Tüm motosiklet ehliyeti soru ve sorunları

Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alla alla bılıoz be , 87 yıl dogumlu olan kişiler 2004 yılında ehliyet alabileceek, bızım burda ehlıyet kursu müdürü var adam o söyledi banada
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Speed daha senin ehliyetin yok mu :silent:
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben ehlıyete yazıldım ama almadım daha
ben kursa gitmiyorum ehliyet standart günlerde verilir yaklasık 1 ay sonra ehliyeti alırım yazılmısım 35 gün oldu 25-30 gun sonra alacagım allah kısmet ederse tanıdık oldugu ıcın ben kurslara falan gıtmıyorum direksiyon sınavına falan gırıyorum ama suanda ehliyet yerine geçen belge var bende
 
Katılım
17 Şub 2004
Mesajlar
114
ya bu ehliyet alımı hakkında ayrıntılı bilgi verir misiniz :) mesela kaç günde alınır? sınavı zor mudur. ya bi de kalmıyalım sınavdan atlarım aşaa valla :)
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehue valla arkadas ben aslında kıyak sayılırım
benım tanıdık oldugum ıcın ben sınavlara egıtımlere cartlara curtlara falan gıtmıyorum yanı hiç bişeye gitmiyorum
en erken 2 ay içinde en geç ise .......... ay içinde alınır sana baglı
fiyatı yaklasık olarak 400 mılyon tutuyor butun ıslemler, toplam 2 kere resmi sınav var (ben ona gidiyorum) ıste kitaplar falan verıyorlar motor hakkında bilgiler ıvırlar zıvırlar
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ehuehue :) ben ne yapayım devletin verdiği zaman bu ama mesala diyelim ehliyet sınavına girdin gireli 1 ay falan oldu :) sana kağıt veriyorlar o süre zarfında motosiklet ehliyeti yerine geçiyor sadece şehir içi oda her zaman değil yanı kıl bi polise gelirsen olmaz yanı oda ama geneli bişi yapmıor
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
ben a2 ehliyetimi 30 yaşında aldım, adamın üzüldüğü şeye bak!!!
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaws bablar ben bılıorum dıyorum a1 ehlıyet yanı motosıklet ehlıyetı bahcelı evlerden bu tarafa dogru yanı bcekmeceye dogru bır tek surucu kursu var motosıklet surucu kursu oda bizim burda komsu vede yas sınırı 17 :) bu sene 1987 lıler alabılıyor
 
Katılım
17 Şub 2004
Mesajlar
114
Yoruuum:

Sevgili jawa abi: imkanı yok 30 yaşına kadar bekleyemem. Ya yaşlanıp ölürüm ya dünyanın sonu gelir :) Vakit geçmek bilmeyen kahp* bir şeydir :)

Saygıdeğer Skullhunter abi :) A1 ehliyet ile vitesli, A2 ile vitessiz motorlar kullanılıyor. A2 17 yaşında alınıyor diyelim. Peki A1 kaç yaşında alınıyor?

gözlerinden öptüğüm speedfight abi :p Şu adama sorsana bi bu 1987 olayı tüm sürücü kurslarında geçerli midir? Bi de şu adama söyle bi daha hesaplasın emin miymiş 1987 den? (Bak A1 diyorum vitesli motorları kullanmak için olandan)
 
Katılım
4 Ocak 2004
Mesajlar
1,256
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bak bu akşam bizim burada fırın var fırından ekmek alırken sordum ona , dedimki arkadas var motosıklet ehlıyetı alacakmıs bu sene kaçlılar alıyor dedım 1987 dogumlular alıyor dedı 2004 yılı ıcerısınde motosıklet ehlıyetı sen bu mesajı daha yazmadan yanı ama rastgele olmuş bu devletin onayladığı belgedir sınavlar aynı gün vede her yer için aynıdır.

bu arada ne abısı senle aynı yaşta sayılırık :)
 
Katılım
3 Ocak 2004
Mesajlar
1,076
Mjolminator' Alıntı:
Yoruuum:

Sevgili jawa abi: imkanı yok 30 yaşına kadar bekleyemem. Ya yaşlanıp ölürüm ya dünyanın sonu gelir :) Vakit geçmek bilmeyen kahp* bir şeydir :)

Saygıdeğer Skullhunter abi :) A1 ehliyet ile vitesli, A2 ile vitessiz motorlar kullanılıyor. A2 17 yaşında alınıyor diyelim. Peki A1 kaç yaşında alınıyor?

gözlerinden öptüğüm speedfight abi :p Şu adama sorsana bi bu 1987 olayı tüm sürücü kurslarında geçerli midir? Bi de şu adama söyle bi daha hesaplasın emin miymiş 1987 den? (Bak A1 diyorum vitesli motorları kullanmak için olandan)

vitesli motorları kullanman için gerenken a2 ehliyet, Mjolminator.
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
A1 Sınıfı Sürücü Belgesi

Kullanılacak Araç Motorlu Bisiklet
Diğer Araçları Kullanma Yetkisi Yalnız kendi sınıfındaki araçları kullanabilir.
Yaş Şartı 17 Yaşını bitirmiş olmak
Tahsil Durumu En az ilkokul mezunu olmak

A2 Sınıfı Sürücü Belgesi
Kullanılacak Araç Motorsiklet
Diğer Araçları Kullanma Yetkisi A1 Motorlu Bisiklet
Yaş Şartı 17 Yaşını bitirmiş olmak
Tahsil Durumu En az ilkokul mezunu olmak

MOTOSİKLET : İki veya üç tekerlekli sepetli veya sepetsiz motorlu araçlardır. Bunlardan karoseri yük taşıyabilecek şekilde sandıklı veya özel biçimde yapılmışolan ve yolcu taşımalarında kullanılmayan üç tekerlekli motosikletere yük motosikleti (triportör) denir. :farao:

MOTORLU BİSİKLET: Silindir hacmi 50 cm3'ü geçmeyen, içten patlamalı motorla donatılmışve imal hızı saatte 50 Km den az olan bisiklettir. Motosiklet içinde kapsanmaktadır. :cherry:
 
Katılım
17 Şub 2004
Mesajlar
114
invent' Alıntı:
Mjolminator' Alıntı:
Yoruuum:

Sevgili jawa abi: imkanı yok 30 yaşına kadar bekleyemem. Ya yaşlanıp ölürüm ya dünyanın sonu gelir :) Vakit geçmek bilmeyen kahp* bir şeydir :)

Saygıdeğer Skullhunter abi :) A1 ehliyet ile vitesli, A2 ile vitessiz motorlar kullanılıyor. A2 17 yaşında alınıyor diyelim. Peki A1 kaç yaşında alınıyor?

gözlerinden öptüğüm speedfight abi :p Şu adama sorsana bi bu 1987 olayı tüm sürücü kurslarında geçerli midir? Bi de şu adama söyle bi daha hesaplasın emin miymiş 1987 den? (Bak A1 diyorum vitesli motorları kullanmak için olandan)

vitesli motorları kullanman için gerenken a2 ehliyet, Mjolminator.

Ana nasıl olur ya :) Karıştırdım o zaman da. Peki A2 kaç yaşında alınıyor o zamaaaan?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst