; o yüzden tekrar takmadım. Fakat yüzün üzerine çıkınca bence motor camlı haline göre daha dengesiz oluyor.

    Herkese selamlar...

  16. #6976
    timoti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2010
    Şehir
    Çorum
    Motosikleti
    Hyosung GV250 idi, Honda VT750 oldu
    acoskun farlar süper olmuş güle güle kullan.

    Arkadaşlar maaşı motora vermeye karar verdim tecrübelerinize dayanarak yan çanta tavsiyeleri verebilir misiniz? Şimdiden teşekkürler.

  17. #6977
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Selam arkadaşlar.

    Dün sabah topicimizin eski müdavimlerinden olan fakat bu aralar pek internete girmeye fırsatı olmayan Muhterem (perioğlu) ile görüşerek hanımları da alıp ufak bir gezi yapalım dedik. Sabah ben eşimle birlikte Muhterem ve Özlem'in yanına gidip güzel bir kahvaltı ettik. Ordan sahilden Sarıyer'e kadar gidip Karadeniz kıyısı olan Garipçe köyüne gitmeye karar verdik. Garipçeye ilk kez geldiğimde eski motorum GV ile gelmiştim. İkincisi ise yeni motorumla oldu. Burda telefonla Devrim (draggy) ile görüştük. Devrim eşiyle birlikte bize katılmak için yola çıkmış, bizde onu bekleyip bir kaç foto çektik. Daha sonra Devrim ve eşide bize katılınca yemek için mangalda sucuk kızartmaya karar verdik. Rotamızı Rumeli Fenerine çevirip orda güzelce karnımızı doyurduk Sonrasında yediğimiz rüzgarında etkisiyle yorgunluk atmak için Emirgan korusuna gittik. Ordan evlere dağılmak için yola çıktık, Muhterem ve Özlem Levent'ten bizden ayrıldılar. Bizde Devrimlerle birlikte 1.köprü yoluna koyulduk. Tam İşkulelerinin orda makas atan insan kılığındaki bir ş.refizin az kalsın bize çarpma tehlikesini atlattık. Aynadan kontrol ettiğimde sol aynamdan son sürat sağ tarafıma geçtiğini gördüm. Sonrasında önümdeki trafiğin yavaşlamasını fırsat bilerek soldan gaz açıp oradan uzaklaştım. Neyse ki ucuz atlatmıştık. Eşim çok korktu haliyle, akşam endişe ettiğini söyledi motosiklet üzerindeyken

    Sonrasında 1.köprü üzerinden anadolu yakasına geçip Bostancı'da Devrimler ile selamlaşarak ayrıldık ve evimize geldik.

    Biraz uzun oldu sanırım, buyrun bunlarda resimler. Makinenin şarjı bittiği için Emirgan fotoları yok maalesef. Birde resimlerin sırası karışmış kusura bakmayın artık.













    Bu arada Muhterem'de cc yükseltmek için motorunu satıyor arkadaşlar. İlgilenen olursa yardımcı oluruz. Daha öncede söylemiştim kendisinin oto kuaför yeri olduğundan motoru inanılmaz derecede temiz ve pırıl pırıl parlıyor Aşağıdaki GV onun.


    ..::.. GO ..::..

  18. #6978
    acoskun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ocak 2010
    Şehir
    Şarköy/Tekirdağ
    Motosikleti
    Yamaha Dragstar XVS650
    Timotu beğenin için teşekkür ederim, ama nazarlık oldu, sağ cam kırıldı :(


    Orhan Hocam;
    Çok güzel bir gezi olmuş, acıktım, sucukları görünce canım çekti.



    Arkadaşlar benim fotoğraflarda bu arada beğenilmedi anlaşılan. :(
    Şarköy'de Sigortacı...

  19. #6979

    Üyelik
    02 Nisan 2010
    Şehir
    MUGLA Ortaca
    Motosikleti
    HYOSUNG GV250
    slm arkadaslar Bugunde Mugla da hava cok guzeldi. Bende Muglanin Ortaca ilcesinden cikip once Marmaris sonra Akyaka oradanda Mugla merkez yaptim cok harikaydi GV m de mukemmel performans gordum bukadar rahat bir surus ve konfor olamaz.

  20. #6980
    kilitci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2009
    Şehir
    İstanbul-Bayrampaşa
    Motosikleti
    BMW F650GS
    Alıntı acoskun adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Arkadaşlar benim fotoğraflarda bu arada beğenilmedi anlaşılan. :(
    Aslında ilk baktığımda resimler çok ufak hiçbişey anlayamamıştım şimdi üzerlerine tıklayınca büyük olarak açıldığını gördüm resimler güzelmiş
    Hocam ayaklığı demircide falan yaptırdın heralde yalnız onda bi eksik gördüm normalde kaldırma rahatlığı için ayaklığın hemen yan tarafında ayağınla basıp motoru daha rahat kaldırmak için bi aparat olması lazım o olmadan bir kişiyle bence motor kalkmaz iki kişi lazım.
    Bir de ön camına dikkat ettim memnunmusun o camdan rüzgarı kesmesi falan nasıl benim bundan önceki motorumda aynı camdan vardı çok memnundum fakat onda cam biraz daha yüksek duruyordu bunda daha alçak o bakımdan soruyorum.
    Gerçi ben bi cam aldım taktım iyi fakat görüntüsü pek hoşuma gitmedi ayrıca geniş ayaklık arka çanta demiri ve arka ayaklık aldım sissy bar şimdilik bulamadım montaj bitti gibi bişey bitince fotoğrafları çekip koyarım.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:08 ----------

    Alıntı wolverineGV adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    slm arkadaslar Bugunde Mugla da hava cok guzeldi. Bende Muglanin Ortaca ilcesinden cikip once Marmaris sonra Akyaka oradanda Mugla merkez yaptim cok harikaydi GV m de mukemmel performans gordum bukadar rahat bir surus ve konfor olamaz.
    Bende bugün çevre yolunda bi ara 120'ye çıktım hiç anlamadım nasıl çıktı sanki 80'le gidiyorum o kadar güzel gidiyor yolda allah nazardan saklasın.
    Fakat cam şart bence camsız 100'le bile giderken çok rahatsız oluyordum şimdi tereyağ gibi zevk veriyor insana muhakkak cam takmanızı tavsiye ediyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler